Ga naar inhoud

Kim95 : 13 februari 2013 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis Voorburg


Aanbevolen berichten

hoi, ik ben kim en ben 17(bijna 18) jaar oud uit den haag, in de pubertijd zijn mijn borsten helaas niet gaan groeien en loop ik nu rond met een jongenslichaam, zo erg dat ik nauwlijks bh's pas en kinder bikinis moet dragen maar liever vermijd ik strand en zwembad. ik heb nu een aantal jaar gebruik gemaakt van C-cup bh's met opvulling. ik was hier zo klaar mee dat ik een afspraak maakte met Dr. Timmega en nu staat mijn operatie al vast voor 13 februari, eindelijk! ik kan niet wachten lekker naar het strand en leuke niet flodderige kleding te dragen :D

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Allereerst welkom op het forum!

Bovenin de zoekbalk kun je de naam van je arts invullen,misschien dat er meer mensen zijn die door hem geopereerd zijn, altijd leuk om andere ervaringen te lezen:) (vind ik zelf)

Erg fijn dat je zo snel geopereerd word. Je bent wel nog erg jong zie ik, maar denk dat de PC dat ook wel tegen je hebt gezegd.

Nou was ik ook pas 22 hoor haha :106:

In ieder geval wens ik je alvast veel succes, en ik kan je wel alvast vertellen dat je vast heel blij gaat zijn:)

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim

Welkom op het forum!

Goed dat je de stap gezet hebt en ervoor gaat :)

Aangezien je al een datum hebt, zal ik je topictitel meteen aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij en kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey, ik ben een tijdje afwezig geweest omdat mijn computer niet werkte. Nog 9 dagen! Ik kijk er zo naar uit, donderdag krijg ik de tijden te horen ik word trouwens geopereerd in het diaconessenhuis voorburg. Ik moet zelf sportbh's gaan kopen ik zat te denken aan triumph sportbh iemand misshien ervaring met fijne sportbh's?

Xx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg trouwens dual plane rond achter de spier waarschijnlijk 250cc de arts zei dat ik uit zou komen op een mooie c cup. Ik zal binnekort nog even fotos plaatsen van hoe het er nu uit ziet

Xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de operatie tijd binnen. 7:45 ben ik even blij hoef ik niet lang honger te hebben. Heb al veel voorbereid me kast vol gelegd met trainingsbroeken en wijde shirts en truien die ik aan kan doen zonder mijn armen omhoog te hoeven, beste vriend om hulp gevraagd met eventueel aankleden en wassen (aangezien ik een week verband krijh wat niet nat mag en ik zelf me haar niet kan wassen) sportbh's ga ik na de operatie bestellen aangezien er niet zeker is welke cup ik moet kopen en deze pas na een week aan krijg. Oh en wat zit ik toch in de zenuwen over de maat! Ik ben zo bang dat het te klein word aangezien ik maar een kleine A cup heb, nouja dit weekend lekker de zenuwen weg feesten met carnaval en dan is het zo ver! Nog even aftellen dan maar

Xx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag is aangebroken! Over een uurtje richting het ziekenhuis en dan gaat het gebeuren ben zo zenuwachtig haha dalijk word ik wakker met (hopelijk) 2 prachtige nieuwe boobs nouja ik ga jullie op de hoogte houden!

Xx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle berichtjes! Hierbij even een update. Ben nu een uurtje wakker en voel me gelukkig goed! Hebnet lekker way gedronken en gegeten de operatie is super gegaan en wacht nu tot mijn moeder komt. De pijn valt egt mee heb een soort spierpijn ik heb uit eindelijk 240cc eurosilicone rond dual plane gekregen zou hiermee uitkomen op een 70/75C ben al de hele tijd aan het kijken naar mijn prachtige tweeling in het verband, ik mag vanmiddag nadat de drains eruit zijn rond 3 a 4 uur naar huis en morgen terug komen om de tape eraf tw halen eventueel nieuw verband erom of de sportbh aan. Ik ben zo happy! Werd huilend wakker toen vroeg de verpleegster wat er was ik zei ik ben zoooo blij! Ik heb nu ongeveer 4/10 pijn en ga nu nog even lekker uitrusten ik hou jullie op de hoogte,

Xxx hele.blije kim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lekker opweg naar huis 2 uur later dan verwacht omdat ik bij het opstaan e maar de wc ging erg misselijk en duizelig werd toen nog even goed gegeten en nu lekker opweg nog een zakje meegekregen voor de zekerheid. Dag is zo voorbij gegaan had een leeftijdsgenoote op de kamer voor dezelfde behandeling. De pijn valt heeel erg mee! Morgen ochtent terug en dan de bh aan en lekker douchen thuis met hulp van een vriendin heb er totaal geen spijt van !

Xxx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen! Ben erg blij voor je! :)

Mag ik je toevoegen als vriend? Ben wat onzeker over de 250cc die ik ga nemen... Er zijn hier niet veel mensen met dit aantal cc's en vind het dan wel fijn om makkelijk contact te zoeken, op die manier!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.