Ga naar inhoud

CharlieNatascha : 4 maart en 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast CharlieNatascha

Aanbevolen berichten

Gast CharlieNatascha

Hallo allemaal!

Aangezien ik de datum van de operatie weet hoort mijn "even voorstellen" volgens mij hier thuis.
Ik ben Charlie, bijna 23 jaar en ik ben vandaag op consult geweest bij Diana Gabriels. Dit is mij ontzettend goed bevallen, echt een aardige vrouw die weet waar ze het over heeft, of in ieder geval goed die indruk wekt. Op 1 maart heb ik mijn consult bij de chirurg Frans Straten en op 5 maart gaat het dan gebeuren.

We hebben gekozen voor rond de 300 cc dual plane. Mijn eigen borsten zijn rond de 350 cc, ik wil met de operatie vooral meer volume creeren aan de bovenkant en ze dichter naar elkaar toe brengen. Mijn eigen weefsel zou dan door het implantaat naar binnen en boven worden gedrukt.

Ik heb er onwijs veel zin in! Ik zit alleen te twijfelen over de uiteindelijke grootte, Diana raadde mij aan om voor rond de 275 te gaan met uiterlijk 300 cc. Ik ben vrij klein, 162 cm en 54 kilo. Maar het lijkt mij dat een iets grotere borst binnen een maand of 2 gewend is terwijl een iets te kleine borst leidt tot nog een operatie willen. Daarom denk ik dat ik voor 300 cc ga.
Iedereen hier in ieder geval al bedankt voor de forumtopics die er al zijn, ik heb de afgelopen tijd veel stiekem onderzoek gedaan zonder account! :13::75:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey CharlieNatascha,

Proficiat met je operatiedatum! Nog 3.5 weekjes aftellen.

Ik word die dag (5 maart) ook geopereerd . Ik krijg 350 cc dual plane. Heb nu een Acupje, ben 1m65 en weeg 53kg.

Nu kunnen we samen aftellen ... wat ik al een tijdje aan het doen ben :-)

x liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Hey, leuk dat je reageert!

Thanks ik heb er echt onwijs zin in. De eerst mogelijke datum was 26 februari, maar dan ben ik jarig, dus dan nog maar een extra weekje. Alsnog is het allemaal vrij snel dus ik ben erg tevreden. Vanaf wanneer wacht je al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je voor foto!

Ik ga 24juni(duurt nog even) ook via Diana bij F Straten.

Maar ben bijna even groot en zwaar als jij maar heb als voorstel 350cc gekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Luci, hoeveel cc heb je nu? Ik zou in totaal op een grote E uitkomen, omtrek 70. Een F raadde zij mij af omdat het te groot zou zijn, over het randje zegmaar.

Ik zal is even uit gaan vogelen hoe ik hier een voor foto kan posten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey charlie! gefeliciteerd met je datum.

ik word 18 februari ook geopereerd door frans straten via diana gabriels. als je nu al bang bent dat het snel zal wennen zou ik ook idd voor de 300cc gaan!

ik zelf krijg 425cc en ben net wat groter als jou.. mijn advies was 350cc maar wilde zelf toch echt voor het maximale gaan nu het eindelijk kan :)

veel succes met je keuze!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ik heb wat pre foto's in een album gezet, een beetje onhandig met allerlei kleding er overheen en volgens mij staat de helft ook ondersteboven haha, maar het geeft een idee. :75:

Opzich heb ik vrij weinig te klagen over de borsten die ik nu heb, ze zijn niet klein en mooi van vorm. Ik wil voornamelijk een vergroting om het hangen tegen te gaan en meer volume boven te krijgen, een soort push up effect zonder bh aan zegmaar.

Ziet er zonder kleding niet natuurlijk uit, maar ik vind het mooi... :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast CharlieNatascha

IK HEB ZE!!

