Ga naar inhoud

voor of achter borstspier?????


Gast gul

Aanbevolen berichten

gister bij mn zusje geweest, ze had wel pijn maar de borsten zagen er geweldig uit.

Ze hebben i.p.v. 300cc 295cc geplaatst waarschijnlijk had ze daar de ruimte niet voor maar gelukkig is het achter de rug..nu ik nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister bij mn zusje geweest, ze had wel pijn maar de borsten zagen er geweldig uit.

Ze hebben i.p.v. 300cc 295cc geplaatst waarschijnlijk had ze daar de ruimte niet voor maar gelukkig is het achter de rug..nu ik nog

Fijn dat je zusje mooie borsten heeft, nu jij nog inderdaad!

Het lijkt me raar dat 300 niet zou passen en 295 wel dus dat zal wel een andere reden hebben denk ik. Volgens mij is dat verschil namelijk niet te zien.

Hoe dan ook, op naar jouw bv!! Spannend!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaat

Die op de spier haal ik er meestal wel uit , vind ik het minst natuurlijk (echt rond , zeker met hoog profiel) MAAR dat wil niet zeggen dat het niet mooi is hoor . Ik heb al veel foto's gezien met een mooi rezultaat 'op' de spier .

:38: > die van 'Mira' zijn rond op de spier enne > mooi rezultaat !

Er is niks mis met 'op de spier' en eigelijk moet je blij zijn als 'erop' kan want dwz dat je al een goede basis hebt (genoeg borst-/klier- en vetweefsel) én je herstel is minder pijnlijk en veel korter . Eerlijkheidshalve , grotere prothese (vanaf 400cc) op de spier vind ik niet mooi , dan zie je echt 2 ballen op een borstkast geplakt . Gelukkig zie je dat tegenwoordig steeds minder .

En nee , ben niet gekwetst wanneer iemand mijn borsten niet mooi vind hoor . Is idd wat 'afgevlakt' bovennaan , minder ronding .

Iedereen heeft een andere smaak én maakt niet uit wat een ander ervan vind zolang je'r zelf tevreden mee bent hé .

In uw geval is dat omgekeerd , niemand uit je nabije omgeving vind je bv nodig maar jij wél en daar gaat 't om !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben eerst weer eens een keertje naar je fotos gaan kijken B-cupje ;)

had ze natuurlijk al alng gezien maar heb er zoveel gezien dat ik niet meer weet wie welke had haha.

je hebt mooie borsten hoor maar idd wat vlakker. en daar ga ik weer juist voor. en je hebt helemaal gelijk. velen zullen zeggen tegen mij; jij een bv? waarom??? maar ik ben er niet happy mee en daar gaat het om. vind het trouwens knap van je dat je weet hoe ze geplaatst zijn. ik heb het vaak mis hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.