Ga naar inhoud

Margaretha: 18 februari 2013: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaa, de spanning stijgt met elk uur!!! Heb de neiging om elk kwartier tegen mijn vriend te zeggen: "Het is zo, zo, ....zo spannend!!!" Kan niet eens een ander woord bedenken. En de adrenaline, ik weet precies wat je bedoelt! ;)

P.S. De combinatie van je plaatje met dikke boobs en de text eronder "innocent" is echt geweldig :131::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee marghareta,

ik krijg ook op dezelfde datum mijn BV! pff hier is de spanning ook niet meer te houden.. ben blij als het eindelijk zover is!

uhm ja tips.. ik heb zelf al een heel lijstje gemaakt wat ik mee ga nemen haha.. verder denk ik dat de beste tip is om zoveel mogelijk te gaan genieten die dag :) (al zeg ik dit lekker makkelijk.. want ik krijg bij binnekomst in het ziekenhuis gelijk kalmerings pillen, ben anders denk ik echt te gestrest!) dusja als ze een beetje goed werken word het vast genieten! :) ik heb ook nog is zon rot tijd, moet me om 13:00 melden en 14:00 gebeurd het dan.. heb je dus nog een hele ochtend om eraan te denken :(

heel veel succes alvast

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Titty!

Wat leuk dat onze tweelingen op dezelfde dag geboren worden :lol: !!!

Wie is je pc? En wat laat je precies doen?

Ik word gelijk s morgens geopereerd, ben de eerste aan de beurt, moet me om 7 uur melden. Dat scheelt idd wat zenuwen die dag! Aan de andere wordt het waarschijnlijk een nacht zonder veel rust... Ik heb met de anestesist ook afgesproken dat ik een kalmeringspilletje krijg, ben best een stresskip :P . Ik hoop wel dat ik wel kan genieten, het is idd een belangrijk moment in mijn leven..

Jij ook heeeel veeel succes! Ben benieuwd hoe gelukkig we straks zijn ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww spannend zeg nu zit de dag er zo aan te komen

en natuurlijk vind je het spannend ik denk iedereen wel die hier een bv of bvk heeft laten doen

maar als je strax wakker word en je kijkt onder de dekens denk je joehoee jes ik heb het gedaan

suc6 en een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.S. De combinatie van je plaatje met dikke boobs en de text eronder "innocent" is echt geweldig :131::45:

Tegen mij? Ik zie verder nergens een plaatje dus ik vermoed van wel :45:

Maar ik zie geen plaatje met "innocent" dus ik snap het even niet :P

En wie die busty blonde bimbo is weet ik verder ook niet :97::36:

Tips : Uhm... bordjes, glaasjes enz een plankje lager zetten? Omhoog reiken gaat nog niet :(

Extra hoofdkussens aanschaffen zodat je half omhoog kan slapen. Leenbakker is niet zo duur, of Kwantum bijv.

Wat fijne broeken, of sweatvestjes... van die huispakken klaar leggen, zijn heerlijk om te dragen en je hoeft je armen niet omhoog te doen omdat je het makkelijk dicht kan ritsen.

Successssssss and enjoy the adrenaline rush :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh wacht... ik zie al wat je bedoelt met "innocent" :45: hahahahahahaahhahahahaha

Je bedoelt mijn "mood" ;)

Die kunnen we zelf instellen.. jij ook :35:

Kan er vanalles van maken, zelfs horny :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Titty!

Wat leuk dat onze tweelingen op dezelfde dag geboren worden :lol: !!!

Wie is je pc? En wat laat je precies doen?

Ik word gelijk s morgens geopereerd, ben de eerste aan de beurt, moet me om 7 uur melden. Dat scheelt idd wat zenuwen die dag! Aan de andere wordt het waarschijnlijk een nacht zonder veel rust... Ik heb met de anestesist ook afgesproken dat ik een kalmeringspilletje krijg, ben best een stresskip :P . Ik hoop wel dat ik wel kan genieten, het is idd een belangrijk moment in mijn leven..

Jij ook heeeel veeel succes! Ben benieuwd hoe gelukkig we straks zijn ;)

xxx

jaa heb er super veel zin in..

mijn pc is Frans Straten via diana gabriels kliniek in het radboud ziekenhuis in Nijmegen.

als ze een goed kalmeringspilletje geven zal je zeker gaan genieten! :)

we houden elkaar nog op de hoogte hoe het is gegaan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke: Ik vond de combinatie van jouw whoohooboobs en onschuldig zijn gewoon erg grappig ;)

Bedankt voor je tips!!!!! Ik ga verder mijn lichaam met adrenaline volpompen :D

@Titty: Geniet van je laatste dag morgen, veeeeel succes en tot gauw! Hoor dan heel graag hoe het gegaan is!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke: Ik vond de combinatie van jouw whoohooboobs en onschuldig zijn gewoon erg grappig ;)

Bedankt voor je tips!!!!! Ik ga verder mijn lichaam met adrenaline volpompen :D

haha, zo had ik het zelf nog niet bekeken ;) Maar idd... beetje tegenstrijdig hè :125:

Succes met pompen :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk zijn we benieuwd hoe het gegaan is! Zeker een verhaaltje schrijven morgen en als het kan even een voor en na foto plaatsen! Ben erg benieuwd!

Fijne avond, slaap lekker en heel veel succes morgen. Komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukte het wel, al kon ik niet te lang. Veel mensen sms'en en al dat tikken vraagt toch veel van je borstspier. Bij mij zitten ze erachter, weet even niet hoe ze bij jou geplaatst worden. Kijk maar, al is het over 2 maanden, je verhaal wil ik lezen! :D Geniet van je uitzicht als je op de recovery wakker wordt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan meid en hoe is het nu met je? Vandaag zal wel erg zijn denk ik. Goed je pijnstillers nemen en hopelijk voel je je morgen alweer wat beter. Iig gefeliciteerd met je boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel schatjes!! het is zoo lief van jullie, alle die wensen! Ik schrijf nu pas omdat het eerder echt niet kon. Had echt veel pijn. Het gaat nu al veel beter. Ik schrijf wel een verslag, heb veel te vertellen :)

veeeel liefs en nog eens bedankt voor jullie support! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.