Ga naar inhoud

CharlieNatascha : 4 maart en 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast CharlieNatascha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast CharlieNatascha

Thank you!

Ik heb er zo'n zin in haha ik loop al iedere dag af te tellen. Ik ga voor hetzelfde aantal cc en dezelfde plaatsing, dan zijn mijn littekens wel altijd iets dikker maar het blijven er maar 2. Kan niet wachten!

Wel ga ik een preventief antibiotica kuurtje vragen, voor de zekerheid. Wil niet weer hetzelfde drama. Ik heb trouwens gelezen op allerlei internetsites dat oregano heel erg goed schijnt te helpen tegen MRSA. Vraag me niet hoe of waarom, maar baat het niet dan schaadt het niet. Ik ga dus na de operatie vol (nouja, 2 per dag) aan de oregano capsules en vermeng de olie met mijn douchegel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy.. ik heb je verhaal gelezen.. erg hoor dat het allemaal zo is gegaan! Maar ik zag dat je 8 juli opnieuw geopereerd word.. en hoop echt dat je dan eindelijk kunt genieten van je nieuwe boobs! Ik ga zelf op 2 juli bij dr.straten. . Het resultaat was wel heel mooi bij je... veel succes met de heroperatie meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast CharlieNatascha

Ik ben belachelijk vroeg haha! Als eerste. Moet er om 8 uur zijn, operatie begint als het goed is om 9 uur. Dan kunnen we denk ik wel meeten want ik moet toch nog even rustig wakker worden enzo :)

Ik heb er zo'n zin in!!

Wauw, jij gelijk voor de 500cc erbij, succes :14:
Ik ben niet zo van het braaf lang stil liggen hihi dus ik kom wel even buurten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Yeaa het is me eindelijk gelukt om mobiel in te loggen! Ik heb een eenpersoonskamer deze keer, heerlijk. Ik lig op kamer 30 en als het goed is kan ik ieder moment geholpen worden. Zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Heyy hoe is het gegaan? Sorry dat ik geen gedag kon komen zeggen, ik was hondsberoerd. Doodmisselijk van de narcose (weet niet waarom, had ik de vorige keer niet. meisje voor me had het ook en de anesthesist was anders, misschien te veel) en een partij pijn niet normaal. Dat viel even tegen, ik hoopte dat het minder zou zijn omdat het al wat opgerekt was. Maar natuurlijk niet op het inwendige littekenweefsel gerekend. Dat wordt even een poosje plat...

Hoe ging het bij jou? Ik heb jou wel even gezien trouwens, ik lag zwaar demotiverend kapot te gaan toen jij nog moest haha. Sorry daarvoor, ik had het niet meer.. Klein blond Italiaans meisje :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Maar wat ontzettend balen dat je zo beroerd bent/was!!!

Heb je zetpillen tegen misselijkheid in huis?

Probeer verder zoveel mogelijk water te drinken, zodat het narcosemiddel verdund wordt in je lijf, dan ben je het snelst van de misselijkheid af.

Als je geen paracetamol kunt nemen via de mond, neem dan zetpillen.... Dan neem je in ieder geval iets tegen de pijn!

Als je hulp nodig hebt wat betreft medicatie, stuur je maar ff een pb :)

Een goed herstel!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah chick, vervelend om te horen zeg! Ik was echt alleen na t huis rijden met t bed misselijk en na zn vieze boterham. Was ook meteen goed wakker enzo had t alleen ijskoud toen k wakker werd en heel veel pijn aan mn arm van die bloeddrukmeetband. Heb er zelfs een bloeduitstorting van!

