Ga naar inhoud

riri86 : 26 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Haha grappig hè.. Ik heb daar dik 3 kwartier in de wachtkamer gezeten.. Ben blij dat ik toch nog ff gewacht had..

Ik heb nou maatje 75a, maar dan passen wel alleen de push up bh's van de h&m me, andere bh's zijn te groot in a cup..

Dus ik twijfel nou ook heel erg tussen de 280 of de 300cc.. Wil het toch natuurlijk houden. Maar verdonck zei dat ik best nog een maat groter mocht gaan met mijn lengte.. Dus ik heb gezegd dat ik zowiezo nog een x terug kwam om nog eens te passen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ! Ik ben ook door dokter verdonck geholpen, ben nu 9 dagen po ! Misschien dat je mijn verslagje en foto's kunt bekijken om een idee te krijgen. Ik ben zelf 1,70 en weeg 50 kilo, en heb 300 cc extra high profiel achter de spier gekregen, dus dan krijg je misschien een idee van hoe het eruit komt te zien. Kom zelf trouwens ook van een a/aa af ! Liefs, LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig hè.. Ik heb daar dik 3 kwartier in de wachtkamer gezeten.. Ben blij dat ik toch nog ff gewacht had.. Ik heb nou maatje 75a, maar dan passen wel alleen de push up bh's van de h&m me, andere bh's zijn te groot in a cup.. Dus ik twijfel nou ook heel erg tussen de 280 of de 300cc.. Wil het toch natuurlijk houden. Maar verdonck zei dat ik best nog een maat groter mocht gaan met mijn lengte.. Dus ik heb gezegd dat ik zowiezo nog een x terug kwam om nog eens te passen..

Ik heb ook een Acupje maar ben wel redelijk mager hé, ook ik draag altijd die push up bh's van H&m dan lijkt het toch of ik iets heb! haha, jhaaa wachten duurde lang hé! Heb daar bijna een half uur te lang gezeten, ik zou ook graag nog eens passen maar probleem is dat ik té lang onderweg ben... met de trein heen en terug 4uur! Dus das natuurlijk wel een probleempje, dr Verdonck zei dat 280 cc mijn maximum is maar ga hem morgen toch nog eens bellen of het zoveel verschil maakt. Wil het ook graag natuurlijk houden maar denk nu niet dat die 20cc zoveel verschil zal uitmaken?

Mijn enige angst is dat ze na de BV nog wat gaan groeien :s

Echt grappig dat jij recht tegenover me zat hé! :P zo toevallig...

Wel leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 275 cc gehad en zou nu achteraf gezien echt wel meer hebben gewild. BH maat 75c/d maar het ziet er toch echt kleiner uit. Ik zou dan ook gaan voor 300cc omdat het zo zonde is om spijt te krijgen, zeker voor het geld wat je betaald. En ja, je kan altijd groter maar dat is duurder en dan moet je wel nog een keer onder het mes. Zou gaan voor iets waar je langer tevreden mee bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou voor de 300 cc gaan! Ik ben 1,76 en weeg 58 en heb 295cc rond moderate profile. Denk dat je met 300 cc extra high echt een mooie cup krijgt. Ik had zelf nog wel groter gewild en ook hoger profiel. Al moet ik zeggen dat ze wel heel natuurlijk zijn en mooi bij m'n lichaam passen. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben ook in de wellnesskliniek geweest maar niet bij verdonck, heb ook extra high profile gekregen omtrek ook maar 67 (70 dus) maar ik heb geen drukband gekregen gelukkig! Ik heb 380cc ronde monoblocks voor de spier. Absoluut geen spijt van, liever nog een maatje groter! Hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames,

Ik ben gister eindelijk geoppereerd in de welness kliniek in Genk. Ik weet niet hoe ik een nieuw topic aan maak dus ik schrijf mijn operatieverslagje even hier:

