Ga naar inhoud

Margaretha: 18 februari 2013: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :48:

Eerst gefelliciteerd met al jullie nieuwe borsten! ;)

Ook ik heb na lang nadenken besloten om een borstvergroting te laten doen! Aanstaande maandag is het zo ver en word ik geopereerd door Dr. Nio in SLAZ. Ben 171 cm lang, weeg 56 kg en heb cupmaat 70A. Ik krijg 290cc en hoop zo op een mooie volle C :). Het is erg spannend maar ik verheug me zo zeer op mijn nieuwe look! Tegelijkertijd met mijn borstenoperatie laat ik ook een neuscorrectie doen. Een hele nieuwe IK dus :)

Ik heb wel twee vraagjes aan jullie:

1) Ik moet een sportbh naar het ziekenhuis meenemen, dus ik krijg geen vestje die je wel bij een privekliniek zou krijgen. Welke is volgens jullie het beste? Ik was naar een sportwinkel en daar zei de verkoopster die ook een BV had dat de stevige sportbh´s een dikke elastiek aan de onderkant hebben die dan te veel zou drukken op mijn littekens en dat het erg zeer doet, zij heeft me geadviseerd een sportbh van livera die zij ook heeft gebruikt, maar ik aarzel een beetje of deze stevig genoeg is om de implantaten op de juiste plek te houden, ik vind het een beetje slapjes terwijl het wel een sportbh is. Heeeeeel graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen!!!

2) DR. Nio adviseert niets op de littekens te smeren en deze ook niet te masseren, hij zegt dat de natuur zelf het het mooist maakt. Het klinkt logisch in mijn oren en ik vertrouw hem wel. Toch zou ik graag weten wat jullie hebben gedaan aan de littekens en hoe deze zijn geheelt.

Heel erg bedankt!

:59:

Een heeeeeele fijne dag gewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo, spannend hoor... de laatste dagen aftellen. ik ben ook door dr. Nio geopereerd in het SLAZ. Ik heb hem bij mijn consult gevraagd welke sportbh hij adviseerde en hij zei dat de heavy sport van de Hema goed zijn, die heb ik dan ook gelocht en heb het als goede sportbh's ervaren voor na de operatie. Ze zijn ook niet zo duur. Denk er wel aan om er 2 te kopen zodat je regelmatig kan wisselen en de andere kan wassen. Dr. Nio is een zeer iundige arts en je bent bij hem echt in hele goede handen. Ik heb mij hele proces bij hem als zeer prettig ervaren.

Ik ben begonnen met het smeren van littekenserum van Bergman, te koop bij o.a. douglas. Ik heb zoiets van: ik geef veel geld uit aan de operatie en wil dan ook zo mooi mogelijke littekens. Misschien is het allemaal onzin en genezen littekens zonder cremes ook prima, maar ik wilde daar toch geen risico mee nemen. Als je wat gaat smeren dan mag je pas beginnen als je helemaal geen korstjes meer hebt. Dr. Nio is erg goed in hechten en maakt dus ook erg mooie littekens. Dat ga je zelf ook wel ervaren straks. In mijn galerij staan foto's van de littekens hoe ze er laatst uitzagen. Als je die wil zien dan moet je me even uitnodigen als vriend en dan zal ik je toevoegen.

Succes met de laatste dagen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond dames!

Dank jullie wel!

Fijn om te lezen dat ik bij Dr. Nio in goede handen ben. Het is natuurlijk je lijf waar het om draait.. Maar ik hoop dat het geweldig wordt en dat ik vol zelfvertrouwen en happy de toekomst in ga net als jullie! :43:

Super dat ik je foto´s mag zien, sexy mama, ik ga je een vriendschapverzoek sturen.

Ik denk dat ik niet de enige ben die zich verheugt en tegelijkertijd het zo spannend vindt en hoopt dat alles naar wens is straks en het goed verloopt... Of ben ik de enige "stresskip" hier? :huh:

Fijne avond!

PS: Nog maar 5 nachten! :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeee, nog niet, komt het vaak voor? :D:lol:

Ik denk dat ik vandaag pas heb beseft waar ik mee bezig ben en hoe dichtbij het is!! Is zie het wel voor me hoe geweldig het zal zijn met mijn nieuwe borsten maar gedroomd heb ik er nog niet over.. Hoop alleen dat ik mooie dromen krijg en geen drama´s! JIj hebt boobgedroomd? En kwamen je dromen uit? ;)

Heb nog een vraagje, hoe snel mag je weer op je buik gaan liggen? Ga in de 6de week naar een massage en hoop dat ik die 40 minuutjes kan volhouden en dat het geen moeilijkheden veroorzaakt!

En hoe snel ging je/jullie naar werk? En was het lastig?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb 2 van die dromen gehad, maar ze zijn gelukkig niet uitgekomen.

Pfff, je zal hem even moeten vragen wanneer je weer op je buik mag liggen, zou het niet zeker weten. Ennuh, je bent weer een dag dichterbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2,5 week vrij en hoop dat ik dan wel normaal kan werken. Moet wel soms wat tillen en soms wat op een plank leggen, gelukkig niet vaak. Wel fijn voor je dat je zolang vrij had als je werk zo zwaar is!!

Vannacht ook geen boobdroom gehad... Heb nog maar 4keer de kans :18: . Waren je dromen dan zo erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2.5 week kan je waarschijnlijk al weer redelijk wat doen, hou er wel rekening mee dat je je ellebogen niet boven je schouders uit mag laten komen en je kan vast hulp vragen van collega's.

