Ga naar inhoud

riri86 : 26 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben vandaag op consult geweest in de wellness kliniek in Genk.

De arts raadde mij 280cc of 300cc extra high profile ronde protheses aan..

Maar ik ben bang dat ik dit te groot ga vinden..

Ik ben 1.74 groot en weeg 61 kilo..

De pc raadde me extra high profile aan omdat ik vrij slank boven ben en hij zei

dat de borsten anders te breed zouden worden..

Klopt dit?

Zelf zou ik gewoon een mooie b-cup willen hebben..

Maar als ik berichten hier op het forum lees lijkt het wel alsof het veel groter gaat worden..

Wie kan mij helpen of mij hier iets meer over vertellen?

En klopt het dat ronde protheses ook natuurlijk uit gaan zien als ze achter de spier geplaatst gaan

worden? Omdat ikzelf dacht dat druppelvorm het mooist zou zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik neem aan dat je door dr. Verdonck geopereerd gaat worden? Hij gebruikt namelijk bijna altijd extra high profile van Monobloc....

In de catalogus van Monobloc staat dat de EHP 300 cc een breedte heeft van: 11,1 cm en een projectie van 4,8 cm...

Om een B te bereiken is dit wel erg veel..... Maar dat is ook afhankelijk van je cupmaat nu... Wat heb je nu? En welke omtrek... 70-75-80??

De extra high profile die Verdonck plaatst wordt waarschijnlijk redelijk hoog geplaatst (meestal tenminste) maar je krijgt een drukband die je moet dragen. Het resultaat wordt vaak toch wel heel mooi en ook best natuurlijk. Het gaat er niet uitzien als twee opgeplakte ballonnen.

Je zou rechtsboven in de zoekfunctie eens kunnen zoeken op Verdonck. Dan kom je meiden tegen die bij hem geholpen zijn, en misschien kun je ze een pb sturen of je hun foto's mag zien, en waarom je dat wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Riri,

Welkom op het forum !

Ik dacht ook meteen aan Verdonck haha ben namelijk ook door hem geholpen en heb ook extra high profile.

3 weken geleden ben ik geopereerd ik had en volle Bcup en draag nu een sport bh 70E.

Bij mij is er in elke borst 330cc in gegaan :)

Ik ben 1.70 en weeg 57 kilo en het ziet er heel natuurlijk uit en past mooi bij me lichaam.

Als je echt niet groter dan een B/C cup wil gaan uit komen zou ik persoonlijk voor de 280cc gaan.

Je kunt mij uitnodigen als vriend dan kun je mijn foto's bekijken.

Ben zo blij dat ik door Verdonck geholpen ben en raad hem dan ook graag aan aan vrouwen die een vergroting willen het is echt geworden zoals ik het in mijn gedachten had.

Succes met alle verhalen lezen en met je keuze :)

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt inderdaad door verdonck geholpen..

Ik twijfelde heel erg over de grootte omdat het best vreemd is als je steeds gewend bent zo weinig te hebben en je kijkt dan naar onder en je hebt 2 koplampen daar haha.. ik wilde daarom zowiezo nog eens terug gaan.

Nou draag ik bh's maat 75a, maar alleen de push up bh's van de h&m passen dan enigzins, dus ik denk dat ik gewoon een aa heb, de bh's staan ook altijd open :(

Wat bedoel je met "De extra high profile die Verdonck plaatst wordt waarschijnlijk redelijk hoog geplaatst (meestal tenminste)" ?

Gaan mijn borsten dan hoog staan of wat wil dat extra high profile eigenlijk zeggen?

Hij zei namelijk ook dat hij daarvoor koos omdat ze anders te ver naar buiten zouden uitsteken, te breed zeg maar..

En wat wil dat "" EHP 300 cc een breedte heeft van: 11,1 cm en een projectie van 4,8 cm..." eigenlijk zeggen? daar hij heeft hij nix over verteld..

Sorry voor de vragen maar dit is allemaal heel nieuw voor me :-s

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Wendy! Ik heb je meteen een vriendschapsverzoekje gestuurd :)

Ben alleen het forum nog een beetje uit aan het vogelen haha

Ik had eerst op consult bij dokter d'hondt in tongeren willen gaan, maar ik las zoveel positieve dingen over de wellness kliniek dat ik toch maar daar op consult bent gegaan (en het is ook nog eens dik 1000euro goedkoper). Het gesprek verliep ook heel fijn alleen weet ik zelf nog niet heel goed wat ik wil en wat alle prothesen inhouden..

Van de ene kant is dat mss ook beter om niet teveel te weten omdat ik nogal een twijfelaar ben en dan helemaal geen keus meer kan maken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Je bent waarschijnlijk ook tenger net als ik extra high word vaak gebruikt bij vrouwen die niet zo breed zijn het zegt niets over de hoogte hoor haha.