Hoest nu met je? Ik slik gewoon genoeg, wissel paracetamol af met die andere troep en iets eerder dan toegestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ik heb nog heel erg veel pijn, ik denk dat het van dat littekenweefsel komt. Zelfs als ik stil zit ga ik kapot van de pijn, terwijl ik de eerste keer de eerste 3 dagen geen paracetamol genomen had.. De vierde dag ben ik toen zelfs 3 uurtjes gaan werken. Nu zit ik gebivakkeerd met een emmer op de bank, misselijk dat ik ben :84:

Morgen maar even pillen tegen de misselijkheid scoren, of laten scoren, aangezien naar buiten gaan niet echt een topplan is op het moment. Ik heb gelukkig wel zetpillen van paracetamol, daar ga ik nu op overstappen om m'n maag wat te ontzien. Heb ook een preventieve antibiotica kuur, dat leek me wel slim, maar mijn maag is het er niet zo mee eens :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai meid wat vervelend om te horen!! Slik goed die tramadol en 4 uur later paracetamol en dan goed afwisselen blijven. Ik heb op die manier echt nergens last van en vind het echt heel rot te horen dat jij je zo slecht ervan voelt. Zorg dat je goed eet(of pak een cup a soupje), drinkt, verwen jezelf lekker en ontspan! Met je buik ademen en met goede rugsteun rechtop zitten maakt ook veel verschil merkte ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ik word helaas super duizelig en verward van tramadol (dat ik bijvoorbeeld ook niet meer snap hoe mijn telefoon werkt enzo) dus daar word ik overdag niet veel beter van.. Maar ik ga het nu proberen voordat ik ga slapen, meestal slaap ik er wel lekker op! Wel beter dat jij nergens last van hebt, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Charlie, echt naar dat je je zo misselijk voelt... ik had het ook 1 dag, de 4e dag po was dat. .. en ik dacht ook dat t door de tramadol kwam... daarna alleen nog maar voor t slapen gaan ingenomen. .. en dat ging goed... jij slikt natuurlijk ook nog die antibiotica, daarom is je maag waarschijnlijk zo overstuur.. wat ook goed helpt is boullion met wat rijstewater te drinken... en niet gelijk zware dingen gaan eten ;)

Veel sterkte meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Het gaat beter! :136:
Vanmorgen was ik nog wel heel misselijk, maar sinds een uurtje of 12 's middags hou ik gelukkig alles binnen. Ik drink alleen nog maar water en ik heb het idee dat dat wel helpt tegen de misselijkheid ja. Pijnstillers in tabletvorm doe ik niet meer, om m'n maag te ontzien neem ik vanaf vanmorgen alleen nog maar zetpillen. Afgelopen nacht had ik tramadol genomen voordat ik ging slapen, en ik heb zo raar gedroomd! Ik had gedroomd dat ik dus in wakkere toestand die tramadol had genomen en helemaal in de war was, ging hallucineren en niemand kon bellen. Nou zal dat meer komen doordat ik er aan dacht dan echt door dat spul zelf, maar voor de zekerheid slaap ik vanavond toch maar even zonder :14:
Ik heb nog wel veel pijn, het is niet zo zeer minder dan gisteren, maar ik begin er wel wat meer aan te wennen geloof ik. En ach, alle kleine beetjes helpen.

Ze zijn wel groot joh!! Jeetje, ze zullen wel een stuk meer opgezwollen zijn dan de eerste keer, want er is hetzelfde aantal cc in gegaan. Maar oei oei oei wat heb ik meloenen :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je de paracetamol elke 6 uur 1000 mg? En heb je niets anders dat je ernaast kunt nemen?

De tramadol is in jouw geval idd niet zo een goed idee nee.... Al zou het nu wel langzamerhand wat beter met je moeten gaan. Hoop dat het snel verbetert nu!!

Wel al fijn dat je van die misselijkheid af bent!! Pfff lijkt me zó rot, en auw.... :(

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Gast CharlieNatascha

Bedankt voor je bericht, inmiddels gaat het hartstikke goed!
Het herstel duurde de laatste keer wat langer ivm het inwendige littekenweefsel en een gekneusde rib. Dat kwartje viel nadat ik me besefte extra pijn te hebben met lachen, hoesten, gaan liggen/opstaan… Zodra ik wist dat het dat was maakte ik me wel een stuk minder zorgen om het herstel. In eerste instantie denk je toch dat het weer mis is als het zo'n pijn doet…
Maar tot nu toe gaat het helemaal goed! :14: afgezien van de rib geen problemen meer gehad met herstel gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.