Ga naar inhoud

CharlieNatascha : 4 maart en 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast CharlieNatascha

Aanbevolen berichten

Gast CharlieNatascha

Pfff kill me now alsjeblieft... Ik ben vandaag gehecht. Correctie: er is een kweekje afgenomen, uitgesneden, uitgelepeld, inwendig gehecht en oppervlakkig gehecht. De pijn die ik heb is met geen woorden te omschrijven het voelt alsof ze nogsteeds in me aan het snijden zijn... Paracetamol werkt niet en Ibuprofen mag niet. De tramadol die ik hier nog ergens heb liggen van de operatie kan ik natuurlijk niet vinden... Ik heb net een uurtje geslapen en ik lig nu onderuit gezakt op de bank tv te kijken, dan heb ik het minste last. Godkonijnen ik heb gewoon spijt dat ik er aan begonnen ben op het moment!

De AB mag, heb het overlegd met Straten. Toen ik een paar jaar geleden een onsteking in mijn kaak had had ik dezelfde AB ook eens in de 3 uur. Ohh ik voel me zo rot :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww oh mijn god zit net je hele verhaal te lezen!!!!! Balen zeg!!!!!!!!

Straten heeft ook mijn boobies gedaan (trouwens)

In ieder geval flink balen voor je!

Hoop dat je snel weer opknapt!!

Pfff kill me now alsjeblieft... Ik ben vandaag gehecht. Correctie: er is een kweekje afgenomen, uitgesneden, uitgelepeld, inwendig gehecht en oppervlakkig gehecht. De pijn die ik heb is met geen woorden te omschrijven het voelt alsof ze nogsteeds in me aan het snijden zijn... Paracetamol werkt niet en Ibuprofen mag niet. De tramadol die ik hier nog ergens heb liggen van de operatie kan ik natuurlijk niet vinden... Ik heb net een uurtje geslapen en ik lig nu onderuit gezakt op de bank tv te kijken, dan heb ik het minste last. Godkonijnen ik heb gewoon spijt dat ik er aan begonnen ben op het moment!

De AB mag, heb het overlegd met Straten. Toen ik een paar jaar geleden een onsteking in mijn kaak had had ik dezelfde AB ook eens in de 3 uur. Ohh ik voel me zo rot :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,wat rot voor je zeg! Ik word zelf 22april geopereerd door f.straten en heb gelijk een naar onderbuik gevoel! Ik weet dat er altijd complicaties kunnen optreden maar de manier waarop er mee om word gegaan is ook belangrijk,en dat is in jou geval niet prettig! Hoop dat de wond snel dicht gaat,en dat het mooi geneest! Heel veel sterkte! Groetjes zoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Bedankt allemaal! De tramadol heb ik niet kunnen vinden, gelukkig is het scherpste van de pijn weg. Heb nog wel veel last maar als ik achterover leun gaat het redelijk, in combinatie met veel paracetamol. Straten was gisteren wel wat geruststellender gelukkig, ik was onwijs zenuwachtig maar hij wachtte met beginnen totdat ik gekalmeerd was. Hij had zijn excuses aangeboden voor hoe droog hij er eerst over praatte en zelfs chocolade eitjes aan me gegeven haha. Nu maar hopen dat deze keer wel alles goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Nou, het mocht allemaal niet baten.. Het implantaat moet er zo snel mogelijk uit, staphylococcus aureus. Toch wel leuk dat er niet bij vermeld wordt dat dit gewoon de ziekenhuisbacterie MRSA is...

Ik zit nu heel hard te twijfelen. Rechts er uit halen, 3 maanden genezen en opnieuw er in laten zetten? Of allebei er uit... Aan de ene kant lijkt allebei er uit wel beter, al dit gedoe is helemaal kut en ik heb die MRSA al eerder in mijn kaak gehad. Blijkbaar ben ik er gevoelig voor. Maar aan de andere kant, ben ik heel bang dat wat ik dan overhoud nergens meer op lijkt. Afgezien van de littekens, lijkt het me dat de huid ook helemaal opgerekt is en dergelijke. Dat wil ik ook weer niet... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjeezus........ wat een ellende! Lees nu eigenlijk je topic pas en zo triest dat je implantaat er toch uit moet. Ik heb echt geen idee waar je goed aan doet, ikzelf zou alleen rechts eruit halen, als links al helemaal goed genezen is. Maar ja.. wie ben ik... Veel succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een slecht nieuws!! Daar reken je toch niet op joh!

Wel super aan de ene kant dat ze hem verwijderen voor de zekerheid.

Ze zijn bang dat je implantaat natuurlijk geinfecteerd raakt en dat moet voorkomen worden.

Sja erggg dubbel wat nu wijsheid is, beide eruit of maar 1 zijde :17:

Heel veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ik heb met Diana overlegd, omdat ik 3 maanden met 1 implantaat toch wel erg naar vind, vooral in de zomer. Dus ze worden er nu allebei uitgehaald. Dan komen er kuurtjes en bloedonderzoeken om ervoor te zorgen dat de bacterie helemaal kapot is, dat kan een tijdje duren. In die periode heb ik liever 2 gelijke implantaatloze borsten zodat ik daar goed de tijd voor kan nemen.. Diana was superlief, gelijk regelen dat ze er allebei kosteloos uit worden gehaald en ook kosteloos worden vervangen zodra het weer mag.