Ik had gedroomd dat het resultaat bijna niks was, ze waren zo verschrikkelijk klein! Maar toen ik uit de narcose kwam en onder het laken gluurde moest ik zelfs een traantje van geluk laten... Had mijn geld aan niks beters kunnen uitgeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die massage de je na 6 weken hebt : de ene kan wel al snel op hun buik liggen, de ander nog niet.

Over het algemeen voelt het nog eventjes 'niet prettig' zeg maar, je ligt echt ergens op wat vreemd aanvoelt.

Over dat tillen op je werk en iets op een plank leggen...

Misschien dat je nu al een soort opstapje ( zo een huishoud opstapje ofzo) op je werk neer kan zetten zodat je straks in ieder geval je armen niet boven je schouderhoogte hoeft te bewegen.

Enne.. niet te zwaar tillen hè ;)

Niet dat je dat dan niet zou kunnen, maar om je borsten van binnen ook netjes te laten herstellen en om zoveel mogelijk te voorkomen dat je kapselcontractie krijgt :35:

Succes... ik hoop toch nog dat je een boobdroom krijgt hoor, dat hoort er gewoon bij :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ladies!

Goed om te weten dat ik eigenlijk helemaal niet boven de schouders mag reiken! We hebben wel krukjes op het werk, dus die ga ik dan wel gebruiken, wil dat het heel goed geneest ook vanbinnen! Ik zou wel hulp van mijn collega´s vragen als het noodzakelijk is, maar was niet van plan om te vertellen dat ik een bv laat doen. Het zijn nieuwe collega´s van mij en heb eigenlijk niet echt zin om het te vertellen. Hebben jullie het aan iedereen verteld?

Nu ben ik dus erg nieuwsgierig geworden naar die boobdromen :3:. Wil natuurlijk netjes alle fases van het proces doorlopen :4: .

Vandaag een sportbeha gekocht bij de Hema, was idd niet duur en ik heb zelfs een Valentijskorting gekregen :71:. Ik denk dat mijn voorbereidingen bijna klaar zijn (extra kussens, boeken en tijdschriften, tv staat al in de slaapkamer, paracetamols genoeg - ben ik wat vergeten?).

Mooi om te lezen dat het het best geinvesteerd geld was! Daar hoop ik ook op want het is niet bepaald goedkoop (en voor mij nog 2keer zoveel want ik laat ook nog mijn neus corrigeren). Maar zoals mijn /inmiddels overleden/ vriend altijd zei: De beste investering is in jezelf! :35:

Happy Valentijn! :148:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je die neuscorrectie ook maandag doen?

Bij mij op het werk wisten ze het wel allemaal, heb er geen geheim van gemaakt. Je kan toch ook zeggen dat je last hebt van je schouder ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Hema discrimineren ze niet op smaak hoor, alle bh´tjes even zoveel korting :4:

Jaaa, das een goed idee om te zeggen dat ik een zere schouder heb!

Ik word maandag idd ook aan mijn neus geopereerd, Dr. Nio doet het tegelijkertijd. Ik denk namelijk dat het ook beter is om maar een keer onder narcose te gaan (+maar een keer pijn te lijden en een keer vakantie te nemen). Het gaat meer dan 3 uur duren samen. Extra spannend dus! Denk dat ik aan een morfine infuus moet die dag :88: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, rijke vrouw WAS ik idd :( ,.. mijn spaargeld op te maken is geen fijn gevoel en vind mijn beslissing daarom best eng. Aan de andere kant denk ik dat gezondheid belangrijker is en daarom kies ik liever voor maar één keer onder de narcose te gaan. Ik zou de neuscorrectie later namelijk toch wel willen. En ik denk dat ik later meer aan mijn nieuwe look denk dan aan het geld.. Toch??? Ik lees namelijk alleen leuke berichtjes zonder spijt :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 3 daagjes! :)

En je vriend heeft gelijk, je kan het beste investeren in jezelf. Ik zeg altijd maar dat ik een upgrade heb gekregen :)

Bij mij kostte de bv 3000 euro, maar ik voel me ook 3000 euro meer waard! Zo heerlijk gevoel is dat toch, blij zijn met jezelf :) Ik zit nog elke avond over mijn aanwinsten te aaien omdat ik er zo blij mee ent dat ik eindelijk bolling heb! :)

Je hebt gelijk dat je meteen je neus laat doen :) Hopelijk is dat blauwe wel weggetrokken tegen dat je terug moet gaan werken. Maar dat kan je nog wel verdoezelen met make up hé :)

Nog een paar dagen en het is zover :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, toch? Ga ik ook maar een keer pijn lijden :133::38: .. De blauwe plekken zouden na een week moeten wegtrekken, ik heb 2,5 week vrij dus dat moet lukken, genoeg tijd ook voor het wegtrekken van de zwelling.

Je hebt het wel heel mooi geschreven dat je je nu weer zoveel meer waard vind en geen spijt hebt van het geld.

Ik wil ooooooooook over mijn aanwinsten aaien!!!! :P Nog maar drie nachtjes, uaaaaa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat het nu al voelt alsof ik een baby krijg, want je weet dat het jouw leven gaat veranderen maar weet eigenlijk niet hoe het echt zal zijn.. Eerst de verwachtingen en voorbereidingen, dan de pijn en dan het geluk :45:

Ik ga van mijn baby (eigenlijk tweelingen) zeker genieten!! :)) Heb er zoveel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaah jaaaaa dat gevoel herken ik wel!! Echt leuk ( ben een adrenalinejunk :45: ) die spanning vantevoren.. je afvragen hoe het zal zijn.. de rit erheen.. super ;)

Zelfs de dagen na de operatie kun je je zo een emo-muts voelen hahahahahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.