Ga naar inhoud

Justmecaat - Lekkage eurosilicone prothese na 6,5 jaar


Justmecaat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Lieve Dames,

Daar ben ik weer. Inmiddels staat mijn 2e operatie ook gepland.

A.s.vrijdag ga ik weer onder het mes, door telkens terug komende zwelling :( nu worden beide protheses verwijdert, en de kapsels eruit gehaald. Daarna krijg ik een pocket change, dit moet als het goed is nu alles verhelpen. Ben nu zo zenuwachtig. Terwijl ik in januari nog redelijk rustig was voor de operatie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vrijdag zeg!!

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met een pocket change? Kun je uitlegggen wat ze dan doen? En komen er eigenlijk nieuwe prothesen in? Of later, of helemaal niet?

(misschien dat het al eens vermeld staat in je topic, maar is lang geleden dan dat ik dat gelezen heb :) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is het na deze operatie wel gewoon goed. krijg je dan ook direct nieuwe prothesen of moet je daar dan nog weer een keer voor terug? Succes alvast vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb de protheses nu voor de bordtspier.

Maar het kapsel van mijn linker borst blijft geïrriteerd door de lekkage die in januari verwijdert is. Volgens de pc zag het er ook beroerd uit, maar hij hoopte dat dat bij zou trekken als de kapotte prothese vervangen was. Helaas is dit niet gebeurd, en heb ik eennhalf jaar met een soms keiharde pijnlijke gezwollen borst gelopen. Nu gaat hij de peotheses verwijderen, kapsels schoonmaken. En dan worden er direct nieuwe protheses half onder mijn borstspier geplaatst. (Beide kanten anders is er een verschil) en dit noemen ze een pocket change. Ik krijg dan ipv ronde siliconen druppelvormige protheses. Dit is beter qua vorm. benieuwd wat voor spierpijn hier ik van krijg. Moet me morgen om 8 uur melden en om 9 uur is de operatie. Ik ben nog steeds positief over bordtvergrotingen, alleen wat leveranciers zeggen qua levens lange garantie is bullshit.mijn lekke prothese is helemaal onderzocht, en blijkbaar ksn het na 6,5 jaar alsnog een complicatie zijn van de bv. Ik zal morgen een update plaatsen :) ga nu proberen te slapen met zenuwen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel goed dat je het met ons komt delen. Begrijp nog niet helemaal waarom ineens anatomisch beter is. Ben je het daar zelf ook mee eens? Je krijgt dan toch een heel ander resultaat. Heb je goed gekeken naar de verschillende projecties, zodat je straks tevreden bent? Ik wens je veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Lady's. Heb gisteravond de huisartsenpost nog gebeld, en mag er ibuprofen bij nemen. Maar wat een vervelende pijn is dit. Na de bv had ik toen 1 rot dag. En afgelopen januari bijna geen pijn. Dit is wel hele andere koek. Maar het is voor een goed doel. Undercover, ik zie dat jij ook door dr luijendijk geholpen bent, en ook een duaal plane, had jij veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ justmecaat: lees mijn topic maar, mijn herstel heeft lang geduurd. Nu die pijn rechts deed aardig veel pijn. Als ik met bh en shirt aan heel zacht met een vinger aan mijn borst kwam,vertrok mijn gezicht al. Het voelde alsof mijn borst een hele grote blauwe plek was met schaafwond ofzo. Bij jou dan? En nog een vraag, laat jij je weer door Luijendijk opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.