Ga naar inhoud

Je favoriete verzorgingsproduct/make-up


Gast

Aanbevolen berichten

De paint pots van Mac werken ook als een primer voor oogschaduw. Ik heb er eentje die indian wood heet, echt supermooi. Je kan er nog een passende oogschaduw over doen maar hoeft niet eens perse want hij is zo ook al heel mooi.

Idd! Die zijn ook super! Was ik nog vergeten vermelden in mijn lijstje :)

Paint pot, rules! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vroeg ik me tijdens het posten ook af ?? :unsure:

Dames, waar koop je de make up van MAC...???

Maar vivienne, dat was om bb duidelijk te maken dat MAC los stond van etos :38:

MAC koop je in één van hun Stores... normaal in iedere grootstad wel te vinden. Anders bij Sephora (als jullie dat zouden kennen) daar kan je ook make-up van MAC kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je in een MAC store bent, laat je adviseren, de dames en heren dat daar werken kunnen je écht supermooi opmaken en je heel goede tips geven, ze weten perfect wat bij jou huid past en welke kleuren je nodig hebt... het is niet supergoedkoop, maar ik vind het wel héle goeie kwaliteit...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey, Ik gebruik graag de Palletjes van Coastal scents!

Ook op klantjes, en soms in combinatie met MAC oogschaduws> die idd top zijn....ook die primer potions zijn een must have...!!!

En persoonlijk gezien haal ik mijn eigen fond de teint graag bij rituals, is op minerale basis en mn huid kan het beter verdragen ...(ook zijn allen niet getest op dieren wat voor mij als vegetariër toch zeer hard

doorweegt)

:)

wat een leuk topic :) is eens iets anders dan tieten :45:

veel liefs

Karo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen MAC omdat die dus wel dierproeven doen. Vind ik echt zo onnodig voor make up. Een vriendin van mij is echt een make up gek en die vind de make up van Gosh niet onderdoen voor die van MAC. En daarbij is het veel goedkoper en doen die dus geen dierproeven. Ook Burts Bees niet.

Ik hoef dit dus niet op mijn geweten:

animal-experimentation-rabbit-draize-eye-irritacy-tests.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad jammer dat MAC cosmetics dit jaar weer is begonnen met dierenproeven.

Maar ik eet ook vlees..Ik sla muggen dood.. Ik rij eens per jaar een eend of haas aan met de auto.. Tsja.. nu klink ik als een heks maar ik merk echt dat de MAC make-up goed blijft zitten bij bruidjes en bij fotomake-up is MAC gewoon echt super! dus ik kan niet meer zonder!

Als ik nu ga stoppen met gebruiken, gaat MAC heus niet stoppen...dus wat voor nut heeft het..

Gosh is ook niet dierproefvrij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik alles van FM. Ik ben distributeur.

En mijn parfum heb ik ook allemaal van FM. Ik heb nu Dolce & Gabanna The One, Coco mademoiselle van Chanel en DKNY Be Delicious. Ze mogen niet zo heten maar worden als nummers verkocht. Zit niet in het zelfde flesje en heet niet hetzelfde dus, maar is zeker wel!! hetzelfde geurconcentraat. En dat allemaal voor rond de 15,30 voor 30 ml parfum. Dus geen eau de toillet of eau de parfum. Ik zweer erbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken zelf niet veel van make-up maar wil toch even reageren op de opmerking van meiske. Het is al sinds jaren bij wet verboden om nog testen te doen op dieren voor cosmetische doeleinden. Dus die foto is er 1 van vroeger. Ik denk dat vroeger zo goed als alles getest werd op dieren maar nu zijn er voldoende alternatieven om onze mooimakertjes op te testen :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gosh staat wel op de lijst van dierproefvrij hmmm Maybe klopt die lijst dan ook niet. MAC is idd weer begonnen met dierproeven. Mag misschien hier in nederland niet meer maar de wereld is groot. ;)

Ik eet ook vlees. Maar alleen biologisch en met mate. Ook ivm alle antibiotica.

Ik praat dan ook alleen voor mezelf als ik die opmerking maak. Er wordt ook een reden gevraagd. Daarom zet ik het erbij.

Wat de rest doet moet ieder voor zich weten. voor mezelf probeer ik bewust dingen te kopen waar ik me prettig bij voel.

Ik ben echt geen geitenwollen sokken figuur. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagcreme van Eucherin, re-balance, deze is erg fijn en er zit geen rotzooi in zoals oa parabenen etc etc

Wel vrij prijzig, rond de 20 euro er zoveel zit er helaas niet in een tube, maar het is echt super dagcreme!

Make up: ik vind vooral mascara wel belangrijk. Nu heb ik op zich wel vrij lange wimpers maar er zit echt zoveel verschil tussen mascara's. Die van Chanel imnitatable is heel mooi maar wordt vrij hard op de wimpers en moeilijk eraf te krijgen.

Heb er ook 1 van l'oreal die fijn is, maar die is uit het assortiment.

Heb vaakl wel een witte basismascara eronder, van dior (ik koop duurdere merken trouwens wel met korting altijd, laatste keer met 40 procent!)

Oogschaduw heb ik niet altijd tijd voor ivm de kids,maar heb hier verschillende merken van, bourjois, l 'oreal, maybelline en van zo'n pallet (waar heel veel kleuren inzitten)

Ik gebruik ook wel eens bb cream over mijn dagcreme., Foundation doe ik niet heel vaak op maar die is van Revlon.

Heb trouwens meerdere foundations, ook van L 'oreal en maybelline etc.

Ik heb eigenlijk ontzettend veel make up, maar laatste tijd minder tijd voor uitgebreide make up.

Make up forever is ook een heel fijn merk, vooral de mascara;s ook trouwens!!Maar niet heel erg goedkoop.

Voor mijn nagels heb ik best veel liggen maar vooral ook verzorgende produkten; trind en OPi zijn heel fijn.

Oh, de lipshimmers van Burts bees heb ik ook! Die zijn idd erg fijn!!Heb ze bijna allemaal :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een reacties! Leuk om te lezen :35:

ac heb ik wel eens vaker van gehoord, maar heb er dacht ik nog nooit wat van gehad. Ik haal mijn spul eigenlijk allemaal bij de douglas behalve mijn mascara. Bij mascara gebruik ik voor speciale gelegenheden altijd 2 over elkaar. 1 voor lengte, 1 voor volume... Dat was een tip van iemand die bij de douglas werkt. Mijn eigen favoriete product? Dat is redken powder grpi 03. Is een poedertje voor in je haar wat het volume geeft, maar ook gelijk zorgt dat het beter blijft zitten. Ook niet goedkoop, maar dat is toch een heeeeeel fijn produvt (voor mensen als ik met heel dun/fijn haar).

Van lancome gebruik ik al jaren de bi-facil. Erg fijn om makkelijk, grondig en snel make-up te verwijderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een nieuwe mascara gekocht,gewoon omdat ik nog altyd niet echt blij was met de volumes ervan,en deze is echt goed,en super goedkoop.

Essence GET BIG LASHES mascara.(grijs flesje)

mja en verder probeer ik steeds wat anders aan make up en oogpotloodjes.

Dure merken vind ik vaak helemaal niet mooi,of je krijgt t er nooit meer af hahaha.

Nix voor mij dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.