Ga naar inhoud

Je favoriete verzorgingsproduct/make-up


Gast

Aanbevolen berichten

Hey Newmama81,

ik gebruik altijd de mascara van Etos, eigen merk. Het is de MAX volume in een rode huls. Vroeger kocht ik altijd dure mascara's maar deze is net zo fijn...en kost geen drol :)

En mij favoriete verzorgingsproduct is de handcreme van Neutrogena...zo fijn, vooral voor de winter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben helemaal weg van Nutrimetics en Oriflame.

Voor make-up gebruik ik bij klanten MAC maar zelf Oriflame.

En waarom? Nutrimetics reinigt mijn huid diep en heeft echt een heerlijke gezicht scrub.

Oriflame is wat goedkoper en dat ruikt altijd heerlijk!

Als visagiste vind ik het belangrijk dat make-up bij bijvoorbeeld bruidjes goed blijft zitten. vandaar dat ik voor MAC heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Ik gebruik zo'n beetje van alles :)

Primer: MAC

Fond de teint : Dior (nude skin)

Blush: MAC

Mascara: YSL

eyeliner/potlood: bourgois

oogschaduw: MAC (ze hebben zoooveel leuke kleurtjes die de hele dag blijven zitten!)

Maar ben tegenwoordig ZO fan van de MAC-producten dat ik stilletjesaan ga overschakelen naar alles van 1 product, ergens kan het ook niet goed zijn voor je huid om je vol te smeren met allerlei goedjes van allerlei merken denk ik dan :)

Ohja en als dagcreme ed gebruik ik de groene lijn van Estée Lauder.

Veel opzoekingsplezier! :)

Katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben ook helemaal weg van Mac! Zulke fijne oogschaduw! Ik gebruik nu geen potlood meer (alleen als ik uitga en smokey eyes doe), maar gebruik gewoon de oogschaduw rondom (heel donkerbruin) en dat blijft een hele dag perfect zitten. Foundation ook van Mac, en verders gebruik ik lipgloss van essence (heel goedkoop merk bij kruitvat)

Dagcreme heb ik van La Roche Possay de redermic antirimpelcreme, dat is echt zulke heerlijke creme, ruikt ook goed, is goed smeerbaar, neemt goed op, maar is vrij prijzig ook (30 euro voor tube van 40 ml). Oriflame ken ik via via ook, dat is toch via party's? Ik heb daar een wenkbrauwpoeder van.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle lipbalms, lip shimmers van Burts Bees. In 2004 in amerika ontdekt en sinds dien hooked. leuke kleurtjes en het droogt je lippen niet uit zoals labello enzo.

Heeerlijk!!!

Verder gebruik ik niet veel make up en al helemaal niet merk gebonden. Hoewel. Gosh die je bij kruidvat kan halen is wel fijn qua ogenschaduw en is een mooie prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip dames van MAC..

ik vind altijd dat oogschaduw zo snel vervaagd. ik heb die van diverse merken zoals L'oreal of bourjois. Maar die vervagen zo snel, of het gaat allemaal in de plooi zitten :mad:

Maar ik ga die dan zeker eens proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die MAC (wat het ook mogen zijn... is dat een afkorting of heet dat echt zo, dat merk? ) is een goede tip, bij mij gaat die oogschaduw ook altijd vervagen en overal naartoe waar ie niet hoort....

En ik zoek een echte goede mascara!!! Gewoon een die veel volume geeft en mooi is zonder te klonteren... Heb tot nu toe geen goede kunnen vinden en heb al vanalles geprobeerd (vraag me geen merken, ik kijk altijd alleen of ik die of die al gehad heb..... )

hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip dames van MAC..

ik vind altijd dat oogschaduw zo snel vervaagd. ik heb die van diverse merken zoals L'oreal of bourjois. Maar die vervagen zo snel, of het gaat allemaal in de plooi zitten :mad:

Maar ik ga die dan zeker eens proberen..

Nog een extra tipje voor de oogschaduw... MAC heeft ook een primer voor op je ogen voor onder je oogschaduw, in 3 tinten (naturel) Sinds ik het heb gekocht vind ik dat hij nog beter blijft zitten...

Bekijk de website maar eens... verslavend! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik hoor net dat Mac van etos is.. en dat er dus een website is.....

Ik ga maar eens googelen :D

Nee gekkie, je moet wel opletten :45:

MAC is gewoon een merk die koop je bij drogisterijen..

en Ik bedoelde de mascara van het etos merk hahaha

als je volgens jaar weer hier bent krijg jij een dagje shoppen kado...kan ik jou ook nog iets leren.. :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die MAC (wat het ook mogen zijn... is dat een afkorting of heet dat echt zo, dat merk? ) is een goede tip, bij mij gaat die oogschaduw ook altijd vervagen en overal naartoe waar ie niet hoort....

En ik zoek een echte goede mascara!!! Gewoon een die veel volume geeft en mooi is zonder te klonteren... Heb tot nu toe geen goede kunnen vinden en heb al vanalles geprobeerd (vraag me geen merken, ik kijk altijd alleen of ik die of die al gehad heb..... )

hihi :blush:

Volumemascara van dr. Hauschka vind ik echt perfect. Het klinkt een beetje als een linksdraaiend geitenwollensokken merk maar ze hebben echt hele fijne producten. Ik zweer ook bij de reinigingsmelk en foundation van dat merk, onder andere haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een extra tipje voor de oogschaduw... MAC heeft ook een primer voor op je ogen voor onder je oogschaduw, in 3 tinten (naturel) Sinds ik het heb gekocht vind ik dat hij nog beter blijft zitten...

Bekijk de website maar eens... verslavend! ;-)

De paint pots van Mac werken ook als een primer voor oogschaduw. Ik heb er eentje die indian wood heet, echt supermooi. Je kan er nog een passende oogschaduw over doen maar hoeft niet eens perse want hij is zo ook al heel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo? Ik dacht dat het alleen bij de mac counters van de bijenkorf te koop is

Dat vroeg ik me tijdens het posten ook af ?? :unsure:

Dames, waar koop je de make up van MAC...???

Maar vivienne, dat was om bb duidelijk te maken dat MAC los stond van etos :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vroeg ik me tijdens het posten ook af ?? :unsure:

Dames, waar koop je de make up van MAC...???

Maar vivienne, dat was om bb duidelijk te maken dat MAC los stond van etos :38:

Alleen bij de bijenkorf dus :) Je kan er trouwens ook make-overs laten doen. Je betaalt dan bijv. 50 euro en dan word je helemaal opgemaakt en als je daarna producten koopt zeg meer dan 50 euro dan heb je je 50 euro weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen bij de bijenkorf dus :) Je kan er trouwens ook make-overs laten doen. Je betaalt dan bijv. 50 euro en dan word je helemaal opgemaakt en als je daarna producten koopt zeg meer dan 50 euro dan heb je je 50 euro weer terug.

Thanx vivienne,

nou, dan hebben weer een reden om te shoppen binnenkort. En wel leuk dat je je kunt laten opmaken bij de bijenkorf. Dan weet je ook gelijk welke kleuren je mooi vind.

Hot topic trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.