Ga naar inhoud

Wolfje : 7 oktober 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Gast Wolfje

Aanbevolen berichten

Phoe, dat weet ik niet meer precies! Het heeft wel een aantal weken geduurd voordat ze allemaal weg waren. Kwam geloof ik na 6 weken nog een hechting naar buiten zetten. Dus geen zorgen, het is heel normaal dat ze nog niet allemaal weg zijn!

Tja, tegen straie helpt niets echt. Het zijn gewoon littekens in je huid en die zullen nooit meer helemaal weggaan. Ik heb overigens hetzelfde bij een van mijn borsten, daar zit ook straie aan de onderkant (klein stukje, de rest ik weggesneden met de operatie :P) en dat was heel erg gerimpeld. Dat is wel een heel stuk al weggetrokken en het wordt nog steeds beter. Dus waarschijnlijk komt het bij jou ook wel goed!

Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heel erg bedank voor de info, meiden.

Het stelt me zeker gerust.

En ja mijn borsten zijn idd heel erg gerimpeld aan de onderkant, maar misschien trekt het nog weg.

Hoe lang duurde het bij jullie dan voordat er geen wondjes bij de tepel en daaronder meer opengingen?

Veel liefs,

marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een wondje in het stukje van mn tepel naar beneden. Ik heb er voor gebeld naar Bergman, maar t was niet erg, zolang ik geen koorts kreeg en de borst niet warm of rood werd. Dat is nu wel een beetje het geval en er komt ook viezigheid uit, dus ik ga nog maar een keer bellen denk ik. Verder is rechts nog behoorlijk gezwollen, en de vorm lijkt ook nog nergens op.. Heb nieuwe foto's in mijn album gezet vandaag..

De hechtingen zijn er trouwens vorige week dinsdag door dr Laban uitgeknipt bij mij, er zitten geen hechtingen meer in (aan de buitenkant)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ja ik heb ook gebeld ivm dat gat, maar moest gewoon spoelen en schoon houden.

ADIES: heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken!!

Binnenkort komen er nieuwe foto's maar nu heb ik er gewoon geen behoefte aan om van deze ontsteking een foto te maken, ik wil gewoon genezen en verder. Als ik een foto ervan maak is het zo definitief...

Veel liefs,

marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke, Hoe is t met het spoelen? Schiet het een beetje op?

Hier gaat ie best goed, heb wel wat pijntjes hier en daar maar dat vind ik meer dan logisch. Ik vind het trouwens zoiezo best eng om er zelf naar te kijken. Ik heb een heel nieuw voor aanzicht en daar moet ik echt wel even aan wennen. Was echt n heftige emotionele reactie toen ik mezelf in de spiegel zag toen ik thuis kwam gister. En als ik er weer aan denk word ik weer n beetje emo. Voelt of ik helemaal anders ben geworden.

Nou hoop voor jou dat t nu eens goed gaat met de ontstekingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook emotioneel, dus ik kan me dat heel goed inbeelden :)

Het is ook heel speciaal en niet zomaar iets.

Maar hoe is het nu met de pijn?

En met jou?

Mijn ontsteking is al weg, en het gat is langzaam aan hetgenezen. Nu is alleen de bovenkant van de tepel weer een klein gaatje losgegaan, die zat al vanaf hetbegin los. Ik wil zo graag beginnen met het littekenserum, maar het is gewoon nog niet dicht nu (bijna 4 weken later), dus nog even geduld.

Veel sterkte en beterschap,

Marieke

ps. Cee hoe is het met jouwn wondje van het stuk onder je tepel???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even antwoorden in mijn eigen topic, ik post steeds in die van jou of Adies haha. Bij mij gaat het iig de goede kant op nu. Dat zal dus bij jou ook wel gebeuren!! Ik heb inmiddels (bijna) geleerd dat je intens veel geduld moet hebben...

Sterkte Marieke!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is eindelijk dicht!! het gaatwel telkens weer klein beetje open, maar is nu zo goed als dicht :)

Hoe is het met jou, Adies??

veel liefs en fijn weekend,

marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke, hier gaat ie wel hoor. Ik weet dat ik niet moet zeuren, maar sommige stukjes willen gewoon nog niet dicht en ik word daar zo onzeker van... I know ben pas op anderhalve week.

Hoop dat t bij jou nu helemaal goed gaat. Hoe is jouw vorm nu eigenlijk? Wel al meer zoals het zou moeten? Volgens mij moet je bij sleutelgatmethode echt engelengeduld hebben!

Groetjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo ik heb nieuwe foto's gemaakt. Ik moet zeggen dat ze er op de foto's groter uitzien dan in de werkelijkheid, maar dat komt door de hoek waardoor de foto wordt gemaakt. Als ik een bh met vulling draag is mijn cup 80D en zonder vulling (zoals o[p de foto's) 85C

Ik denk dat je inderdaad engelengeduld moet hebben. Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo snel al weer hangen, maar ja je houd nog steeds vocht vast en je moet een sterke huid hebbben. Volgens mij blijven ze ook alleen maar rechtop staan bij cup A en B. Toch had ik verwacht dat een cup C kleiner was.

Dus wie interesse heeft, bekijk mijn foto's.

