Ga naar inhoud

Mel94 : 9 april 2013 : Dr. O. Kloeters : Radboud ziekenhuis te Nijmegen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal!

Dinsdag werd ik om 2 uur geopereerd (eigenlijk was het 3 uur maar ik was eerder aan de beurt). Na het aftekenen werd ik naar de operatie kamer gereden, kreeg een infuus en een mondkapje en daarna was ik zo goed als weg. Toen ik wakker werd na de operatie begon ik te huilen, geen idee waardoor, zal wel door de spanning komen. Daarna nog ruim een uur op de verkoeverkamer gebleven en toen mocht ik eindelijk naar m'n eigen kamer waar mijn moeder, broertje, tante, neefje en 2 vriendinnen al op me zaten te wachten.

Ik voelde me best goed, geen last van pijn of misselijkheid. Viel wel telkens in slaap. Die eerste nacht mocht ik naar de wc lopen en dat ging ook gewoon goed.

Maar helaas heb ik de volgende ochtend als verschrikkelijk ervaren. Ik viel 2 keer flauw, de ene keer bij het verwijderen van de drains, wat echt een super raar en vies gevoel was, en de andere keer tijdens het douchen toen mijn gaasjes werden verwisseld. Kwam denk ik door al het bloed en de geur. Ik had de hele dag ook een lage bloeddruk.

Die middag rond 1 uur mocht ik alweer naar huis en sindsdien gaat het best oké met mij. Veel last van spierpijn en samentrekkingen, maar ik voel me wel goed.

Nu even wat eten en dan verder uitrusten! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend dat je zo eng werd in het ziekenhuis. ik heb nogal pijn in mijn rug word gwk van het op mijn rug slapen daarnaast nu overal jeukende bultjes waarschijnlijk reactie op de antibiotica. nou ja hopelikl gaat het elke dag stukje beter. wanneer moet jij op controle mel? en heb jij nog last van bloedende wondjes? ik af en toe klein beetje bloed op mijn gaasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn verbazing heb ik totaal geen moeite met het op mijn rug slapen, krijg er wel spierpijn van.

Gisteravond ben ik langs de eerste hulp geweest omdat mijn moeder en ik dachten dat een wond op mijn rechterborst open zat, want die was nogal aan het bloeden. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis bleek het vals alarm te zijn, mijn borsten werden mooi schoongemaakt en er zit nu nieuw verband op.

Veel pijn heb ik niet, ik gebruik ook al geen paracetamollen meer. En mijn eerstvolgende afspraak is op woensdag 17 april.

En bij jou, Pearl?

P.s. ik ben echt heel blij met mijn nieuwe boobs! Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ze zien er zelfs mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij heb je een go mel ;-)

super dat het goed gaat met jullie ,ik ben maandag aan de beurt

oooo hoop van alle last vanaf te zijn

wel ander niet zo leuk nieuws gehad

men vriend en ik gaan uit elkaar

dus ik moet verhuizen

leukke tijden komen eraan pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mel

Ik ben erg benieuwd hoe het een week later met je gaat?

Met mij gaat het best goed! geen pijn eigenlijk. Alleen een allergische reactie op of de jodium of antibioctica dus verveldende jeukende huiduislag! maar ach als dat het ergste is...

Ook af en toe klein vochtplekje op mijn verbandje.

Ik moet vrijdag op controle ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.