Uiteindelijk bleek mevrouw Gabriels mij verkeerd voorgelicht te hebben. Eerst werd mijn operatie verschoven van de 5e naar de 4e, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond. Maar in het gesprek met dr. Straten bleek dat dual plane voor mij helemaal niet de juiste oplossing was. Er is 250 cc op de spier geplaatst, groter kon niet omdat er dan risico was op versneld hangen, wat ik juist niet wilde. In principe gaat alles top, ik kwam gistermiddag om 4 uur uit de narcose en heb nog geen paracetamol of andere pijnstiller hoeven nemen. Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat ze niet met drukverband of drains werken.. Alleen 6 weken sportbh. Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd! ben erg benieuwd na het resultaat!.. ik ben 2 weken ook door Frans geopereerd en ook inderdaad alleen een sport bh aan!

mij vertelde ze dat ze alleen met drains of drukverband werken mocht dit nodig zijn..

een goed herstel gewenst!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Thank you! Ik ben erg blij met het resultaat. Ze zijn groot, maar niet op een manier van woww wth is dat?! Ze vallen goed op zonder mijn lichaam al te veel uit proportie te trekken. Ik hoop alleen dat ze niet veel kleiner worden als de zwelling is gezakt, ben toch wel een fan van groot :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt steeds meer en meer dat die DIana Gabriels geen jota verstand heeft van bv's.... Je vraagt je af waarom zij de consulten doet...

Maar gelukkig heb je een goede pc gehad, die wel goed je situatie beoordeelde!

Gefeliciteerd met je boobs!!

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Inderdaad, ik was ook best een beetje boos. Of nouja, geirriteerd. Door die verkeerde voorlichting werd bijna mijn operatie uitgesteld, zodat ik aan het "nieuwe idee" kon wennen dat ik ze boven de spier kreeg. Het grappige is dat mijn voorbeeldfoto's van "dit wil ik" allemaal boven de spier waren en Diana zei dat dat bij mij niet kon... :77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn consult werd ook gezegd dat ik ze onder de spier moest omdat ik dun ben,, (consult bij vrambout van beaucare) en toen ik er kwam maandag en de chirurg zelf mn borsten bekeek en voelde zei ze dat t alleen voor de spier kon omdat mijn borsten hingen en de spier dus te hoog zat en ik anders double bubble zou krijgen.. ik was er wel blij aha ik dacht gelijk, gelukkig minder pijn.. ben zelf 153 en 35 kilo.. echt dun dus maar heb wel 305 cc gekregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast CharlieNatascha

Oeff, toch niet heel fijn..

Mijn linkerborst is binnen een week genezen maar mijn rechterborst doet nogsteeds pijn. Het begon beter te gaan maar sinds gister heb ik dat nare griepje wat rondspookt, en hello to the pain! Links is ook wat gevoeliger maar rechts doet echt zeer, vasthouden met opstaan en anders gaan liggen enzo.. Ik begin eigenlijk te denken dat mijn rib misschien licht gekneusd is bij de plaatsing. Ze zien er gelukkig wel mooi uit, rechts sinds gisteren weer een beetje zwelling maar gelukkig geen blauwe of rode vlekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je griep hebt? Als je zoveel pijn hebt opeens in 1 borst, misschien toch even contact opnemen met je pc.... Heb je koorts? Misschien ook een rode plek op je pijnlijke borst?

Laat er voor de zekerheid even naar kijken, want je kunt ook een ontsteking hebben, en hoe eerder ze er dan bij zijn, des te beter...

Niet om je bang te maken, maar een griepje een week na een bv, laat bij mij toch echt even wat alarmbellen rinkelen...

Neem het zekere voor het onzeker en bel ff!! Stel het niet uit, je kunt ook 'savonds bellen, normaal gesproken!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ik heb gelukkig geen rode of blauwe vlekken, en geen afscheiding/afwijkende verschijnselen bij het helende litteken. Wat betreft de griep ben ik daar wel gerust op, mijn huisgenootje heeft precies dezelfde griep sinds dezelfde dag (geen operatie ondergaan). Voor zo ver ik het heb opgezocht is het allemaal nog normaal, maar ik ga vandaag wel even bellen voor de zekerheid... En hopen dat de zwelling wel zakt. De pijn is nu minder, maar het is nog wel vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Nou... Nu breekt toch ECHT mijn klomp !!! :93:

Ik had vandaag een controle bij meneer Straten in de kliniek van Diana Gabriels. Afgelopen woensdag had ik koorts, donderdag verhoging, vrijdagavond was het weg. Gedurende die tijd was mijn rechterborst opgezwollen, ik ging er vanuit dat het door de combinatie van koorts + ongesteld moeten worden kwam. Zaterdagavond ging mijn hechting, die nog niet helemaal geheeld was, lekken. De volgende dagen kwam geheel pijnloos al het vocht van de zwelling er uit. Alleen vocht, geen andere ontstekingtroep, geen pijn. Vandaag ging ik op controle bij de heer Straten om te kijken of het gat (ongeveer 7/8 mm) vanzelf sluit of weer gehecht moet worden.

