Ga naar inhoud

Even voorstellen


Grietje83

Aanbevolen berichten

Hoi Grietje,

Als je op mijn foto klikt kom je op mijn pagina, als je dan op galerij klikt kom je bij mijn foto's!

Succes!! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.

Ik heb niet veel pijn. Ik heb wel spierpijn bij mijn borst en onder mjn armen, er wordt flink aan je 'geknutselt' tijdens zo'n operatie!

Slapen is in het begin niet echt prettig, je moet zoveel mogelijk op je rug slapen. Dat lukt gelukkig aardig omdat het pijn doet om op je zij te slapen. En geduld hebben na de operatie, alles met zich nog gaan vormen de komende weken... Da's soms lastig omdat je nu wilt weten hoe het eruit komt te zien... Je hebt een hoop geld betaald voor de bv dus je wil wel dat het wordt zoals je het hebt voorgesteld.

Hou mij op de hoogte!

lfs Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB

Ik begrijp het nu meer. Heb de stukjes gelezen en denk dat ik medium het mooiste ga vinden. Niet te hoog en en niet te ver naar voren omdat ik ws toch voor ronde prothese zou gaan. Mocht ik dan ook voor high gaan wordt het ws wat dubbel op... Als je op de site www.blecourt.nl kijkt en dan het kopje borstvergroting, staat er links een afbeelding van borsten, zo zou ik ze wel willen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn hier eigenlijk ook verhalen bekend van vrouwen die ziek zijn geworden na hun bv? Ik heb veel van die onderzoeken van de FDA gelezen en ik vind dat heel logisch klinken allemaal. Maar aan de andere is, al die verhalen van dat ene steunpunt (vrouwen ziek van siliconen) kan ik ook niet helemaal negeren. Ken jij verhalen?

nope... tenzij je de pip-verhalen bedoelt.....

Verder eigenlijk niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Grietje,

Je vroeg eerder naar striae na een bv. Ik heb veel striae op mijn borsten opgelopen tijdens mijn zwangerschappen en door de hang waren het een soort rimpels geworden. Nu mijn borsten gevuld zijn is de striae veel minder zichtbaar doordat de huid weer strak is getrokken. Heb er geen nieuwe bij gekregen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Andrea28

Hartstikke bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat ze minder zichtbaar geworden zijn!

Dat wilde ik graag weten omdat dat ook een twijfel punt was!

Heb jij je protheses voor of achter de spier gekregen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hen een hoge pijngrens bevalling deed ik puur natuur en pijn viel toen mee hahaha.

20 min over gedaan.

Maar je en nee ze zeggen voor de spier minder pijnlijk is. Maar het is denk ik niet voor het zeggen het kan zijn dat 1 net wel pijn heeft voor de spier en de ander niet.

De forum is inderdaad verslavend hihihi. Ik probeer nog steeds elke dag te kijken ook al is het op me tel, als ik onderweg naar werk ben of bij thuiskomst even hahahaha.

Het fijne is ook dat alle dames elkaar ook proberen te helpen met info en advies.

2 toppers die veel weten zijn bb en piepke.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt me niet veel uit. Denk niet dat ik word herkend. Of is het gebruikelijk dat je ze niet publieke post?

Je mag ze gewoon openbaar hebben staan, geen probleem. Alleen schrikken meiden soms dat iedereen het kan zien, terwijl ze dachten dat ze prive stonden :)

Vandaar de vraag :)

Alles mag hier (nou ja.. bijna alles.... haha)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Grietje,

Je vroeg eerder naar striae na een bv. Ik heb veel striae op mijn borsten opgelopen tijdens mijn zwangerschappen en door de hang waren het een soort rimpels geworden. Nu mijn borsten gevuld zijn is de striae veel minder zichtbaar doordat de huid weer strak is getrokken. Heb er geen nieuwe bij gekregen.

Groetjes Andrea

Dat is fijn,dan hoop ik dat mijn striae straks ook minder zichtbaar is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi grietje

welkom hier

ik ben in de velthuiskliniek in eindhoven geweest

ik kok ook van een 70 B wel een wat vollere geen lege om het zo maar te noemen

ik heb 350 cc rond medium plus profile gekregen voor de spier

als je voor kunt zou ik daar voor kiezen dan is je herstel iets sneller en je hebt minder pijn ( maar iedeen ervaart pijn anders natuurlijk) bij mij is het reuze meegevallen gelukkig en ben tot nu toe erg blij morgen is het voor mij 4 weken geleden dat ik mn boobs heb gekregen!

