Ga naar inhoud

Grootst mogelijke cc bij platte borstkas


Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

Ik vroeg mij af of hier net als mij, meiden zijn die helemaal geen borstontwikkeling hebben (platte borstkas, ik heb zelf cup 70 AAA)?:

Zo ja: heb jij al een borstvergroting laten doen? Hoeveel cc heb je gekregen en ben je tevreden met dat aantal?

Zijn er hier ook meiden die van geen borsten naar bijv. een D cup zijn gegaan?

Ik heb veel over dr Plovier gelezen, en vraag mij af of hij ook een groot aantal cc kan plaatsen als je helemaal geen borstontwikkeling hebt..?

Nouja, ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Ik had een 75AAA, eigenlijk gewoon bijna plat. Ik heb 2 Januari mijn borstvergroting gehad en heb nu een kliniek bh 75D aan. Ik heb 300cc gekregen, ronde protheses, high profile en dual plane. Meer cc kon er niet in omdat ik weinig eigen borstweefsel/huid heb.

Ik ben natuurlijk pas 10 dagen po, maar ik ben er echt super blij mee!

Als je wil kan je in mn fotoalbum kijken naar de voor foto, en 1 week po.

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, dankjewel voor je reactie!

Ik heb je foto's bekeken, en mijn voorsituatie lijkt echt op die van jou, grappig.

Mooi resultaat heb je bereikt! Dus je kan er wel een D mee krijgen:D

Heb een 70D bh gekocht bij de hunkemoller en die ben ik van plan mee te nemen naar mijn consulten om te kijken of ik die maat kan halen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een a cup en kreeg 460 cc en heb nu een c cup. Ik had een d cup verwacht. Vreemd hoe die cc's toch bij iedereen weer anders uitvallen he.. Is het soms zo dat als je een grotere omvangmaat hebt de cupmaat kleiner uitvalt? M'n omvangmaat is 80. Als dat het niet is dan weet ik het ook niet :) Ik ben wat de maat betreft overigens helemaal niet ontevreden. Groter was niet mooi geweest denk ik. Het ziet er trouwens denk ik wel groter uit als een c, vooral bloot..

Je kan er overigens ook voor kiezen om de eerste keer een niet al te grote maat te nemen en een jaar of x-aantal jaar later te wisselen naar een grotere maat. Mijn chirurg heeft me dat helaas niet geadviseerd en zelf wist ik niet dat het kon of uberhaupt verstandig was, maar als ik het overnieuw zou kunnen doen dan zou ik daar zeker voor kiezen. Tis een beetje afhankelijk van hoeveel cc je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een a cup en kreeg 460 cc en heb nu een c cup. Ik had een d cup verwacht. Vreemd hoe die cc's toch bij iedereen weer anders uitvallen he.. Is het soms zo dat als je een grotere omvangmaat hebt de cupmaat kleiner uitvalt? M'n omvangmaat is 80. Als dat het niet is dan weet ik het ook niet :) Ik ben wat de maat betreft overigens helemaal niet ontevreden. Groter was niet mooi geweest denk ik. Het ziet er trouwens denk ik wel groter uit als een c, vooral bloot..

Je kan er overigens ook voor kiezen om de eerste keer een niet al te grote maat te nemen en een jaar of x-aantal jaar later te wisselen naar een grotere maat. Mijn chirurg heeft me dat helaas niet geadviseerd en zelf wist ik niet dat het kon of uberhaupt verstandig was, maar als ik het overnieuw zou kunnen doen dan zou ik daar zeker voor kiezen. Tis een beetje afhankelijk van hoeveel cc je wil.

T heeft te maken met de breedte van je eigen borst. Normaal als je omvangsmaat groter is, dan is de borstbreedte ook groter, dus dan zou een medium of low profiel geplaatst moeten worden om de breedte van je borst op te vullen. In de breedte van die prothese gaan natuurlijk een heleboel cc's zitten idd. Met een omvang 75 had je al op een D uitgekomen. En had je een ander profiel gehad, had je zo al 1 cm verschil in projectie kunnen hebben, wat geresulteerd had in een 80D of een 75E.

Daar zit het hem in.. Daarom zegt het aantal cc ook niet veel :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB. Ik snap nog steeds niet dat er pcs zijn die niks opmeten (waaronder mijn chirurg). Meten is weten toch? Door te meten moet een pc toch redelijk goed de cupmaat kunnen inschatten?

Ik heb trouwens high profile. Maakt dat het niet extra raar dat ik een c ipv een d cup heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB. Ik snap nog steeds niet dat er pcs zijn die niks opmeten (waaronder mijn chirurg). Meten is weten toch? Door te meten moet een pc toch redelijk goed de cupmaat kunnen inschatten?

Ik heb trouwens high profile. Maakt dat het niet extra raar dat ik een c ipv een d cup heb?

