Ga naar inhoud

Teleurgesteld....komt dit echt wel goed??


Aanbevolen berichten

Ja musje, super dat je het aangedurfd hebt!!

Over de grootte.... Het ligt er maar net aan hoeveel vocht je hebt en hoe ver je spier of huid uit moet zetten. Dus soms worden ze groter idd (zoals bij jou te zien is op je foto's omdat je spier aan het uitzetten is) en soms worden ze ietsie kleiner, omdat het vocht weg gaat. De ene persoon maakt nou eenmaal meer vocht aan dan de andere.

Je hoeft niet bang te zijn dat de jouwe kleiner worden hoor :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hej Musje,

Als ik uit eigen ervaring spreek kan ik je ook vertellen; geduld is een schone zaak:)

Na een half jaar tot 1 jaar kun je pas het 'eindresultaat' zien.

Hoop dat je steeds meer tevreden raakt over je nieuwe boobies!

Liefs,

Daf

Kliniek: Sanavisie, Dr. Bauland

Natrelle, 245 cc Style 410 soft touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, hoi, nou ik heb vandaag weer een beetje een baaldag. (gisteren ook eigenlijk) Ik blijf maar wisselen qua blijheid over het resultaat. En nu ben ik nog steeds bang dat het resultaat niet meer verandert. Eerlijk gezegd vind ik het soms maar moeilijk om naar alle foto's hier in de galerij te kijken waarop de ene borstpartij nog mooier is dan de ander. Blijkbaar zijn de meesten vanaf het begin al tevreden. Nou, ik dus echt niet. Ik heb zojuist ook besloten dat ik binnenkort al naar de kliniek wil om een gesprek met consulent en arts. Ik wil graag van een prof horen dat het normaal is dat ze er nu nog zo uitzien. Ik weet nog wel dat de pc had gezegd dat hij mijn status nog niet eerder in zijn carrière was tegen gekomen en dat ik geduld moet hebben omdat hij ook niet durft te zeggen hoe het uit zal pakken. Maar het valt me zwaar en ik raak er echt depri van. Ik wil zo graag genieten, maar voel me een wrak. Nog steeds passen mijn borsten niet bij mijn lichaam. En ik heb er moeite mee dat ik blijkbaar zo'n apart geval ben.

Mijn man is heel lief en geeft eerlijk aan dat hij echt tevreden is met het resultaat. Ze voelen ook wel lekker aan eigenlijk; dat geef ik toe. Maar ze voelen veel groter dan dat ze eruit zien. En het oog wil ook wat!!

Ik hoop echt dat ik een spier heb die er langer over doet om uit te rekken en dat dat de reden is dat er nog niet zo veel naar voren komt....

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mus, dat van naar andere borsten kijken en dat sommige mooier zijn dan andere dat heb ik ook.

Er is ook verschil in voorsituatie natuurlijk. Wat betreft dat buik nog voor borsten uitsteekt, dat heb ik ook,haha, maar dat zegt meer over de buik dan over de borsten denk ik? Borsten kunnen we nu niet veranderen, buik wel!! (Ben ik nu ook niet aan toe hoor, maar is wel zo)

Er zijn hier meiden van voor in de twintig en heel slank. Dan komt bijv. Een 300cc anders op zo'n lichaam over dan wanneer ik diezelfde 300cc zou hebben op mijn breder gebouwde borstkas( met slappere buik vd zwangerschap eronder, haha)

Ieder lichaam is anders.

Nou ben ik na 3 operaties niet echt een voorbeeld voor dit forum, maar zie wel ook al die mooie borsten. Ook als het bij mij wel goed was gegaan, weet ik, ER IS ALTIJD IETS MOOIERS TE VINDEN maar zeker OOK SLECHTER.

