Ga naar inhoud

Mel94 : 9 april 2013 : Dr. O. Kloeters : Radboud ziekenhuis te Nijmegen


Aanbevolen berichten

Dankjewel Anma!!

Pearl, het gaat super goed met me! Ik heb bijna geen pijn en ik doe eigenlijk al best veel. Mijn moeder zorgt heeeeul goed voor me dus ik hoef me geen zorgen te maken hihi! :D

Ik moet morgen op controle. Ben benieuwd. :)

En hier een foto die ik vandaag heb gemaakt. Een week na de operatie:

En ik ben blij dat het goed met je gaat, Pearl! Behalve die allergische reactie dan, dat is weer wat minder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw!

Wat ziet dat er bij jou goed uit zeg! Ik ben zelf binnenkort aan de beurt (6 juni). Zelf ben ik nog 15, dus het is ook wel fijn/geruststellend om hier foto's te zien van iemand die ook heel jong is voor zo'n ingreep. Meestal hoor je toch dat de vrouwen die dit doen al 30+ zijn namelijk...

Ik hoop dat het er bij mij net zo mooi uit komt te zien als bij jou!

Hoe geneest het tot nu toe? En wat voor een postuur heb jij als ik vragen mag? Daar twijfel ik namelijk heel erg aan qua resultaat. Ik ben zelf namelijk niet de dunste, heb een hangende 70G/H, ben 177 met +/- 76 kg met een zandloperfiguur. Qua verhoudingen klopt het helemaal, maar ik wil echt van de klachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi mel,

Ik vroeg me af hoe is je operatie gegaan? & ben je tevreden over het resultaat?

Ik heb morgen mijn eerste gesprek met de plastisch chirurg. Ik zit alleen een beetje met de vraag hoe gaat het eruit zien na je zwangerschap, heeft de chirurg jou hier uitleg over gegeven?

gr. L. (21 jaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.