Ga naar inhoud

Wolfje : 7 oktober 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Gast Wolfje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou Marieke, ziet er nog spannend uit idd zo net na de operatie. Ik heb ze wel even bestudeerd aangezien dr. Blécourt me ook gaat opereren over 2,5 wk ;) weet ik nog btr wat me te wachten staat.

Heb je verder geen pijn nog en zo? En welke maat van de speciale bh kreeg je?

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!!

En Adies: ik kreeg bh maat L, als het goed is heb ik straks 85 C maar ik weet het niet zeker.

Ik weet ook nog niet hoe ze eruit gaan zien, want aangezien er gebruik is gemaakt van de sleutelgatmethode duurt het wel even voordat het een mooie ronde vorm heeft.

Ik moet zeggen ik vind de pijn echt grrrrrrrrrrrrrrrr en ik kan veel hebben, maar misschien komt het ook omdat ik longontsteking e.d. erbij heb en dus veel hoest.

Ik had ook verwacht dat de pijn steeds minder aan het worden was, maar het wordt elke dag meer, maar ja dat zal er wel bij horen.

Vraagje aan de rest:

Hoe lang duurde het bij jullie na de operatie voordat je weer op je zij kon slapen?

Ik heb namelijk een hernia en slaap nauwelijks omdat op je rug liggen niet echt een pretje is 's nachts.

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij dat je tevreden bent ondanks de pijn die je nu hebt.vreemd eigelijk dat je met sleutelgatmethode zo'n pijn hebt en ik met de ankermethode helemaal niet.hoop dat het snel beter gaat.ik kon na een week weer een beetje op 1 zij liggen en na 2 weken op beide.

echt een ramp om op je rug te slapen..weet er alles van.

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik echt helemaal op mijn zij kon liggen duurde wel een week of 3, 4 denk ik. Misschien nog wel langer. Ik heb wel al vanaf dag 2 half op m'n zij en half op m'n rug gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marieke,

Ziet er goed uit op de foto's! Ziet t er bij jou van de zijkant ook een beetje gek uit? Als ik naar beneden kijk heb ik een enorme pronte boezem, haha, maar van opzij is de vorm nog vreeeemd! Ik hoop snel de na-foto's te kunnen plaatsen, dan kun je een beetje vergelijken met mij ;)

Bij mij doen de zijkanten ook de meeste pijn. Vandaag voelde ik dat het daar echt hard aanvoelt.. Morgen op controle, dus dan zal ik wel horen of het allemaal volgens plan verloopt. Ik moet zeggen dat ik het ook echt allemaal meer pijn moet doen dan ik verwacht had :( En dat rug slapen is een hel, ik heb meer rugklachten dan voor de operatie. En je wil echt niet weten hoe hard het allemaal kraakt als ik de eerste bewegingen maak 's ochtends, ai ai!!

Ik slaap trouwens nog niet op mn zij, maar ik kan al wel meer op de zijkant 'hangen', ik heb nu ietsjes meer variatie in de slaap posities, waardoor ik nu iig meer dan 3u aaneengesloten kan slapen.

Doe rustig aan he!! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, Marieke!

Bij mij heeft het ook 2 weken geduurd voor ik fatsoenlijk op m'n zij kon slapen. Daarvoor probeerde ik het met wat kussens in mn rug, maar dat hield ik nog niet lang vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit!

En geweldig dat-ie dan toch de sleutelgatmethode heeft gedaan.

Wat je fotoalbum betreft: het is handiger om de link in je "handtekening" te zetten. Dan lift-ie mee met al je berichten. Die handtekening kun je wijzigen via "Instellingen" en dan > Menu > Persoonlijke berichten > Persoonlijk profiel > Wijzig handtekening.

Verder zou ik er wel even een wachtwoord op zetten anders kan iedere onverlaat je zien...tenzij je dat prima vindt natuurlijk.

