Ga naar inhoud

Teleurgesteld....komt dit echt wel goed??


Aanbevolen berichten

Hoi,

Afgelopen maandag heb ik m'n borstvergroting gehad. Ik heb 480 cc gekregen, dual plane, anatomische vorm. Maar als uitgangspunt had ik echt nul komma niks! Niet alleen plat met 2 tepels, maar zelfs deukjes hier en daar.

Tijdens het consult bij ACCZ heb ik maat 6 gepast (450 cc) en die was perfect. Een maat groter heb ik nog gepast maar die was echt te. De PC zei toen ook dat hij bij die maat niet meer zeker wist of het wel zou passen met m'n huid etc.

Uiteindelijk heb ik dus 480 cc gekregen en heb net voor het eerst gekeken voor ik ging douchen maar.........het valt me echt een beetje tegen. Had gedacht al veel meer te zien. Misschien stel ik me aan hoor en ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik dacht dat het toch al veel voller zou zijn! Van de zijkant zie je amper een welving en ik voel de hele druppel wel zitten, maar omdat ik ook een brede borstkas heb, verdeelt alles zich daarover en komt er nauwelijks wat naar voren!! Nog steeds steekt mijn buikomvang verder naar voren dan mijn boezem....

Ik word er echt sip van en probeer goede hoop te houden etc. maar voelt toch wel als een domper.

Kan iemand zeggen wat ik een beetje kan verwachten? Hoe lang duurt het voor je een beetje kan zien hoe het wordt en alles gaat zakken enzo?

Liefs van een angstig Musje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je het achter de spier? Dan gaat het zeker nog wel meer worden,, maar je spier moet zich eerst aanpassen aan de nieuwe vorm. Maak je niet druk. Als het uiteindelijk toch te weinig voor je is kan je altijd nog voor een wissel gaan. 480 is echt best veel hoor, je huid moet de rek ook aankunnen en soepeler worden. Dat kost tijd en wat je hier steeds hoort is: geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gatver wat balen dat je je zo voelt zeg!!

Ik weet wel dat ze bij mij ook wat groter zijn geworden na een aantal weken.

Maar eerlijk gezegd hoe jij het beschrijft dat je zelfs bijna geen welving hebt van de zijkant dat had ik zeker niet.

Je zou zeggen idd dat je echt een behoorlijk aantal cc hebt gehad, nu weet ik dat dat geen gegeven is maar toch...

Heb je inderdaad al wat foto's kunnen maken?

Vind het wel echt vervelend voor je! Je moet gewoon helemaal happy zijn met wat je te zien krijgt!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow bedankt meiden! Weet je, ik wil ook echt geduld hebben, maar raak een beetje in paniek als ik eraan denk dat het misschien toch niet wordt wat ik er van hoop. Ik weet dat het nu nog niet definitief is maar het liefst zou ik naar de chirurg rennen en vragen of het klopt dat het in dit stadium zo is. En omdat ik een brede thorax heb (zoals ze in het ziekenhuis zo mooi verwoorden) is het ook wel logisch dat een prothese zich ook in de breedte spreidt. Maar er moet natuurlijk nog wel iets naar voren komen he.

Maar goed, eerst maar eens afwachten inderdaad. En het is allicht meer dan ik ooit had, maar voor een paar duizend euro wil ik gewoon helemaal tevreden zijn en niet alsnog met pushups in de weer hoeven straks.

Ik heb wel een foto gemaakt, maar sorry die durf ik echt niet te plaatsen. (*schaam schaam*)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel: ik begrijp dat niet iedereen zomaar een wissel kan betalen, ikzelf ook niet hoor. Maar je lichaam kan ook niet zomaar een implantaat van 1000cc ofzo hebben. Zoals ik al zei, 480 is best veel en gaat vast goed komen, maar daar gaat wat tijd overheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat balen dames!

Toch een domper..waar je niet op zit te wachten me die erge pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Musje

Zal ik jou eens wat vertellen ;)

Ik weet niet precies welke prothese je hebt. Er zijn er namelijk 2 anatomische van Cereform met 480 cc.

