Ga naar inhoud

Jaidy : 21 april 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

HI Meiden,

Ik kijk hier al een tijdje rond, al heeel veel gelezen,

super fijn zo'n Forum!

Ik heb 3 maart een afspraak bij Bergman Kliniek Heerenveen, bij dokter Drunen

iemand al bekend met deze dokter?

Ik heb nog niet echt iets gevonden.

Ik heb nu een 70A/B en zou graag een 70C willen.

ik hoor graag van jullie:)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Jaidy

Spannend he als de knoop eenmaal is doorgehakt!

Ik was hier ook al een tijdje aan het lezen en idd heel fijn de ervaringen te kunnen lezen en foto's te kijken.

Ik ga zelf naar dr Roddi in de boerhaave kliniek, geen ervaring dus met dr drunen....

Weet je al een beetje wat voor prothese je zou willen?

Groetjes Cha

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Meiden,

Ik kijk hier al een tijdje rond, al heeel veel gelezen,

super fijn zo'n Forum!

Ik heb 3 maart een afspraak bij Bergman Kliniek Heerenveen, bij dokter Drunen

iemand al bekend met deze dokter?

Ik heb nog niet echt iets gevonden.

Ik heb nu een 70A/B en zou graag een 70C willen.

ik hoor graag van jullie:)

liefs

Hoi hoi,

Ik word 9 maart geopereerd aan BV in de Bergman Kliniek te Heerenveen.

Alleen niet bij dr. van Drunen maar v. Dam.

De kliniek en artsen zijn daar heel vriendelijk en wel aan te raden :)

Veel succes met je consult en het zal vast wel goedkomen als ik zo

lees wat je graag zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden,

Vandaag gesprek gehad bij Bergman Kliniek met Dokter van Dam.

Was een heel fijn gesprek, heel duidelijk, had eigenlijk na het gesprek helemaal geen vragen meer!

Ik ben 177 lang, en weeg ong. 60kg.

Bij het passen kwam ze er achter dat ik 75AA heb, ipv 70B die ik meestal draag,

maar 70B zat altijd wel prima bij bij, dan wel met goeie vulling natuurlijk :blush:

Bij het passen vond ik 300cc het mooiste staan, terwijl ik thuis ook aan het passen was geweest, maar toen kwam ik uit om 250cc.

Maar ik vond nu 300cc echt niet te groot in de sportbh.

Daarna gekeken wat er mogelijk is bij mij, uiteindelijk zijn we uitgekomen op de middelmaat met 300cc (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, niet die hele bolle, en ook niet die vlakke, maar die middelste met een kleine bolling)

Ze vertelde mij dat ik dan waarschijnlijk uitkom op een grote C, kleine D.

Spannnend!!!

Ook meteen een datum ingepland, 20 april :126: :126:

Ik moet nog wel even kijken of dat gaat lukken met mn werk, maar waarschijnlijk wel, helemaal tof!

dat is gewoon nog 7 weekjesssss!

Uiteraard hoor ik graag van de meiden die ook door deze Dokter zijn geholpen en van meiden die ongeveer het zelfde hebben gekregen :116:

Ik hoor van jullie,

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Helemaal top...nu kan je gaan aftellen ook àl duurt het nog wel even maar ja ik wacht al vanaf november en morgen is mijn dag,de tijd ging achteraf toch best snel!

Jaa idd, ff afwachten, maar ik moet heel veel werken, dus ik denk dat het erg snel gaat :rolleyes:

oeeeh, ja vanaf november, dat is al best lang inderdaad! en morgen is de dag, super joh :64:

Ik ga je volgen!!

bedankt voor je reactie,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum. Klinkt goed hoor!! Wij hebben ongeveer dezelfde bouw. Ik ben ongeveer 2 kilo zwaarder. Dus ik denk dat ik dan ook

wel op dezelfde cc ga uitkomen. Ik wil ook een volle c.

Nu kan je lekker af gaan tellen. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat......

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden,

bedankt voor jullie reacties:)

ik ben erg benieuwd wat ik allemaal te horen krijg tijdens het consult, en wanneer ik terecht kan, ik hoop half april..

vertellen jullie het aan iedereen of niet?

liefs Judy

Hoi Judy,

Was gisteren je 1e consult, hoe is het gegaan? Kun je half april zoals je hoopte? Ik heb mijn eerste consult 21 mrt en 7 april bij de Bergman kliniek in Den Haag. kan niet wachten :-)

Gr Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ik ga je ook volgen! super spannend.

ik ben benieuwd dat je volle c kleine d krijgt!

ik wil n d denk ik..

ff kijken nog de ene x weet ik t zeker andere keer niet..