De 11.1 cm is de breedte van je prothese en de projectie van 4.8 betekend hoever je borst maar voren komt ik heb een projectie van 5.0 maar kwam ik ook pas later achter en zei me ook niet zoveel toen.

Vertrouw op je pc hij weet echt wel wat hij doet en gaat voor natuurlijke borsten en niet voor te groot dat staat hij wel om bekend

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet zeker dat je heel blij gaat worden.

En vlindertje Verdonck heeft de verloren cc er al bij gerekend dat was ook één van mijn vragen dat ik op consult kwam.

Ik ben een echte perfectionist en heb echt voor mezelf als goed uitgezocht en geef mezelf niet zomaar uit handen.

Je heb echt een goede arts aan Verdonck laat het maar aan hem over je hoeft echt niet te twijfelen.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar verdonck zei ook dat het in het echt toch iets groter gaat zijn als bij het passen, maar dat dat wel maar minimaal is..

Hij gaf aan dat 280cc / 300cc en zelfs een maatje groter nog zou kunnen en het natuurlijk zou ogen..

Maar dat dat een kwestie van smaak was en ik daar zelf over moest kiezen..

Moet ik hem nog vragen naar de centimeters of krijg ik dat bij de operatie pas te horen?

Eind april zou ik de operatie graag willen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als aanvulling op onze prive-berichtjes: Ik heb het even gecheckt en heb breedte 11,0 en een profiel van 5,6 gekregen. Is dus weer wat meer projectie dan wat jij gaat krijgen (als het klopt dat je monoblock protheses krijgt). Dus als je de mijne op de foto's niet te groot vindt, zul je ook heel tevreden zijn met wat jij krijgt denk ik!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor 300 kiezen maar dat is persoonlijk. Je betaalt veel geld en wil wel ''wat' zien ervan.

Ik lees bij velen hier 'was het maar een maatje groter' en dat is niet voor niks denk ik.

Ik zou zeker niet minder kiezen.

Succes nog met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb mijn foto's gezien ga ik ff van uit dus of het natuurlijk oogt kun je bij mij zien.

Hij heeft mij niets verteld over cm en cc's zegt ook niet veel dat pakt bij iedereen anders uit.

Het gaat om het eind resultaat je moet kijken hoe het er uit zag met passen onder het shirtje.

Ik zou eerst voor 350cc gaan maar wilde niet groter dan een Dcup en heb op de operatie tafel toch voor een maatje kleiner gekozen en heb nu even goed een 70E.

Nep borsten zien er vaak een maatje kleiner uit dan echte borsten.

Ik weet niet wat je wil maar zeg anders op de dag van je operatie nog eens wat je nou echt wilt Hoe het er uit gaat zien en wat hij je dan zou aanraden dat heb ik ook gedaan en ben er nu heel erg blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat mijn 'ingewikkelde' zinnen al uitgelegd zijn :) Sorry, ik schrijf dat soms alsof iedereen maar moet begrijpen wat het is, maar dat bedoel ik dus niet verkeerd :)

Over of je je pc nog moet vragen naar de centimeters en zo, nee dat hoeft niet...


Wat je wel eens moet gaan doen, om zeker te weten wat je voor een maat zou willen hebben.. Ga naar een warenhuis. Neem 75C en een 75D mee het pashokje in. Vul ze met zakdoeken (of iets anders zachts). Trek er een strak truitje over aan en bekijk welke maat je het mooiste vindt staan!!

Ik denk namelijk dat je met deze prothese ongeveer op 1 van deze twee maten uit gaat komen. Met jouw grootte en gewicht, zou dat normaal gesproken heel natuurlijk moeten uitzien!

Ik ben zelf 1.69 en weeg 64 kg.. Ik ging naar de pc met de vraag of ik een D-cup kon krijgen... Ik heb nu een F en als hij me een D gegeven zou hebben, zou ik diep teleurgesteld zijn geweest!

Naakt ogen mijn borsten als een D en het bh-labeltje zegt dat ik een F heb. Nou, van te voren dacht ik dat dat HUGE zou zijn, maar dat is het niet...

'Gemaakte' borsten ogen ook vaak net een maat kleiner dan het bh-labeltje zegt, dat komt vooral doordat een prothese nou eenmaal een bepaalde vorm heeft en de beugel hier omheen moet passen...

Doe dat gewoon eens, dan krijg je volgens mij een beter beeld van wat een B een C of een D is :)

Neem iemand mee die je vertrouwt en die eerlijk zijn mening geeft over wat mooi bij jou zou zijn.

Achteraf spijt krijgen, dat je te klein genomen hebt, zou eeuwig zonde zijn he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind jou borsten echt heel natuurlijk uitzien wendy! Als ik dat zie maak ik me ook geen zorgen. Heb jij ook ronde prothesen? Ik dacht juist dat ronde prothesen meer als ballonnen uit zouden gaan zien, maar vind ze zelfs heel mooi ogen..

