Ga naar inhoud

kyramy : jan-apr-dec 2012 En nu: 12 maart 2013 : Dr. van Alphen : Ziekenhuis Roosendaal


Kyramy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

@vivienne, ik ben niet bang voor de pijn, maar om alles te horen. Dat vind ik eng. Ze moeten toch weer bij de ribben zijn, en mocht er iets gebeuren, dan hoor ik alles. Ik voel me ook lui idd. Doe weinig op een dag en schuif veel voor me uit. Ben Savonds net zo moe als na een werkdag, haha.

Wat betreft pc, met hechtingen uithalen was ik boos, maar nu hoefde ik me niet kwetsbaar op te stellen maar VOELDE ME ECHT ZO. radeloos zeg maar. En ik wil/ kan wel naar een ander maar waar/ wie. Niemand heeft zekerheid. Hij geeft aan het zeer precies en voorzichtig te gaan doen (tja, moet altijd natuurlijk) hij vind de situatie ook niet fijn zegt ie, en heeft het niet met opzet gedaan ( hoop idd van niet)

Het is nu misschien vervelende samenloop van omstandigheden geweest.

Ticker heeft bb voor mij gedaan, haha. Ik kon t weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij poging 2 de verkeerde datum ingevuld, dus had je al drie dagen je mooie nieuwe superboobs :unsure: Vandaar de opmerking van Vivienne of die ticker nog under construction was :45:

Poging 3 is echter geslaagd hahahaha.

Ja en dat klavertje 4 vond ik wel toepasselijk. Aangezien ik jouw smaak niet ken, was het lastig iets te maken voor je, maar zo kan het er wel mee door :)

Sedatie is meer een slaaproes, dus geen volledige narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er blij mee hoor bb, dankje. ( een gegeven paard niet in de bek kijken, haha)

Vond het vuurwerk ook leuk maar het zwart zo somber. ( en was het maar waar dat de eerste 3 dagen al voorbij waren , haha)

Heb pc vandaag nog aan de telefoon gehad ivm 12 maart. Ik kom 11 maart de operatie even doorspreken. Omdat de prothese nu niet kan zakken, zoekt ie zijn weg toch een beetje naar links en rechts (is in midden bij borstspleet nu voller, en komt iets over de lijn. Pc zal dit tijdens operatie ook iets losmk zegt ie om gelijk met andere te krijgen. Laten we hopen dat t goed komt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg ondertussen jullie lekker. Ben nu 4wk en 2 dagen po. Zou ik al wat kunnen stoffen? Niet stofzuigen/ dweilen / strijken maar gewoon met vochtige doek overal over gaan. Wc enzo hield ik al wel bij, maar met die zon binnen is alles flink stoffig. En zou ik volgende week (5,5 wk po)mijn gewone beugellbh aankunnen? Heb dan een feestje en die banden van sportbh zitten zo hoog op schouders dat ze zichtbaar zijn. Vind ik met een jurkje niet zo mooi. Zou wel push up aanwillen om deuk op te vullen maar dat zullen we maar niet doen, haha.. Met 6 weken moet ik toch weer gaan werken...probeer op te bouwen maar werk in de thuiszorg ( schoonmaken) is dus normaal dagelijks stofzuigen ( soms 2x per dag en dan nog thuis) heb een lieve labrador, maar met vervelende bruine haren ( op crème tegels!!!) dus moet elke dag stofzuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heftig verhaal zeg!

Ik heb zojuist je verhaal gelezen, wat een emoties brengt dat mee zeg!

Hopelijk kan jou pc toch nog iets voor je betekenen en krijg je na alle ellende toch mooie borsten die naar jou zin zullen zijn!

Heel veel succes, ik blijf je verhaal volgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik denk dat dat wel kan, als je maar oplet dat je niet te lang achter doorgaat.. In belgie worden 4 weken aangehouden voor herstel, dus je kunt het nu wel weer wat opbouwen.

Ga geen extreme dingen doen, overstrek niet en zo en dan kan het wel.