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama80,

Ben je al blij met het resultaat? Heb jij ook foto's? Ik denk dat we enigzins dezelfde maten hadden (krijgen).

Op dit forum krijg ik steeds meer zin om gelijk een bv te doen. Zodra ik weer in mijn bed lig, begin ik steeds weer te twijfelen (twijfel altijd overal over ;)).

Na hoeveel dagen zou je weer kunnen werken? Als je bijvoorbeeld je bv op een woensdag laat doen, kan je dan maandag weer werken? Uiteraard voor de borstspier en licht zittend werk.. Ik herstel vrij snel..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames,

Ik heb me al eerder voorgesteld en twijfel nog steeds (wegens siliconen in mijn lijf toevoegen).... Zijn er hier vrouwen die voor een bv al striae op hun borsten hadden? Ik heb al striae op mijn borsten en ben nieuwsgierig hoe dit wordt na een bv.... Ook twijfel ik nog erg over de kliniek.. Ben al bij Bergman geweest, adviseerde rond voor de borstspier 240/260 cc. Accz adviseerde 300 cc dual pane.... Eventueel nog bezoek brengen aan Velthuis kliniek? Misschien kunnen jullie adviseren welke kliniek nog een goede optie is. Zelf heb ik nu een lege b75. Ik ben 1.80 m en weeg 67 kg.

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had straie voor borstvergroting. De "groeven" zijn bij mij weg. Het voelt aan als een normale borst in plaats van een verzwakte borst met groeven door straie. Ik vond wel persoonlijk dat de striemen op zich meer opvielen. Je houdt wordt wat uitgerokken en opgespannen, waardoor ze opgevuld raakt en striemen opgevuld worden maar zijn wel meer zichtbaar. Ik vind een borstvergroting wel de moeite waart. Als je de pro en contra vergelijkt, zou ik er zeker voor gaan. Bij mij kwamen er ook geen bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor jullie antwoord. Mijn angst is inderdaad dat ze nog meer gaan opvallen waardoor je decollete mooier wordt maar ook weer minder mooi door de striemen. Mijn borst voelt ook slap aan, komt ws door de striemen...?! Ben net 30 dus leeftijd zal het ws nog niet zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de galerij vind je vrouwen met straie na borstvergroting. Dit was ook mijn angst. Ik moet zeggen dat je met een BH of bikini aan geen enkele striem meer ziet. Het is niet dat ze ineens zichtbaar zijn met kleren aan. Naakt zal je ze altijd blijven zien, maar minder storend omdat je aandacht wordt afgeleid naar de ronde en goed gevulde borsten. Een vriendin van me had zeer veel striemen. Ook zij is blij met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb met mijn zwangerschap striae gekregen... Was ook bang dat het door een vergroting erger zou worden, maar dit was niet het geval.

Kwa kliniek moet je doen waar jij je goed voelt. Er is keuze genoeg!! Ik had zelf 3 consulten gepland, maar had bij nr 2 zo een goed gevoel dat ik daarvoor gegaan ben en consult 3 afgezegd heb.

Succes iig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hey,,

ik kan me bij alle dames aansluiten. de striae zal veel minder opvallen en het zal ook niet meer aanvullen als een groef.

wat betreft de plaatsing van de prothese... tja het lig t er ook aan wat de voorkeur van werkwijze van de PC is. Wat wel word gezegd is dat wanneer de prothese voor de spier wordt geplaatst het herstel makkelijker is.. en dat je waarschijnlijk minder pijn zult hebben (ze hoeven dan je spieren niet los te snijden en te hechten). Ik heb helemaal "geen" pijn gehad.. tuurlijk: fijn is anders...maar ik vond het persoonlijk goed te doen.. het verschil in advies van de hoeveelheid cc van de prothese zal waarschijnlijk zijn omdat er tussen of achter de spier wat meer verloren gaat aan volume als wanneer deze voor de spier wordt geplaats.. Ook zal de borst natuurlijker gaan meebewegen voor de spier..

als je nog vragen hebt dan kun je me ook een pb sturen en dan zal ik je nog meer voordelen van een prothese voor de spier kunnen zeggen..

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.