En wat de ticker betreft (dat was jij toch?). Kun je die niet "terug in de tijd zetten"? Ik bedoel net doen of het eerder is? Of ben ik nou te cryptisch?

Ik heb het even geprobeerd. Er zijn meer "ticker" sites. Als je op mijn ticker klikt kom je op de site waar ik hem gemaakt heb en daar kun je alle data invullen in heden en verleden die je wilt. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Hier even wat vragen beantwoord:

Annca: Hoe zet je zo'n wachtwoord dan op die foto's?

Ik ben bij de tickersite geweest bij verschillende al, maar als je een datum instelt voor de ticker dan geeft hij aan dat je er al bent... erg vreemd dus...

Marjan: Ik vind het helemaal niet vreemd dat het pijn doet, die sleutelgatmethode, omdat alle druk van de complete borst maar op 1litteken steunt ipv op een driehoekvormig litteken. En het doet met name veel pijn ivm mijn longontsteking, etc. omdat ik zoveel gehoest heb.

Cee: Mijn borsten zien er van de zijkant ook heel raar uit ja, maar ja ze zijn nog gezwollen he dus dat zal wel afzakken bij ons! Ik hoop datje de foto's snel plaatst. Ben beniewd! Bij mij zijn de zijkanten ook het pijnlijkst en ik heb overmorgen mijn controle :D Jammer dat we niet op dezelfde dag een gesprek hebben :(

Ik kan nog niet op de zijkant hangen, dat doet teveel pijn. Ik snap eigenlijk ook niet dat de zijkanten van de borsten zoveel pijn doen, ik bedoel het litteken zit middenop de borst... Ik wens jou ook nog veel herstelplezier, onze borsten zijn haast familie zo snel zijn we na elkaar geopereerd daar ;)

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wachtwoord op fotoalbum betreft, kijk hier eens:

http://www.borstenforum.com/index.php?showtopic=515

Als het niet lukt meldt je je maar weer. Ik heb het ergens anders in het forum een keer uitgebreid uitgelegd, maar ik weet niet meer bij wie.

Van die ticker is echt raar. Ik kan alle data invullen. Ook in het verleden. Ik zal even zien of ik iets kan verzinnen.

Kijken of deze werkt:

event.png

Ik stuur hem je wel in een pb en dan kun je die link in je handtekening zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wolfje!

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan bij jou, en dat je lastminute nog via de sleutelgatmethode kon worden geopereerd!

Hoop dat je je snel beter voelt, geniet van je nieuwe aanwinsten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Zo het gaat eindelijk wat meer vooruit. Er komt nog wel veel wondvocht uit, maar dat is normaal. Kan nog steeds niet op mijn zij slapen, maar dat is ook nog geen ramp.

Ik heb wat foto's toegevoegd vandaag. Wat ik wel grappig vind is dat het nu (11 dagen na operatie) alweer hangt, ik hoop dat het zo blijft al shet nu is en niet dat het weer binnen een korte periode weer zo laag hangt als eerst. Ik weet dat mijn weefsel niet sterk is, maar hoop dat het zo blijft.

Cee hoe is het met jou???

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, bij jou ziet het er echt goed uit!! ik zie dat je helemaal geen tape meer hebt. Moest je nog wel die rolletjes onder in de bh? Heb je toevallig ook foto's van de zijkant, ben zo benieuwd hoe dat er bij jou uit ziet. (en profil bedoel ik).

Zoals je ziet op mijn foto's ziet het er bij mij wel heel anders uit. Jouw tepels zitten mooi hoog, ik hoop dat mijn borstjes straks ook vrolijk vooruit kijken.. Ik heb nog tape over het stukje van de tepel naar beneden. De pijn die ik heb komt nu volgens mij vooral door die naad die over de BH loopt.. het schuurt denk ik een beetje. Heb jij gevoel onderaan je borsten? Bij mij is dat helemaal gevoelloos, ook het opgezwollen stuk is gevoelloos, zo vreemd!