Als je mijn foto's zou zien zou je je beter voelen....MAAR wanneer je echt niet tevreden bent, kun je natuurlijk altijd voor een andere/ grotere prothese gaan, zodat je je hiermee beter voelt, maar ook dan zijn er altijd weer mooiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve mus, ik zou gewoon bellen naar van onselen en alles bij hem neerleggen. uiteraard zal je te horen krijgen dat je geduld moet hebben maar als jij vanaf het begin wisselend tevreden ebnt, moet je dat NU aangeven en niet straks want dan is het, had het maar eerder gezegd. ik wil ook een gesprek straks met hem erbij. dat is echt niet raar. je moet gelukkig zijn na een bv en geen wrak. wellicht heeft hij een oplossing om na een jaar po te wisselen, al kost dit wel weer veel geld. ik vind het ook moeilijk je in deze advies te geven. want ik weet dat je het maximale aantal cc heb gekregen voor dit geld zeg maar. boven de 480 komt er geld bij, dus dat is jammer dat je je hier niet op kan ''beroepen''. anderzijds vind ik van onselen een heel redelijke man en je kan je angsten en gevoelens er toch neerleggen en misschien samen een oplossing zoeken? ik weet wel dat alles een jaar nodig heeft om op de plek te komen maar dat is niet iets wat je nu wil horen. die buik, die heb ik ook, ben gretig begonnen met afvallen, maar wat kyramy al zegt, al die slanke, dennen hier, zonder kindjes hihhihi... moeten wij ons niet mee vergelijken. ik heb nu een rol van een milimeter zitten maar daar heb ik al een complex over, ik overweeg serieus liposuctie... en zo blijven wij dames dus inderdaad altijd ergens ontevreden over.. aard van het beestje? kop op meid, ik heb ze gezien door je nachtjapon heen, nou jij had echt wel projectie hoor!!! neem dat van mij aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties meiden! Tja, het is lastig om niet te vergelijken, maar dat doe je toch wel. En tuurlijk kan het altijd nog slechter, dat weet ik, maar dat is niet het uitgangspunt. Zeker als je zoveel geld neertelt. Een ander is voor hetzelfde geld wel dik tevreden, dan vind ik dat ik dat ook mag zijn en voelt het niet goed dat dat niet zo is. Ik heb er zo lang over gedaan om dit te beslissen en te durven, maar had niet gedacht dat ik misschien helemaal niet meteen blij zou zijn. En ik hoop echt dat ik in december als ik ze een jaar heb hier lachend aan terug denk en wel blij en tevreden ben.

Ja en over die puddingbuik probeer ik me niet al te druk te maken. M'n man zegt ook dat ik eerst maar eens moet herstellen en alles de tijd moet geven. Hij zei ook "En stop alstjeblieft met dat forum! Daar word je gek van!" Hahaha, ergens heeft hij gelijk want ik ben toch op zoek naar wat ik wil horen, maar het is zo verslavend he om hier rond te hangen! :141:

Ja, JustMe, ik ga zeker een gesprek vragen met Van Onselen erbij. Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat hij het resultaat bij mij wil zien omdat hij ook zo verrast was. De deukjes die ik eerst in mijn huid had voor de operatie zie ik nu zelfs weer; door de protheses heen! Ik weet wel, met een bh aan valt dat natuurlijk weg, maar bloot zie je het toch wel.

Nou goed, kortom: ik moet er echt even wat mee. Want zo thuis zitten simmen schiet ook niet op natuurlijk.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn man roept dat ook steeds, over dat forum, maar ondertussen heeft het forum juist steeds mijn angsten en twijfels weggenomen en ben ik ontzettend blij dat het bestaat. my middlename is stresskip en ik weet enorm veel door dit forum voor een volgende keer, want die komt er bij mij ook. ooit.

Verder lijkt het mij niet meer dan logisch dat van onselen de laatste check bij ons doet, ik ging er eigenlijk al vanuit dat dit met hem was?

Ik zou voor die tijd wel aangeven dat je gewoonweg niet tevreden bent, anders krijg je misschien de vraag waarom je het niet eerder gemeld heb.

Succes, en niet weggaan bij het forum, kop op!! En inderdaad, een frisse voorgevel doet wonderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je zelf ook mooie borsten wil. Natuurlijk is bij een ander altijd mooier,maar je wilt zelf ook mooie borsten. Ik vind dat heel begrijpelijk!

Alleen het vergelijken hier is niet handig en iedereen doet dat,maar iedereen heeft ook een andere voorsituatie en je hebt kids gehad. Mijn buik zal nooit zo mooi zijn als alle andere meiden die ik hier zie zelfs na het sporten niet. Dus ik probeer niet teveel te vergelijken. Heb zelf ook al echt een eens hoe ik het wil hoop dat ik straks dan niet teleurgesteld word hahaha ;)

Ik zou als ik jou was ook het eerder aangeven dan je afspraak hebt.

Ik kan niet helemaal opmaken wat je niet goed vind,maar ligt misschien ook aan mij?

Vond je de projectie niet goed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet helemaal opmaken wat je niet goed vind,maar ligt misschien ook aan mij? Vond je de projectie niet goed?

