Ga naar inhoud

Teleurgesteld....komt dit echt wel goed??


Aanbevolen berichten

He goeiemorgen allemaal,

Echt superfijn deze reacties. Jullie weten me echt wel op te beuren!! Ik ben van nature ook een beetje (=understatement) ongeduldig....

Maar ik heb er een paar jaar op gewacht en dan heb je bepaalde verwachtingen. Maar goed, ik weet nu dat er echt nog niets van te zeggen valt. En bij het pas-consult bleek ook dat dit het maximaal haalbare was, dus ik mag ook niet klagen want een alternatief zou er toch niet zijn.

En ik zal dus nooit echt enorme boobs hebben, maar dat wou ik ook niet eens. Ik heb vroeger tijdens betere tijden een B-tje gehad maar het heeft eigenlijk nooit bij mijn postuur gepast. Ik ben 1.80 en 80 kg, breedtemaat van bh's is toch wel 85... (voel me echt een pudding als ik hier en daar jullie maten lees) Ik verwacht dus ook niet dat ik verder ga komen dan een C. Maar op die C hoop ik toch stiekem wel een beetje... In 85A was er nauwelijks iets te vinden en dat was na mijn zwangerschappen/borstvoedingsjaren zelfs nog te groot! Dus wat dat aangaat zal ik nu in elk geval heus wel een passende bh kunnen vinden.

Afijn, heel verhaal alweer. Het is ook niet gauw goed he, hahaha!

Ik probeer over een paar dagen weer een foto te maken. @ BB, bedankt voor je heldere uitleg. Als ik het durf stuur ik misschien een foto naar je. Maar de protheses zitten inderdaad nog behoorlijk hoog!

Nog even een vraag: het klopt toch dat die fixerende band maar net boven je tepels loopt he? Ik hoop dat ik 'm weer goed heb aangedaan namelijk..

Thanks girls!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Musje, jeej wat vervelend om te horen maar bij mij precies hetzelfde (ik weet precies hoe je je voelt) :(. Ik vind ze ook erg klein en mijn buik is groter dan mijn tieten en dat is nou net wat ik niet wilde!! Daarnaast zitten mijn littekens ook nog eens heel laag en dit werkt allemaal erg op mijn humeur. Ik ben nu 18 dagen PO en vanaf vandaag ben ik een band gaan dragen boven mijn borsten, omdat ze nog wel hoog zitten (band zit niet erg lekker, maarja).

Maar als je foto's van mij wilt zien kan ik je er wel een aantal opsturen in een PB (voor alle andere, ik heb ze nog steeds niet op de laptop staan maar op mijn telefoon pff! stuur me een pb voor foto's) En ja het toverwoord is geduld, 480 cc is niet niks met een projectie van 5,5 dus dat zal echt nog wel bijtrekken denk ik!! Succes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Kijk maar hoor met die foto, geen punt als je het niet durft. Was alleen maar een aanbod :)

Kijk hier even naar, is een instructie over die band! Je mag hem ook op de bh dragen, maar tietenpietje (degene die dit topic gestart heeft) heeft hem onder de bh gedragen. Maakt geen verschil, hooguit misschien comfortabeler op de bh? Geen idee...

http://www.borstenforum.com/index.php/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Musje, jeej wat vervelend om te horen maar bij mij precies hetzelfde (ik weet precies hoe je je voelt) :(.

Hoi Sieb, een herkenbaar verhaal dus!! Ik heb je al even een berichtje gestuurd net.

Kijk maar hoor met die foto, geen punt als je het niet durft. Was alleen maar een aanbod :)

Ja BB, gaat denk ik nog wel even duren voor ik een foto online durf te zetten. Heb vanmiddag weer gedouched en alles dus bekeken. Er zit al een klein beetje schot in de zaak. Ze zagen er al ietsje meer rondborstig uit. Maar ik ben zo verschrikkelijk pimpelpaars/blauw/geel, dat het een behoorlijk onsmakelijk gezicht is. Maar bedankt voor je aanbod dus!

De tip voor de band had ik inmiddels zelf nog gevonden, maar toch heel lief! Ik heb ook nog even met ACCZ gebeld en ze tipten me daar om een foto te mailen van hoe ik 'm nu draag. Heb ik gedaan en nog geen half uur later had ik antwoord dat het prima zat. Ik heb 'm iets hoger gedaan omdat ik eerst een hele afdruk van de band zag op de prothese. Nu zit het ietsje beter. De sokken in m'n oksel helpen ook goed, haha! Haalt net de scherpe randjes weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi musje,

Ik heb het laten doen bij de velthuis kliniek.

Ik had een wissel in verband met pip inplantaten. En ik had dus aangegeven voor groter te gaan.

En het is zelfs minder in aanzicht dan wat ik had.

Dus ik snap je gevoel wel, maar zoals anderen ook zeggen het veranderd nog wel. Hoop dat het toch nog helemaal naar je zin wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow meiden, ik snap heel goed jullie nieuwsgierigheid en belangstelling, maar ik durf het gewoon echt (nog) niet. Ik vind wel dat het elke dag beter gaat. Dus wie weet als ik er helemaal aan toe ben, dat ik dan alsnog de hele serie erop zet, haha. Maar nu alleen met dit resultaat...sorry......nog ff niet. :blush::blush::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer ff de bh en band uitgehad om lekker m'n rug in te laten smeren met bodylotion. En er is weer verschil te zien, gelukkig. De kliniekbh is een 85C en ook mijn sportbh 85C zit goed gevuld. Dus er is hoooooooooop!

Wel heb ik vooral over de hele breedte genomen vulling. Er is nog niet heel veel projectie, maar ik hoop dat dit nog wat verbetert als de protheses nog meer gaan zakken.

Ik blijf erbij dat het wel wat groter had gemogen, maar de pc heeft natuurlijk niet voor niets gezegd bij het consult dat hij dan niet wist of het nog zou passen..

Keep on hoping here....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je nu al mooie C hebt. Dat is toch ook al prachtig?

Volgens mij hebben de meeste vrouwen een verkeert zelfbeeld ;)

Maar ook ik vind mezelf toch echt te dik haha,hoop dat je straks als alles helemaal gezakt is wel tevreden kunt zijn over je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de sportBH is meestal een cupmaat kleiner

dan die van een beugel bh,

dus het zou best kunnen dat het nog een D cup wordt ;)

X

Ooow, dat zou tof zijn!!! Hoewel ik niet zoveel heb met een bepaalde cupmaat eigenlijk. Niemand weet dat in principe verder; ik vind het belangrijker dat ze mooi ogen vanaf de buitenkant. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het gedaan! De foto's zijn geplaatst, ik ben eindelijk de drempel over... Maar alleen omdat ik nu eindelijk begin te zien dat het wel goed gaat komen. Mijn geduld wordt gewoon vreselijk op de proef gesteld!

Vergeleken met de meeste foto's hier had ik gewoon in het begin niet echt een mooi resultaat. De protheses zitten heel erg in de breedte en dat is ook wel fijn want daar zat eerst niks. Maar een beetje projectie wil je echt wel hebben he. Ik hoop dat het in de loop van de tijd meer zakt en nog mooier wordt.

Wat ik wel gek vind: ik heb veel mensen al horen zeggen dat ze nog wel groter worden/meer gaan hangen enz. Maar bij een ander topic waar iemand ze net na de operatie te groot vindt wordt geantwoord dat ze toch nog wel slinken de komende maanden....

????????? Wat is het nou???? Haha, ik hoop wel dat ze mij nog groeien/groter gaan lijken!!

Liefs van een niet langer teleurgesteld Musje. :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.