Veel liefs en ADIES veel succes met herstellen!!! Hoe is het???

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze er goed uit zien hoor!! Je tepels zitten iig mooi hoog, en dat hangen.. Ik zie het niet hoor..... Echt niet! Je littekens zullen vanaf nu ook steeds mooier worden denk ik! Merk je al verschil qua rugklachten? Sinds ik weer helemaal normaal kan slapen (zelfs op mijn buik) merk ik dat ik steeds minder last heb van mijn rug en nek, heerlijk!!! Ik kan me nu al niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar mn nek heb gegrepen om er even in te knijpen (jammer dat het zo lastig is om jezelf te masseren, hahaha).

Ik heb gister voor het eerst mijn boobies laten zien aan iemand anders dan mijn vriend (en jullie :P). Heb ze aan mijn vriendin/huisgenootje laten zien en ze vond ze al heel mooi. Echt heel fijn om te horen!

Geniet van je mooie borsten Marieke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja ik moet het ook nog durven om ze aan anderen te laten zien.

Heb jij nu nog rode littekens of is alles alweer weggetrokken?

Ik weet ook zeker dat als ze eenmaal de juiste vorm hebben, wat minder opgezet zijn en de littekens vervagen dat ik dan helemaal 100% blij ben :106:

Ja mijn nekklachten zijn idd ook een stuk verminderd. Maar ik kan nog niet volledig op mijn zij liggen aangezien de zijkanten van mijn boobies veel pijn doen als ik erop lig. Ik denk ook dat als ik eenmaal weer op mijn rug kan liggen dat ik dan heel veel minder pijn heb. Toch zijn de klachten nu al aanzienlijk minder, maar het is gewoon even wennen denk ik voordat bijna alle pijn weg is.

Veel sterkte allemaal!

veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marieke,

Ik heb je foto's bekeken en ik vind het hangen ook erg meevallen hoor. Het ziet daardoor er juist natuurlijker uit.

Volgens mijn zit er in de rechterborst nog wel vocht zo te zien, want die toont iets groter.

Maar het ziet er al heel goed uit voor nog maar een maand verder.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marieke,

Rechts heeft bij mij vanaf het begin wat moeilijker gedaan, die kant ziet er dan ook wat minder mooi uit dan links, maar ik heb er vertrouwen in dat het bij trekt. Mijn littekens zijn nu al best dun, ze zijn nu een beetje donker door het genezingsproces, maar ik denk dat ze mooi licht en dun worden.

Ik zal morgen even nieuwe foto's maken en uploaden, dan kun je ze zien..is toch makkelijker dan lezen hoe het eruit ziet ;)

Liefs Cee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Cee,

Het gaat eindelijk de goede kant op, het laatste gat is dichtgegaan.

Hoe is het met jou?

Ik ga binnenkort nieuwe foto's plaatsen.

Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de littekens minder rood zijn.

veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke,

Ik kwam jou operatieverslagtopicje tegen.. Fijn dat je laatste wondje dicht is :35:

Ik ben mezelf aan het orienteren voor een bvk en vroeg me af of ik ook jou foto's mag zien?

( Wilde je een pm sturen maar ik denk dat je inbox vol is!? )

Ik zit zowiezo nog erg te twijfelen... en dan ook nog twijfels tussen anker of sleutelgatmethode.

Ik ga 10 december naar dr De Blécourt.. spannend!

grtzzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hee marieke!

fijn dat begin december de wondjes helemaal dicht zijn gegaan! heeft bij jou wel wat langer geduurd..! ben je nog blij? bij mij wordt het steeds mooier. littekens worden eerst roder, dan weer lichter, maar dat zal ondertussen bij jou ook wel gebeuren? ga je nog nieuwe foto's plaatsen? ik probeer binnenkort te updaten!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja ik ben er nog steeds blij mee. Ze hangenondertussen wel wat meer en ik heb met bh's meestal 85D ipv 85C dus het is iets groter geworden dan in eerste instantie de bedoeling was.

Idd worden de littekens eerst roder, ze zijn nu bij mij nog erg rood, vooral de grotere littekens door de gaten en ontsteking die ik heb gehad.

Ik zal binnenkort nog foto's maken en die toevoegen.

Mijn pc heeft wel gezegd dat omdat mijn weefsel slecht en zwak is, ik na een zwangerschap waarschijnlijk nog een bvk nodig heb, dus dat is wel iets minder, maar omdat er allemaal kleine scheurtjes in het weefsel van mijn borsten zitten, was het wel te verwachten.

Zijn jou tepels ook nog zo gevoelig? Die vna mij nog enorm, maar ja het is ook nog maar 2,5 maand geleden.

Fijne feestdagen.

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast mariannev

Wolfje,

Late reactie, maar fijn dat je er blij mee bent. Ik heb ook dat mijn littekens rood zijn, maar dat trekt vanzelf wel weg hoop ik.

Volgens mij vallen de boobs bij iedereen groter uit dan ze echt willen. Ik hoopte ook op een 75 C maar het is een 75 D geworden. Maar ook ik ben er super tevreden over hoor.

Ben trouwens wel benieuwd hoe ze er nu bij je uitzien?!

jij ook een gelukkige en gezond 2010!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.