Ik had verdonck ook een foto laten zien van wat ik mooi en natuurlijk zou vinden en hij zei dat de 300cc toch het meest in de buurt zou komen, ik denk zelfs dat de foto wat ik liet zien nog meer was.

Super fijn al die reacties hier, ben al een stuk wijzer geworden en ik ga inderdaad maar eens een bh vullen met zakdoeken.

Een cupmaat zegt ook niet altijd iets, het oogt bij iedereen anders natuurlijk..

Ik vind het gewoon heel akelig omdat ik het toch bescheiden wil houden.

Vandaag heb ik mijn moeder meegenomen naar het consult omdat ik bang was dat ik dicht zou klappen of dingen zou vergeten, maar ik wil toch nog een keertje terug denk ik en dan neem ik mijn vriend mee, het is iets wat ik zelf moet kiezen maar het is wel zo fijn om van hem ook de bevestiging te krijgen dat het goed is zo..

Klopt het ook dat je je veel zelfverzekerder gaat voelen? Ik ben nou maar heel preuts en wordt er gek van, wil lekker zonder truitje durven rond huppelen voor mijn vriend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het ook dat je je veel zelfverzekerder gaat voelen? Ik ben nou maar heel preuts en wordt er gek van, wil lekker zonder truitje durven rond huppelen voor mijn vriend :)

Nou... dat klopt zeker!!!

Ik trek mijn bh te pas en te onpas uit :45:

Lipjes getuit, borstjes vooruit.

Dat preutse ben je in 2 dagen vanaf :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja ik heb ook ronde vlgs mij werken ze daar ook alleen maar met ronde.

Maar doordat het achter je spier geplaatst word drukt je spier ze ook al wat anatomisch waardoor ze er gewoon natuurlijk uit zien :)

Je zal je er zeker zekerder door gaan voelen tenminste dat is mijn ervaring wel en denk van iedereen op dit forum wel.

Als je toch nog voor een 2e gesprek gaat schrijf gewoon alles wat nu in je op komt op een vraag het gewoon nog een keertje.

Ik wilde het ook graag bescheiden houden en denk dat ik één van de weinige ben hier die geen spijt heb dat ik niet voor groter ben gegaan.

Haha Ik doe vaak het tegen over gestelde en heb een hele eigen sterke mening.

Maar jij bent uiteindelijk degene die beslist wat er gaat gebeuren en niet iemand anders ik geef ook maar me mening net als de rest.

Ik hou gewoon van natuurlijk en wat dan bij me lichaam past en wil het graag dicht bij mezelf houden.

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou juist spijt krijgen als ik groter had genomen en koos dus wel voor kleiner en ben daar heel erg blij mee

Want je kan altijd nog groter gaan.

Er zijn zat vrouwen met natuurlijke grote borsten die na jaren rug klachten krijgen.

Wat doe je dan als je er last van krijgt?

Je huid is toch opgerekt door die protheses dan heb je in mijn ogen toch wel een probleem als je weer kleiner moet of zie ik dat verkeerd ?

Heeft iemand daar wel eens over nagedacht ?

Denk niet dat je borsten er dan mooier op gaan worden als ze gelift moeten worden krijg je hele andere littekens.

Misschien dat ik er teveel over nadenk maar dat heb ik mezelf allemaal af gevraagd.

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook voor een kleinere maat gekozen 375 was mijn max zei de pc en heb voor de 350 gekozen

omdat ik niet Te wilden

nu ik hier ff op het forum zit begon ik in het begin te twijffelen omdat ik overal grote borsten zag met 400 440 500 cc erbij haha

maja uiteindelijk past dit wel bij me misschien had ik als ik eerder op dit forum zat voor iets meer gegaan maar zoals wendy_82 al aangeeft je kunt later altijd nog meer en misschien denk ik er dan anders over en laat het zo iniedergeval voor nu wel haha

ben der happy mee dat is het belangrijkst !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na alle tips hierboven, kan ik ook benadrukken wat Ans1808 zegt: ga niet te klein, ik wou een volle C, is kleine C geworden, en ziet er eerder uit als een B, zeker in mijn kleren. Vandaar dat ik voor een wissel ga nu. Wendy snap ik ook wel (opletten dat het niet té groot wordt), dus weeg goed af en doe zeker zoals BB zegt: zakdoeken mee naar pashokje, en vullen in zowel een C, D,... De letter lijkt soms groter dan de effectieve maat zelf ;)

Succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej peertje, Als ik het goed zie aan je foto's zat jij gister tegenover mij in de wachtruimte :)

HHhaha ik dacht het al toen ik las dat jij gisteren ook bij de wellnesskliniek op consultatie was.

Ik dacht meteen.. dat is zeker dat meisje dat tegenover mij zat!

Welke cup heb je en naar welke cup ga je? :)

Ik doe pas eind dit jaar of begin volgend jaar mijn BV toch wel spannend!

Mijn enige twijfel is toch nog steeds: 280 cc of 300cc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.