Ten eerste. Was het blijkbaar een heel groot probleem als ik het in Den Haag (waar ik woon) in het ziekenhuis zou laten hechten. Nee, het MOEST in Nijmegen gebeuren.
Ten tweede, weigerde hij de volgorde van gebeurtenissen in zijn hoofd te krijgen. Hij bleef maar zeggen dat ik eerst last had van mijn borst, toen koorts, die pas wegging toen het vocht er uit kwam. Dit was niet zo. Ik had eerst koorts, toen last van mijn borst, en een paar dagen later pas het lekken.
Maar ten derde, en ter extreme frustratie, de droogheid waarmee dit behandeld werd! :77:
Ik moet me vrijdag in Nijmegen laten hechten en morgen een antibiotica kuurtje halen (eigenlijk vandaag maar de apotheek was al dicht) van een week 3 per dag. Volgens hem heb ik dan 50% dat het goed gaat, zo niet moeten ze er uit. HALLO?! Ik heb niet eens pijn meer, al lang niet meer! Mijn borst is weer helemaal normaal en afgezien van het ongehechte plekje is er helemaal niets raars of afwijkends aan. En dan wordt er al meteen gepraat over "het implantaat" verwijderen, en dat ik daar maar vanuit moet gaan? Dat dacht ik dus even niet! Als ik 42 graden koorts heb, lig te ijlen en er geen andere optie meer is natuurlijk wel... Maar anders hell no.

Mooi dat ik first thing tomorrow dus even het ziekenhuis hier in Den Haag bel voor een second opinion :106:
Ik wil niet het eigenwijze dwarsliggende kind zijn natuurlijk maar de droge manier waarop het gebracht werd was echt belachelijk. Buiten dat heb ik zo'n beetje iedere piercing gehad die menselijk mogelijk is, dat is iets heel anders natuurlijk maar ik weet hoe het voelt als je lichaam iets afstoot... Ik ken mijn eigen lichaam en dat is nu niet aan de hand. Ahh echt belachelijk dit :77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow... Heel vreemd dit....

Goed dat je voor second opinion gaat.... Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen....

Heeft Straten geen kweek afgenomen van je vocht? En waarom moet het gehecht worden als het 7/8 mm is??? Groeit toch vanzelf dicht, normaal gesproken!

Ga morgen idd maar ff op second opinion, maar misschien wel die AB nemen, uit voorzorg :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Nee geen kweekje, helemaal niets. Vanmorgen brak mijn klomp een tweede keer, nu positief.. Diana belde me en sprak eindelijk de woorden "we gaan er alles aan doen dat het implantaat blijft zitten", wat al een fijner gevoel gaf. Toen ik mijn verhaal deed zei ze dat er volgens haar vrij weinig aan de hand was. Ze raadde me aan om de eerste 2 dagen om de drie uur een AB pil te nemen in plaats van 3 keer per dag, voor het geval dat er wel een ontsteking zat, en dan bij te halen als de medicatie op was. Volgende week moet ik dan langskomen om te kijken of de wond geheeld was, naar Nijmegen gaan voor een hechting vond ze ook onzinnig.. Het hoort inderdaad vanzelf te helen.

Jeetje, hoe opgelucht ik ook was vanmorgen en blij, kunnen die 2 voortaan niet eerst met elkaar communiceren ?! Goede genade

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat Diana er de ballen verstand niet van heeft he..... Ze is niet medisch onderlegd...

Maar goed, de woorden: we gaan er alles aan doen dat het in orde komt, is positief idd!!

Uhm... iedere 3 uur een AB-pil??? Kijk wel even op de bijsluiter of dat uberhaupt wel mag! Niet dat je dadelijk een veel te hoge dosering in je bloed hebt, daar wordt je ook niet vrolijker van hoor!

Hoop dat alles goed komt voor je :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.