Hoi Rosanne, inderdaad is de projectie zeer matig en over het algeheel gezien komt het resultaat gewoon nog niet in de buurt van wat ik gepast heb bij het consult. Blijkbaar moet mijn spier erg wennen ofzo en rekt het slechts langzaam op. (dat hoop ik tenminste, want dan is er nog hoop) En de vulling zit 'm met name in de breedte over m'n hele borstkas. Het voelt wel goed aan, maar ik heb nog niet echt "bollen" zeg maar. Ik zou zo graag een echt balkonnetje krijgen he.

Gelukkig heb ik net een afpraak kunnen maken en kan ik over 2 weken terecht. Heel blij mee! Dan ben ik ook al 6 wkn PO, dus valt er misschien al iets te zeggen over het resultaat. Ik heb een afspraak met de consulent en de PC die me heeft geholpen. Wordt vervolgd dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe is het nu met je Musje?

Ik las net dat je nog steeds niet tevreden bent en dat je een gesprek wilt met pc.

Heb je die al gehad?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Vandaag ben ik terug geweest naar ACCZ in Zeist. Ik had een gesprek met consulente Mariel, ik had haar nog niet eerder gezien. Ik kon al m'n vragen stellen, maar was wel een beetje geintimideerd door de stelligheid waarmee ze alles beantwoordde. Het kwam er vooral op neer dat ik GEDULD-GEDULD-GEDULD moet hebben. Eigenlijk wist ik dat al, maar ik kwam er ook echt voor om dat nog eens van een prof te horen. Ik moet vooral stoppen met vergelijken en uitgaan van mijn persoonlijke situatie. Toen ik vertelde van de deukjes was ze wel heel benieuwd, maar toen ik uiteindelijk alles liet zien vond ze het resultaat echt meevallen. Dr. van Onselen kwam toen ook net binnen en zei heel eerlijk dat hij het er goed vond uitzien, uit zijn reactie merkte ik dat hij eerder positief verbaasd was. Hij zei ook "weet je nog hoe het eerst was?" Ik zei dat ik dat plaatje volledig gewist had, letterlijk en figuurlijk. Maar hij bedoelde te zeggen dat als je in aanmerking neemt waar ik vandaan kwam (echt 2x niks maar dan nog met deuken!) dan is het resultaat tot nu toe echt goed. Hij zei "Ik ben er zelf eigenlijk blij mee en dat mag jij ook zijn." (niet stom bedoeld, nu ik het opschrijf merk ik dat je dit op 2 manieren kunt interpreteren, blijft lastig als je de intonatie er niet bijhoort) Ik was echt blij dat hij even heeft gekeken en ik aan zijn gezicht kon zien dat het eerlijk was. De deukjes waren er inderdaad nog, maar moet ik echt de tijd geven. Ik moet sowieso eerst een jaar afwachten en dan zou ik eventueel nog met eigen lichaamsvet de deukjes kunnen laten opvullen. Maar daar denk ik nu nog maar niet aan. Verder moet ik er echt van uitgaan dat alles nog meer natuurlijke hang moet krijgen. Het ziet er nogal kunstmatig uit, hoewel ze al wel zachter aanvoelen, maar gezien mijn uitgangssituatie kan dat even duren.

Ik ben dus wel gerustgesteld, al zou ik het liefst de tijd vooruitspoelen, haha!

Mijn man is toch nog meegegaan, de dag ervoor was hij ziek, maar het ging vandaag weer. Op de terugweg zijn we nog heerlijk samen wezen shoppen en heb nog 2 leuke bh's gevonden. Nu stop ik met kopen en hoop dat ik over een poos nieuwe moet kopen. (grotere, haha)

Bedankt voor het meeleven!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, vergeet ik nog te zeggen: ik had gevraagd waarom ik eigenlijk medium profile heb gekregen. Dit had te maken met de stand van de tepels; er is echt gekeken wat het beste bij mijn eigen profiel/postuur past en dan was dit het beste/mooiste. Had ook iets te maken met afstanden/breedtes enz. enz. Ik moet het nog wel gaan zien, maar ik probeer nu maar vertrouwen te hebben. Dat is het gekke: ik had alle vertrouwen in de pc, al vanaf het eerste begin. En ik geloof ook echt wel dat het goed komt, alleen zou ik zo graag het eindresultaat zien!! Als dit alles zou zijn, dan ben ik nog niet helemaal tevreden zeg maar.

Goed...genoeg gezeurd nu. Ik ga proberen ervan te genieten! (dat is me ook aangeraden)

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.