maandag weten we meeer, heb trouwend 29 maart al wel de operatie gepland bij dr.plovier! :125::126::unsure:

best snel he..

ben benieuwdddddd :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@April Lynn: Oh lekker zeg dat je gelijk een datum kon plannen voor de operatie. Bij mij wilden ze dat helaas niet doen. Zal dus eerst mijn consult af moeten wachten. Spannend hoor. Nog maar een paar dagen voor jou....

ja dan weet ik wat ik krijg, 3wkn nog tot bv zelf poehoeeee..

bergman is een zeik kliniek :146::134: vind ik zelf heeel commercieel net n fabriek, en ze gaven me niet mn zin das al slecht haha. als ik t doe doe ik t goed!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij bergman geholpen, bij dr koopman en dat is mij prima bevallen, kreeg goede instructie en ook

het aantal cc was prima, ik wilde een c cup en nu na de bv zit ik ok 75d en soms 75e dus heb niks te klagen.

Bij bergman kijken ze vooral wat kan en niet kan en niet iedereen heeft genoeg weefsel en huid voor de maat borsten die ze willen.

Bij mij is er 400 cc ingegaan en ben er erg blij mee, ook met de service en alles is in de prijs inbegrepen.

Ook de nacontroles en littekenzalf en sportbeha.

Dus veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum. Klinkt goed hoor!! Wij hebben ongeveer dezelfde bouw. Ik ben ongeveer 2 kilo zwaarder. Dus ik denk dat ik dan ook

wel op dezelfde cc ga uitkomen. Ik wil ook een volle c.

Nu kan je lekker af gaan tellen. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat......

hi Amber,

thnx voor je reactie:)

ja ben helemaal blij met mn datum:)

dat was precies wanneer ik wou, want daarvoor ben ik erg druk met mn werk, daarna lekker maandje vrij:)

wat leuk om te horen dat je ongeveer dezelfde bouw hebt, dan ga ik jouw ook zeker volgen:)

jaaa, aftellen:):)

ik ga je even toevoegen als vriend:)

liefs Judy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaidy,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad en al een datum hebt kunnen prikken! Ben je ook van arts veranderd? Heb je titel aangepast en je twee topics samengevoegd, is beter dat je hele verhaal samen staat, maakt het duidelijker voor iedereen. Je topic is ook naar de operatieverslagen bv verhuisd, maakt het weer net iets echter! :136:

Nog veel aftelplezier! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judy,

Was gisteren je 1e consult, hoe is het gegaan? Kun je half april zoals je hoopte? Ik heb mijn eerste consult 21 mrt en 7 april bij de Bergman kliniek in Den Haag. kan niet wachten :-)

Gr Shirley

hi Shirley,

ja was helemaal goed gegaan! had een gesprek met Van Dam, hele aardige vrouw, alles was helemaal duidelijk tijdens het gesprek, dus top.

ja ik kan 20 april terecht, dus helemaal top:)

Ik ben benieuwd hoe jouw consult zal gaan!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaidy,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad en al een datum hebt kunnen prikken! Ben je ook van arts veranderd? Heb je titel aangepast en je twee topics samengevoegd, is beter dat je hele verhaal samen staat, maakt het duidelijker voor iedereen. Je topic is ook naar de operatieverslagen bv verhuisd, maakt het weer net iets echter! :136:

Nog veel aftelplezier! :43:

Liefs, :54:

Hi Eefje,

ja zeker fijn!

ja klopt, ik had het aan de telefoon verkeerd begrepen, dus inderdaad een andere arts.

bedankt voor het samenvoegen van de topics:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor dat je een maand vrij kan krijgen. Dat moet zeker voldoende zijn lijkt mij.....

Heb je vrij genomen?...Of is het ziekteverlof?

Ik heb niet zoveel zin om het op mijn werk te vertellen. Dus ik ga gewoon vakantiedagen opnemen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor dat je een maand vrij kan krijgen. Dat moet zeker voldoende zijn lijkt mij.....

Heb je vrij genomen?...Of is het ziekteverlof?

Ik heb niet zoveel zin om het op mijn werk te vertellen. Dus ik ga gewoon vakantiedagen opnemen.....

Hi Amber,

ja echt super lekker, eerst 3 weken vrij en dan denk ik daarna 1,5 week op vakantie.

ik heb gewoon vrij genomen, ben freelancer;)

nee snap ik hoor, dat je niet echt zin hebt om het te vertellen, ik ook niet;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 weken al op vakantie? Lekker hoor. Hoop alleen wel dat het zal gaan. Ga je vliegen?

En je before foto ziet er goed uit. Gaat zeker mooi worden. Ik zal ook eens een foto van mezelf maken. Dan krijg

je toch een ander beeld van jezelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.