Ik moet me vrijdag om half 1 melden, was al om 12u daar en mocht pas om kwart voor 2 mee na boven, toen kwam ik in een kamertje terecht waar ik moest uitkleden en een operatieschort en slofjes aan mocht doen, binnen een half uur zou ik zeker wel gehaald worden zei de verpleegster, maar tot na 3en heb ik daar zitten wachten, dat was wel echt mega vervelend :o

Toen ik eindelijk mee mocht lopen na de operatiezaal mocht ik daar gaan liggen, en ik denk dat er uiteindelijk wel 5 man om me heen stonden, eerst vond ik het vervelend omdat ik dacht: o nee, zoveel mensen hebben nog nooit mijn tietjes gezien!! :o maar eigenlijk was het wel grappig want ze begonnen al leuke grapjes te maken enzo,en voordat ik het wist sliep ik al.. Heb nergens iets van gevoeld. De dokter heb ik niet meer gezien, maar waarschijnlijk ook omdat ik aan gaf dat ik geen vragen meer had..

Toen ik wakker werd was ik wel een beetje licht in mijn hoofd, majah had ook al de hele dag nix gegeten! ;)

Ben toen ook vrij snel na huis gegaan.

Toen ik wakker werd na de operatie en na onder keek dacht ik alleen: o nee!! Die gaan toch nog krimpen hè? Haha.. Maar de verpleegster hielp me met opstaan en ik zag al meteen dat ik me aanstelde en het er mooi uitzag...

Verder is alles goed gegaan en viel het allemaal wel mee..

Heb wel slecht geslapen maar dat was omdat ik erge pijn aan mijn rug had.

Opstaan gaat ook iets moeilijker, maar meer omdat het aanvoelt alsof ik geld erge spierpijn heb, en het drukverband duwt heel erg op mijn borsten.. De martelband valt eigenlijk wel mee :) en heb onder mijn borsten een vervelende pijn, alsof het bond en blauw is..

Ook met optrekken als ik vanuit de bank of bed wil opstaan duwt en trekt het allemaal heel erg.

Hopen dat die vervelende pijntjes gauw voorbij zijn en de 2 weekjes tot ik het verband eraf mag halen ook en ik eindelijk mijn vriendinnetjes kan zien!! Hihihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd!!!

Ben even kwijt door wie je geopereerd was.. Verdonck of Visser.... (sorry)

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan staat het meteen goed :)

Een goed herstel!! En gaat het met de pijn?

Elke 6 uur 1000mg paracetamol of dafalgan en 'savonds vor je naar bed gaat die diclofenac zetpil nemen.

Ook 's nachts je wekker zetten zodat je de paracetamol consequent om de 6 uur neemt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ik ben door verdonck geoppereerd.

De pijn gelukkig al een stuk minder, heb idd dafalgan, diclofenac en een antibiotica kuurtje van 3 dagen gekregen.

Heb wel nog erge last van mijn borstbeen (heel vervelend), lachen lukt ook nog steeds niet goed :( en het lijkt alsof er luchtblaasjes onder mijn huid zitten, onder de hechtingen.. Is dat normaal?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey riri,

Ik ben 3 weken geleden geholpen door Verdonck. Al je pijntjes/lastjes komen me bekend voor hoor, daar ben ik intussen van verlost. Alles komt goed, don't worry.

x Maran

Link naar reactie
Delen op andere sites

O das fijn om te horen! Hoelang heeft dat bij jou geduurd met het borstbeen? Ik kan namelijk nog steeds niet lachen zonder dat het pijn doet.. Volgende week maandag moet ik weer gaan werken.. Hoop dat dat kan en dat ik weer wat meer kracht in mijn armen heb :)

X riri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai..

Grappig om dezelfde pijntjes te lezen bij een ander :)

Hopelijk voel je je snel een stuk beter zodat je weer kunt werken.

Rust goed uit meis..

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Die luchtblaasjes die je voelt is waarschijnlijk vocht. Daar kun je nog wel een poosje last van hebben maar lost als het goed is vanzelf op.

Ik vond de 1e week het vervelendst qua pijntjes e.d. Dus ik denk als je volgende week maandag weer gaat werken dat wel moet lukken.