Ik kan trouwens wel weer op mijn zij slapen, al doet het 's ochtends wel veel pijn aan de zijkant. Wondvocht heb ik geen last van, maar ik heb dan ook eigenlijk geen idee hoe het er onder het tape uit ziet.. Denk dat het tape er dinsdag af gaat, dan moet ik weer op controle.

Ik vind het resultaat van je operatie echt heel mooi en het wordt alleen maar mooier!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Tegenvaller; en ontsteking rechter borst en longontsteking is weer erger geworden. Dus nu weer aan de penicilline en dan gaat het hopelijk snel vooruit. Als het er wat beter uitziet zal ik er weer foto's van maken. Op dit moment heb ik er tevee gaten in zitten en ik schaam me er een beetje voor.

Gelukkig mag ik vanaf vannacht de bh af 's nachts dus dan zullen de korstjes en zweertjes hopelijk snel drogen en verbeteren.

Verder mijn borsten zelf zakken al aardig naar beneden, zehangen alweer, maar op een mooie manier al zeg ik het zelf. Bovenop is nog wat zwelling, maar die zakt nog wel.

Het is nu alweer een week geleden dat de pc de tape eraf trok :)

Alleen 1 nadeeltje, de onderkant (maak ik ook nog wel wat foto's van) is een beetje ritserig geworden nu de zwelling afgenomen is de afgelopen dagen, omdat ik al straie had en ja die is natuurlijk nog meer uitgerekt (heb zwakke huid die snel scheurt) / uitgescheurd en nu is de straie wel erger geworden. Bij daglicht zie je het heel goed. Ik heb die foto's van 18 okt gemaakt in de badkamer, dus ja dan kan je niet echt heel goed zien hoe het eruit ziet.

Verder ben ik wel heel blij met alles! Kent iemand toevallig een zalfje die echt goed zichtbaar straie verminderd??

En hoe is het verder met iedereens boobys??

Veel liefs,

marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke, t schiet nog niet op dus. Balen hoor. Hoop dat je de penicilline nu n tijdje krijgt zodat de longontsteking nu ECHT weg gaat. En de ontsteking in je rechterborst moet vanzelf helen? Of moet daar iets anders mee gebeuren?

Sterkte maar er mee want het lijkt me vreselijk. Daar lig je dan zwaar ziek te zijn. Bah.

Grtjs Adisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor de beterschapswensen, het heeft geholpen :rolleyes:

Het is idd zwaar en de tijd lijkt voorbij te kruipen, maar het is allemaal een kwestie van tijd.

Het slijm van de longontsteking komt eindelijk los!! en mijn borst is al een stuk minder rood en opgezet, lang leve de penicilline.

Gingen bij jullie de borsten ook al zo snel weer hangen?

Ja bedankt voor die tip van die zwangerschapsstriemen, heb meteen gevraagd of iemand ze voor mij wil halen.

Maar hoe is het met jullie?

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, die van mij gingen echt pas na een paar weken een beetje zakken. Ze hangen nu nog steeds niet echt, gewoon natuurlijk model.

Bio-Oil helpt ook tegen straie, maar echt weg zal het nooit gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annemieke,

Wow gaaf dat die van jou nog niet hangen, gefeliciteerd. Ik had graag gewild dat het bij mij ook zo was, maar mijn weefsel zal wel niet zo sterk zijn.

Ik heb bio-oil al bij andere straie plekken gebruikt en bij mij heeft het totaal geen effect helaas. Maar bedankt voor de info.

Hoe lang duurde het bij jou voordat de hechtingen opgelost waren? Want mijn operatie is woensdag 3 weken geleden en er zitten nog 5 hechtingen die niet opgelost zijn.

Groetjes,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij duurt het bij de hechtingen 7 weken voor ze opgelost zijn. Of was het nou 70 dagen. Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik zelfs nog af en toe het gevoel heb dat ze er nog inzitten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.