Ik ga je ff een pb sturen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt zo ander bij iedereen...

Bij mij was t als volgt, omvangsmaat 75...

265 cc van a naar d

500 cc naar e

650/700 cc bleef e?

900 cc naar f/g

Telkens rond, high/extra high profile

Enkel de 900 zit nu dual, andere keren achter de spier

Het blijft mij ook een raadsel, te lezen dat sommigen met 300 cc al op een f uitkomen

Dus de som van soort prothese, plaatsing, voorsituatie en breedte/vorm van je eigen borst: dat zal t wel wezen....

Mijn eerste arts heeft ook nooit gemeten, 'ze zien wel tijdens de operatie'...

Mijn laatste wissel bij Plovier kwam de meetlint wel boven en ben daar blij om!

Mijn eerste arts zei ook dat er niet meer in kon, and look at me now! :) al kan het best dat die 900 er niet de eerste keer had in gepast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden,

Al even niet op het forum geweest. De laatste dagen zit ik weer veel op het forum.

Ik word zoals het er nu naar uit ziet pas begin juni geopereerd maar ik heb twijfels nu. Ik ga bij het MCA omdat ik daar werk en korting krijg, en een goed gevoel heb bij de chirurg.

Heb ook al een opname gesprek gehad in het ziekenhuis en ben op de poli anesthesie langs geweest. Verder ook nog voor de 2e keer op gesprek geweest, moest foto's laten maken en was benieuwd of het advies van mijn pc daardoor veranderd was. Was dus niet zo helaas..

Advies blijft max. links 260 cc (projectie 4.1) en rechts 280 cc (projectie 4.3).

BB gecontact, zij denkt dat het 70C, misschien 70D gaat worden na de bv. Nu heb ik een 70D bh thuis waar ik vaak mee rond loop met rijstrzakjes erin. Die BH sluit dan niet goed aan omdat ik er teveel rijst in heb gestopt en ik dus eig een grotere bh erom heen moet doen.

Ik ben heel bang dat het tegen gaat vallen de bv, en dat het te klein word en ik geen bolling heb aan de bovenkant. Pc houd namelijk van natuurlijk. En vertrouw hem ook wel, maar toch blijf ik bang dat het te klein word..

Ik weet nu ook ff niet meer wat ik moet doen. Naar een andere pc kan niet meer omdat ik al allemaal kosten heb gemaakt in dit ziekenhuis (opname gesprek, anesthesie gesprek, 2 gesprekken met pc, foto's laten maken door medisch fotograaf).

Weten jullie of dit onder je eigen risico valt of dat je dit naast je verzekering zelf moet betalen als je afhaakt?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je 260 en 280 gram rijst in de zakjes gedaan?

Ik denk het niet, omdat je schrijft "dan heb ik er teveel rijst in gedaan"

Als je dat eens doet, en kijkt of je dat ook te klein vind? Sja, ik kan me nog herinneren dat je eerder ook al deze zorgen had.

Hmz.. moeilijk moeilijk..

Wat die kosten betreft kan ik er geen zinnig antwoord op geven, geen idee.. sorry :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel geprobeerd maar dit was in een maatbeker, heb geen weegschaal dus vandaar. Denk dus dat het niet nauwkeurig is.

Eerder had ik idd ook deze zorgen en om hier vanaf te zijn heb ik besloten gewoon de pc uit mijn eigen ziekenhuis te kiezen.

Nu het dichterbij komt begin in weer te twijfelen.. Echt een rotgevoel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die kosten, dat weet ik ook niet, maar daar kun je toch even een simpel telefoontje naar je zorgverzekering over plegen? Misschien gaat het sowieso allemaal van je eigen risico af... Sja.. is dan jammer maar helaas..

Ik vind.. dat je te veel twijfels hebt.... Ik denk dat je eigenlijk, als je toch bang bent dat het te klein gaat worden.. en dat zal het worden denk ik als je nu al bang ervoor bent (na met een D-cup bh rond te hebben gelopen en je dus weet wat dat in zal houden....), dat je een consult moet plannen bij iemand anders.....

Ik weet even niet meer in welke regio je woont.. maar PLAN EEN CONSULT ERGENS ANDERS MET EEN PC (niet met een consulente, laat je voorlichten wat de mogelijkheden zijn, vraag welke prothesen (merk en profile) gebruikt zullen worden en dan zoek ik weer voor je op, of dat andere resultaten zal geven dan nu....

Ga ergens waar je niet te veel geld kwijt zou zijn aan een bv.. Maar toch een goed resultaat gegeven kan worden. (van Selms of van der Weij?)

Anders Demeyere.. maar hij gaat niet groter dan mogelijk is....

