Ga naar inhoud

Wolfje : 7 oktober 2009 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Gast Wolfje

Aanbevolen berichten

Beste leden van het Borstenforum,

Ik krijg volgende week een borstverkleining door middel van de ankermethode door dr. Blecourt van de Bergman kliniek.

Als het goed is wordt mijn cup 85E straks een 80C.

Nu ben ik echter doodzenuwachtig, omdat ik nu op de site van de Bergman kliniek lees dat de ankermethode voor lelijke littekens en slechte wondgenezing zorgt en ze daarom nu de sleutelgatmethode verkiezen.

Zouden er mensen mij alsjeblieft foto;s willen laten zien van hun borstverkleining dmv de ankermethode, want ik begin hem behoorlijk te knijpen.

En ja ik gebruik al de voorgeschreven arnica druppels en vitamine c.

Groetjes,

een heel zenuwachtig meisje van 25

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey

nou ik begrijp je twijfel want die heeft iedereen hoor.

ik zelf ben drie weken geleden geopereerd(ankermethode)en vind het zelf erg mooi geworden.

heb geen complicaties gehad het geneest super.

de littekens vind ik erg meevallen

en je mag mijn foto's zien hoor.

stuur je wel ff mijn ww.

zou zeggen lees en bekijk veel foto's.

liefs Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wolfje,

Dat zenuwachtige heeft iedereen wel, is heel gezond. Je gaat wel iets doen wat je niet kent en dat is altijd eng.

Ik ben iets meer dan drie maanden geleden geopereerd door middel van de ankermethode, de link naar mijn foto's staan onderaan. Ik was ook bang voor de littekens maar ik moet zeggen dat ze heel erg meevallen en nu ik merk dat die borstverkleining wel flink geholpen heeft, maken mij die littekens mij helemaal niet meer uit!

Groetjes,

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wolfje, Spannend dat het bijna gaat gebeuren! Ik ga ook een bvk bij dr de Blecourt laten doen. Ook de ankermethode.

Bij mij adviseerde dr. De Blecourt juist geen sleutegatmethode te doen omdat er dan ten eerste niet 'genoeg' weg gehaald kan worden en ten tweede mijn tepelhof dan niet heel verplaatst kon worden. Ze zeggen dat ankermethode langer moet genezen, omdat het natuurlijk meer littekens zijn. maar hoeft in principe niet heel veel lelijker te zijn dan sleutegatmethode want het onderste litteken valt onder de plooi van je borst. Kijk eens bij bvk verslagen met sleutelgatmethode van de meiden hier HertogJanine, Marjan12, Annnita, Annemieke, Setteh. Het heeft mij erg gerust gesteld. Succes, en we zullen aan je denken volgende week!

Groetjes, Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie reacties,

Ik zal het forum gedeelte over de sleutelgatmethode bekijken, maartot nu toe heb ik alleen nog mar positieve reacties daar gelezen.

Mijn borsten zijn in verhouding lang niet zo groot als bij alle foto's die ik tot nu toe gezien heb. Ik heb cupmaat85E, maar het zijn slappe dingen lang niet zo vol volume als die van de rets. Ze hangen ook nog niet zo laag als die van de rest, dus ik hoop dat het onderste litteken van het 'anker' dan ook niet zo breed hoeft te zijn.

Ik heb namelijk al 0,0% zelfvertrouwen en ben bang dat ik mezelf hierna echt lelijk vind.

En Melissa: Die deuk in je linkerborst, die wordt nog goedgemaakt door een pc toch?

veel liefs,

Marieke

ps. ben nog steeds zenuwachtig...maar dat komt gewoon omdat ik mijn borsten eigenlijk wel mooi vind zoals ze nu zijn, ik heb er alleen last van .

