Ga naar inhoud

Grootst mogelijke cc bij platte borstkas


Aanbevolen berichten

Heey Piepke!

Sorry dat ik niet heb gereageerd, was de hele tijd steeds aan het twijfelen enzo.

Net het SLAZ gebeld en ik heb een consult gepland bij dr Nio!! Zo blij! Het is pas 29 april hoor maar toch. Het kon ook 8 april maar dan moet ik werken dus ben nu aan het proberen of een collega die dag voor me wil werken.

Ben zo blij!!!

En as dinsdag ook nog een consult in het MCA bij een andere pc, 2 collega´s van mij zijn ook bij hem geweest. Zijn beide heel positief en bij 1 van hen heb ik het resultaat gezien (vorige week) Ze was net terug van OK en ik was bij het moment dat zij voor het eerst haar boobs zag. Was zo mooi geworden!!

Ben blij dat ik nog wat extra consults heb gepland.

En de medewerker van het SLAZ wist mij te vertellen dat de kosten die ik bij het MCA heb gemaakt dan gewoon van mijn eigen risico af gaan. Dat is dus wel een opluchting!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yvonne,

Heb je foto´s gezien, mooi geworden!

Maar jij had al best wel veel borst van jezelf voor de vergroting. Ik ben plat dus het zal bij mij een kleinere maat worden als bij jou mocht ik ook 260cc nemen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden,

Net op consult geweest bij dr van Oosterom in het MCA. Was zo'n goed gesprek! Hij gaf advies maar luisterde ook echt naar mijn wensen. Verder had hij ook mijn borsten opgemeten en dat is bij de vorige consulten niet gebeurd.

Het was een ander advies als van de andere pc. Deze pc adviseert anatomische prothesen ivm dat ik geen borstweefsel heb. Ook is volgens hem twee verschillende maten van prothesen niet nodig. Volgens mij ook niet, omdat het verschil zo minimaal is.

Verder gezegd dat ik een projectie van rond de 5 wil. Hij ging toen in het boekje van natrelle kijken wat mogelijk is.

We zijn uitgekomen op anatomische prothesen van Natrelle 27MF120295, 295cc met een projectie van 4.8. Weet iemand op welke cupmaat ik dan ongeveer kom??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja en over 2 weken nog 1 keer op consult, ik twijfel namelijk of ik anatomische kan nemen omdat dit 500 euro duurder is. Ik ga dus ff mijn vader lief aankijken of hij het dan alsnog wilt voorschieten.

Het is daar 4000 euro en krijg 10% korting omdat ik er werk dus 3600 euro.. En heb zelf al 2800 gespaard:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een borst die gaat lijken op een natuurlijke volle C in trui? Nou, dan heb je ongeveer rond de 5 cm projectie nodig...

Kijk eens bij de foto's van _ikketje. Zij had niks en ging naar 70E. Had een projectie van 4,9 cm. Oogt als een mooie C :)

En weet even niet meer wat jij nu hebt... Maar dit schreef ik al eerder in je topic ;) Dus 4,8 cm lijkt me dezelfde maat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.