Overweeg het.... Doe het.. hak de knoop door en zeg het nog niet af in je eigen ziekenhuis. Een tweede consult kan nooit kwaad!

Zo, dat was mijn mening :45:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik dacht al dat je zo'n soort advies ging geven bb haha, wel vet lief je reactie thanks. Baal zo van mezelf dat ik alles al heb gedaan qua voorbereidingen in het ziekenhuis.. En nu ineens weer twijfel.

Welke projectie is ong. nodig als je nu plat bent en een C-cup ogende borst wilt hebben?

Ik ga denk ik nog 1 consult inplannen, bij dr. Nio. Daar heb ik goede verhalen over gehoord. Dr. van der Weij doet volgensmij vaak voor de spier? En dat wil ik niet omdat ik bang bent dat je het dan gaat zien bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een borst die gaat lijken op een natuurlijke volle C in trui? Nou, dan heb je ongeveer rond de 5 cm projectie nodig...

Kijk eens bij de foto's van _ikketje. Zij had niks en ging naar 70E. Had een projectie van 4,9 cm. Oogt als een mooie C :)

Nio is een goede!! Ga je wel in het SLAZ? Daar is het goedkoper dan in Parkkliniek ;)

En idd van der Weij zal voor de spier willen plaatsen en anatomisch. Is dan ook nog duurder dan Nio ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tieten van ikketje zijn echt fantastisch idd!!!!!

Maar geloof het of niet, ik heb nog minder als haar als voorsituatie. Lijkt me gewoon gaaf om dan geen push up meer aan te hoeven. Mijn stiefmoeder zei: anders ga je toch voor een B en trek je met feestjes een push up bh aan? Maar ja, waarom dan een bv denk ik dan..

Alleen ik vroeg me nog één ding af: hebben jullie sinds je bv. geen rugklachten?? Is toch een aardig gewicht lijkt me.

Ja ik ga maandag ff bellen naar het SLAZ. Heb nu al zin in dat consult, zo leuk vind ik dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, geen rugklachten.

Wat de kosten betreft zal het idd van je eigen risico afgaan als je het niet zelf hoeft te betalen. Het licht eraan of je vorig jaar al op consult bent geweest of het dan van je eigen risico van vorig jaar afgaat of van dit jaar, 225 tegen 350 euro.

Maar als je zo twijfelt zou ik idd ook nog elders op consult gaan, al is het alleen maar voor je gevoel om achteraf geen spijt te krijgen! Je hoeft in je huidige ziekenhuis niks gelijk af te zeggen, eerst ergens anders op consult en dan beslissen zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha BB!!

Volgens mij zijn nepperts ook niet zo zwaar als echte ;)

On topic.. je hebt idd erg veel twijfels.. en een 2de consult bij een andere pc kan dan zeker geen kwaad.

Het zou balen zijn als je dat geld kwijt zou zijn als je voor een andere pc kiest. Maar aan de andere kant.... jij wilt je droom Boobs en niet minder dan dat.

Nu een bv doen en daarna nog niet gelukkig zijn lijkt me ergers dan een paar honderd euro kwijt zijn en toch je droom Boobs hebben..

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat vaak om je eigen gemoedsrust in dit soort gevallen.

Ik weet al dat je eerder al een consult elders hebt gehad, en die zat er niet zover naast kwa cc's als waar je nu een afspraak hebt staan.

Echter, als je nu op een 3 consult wéér deze hoeveelheid ccs te horen krijgt, dan kun je de knop omzetten.

Het is zo!

Dan is het stukken makkelijker te accepteren wat je gaat krijgen. Als je dit consult niet plant, zul je áltijd blijven denken : wat als....

En dat nekt je.

Ik heb hier eens met iemand geschreven. Er was 375cc genoemd naar haar, maar de pc vond 350 beter.

Hoe dichterbij de datum kwam, hoe meer ze ging twijfelen Ze wilde perse die 25cc extra, maar ze durfde er verdorie niet om te vragen.

Ik heb zelfs op mn knieen gevraagd of ze aub gewooooooon even door wil geven dat ze 375 wil om spijt te voorkomen.

Maar nee.. durfde niet.

Ik heb zelfs voorgesteld om vóór haar te bellen, gewoon uit haar naam!!! Maar nee...

EN jawel, ze wordt geopereerd... en hartstikke teleurgesteld en verdrietig meteen al in de 1e week.

En het duurde even en daar kwam het verwijt : hád ik nou toch maar gebeld voor die 375! :74:

Nou gaf het een schrale troost dat die 25 cc extra voor haar alsnog niet voldoende waren om te bereiken wat ze wél wilde. Maar dat krijg je dan niet meer uitgelegd aan diegene :( Die blijft maar met dat schuldgevoel hangen : had ik maar, had ik maar. ...

Dus : hup hup.. vlug nog even op consult voor duidelijkheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.