Er is de AMH (moderate height/high profile) En die heeft een breedte van 13,2 cm een hoogte van 13,4 cm en een projectie van 5,8 cm

En je hebt de AMM (moderate height/moderate projection) Die heeft een breedte van 13,7 cm een hoogte van 14,0 cm en een projectie van 5,5 cm

Ik weet niet welke omvangsmaat je hebt? 75? 80?

Stel je zou 75 hebben, dan kan het niet missen dat je zeker een D cup zult hebben en bij een omvang 80 heb je zeker een C cup. Vanwege de breedte van de prothese, zou het wel eens kunnen zijn dat je een iets bredere cupmaat nog nodig hebt (dus een cupmaat groter, maar ik heb niet zo veel ervaring met deze brede prothesen!)

Maar ik neem aan, dat je prothesen nu nog redelijk hoog zitten en dat je spier goed strak tegen zit te houden, zodat je weinig merkt van je nieuwe borsten, qua welving... Dat kan in het begin gebeuren en je bent nog niet lang po. Het toverwoord: geduld, is hier zeker van toepassing :)

Mocht je me een foto prive willen sturen, zodat ik eens kan kijken hoe je borst zit, of hij idd nog erg hoog zit, dan mag je dat altijd doen via pb. Liefst ook een foto van de zijkant, want dan is goed te zien of de prothese nog hoog zit :)

Kijk maar :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Mus'je niet panikeren, geef het allemaal even wat tijd.

Ik ben nu 1,5 maand post-op en mijn boobs zijn nog altijd aan het veranderen (heb net als jou druppelvorm en dual plane) ik dacht na 6 weken echt *shit, ze zijn echt veel te klein* totdat ik bh's mocht gaan kopen, ik verschiet er nog altijd van dat die bh's volledig gevuld geraken met hetgeen hier nu hangt :6:

Met het aantal cc's dat je hebt gekregen zal je over een tijdje echt wel een leuk 'balkon' hebben hoor :lol:

Ik hoop echt dat het allemaal goed komt en dat je alsnog zeer blij zal zijn met je nieuwe borsten!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

wilde meteen je fotos gaan bekijken in de galerij om te kijken of je echt gelijk had ,haha,maar je hebt nog geen fotos ,jammer.

Ben benieuwd ,maar t duurt zkr een paar maanden eer je t uiteindelijke reslutaat hebt he,en de hoeveel Ccs die je hebt gekregen is best veel hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad toch even afwachten wat er gaat gebeuren.
En we zijn allemaal vrouwen hier he, waarvan 95% halfnaakt in hun profiel te zien zijn. Je hoeft je écht niet te schamen voor een foto!

Xxx Lise

Dat is ook wel zo, maar ook ik durf het niet. Had ze erop en net zo snel eraf haha..
SuperS het aantal cc wil niks zeggen hoe het bij jou uit zal pakken. dit is van zoveel verschillende factoren afhankelijk, ieder lichaam is anders. xx

Dat snap ik wel,maar bedoelde er ook niks mee.
Bedoel die 480 cc is best veel vind ik tenminste wel veel klinken en dan denk je dat er wel een bolling moet zijn.

Maar als jou spieren het allemaal platdrukken is misschien 'geduld' het enigste.

Hopelijk zie je snel verandering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi musje,

480cc is inderdaad best veel. Ik hoop voor jou dat het nog naar je zin wordt.

Het is echt heel erg dat het niet naar je zin is, kan erover meepraten.

Ik heb zelf 450cc en ook heel weinig naar voren maar vooral in de breedte.

Het is inderdaad geduld hebben het veranderd nog wel wat.

Maar dat is juist moeilijk. Succes meid,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poging 2; Ik doe mijn best :)

heel goed!! :-) en ik snapte wat jij bedoelde hoor, het is ook veel, 480 cc. maar ik ging in het begin ook iedereen volgen die 430 cc had tot dat bb een keer tegen mij zei dat 430 bij mij net zo kan uitvallen als 230 bij de buurvrouw. hoe en wat precies weeknie, maar weet wel dat ze eigenlijk altijd gelijk heeft haha//xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.