Ik ben wel een beetje zenuwachtig, het gebeurt vanmiddag onder plaatselijke verdoving... Eerstvolgende optie met narcose was maandag en aangezien ik last heb/verkouden ben lijkt zo snel mogelijk me het beste. Wish me luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ze zijn er uit! God, doodeng. Vlak voordat ze begonnen was ik zo bang dat ik moest huilen, helemaal in paniek, maar toen ze eenmaal bezig waren viel het me hartstikke mee. Het duurde een uurtje. Nu even een paar maanden goed kuren en dan zie ik wel of ze er weer ingaan! Ik heb ondanks de pijn en de drain wel heerlijk geslapen vannacht.. Niks in de weg.. Ik zal later vandaag nog wat foto's posten van met implantanten en hoe ze er nu uitzien. Ze zijn wel wat vervormd (wat als het goed is nog rechttrekt) maar het had een stuk erger kunnen zijn. Bedankt iedereen voor de steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid,wat een ellende allemaal! Hoop dat je goed hersteld en zo snel mogelijk weer mooie borsten krijgt! Wel heel netjes hoe diana dit afhandeld! Ik word natuurlijk 22april geopereerd door frans straten en dit soort verhalen maken me wel een beetje bang,maar dit is wel de realiteit dus goed datje dit ook op het forum verteld! Heel veel sterkte meid. Groetjes zoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeetje wat ontzettend vervelend dit allemaal zeg!!!! Heel veel sterkte en alles komt uit eindelijk gewoon goed! En Zoetje ik ben ook bij Straten geopereerd geen complicaties of niets gehad hoor gelukkig!!

Nogmaals sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeej.. plaatselijk verdoofd nog wel!! Brr..

Maaaar eerlijk is eerlijk, dit is wel de meest gezonde manier lijkt me! Anders was je in een half jaar 3x onder narcose geweest en dat is ook echt niet goed natuurlijk!

"Fijn" dat ze er nu weer even uit zijn!! Over een paar maanden weer opnieuw, jammer van de valse start :(

Echt balen meis, maarja.. hopenlijk allemaal voor het goede doel hè :35:

Goed herstel voor nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CharlieNatascha

Ja het was van tevoren echt ongelofelijk eng, maar de operatie zelf viel me ontzettend mee. Het inwendig hechten en uitsnijden van vorige week was stukken vervelender, zowel tijdens de operatie als het herstel.

Voor mensen die benieuwd zijn, ik heb wat foto's geplaatst, van de implantaten en nu. 1 foto van de dag van plaatsing, een foto van een week later, en een foto van de dag van verwijdering. Geen bloed of nare dingen op de foto, alleen plakkertjes en een beetje jodium, de drain is weggestopt. Ik vind ze niet "mooi" zoals ze nu zijn, maar het had stukken erger kunnen zijn, ik ben al lang blij dat ik gelijk ben.

En wat betreft herplaatsing.. Tsja noem me eigenwijs.. Maar eigenlijk wil ik ze toch wel weer graag terug als ik gezond ben :106:

Ik ben uiteindelijk toch heel erg blij met de keuze van de kliniek, niet alleen door de steun van Diana maar ook van Frans. De manier waarop ik de mededeling kreeg was hard, maar toen puntje bij paaltje kwam was hij bij beide operaties (hechting en verwijdering) een ontzettende steun. Ik had gevraagd om verwijdering van twee implantaten maar toen hij wilde beginnen moest ik heel hard huilen van angst. Hij liep toen in mijn gezichtsveld en vroeg "Ik weet dat we hebben afgesproken ze allebei te verwijderen, maar ik wil je nu nogmaals vragen, is dat wat je wilt? Of heb je er toch liever 1, zodat het sneller voorbij is." Ik bedacht toen dat ik maar even moest doorzetten omdat ik er anders vast spijt van zou krijgen, verzamelde mijn moed, en vanaf dat punt viel het me allemaal hartstikke mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft herplaatsing.. Tsja noem me eigenwijs.. Maar eigenlijk wil ik ze toch wel weer graag terug als ik gezond ben :106:

Sja eigenwijs.. wat is eigenwijs. Als je die rotbacterie kwijt bent, waarom niet hè?! Je bent niet voor niks de eerste keer onder het mes gegaan, en diezelfde reden die geldt nu nog steeds toch :35:

Hij liep toen in mijn gezichtsveld en vroeg "Ik weet dat we hebben afgesproken ze allebei te verwijderen, maar ik wil je nu nogmaals vragen, is dat wat je wilt? Of heb je er toch liever 1, zodat het sneller voorbij is."

Wat een lieverd, ergg fijn!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast CharlieNatascha

Inmiddels gaat het goed gelukkig, mijn eigen borsten waren binnen 2 weken weer helemaal teruggetrokken naar normaal. Ik heb wel rechts nog last gehad van littekenweefsel, waar de bacterie zat. Dit duurde ongeveer 2 maanden voordat het helemaal weg was.
Toen ik in 2010 2 verstandskiezen had laten trekken had ik dezelfde bacterie in mijn kaak. Om die reden moest ik eerst een scan laten maken in het ziekenhuis om te kijken of daar nog resten te zien waren. Die waren er niet, maar aangezien ik nog 2 verstandskiezen had zitten, raadde de kaakchirurg mij aan om die eerst te laten trekken. Omdat onder die kiezen nog bacterie aanwezig kon zijn. Ik heb 6 juni mijn verstandskiezen laten trekken en ik heb gelukkig helemaal nergens last van gehad! Ik had wel een preventieve antibiotica kuur, maar niet zo'n sterke.

En en en en en en... 8 JULI STA IK INGEPLAND VOOR MIJN HERPLAATSING! Och ik heb er zo'n zin in, kan niet wachten :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.