En over die bh: gewoon doen. Push up idd liever niet he, maar je kunt die deuk misschien wat opvullen met watjes of zo? Een voorgevormde bh zorgt er denk ik ook al voor, dat het niet opvalt (padded dus, geen push up)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook gewoon voorgevormd, heb een push up ( doe ik niet aan hoor) maar wat is eigenlijk de reden dat dat niet mag voor een jaar? Heb nl. Na po 2 van de zomer wel aangehad bij Bep. Jurkjes omdat de borsten zo laag zaten dat ik aan bovenkant net zo plat was als van tevoren. Met push up duwde ik ze dan toch wat omhoog ( oeps)

Heb ook een sapph, niet echt push up ( zo'n dik kussen) maar heeft wel een heel dun ( ong. 1 cm)dikker randje onder bij beugel. ( Net een dikkere beugel erboven)Is dit dan toch push up. ( is een beetje zo'n randje, net als bij die strapless bh van jou, dat handje is ook maar ietsje dikker toch?)

Ben niet van plan te strekken enz, en probeer mijn arm langs me te houden maar wil alles wel wat afzemen. Deed al wel wat, maar matig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heftig verhaal zeg!

Ik heb zojuist je verhaal gelezen, wat een emoties brengt dat mee zeg!

Hopelijk kan jou pc toch nog iets voor je betekenen en krijg je na alle ellende toch mooie borsten die naar jou zin zullen zijn!

Heel veel succes, ik blijf je verhaal volgen!

X

Heb mijn 2nd opinion bij kolkman Breda gehad. Heel aardige man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals die handjes van mijn bh, dat is oke.

De reden dat het niet mag, is, als ik het goed begrepen heb, dat bij dual plane, of achter de spier, te veel spanning komt te staan op de aanhechting van de borstspier op het borstbeen.

Die spier is gemanupileerd en dus nog zwak op dat punt. Als de druk van de prothese daar te groot op wordt, dan kan dat losschieten en krijg je een uniboob en dat is dus dat de prothesen tegen elkaar komen, dat je dus geen spleet meer hebt :)

Verder zit het ook niet echt lekker als je boobs nog niet volledig zacht zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ook een erg fijn gevoel bij hem.

Hij neemt echt de tijd voor je en heeft me alles heel goed uitgelegd.

Kon dr. Kolkman niets voor jou betekenen?

Of gaf hij hetzelfde aan als jou pc nu?

Ik hoop dat 12 maart jou herstel operatie goed verloopt, ik zal voor je duimen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok??? Gaan we zeker niet doen dan. Maar, wil straks ook die strapless met handjes dus dat zou ok zijn. Is ook maar ietsje dikker hè. Dat is dat randje bij sapph ook. Geen dik kussen ofzo.

Ik moet zeggen dat mijn borsten niet keihard aanvoelen. Kan ze met mijn hand erop best een beetje kneden. ( niet binnenin natuurlijk) of komt omdat t 3e keer is. Allemaal al wat uitgerekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe denk je dat ik nog een baan zou kunnen combineren met mijn verslaving? :45:

Je zou het vakantie kunnen noemen ja :D Genieten van het goede leven ;)

Ja, brrrr zo een ijsbaan, koud hoor met die temperaturen in NL.... Dan liever een stormpje hier, zoals vandaag (al viel het reuze mee) dan die kou in ons koudekikkerlandje :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, vraagje. Ik werd vanochtend wakker met mijn armen boven mijn hoofd.!! Hoe erg is dit? Morgen 5weken po. Ik kreeg mijn armen bijna niet naar beneden en had kramp op mijn borsten ter hoogte van oksel. Lag dan toch met elleboog boven schouders, weet niet hoelang ik zo heb gelegen natuurlijk.

Zou dit heel erg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb echt geen idee hiervan, maar ik kan me niet voorstellen dat het heel erg is.

Vooral niet omdat je lag, het is niet dat je staand een half uur met je handen in de lucht bent geweest.

En er zitten al 5 weken na de operatie.

Ik zou me niet al te veel zorgen maken.

Gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

In Belgie mag je 4 weken niet met je ellebogen boven je schouders, maar ik weet niet of jij in Nederland geslapen hebt :45:

Sorry, flauw grapje.

Maar het is dus eigenlijk geen probleem :)

Na 4 weken zit alles eigenlijk wel mooi ingekapseld. Je zult dan niet meer zo snel iets kapot maken! Dus, don't worry :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.