Ga naar inhoud

Kim95 : 13 februari 2013 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis Voorburg


Aanbevolen berichten

Ik heb best goed geslapen vannacht ook eventjes op mijn zij dit ging goed en pijnloos ik heb verder erg weinig pijn en moet goed opletten dat ik niet teveel doe. De tape is er lekker af wat een opluchting sportbh nu aan hebmaat 70C ben er heel tevreden mee! Passen mooi bij mijn lichaam. de linker is wel gezwollen en nog gevoelloos en lijkt groter en is harder door de zwelling. 21 feb gaan de hechtingem eruit, straks lekker douchen en dan zal ik nog wat fotos maken en plaatsen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk!!! Blijf wel rustig aan doen, juist als het zo goed gaat moet je daar op letten, als je veel pijn hebt dan gaat het namelijk vanzelf... Ben benieuwd naar het resultaat! Zal je een uitnodiging sturen... ik heb er ook foto's op staan, kan je die ook bekijken als je zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 177 en 56 kilo. Ik heb er ook zeker geen spijt van dat ik het zo jong heb laten doen ik kan dalijk volop genieten van zon zee strand mannen daten leuke kleding en feestjes word er al helemaal blij van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een updateje.. vandaag de hechtingen eruit gegaan zeg wat is dat een opluchting! Geen vervelende jeuk en geschuur meer. Nog 5 weken die vervelende sportbh haha het moet maar. Ben nogsteeds erg tevreden en pijn vrij al is het wel gevoelig. Ik doe al wel best veel maar niets met mijn armen of kracht. Zo ben ik 3 dagen na de operatie toch naar een beurs geweest. 3 uur lang rondgewandelt en gekletst was daarna wel dood op! En was wel bang dat iemand tegen me aan zou stoten, van de narcose heb ik nu ook geen last meer gelukkig want die moeheid dat was egt vervelend. Morgen ga ik de dag doorbrengen op de motorbeurs wel rustig aan maar ik kijk er naar uit! Ik heb nog een vraag, ik wil binnekort beginnen met het afmaken van mijn kamer wat behang krabben en verven met hulp van me moeder. Zou ik dat wel mogen doen zolang ik mijn armen niet te hoog doe en weinig kracht gebruik? (Ben het vergeten te vragen aan de pc vandaag..)

Xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een vraag, ik wil binnekort beginnen met het afmaken van mijn kamer wat behang krabben en verven met hulp van me moeder. Zou ik dat wel mogen doen zolang ik mijn armen niet te hoog doe en weinig kracht gebruik? (Ben het vergeten te vragen aan de pc vandaag..) Xxx kim

Als je het mij vraagt, zou ik zeggen: niet doen.... Net als stofzuigen en dweilen is dit een 'repeterende' beweging en die zou je moeten vermijden.. Dat is namelijk niet goed voor de vorming van je kapsel. Liefst 4-6 weken je aan de adviezen houden, voor mooie boobs! ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo dat is weer even geleden zeg! Vandaag ben ik 4 weken po en nog steeds tevreden! Vorige week ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs. Nog 2 weekjes en dan mag ik leuke lingerie kopen! Mijn oom heeft belooft met mij leuke bh's te gaan kopen voor me verjaardag (hij heeft ook het operatie geld voorgeschoten) en vind het harstikke leuk met mij mee te gaan. Ik heb verder nergens meer last van alleen dat ik tegewoordig vaak wakker word op mijn buik of met me armen omhoog (doet overigens geen pijn) van mijn pc mag ik ook alweer naar het zwembad mits ik rustig aan doe dat ga ik binnekort zeker doen na al die jaren! Ik heb ook de voor en na fotos van de kliniek ontvangen deze ga ik binnekort even plaatsen als de laptop is gemaakt :)

Xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb eigenlijk weinig last gehad alleen de eerst rijles was schakelen en veel sturen een beetje moeizaam. Ik ben nu bijna 6 weken eindelijk!! Ik mag na 6 weken gewoon egt alles weer doen he? Gewone bh's dragen en zonder bh slapen en weer rustig sporten opbouwen? Ik las wel iets over de eerste maanden geen push up met dual plane alleen mijn arts zei dat ik gewoon alles mag dragen na 6 weken mits het geen pijn doet

Xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, alles mag weer, mits je opbouwt...

Sja over dat push up bestaan idd verschillende meningen..

Volgens mij is het gewoon zo dat het niet eens lekker zit zo een push-up... maarja anderen kunnen dan weer na 5 weken op hun buik liggen, terwijl ik eindelijk nu, na 9 maanden vanmiddag 3 kwartier op mijn buik heb kunnen liggen in een zachte strandstoel...

Bij push up gaat het er verder om dat er niet te veel spanning aan de binnenkant van je borsten op de aanhechting van de spier aan het borstbeen komt te staan.... Bij sommige meiden wordt de spier tijdens het plaatsen van de prothesen wat los gemaakt van het borstbeen, zodat de borsten wat dichter bij elkaar kunnen komen te staan... Als dan de druk te groot wordt, voordat alles helemaal goed genezen is, dan kan dat loslaten en heb je dus een uniboob (of symnastia zoals het officieel heet)

Daarom wordt er vaak geadviseerd bij dual plane, om zeker een half jaar tot een jaar te wachten met push up bh's :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.