Ben ook bang dat mijn vriend me niet meer aantrekkelijk vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een vriend en dat is een echte borstenman.

hij vond die van mij mooi.ook al hadden ze op mijn knieen gehangen volgens mij.

maar hij wist hoeveel last ik er van had dus vond het prima.(maar niet te klein natuurlijk hihi)

heb m van tevoren wel een foto laten zien van een bvk.was bang dat ie anders zou schrikken.

maar toen ik de pleisters er af haalde en ze nog goed geel waren vond ie het er al mooi uitzien.

gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wolfje, ik heb precies het zelfde hoor. Heb ook niet echt een enorme maat (75F) en ze hangen ook niet vreselijk enzo. De reden dat ik er zo lang mee gewacht heb is dat ik ze wel mooi vind zoals ze nu zijn. Maar na 10 jaar zeulen, heb ik genoeg van al die pijn. Ik ben ook zo bang dat ik ze straks niet mooi meer zal vinden. Maar hoe gek het ook klinkt, volgens mij is iedereen hier echt heel blij met het resultaat. Dus ik vertrouw daar toch wel een beetje op.

Maar als je echt nog zo twijfelt, zou je dan niet wachten?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Wolfje,

Ik heb ook ontzettend de zenuwen en twijfels soms en vraag me dan af of het wel nodig is.

Ik heb laatst foto's gemaakt en ze toen zelf op foto gezien en dat overtuigde me weer waarom ik de keus heb gemaakt.

Het is ook nog eens zo dat je niet zomaar zo'n stap zet, teminste ik heb er wel een paar jaar over gedaan.

Overigens vindt ik ook dat ze op de site van de Bergmankliniek heel negatief schrijven over de ankermethode en zo lijkt het net of dit niet mooi wordt.

Maar inmiddels genoeg resultaten kunnen zien en het is zeker niet minder mooi dan de sleutelgatnethode.

Ik denk dat de PC het beste kan zien wat voor jou de beste manier is. En als je dan nog keuze hebt kun je natuurlijk door foto's van anderen kijken of je de ene methode mooier vind dan de andere.

Maar als jij bang bent dat je jezelf echt lelijk gaat vinden hierna zou ik er toch nog eens over nadenken of dit wel is wat je echt wilt.

Misschien ben je er nog niet aan toe, maar ik neem aan dat je de keuze om een bvk te ondergaan niet zomaar hebt gemaakt toch???

succes meid!

groeten,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even wat reacties;

Melissa; Dat stelt me idd gerust te horen! Weet je al wanneer ze dat gaan doen? die deuk herstellen?

mariannev en Adies147: Ik denk wel dat het heel gezond is dat je bang bent dat het lelijk wordt, vooral alsje je borsten van te voren wel mooi vind (op het feit na dat ze hangen natuurlijk) maar mij is ook verteld dat hoe langer je wacht, hoe meer ze gaan hangen en dat je huid dan ook minder mooi hersteld. Ik ben chronisch ziek en heb oa reuma, dus ja ik wil het er niet op wagen dat ik ouder ben en nog meer ontstekingen etc krijg. Nu ik nog jong ben en redelijk goed zal herstellen (lang niet zo goed als leeftijdsgenoten, maar nog wel redelijk) is het de beste keuze om het nu te doen. Als ik wacht tot ik een kind heb gehad is het alleen maar nog pijnlijker voor mijn nek dan dat het al is.

Ik denk dat zenuwen heel normaal zijn, vooral nu het nog maar 3 dagen is voordat het zover is.

De foto's stelden me niet gerust, maar nu ik van meerderen heb gehoord dat het echt een jarenplan is, en dat je na ong 7 jaar er niets meer van ziet, heeft dat me gerustgesteld.

IN ieder geval heel erg bedankt.

en WIE WEET, misschien kan ik het ooit nog verwerken in een nieuw boek :) Altijd proberen positief te denken, hoe duister het ook lijkt.