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 2dagen na de operatie dacht ik echt; waar ben ik aan begonnen?? Haha.. Had wel veel gelezen over wat ik konverwachten, maar denk dat ik te zeer dacht dat het mee zou vallen.. Ik merk gelukkig wel elke dag wat verbetering.. Vandaag ook even na de winkel gegaan, maar met lopen voelt het wel alsof alles na onder geduwd wordt (wat ook eigenlijk zo is).. Heb alvast bij de Hema 2 sportbh's gekocht, stond op voor extra zware sporten.. Dus hoop dat deze voldoende zijn.. Las namelijk dat de kliniek bh ook geen succes zou zijn.. Heb nou 2 verschillende maten gepakt.. Ben benieuwd wat het gaat worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat borstbeen heeft toch een week last gegeven, mijn rug ook. Nu heb ik 's morgens nog af en toe last van mijn rug, hangt er van af hoe plat ik gelegen heb.

Ik ben weer beginnen werken toen ik 2 weken po was, en ik moet toegeven dat het toch een beetje tegenvalt hoor. Autorijden bijvoorbeeld loopt niet zo vlot als het hoort, sturen doe ik in stukjes.

Je mag in feite ook pas op 2 weken autorijden. (volgens de info)

Naar mijn mening had ik echt niet vroeger kunnen beginnen werken, dan was ik nooit daar geraakt! :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik begin met werken ben ik 10dagen po.. Doe wel kantoorwerk. Wat voor werk doe jij dan Maran? Ik autorijden doe ik ook pas na 2 weken, aangezien ik altijd gevaar aantrek met rijden riskeer ik het niet haha, de verzekering dekt namelijk niets als je eerder gaat autorijden dan die 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben opvoedster/begeleidster, maar heffen en tillen komt er niet aan te pas. Ik sta in een niet-verzorgende groep.

Ik moet dagelijks wel 10 keer zeggen "voorzichtig, heb last van mijn rug". Constant op mijn hoede zijn dus, want ze halen graag grapjes uit en van knuffelen zijn ze ook niet vies!

Het zijn zo die kleine dingen waar je vooraf niet aan denkt. Bijvoorbeeld komen inhaken bij een wandeling voelt al bedreigend aan.

Nog 3 weekjes en dan kan ik wat geruster zijn. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé peertje, ik heb het geprobeerd maar via de telefoon lukt het me niet :-/ volgende week vrijdag krijg ik de hechtingen eruit en dan zal ik nog eens proberen.. En anders maar via de computer doen ;) ben trouwens voor de 280cc gegaan :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb AA cup en ga ook naar 280 ^^

maar ben zooooo bang voor de gevolgen, dt je ze na X aantal jaar moet laten vervangen, kapselvorming, pijn diet blijft, en andere gevolgen, help help help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Peertje, ik denk dat iedereen daar stil staat maar zo kan het voor mij ook niet verder. Nooit eens een bh kopen dat je mooi vind, nooit eens een diep uitsneden t-shirtje, .... en ik zou me het zeker beklagen mocht het bij mij mislopen maar de kans is zooooo groot dat het wel goed gaat dus we moeten er gewoon voor gaan denk ik dan!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O haha.. Ik zal mijn best doen dames haha.. Zal dit weekend proberen de voor foto er al op te zetten dan :) kom ook van een 75aa..

Ja peertje, ik had die angst ook en nou zelfs nog, maar als ik het niet gedaan had bleef ik piekeren.. En zou ik nooit mooie lingerie kunnen kopen en me sexy voelen voor mijn vriend, dan bleef ik me klote voelen als de zomer eraan kwam omdat bikini's passen een hel was enz.. Er kan altijd wat mis gaan maar als je het risico niet neemt zul je ook altijd spijt hebben.. Nou kan ik er zeker de eerste 10jr van genieten.. En tegen die tijd zie ik wel weer.. Wie weet watvoor mogelijkheden er dan weer zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.