En GELUKKIG steunt mijn vriend me hier enorm in en hij is ervan overtuigd dat het hierna beter wordt met de pijn in mijn nek, alleen wilde hij niet de foto's zien om zich mentaal voor te bereiden, omdat hij bang was dat zijn hoop dat zou verdwijnen. Dit kan ik natuurlijk goed begrijpen.

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet precies wanneer de correctie is, maar ik moest sowieso een jaar wachten ivm met herstel, want als je daarna direct weer opengemaakt moet worden is dat natuurlijk niet echt bevorderend voor de littekens. En wie weet is het tegen die tijd allang weg, het valt nog maar even te bezien :)

Nog 3 dagen, dat is voorbij voor je het weet. Gaat helemaal goed komen, meid! En altijd fijn dat je vriend je steunt, die van mij is hem gevlucht toen hij ook maar geruchten kreeg van de operatie haha. Zegt al genoeg over de persoon zelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Wel ik heb het achter de rug!!

Ik had gevraagd of hij toch niet de sleutelgatmethode kon doen aan de pc, en hij zei dat het absoluut niet kon. Maar hij heeft me verrast!!! Aan het einde vande dag kwam hij even zeggen dat hij toch genoeg had aan de sleutelgatmethode :). En ze staan zo hoog op dit moment dat het haast ciliconen lijken, lol :)

Wel gaat het genezen totaal niet vooruit, omdat ik nogal problemen met ademen had en nu een longontsteking, voorhoofdholteontsteking en bijholteontsteking heb . dus de koorts werkt de genezing nogal tegen.

Toch ziet het er heel mooi uit en ik kan niet wachten tot de zwelling afneemt !!!

Zo mooi resultaat had ik niet verwacht, en ik ben dus ook in de zevende hemel als het gaat om mijn pc!!!

Ik zal een foto ervan plaatsen zodra het helemaal genezen is, want ik wil (aangezien ik schrijfster ben) liever geen foto's van mijn borsten op internet.

HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE SUCCESWENSEN!

Ik kan op dit moment nog niet echt zitten, maar dat komt ook door alle ontstekingen en al dat hoesten heeft natuurlijk ook niet erg geholpen.

Ik dacht ik ga even op internet om iedereen te laten weten dat ik er nu al 100procent tevreden over ben!!!

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marieke,

fijn dat de operatie goed is verlopen en dat hij toch de sleutelgatmethode kon wist ik niet eens. Vind dat echt super voor je.

Maar wat vervelend dat je ziek bent zeg. Werd je gelijk ziek na de operatie?

Nou meid ziek lekker uit.

Enne we zijn gek op foto's hier dus ik hoop toch dat je ze gaat plaatsen. Je kan natuurlijk helemaal anoniem op de foto :D

Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe Blecourt de sleutelgatmethode doet.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd eigenlijk, aangezien ik net een paar dagen voor jou geopereerd ben door dr Laban. Ik heb trouwens nog steeds geen na-foto's in mijnalbum staan :S

Wat vervelend van je keelontsteking e.d.!! Ik vind het nu al veel pijn doen, laat staan wanneer je ook nog ziek bent.. Veel beterschap gewenst dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nou dan zit er niets anders op dan foto's te plaatsen, waar kan ik het beste een fotoalbum aanmaken dan?

Ja ik had ook verwacht dat het ondertussen wel minder pijn zou doen, maar het doet juist steeds meer pijn.

Hoe lang duurt het trouwens voordat de zwellingen weggaan? niet dat het heel erg blauw of gezwollen is, maar het is vooral de zijkant.

En waar kan je die teller vinden die telt hoeveel dagen het geleden is sinds je borstverkleining?

Ik zal vanavond proberen zo'n fotoalbum aan te maken, maar ik kan jullie nu al zeggen dat ze erg klein zijn geworden, veel kleiner dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Veel liefs,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wolfje,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!!

Zo een teller kan je maken op mijnticker. nl je kan hem dan helemaal zelf samenstellen!

Doe vooral heeeeel rustig aan en luister naar je lichaam!!

Veel beterschap, Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.