Ga naar inhoud

Romy_20 : 17 december 2012 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hey

Ik moet er 07:15 al zijn, en ze starten dan om 8:00, wel beter denk ik want dan heb ik niet zoveel tijd om zenuwachtig te zijn en honger te lijden. Word in Rotterdam bij de Velthuis kliniek geopereerd. Ik heb precies hetzelfde, ook dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi of niet groot genoeg of juist teveel vind. Maar volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Heb er vanacht ook van gedroomd, het is nu ineens al over 2 nachtjes :20: Hopelijk valt de pijn een beetje mee. Gelukkig blijft mn vriend een week thuis om voor me te zorgen ^_^

Weet je inmiddels al hoe laat het gaat worden?

Liefs

Hey Julliet!

Spannend he? Ze hebben vrijdag gebeld dat ik om 8 uur morgen al aanwezig moet zijn! Ook lekker vroeg dus, erg fijn want dan heb ik idd net zoals jij geen tijd om echt zenuwachtig te zijn en honger te lijden haha. Ben zo erg benieuwd! Vind het wel echt spannend, want ben nog nooit geopereerd dus weet echt totaal niet hoe dat in zijn werking gaat enzo. Ik laat het lekker over me heen komen en hopelijk wordt ik dan wakker met mooie boobies :D

Dan worden we ongeveer op hetzelfde tijdstip geopereerd, ben benieuwd hoe ik me zal voelen achteraf joh. Hoop dat ik me snel weer fit voel!

Heel veel succes in ieder geval! Nog 1 nachtje slapen en dan hebben we boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Net even nog snel een rondje gelopen op de kerstmarkt hier in ons dorp en toen bedacht ik me dat een fijn vest wel erg handig zou zijn! Die heb ik eigenlijk niet echt in mijn kast liggen, alleen truien en die zijn denk ik niet zo handig aan te trekken :o Dus meteen even een fijn vest bij de hema gekocht waar ik de komende dagen in kan leven haha.

Nog 1 nachtje slapen en dan heb ik boobies :D Eindelijk! Kan niet wachten tot ik wakker wordt met borsten hihi :)

Ben benieuwd of ik vanavond een beetje in slaap kan komen, hoop het!

Ik zal zo snel mogelijk mijn verslagje gaan schrijven, hoop dat ik morgen al wat kan posten, maar dat is nog even afwachten.

Voor alle dames die morgen ook aan de beurt zijn, heel veel succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Allebei lekker vroeg op morgen dus :P Ik hoop echt dat herstel meevalt.. Heb vandaag ook nog maar even een joggingsbroek en extra maat sport-BH gekocht (heb nu 75B en 75C). Heel veel succes morgen, moge we beide maar wakker worden met mooie boobs en weinig pijn :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderweg naar het ziekenhuis! Nog redelijk goed geslapen vannacht gelukkig :) Was alleen klaar wakker om kwart over 6 net voordat de wekker ging haha. Wel vrij zenuwachtig en beetje misselijk van de honger.. Vanmorgen nog even lekker gedoucht zodat ik met n fris gevoel daarheen kan :) ben erg benieuwd! Ben eerder bang voor het inslapen dan voor het wakkerworden want weet totaal niet wat ik moet verwachten daarvan.. Al veel lieve succesberichtjes gehad van mijn vriendinnetjes en familieleden zo vroeg op de ochtend, doet me goed!

Volgende keer dat ik wat post hoop ik dat te schrijven met een mooi stel borsten onder m'n neus hihi :) Wish me good luck! Ook aan alle meiden die ook vandaag aan de beurt zijn veel succes en sterkte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Wat lief dat jullie aan mij dachten!

Alles is goed verlopen en de pijn valt allemaal reuze mee :) Heb alleen zo'n hele strakke band om mijn borsten gekregen (over de tape heen) en daardoor is het ademen een beetje lastig/zwaar, maar verder gaat het wel prima! Had het allemaal veel erger verwacht! Kan ze dus helaas nog niet zien :( Volgende week maandag mag de tape er pas af dus dan krijg ik ze te zien. Ik zal zo even kijken of ik mijn verslagje van vandaag al kan typen, ben nog erg moe en weet me niet echt een lekkere zithouding te vinden dus even kijken of dat gaat lukken!

T ziet er in ieder geval uit als een flinke boezem :1big_boobs: En dan wordt het ook nog eens allemaal platgedrukt op dit moment!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, vandaag was ik eindelijk aan de beurt! :D

Vanmorgen om kwart over 6 opgestaan om nog even lekker een douche te nemen en om kwart over 7 zijn we vertrokken :) T was een beetje druk op de weg dus we waren 5 min over 8 op de afdeling. Werd meteen geholpen door een erg aardige verpleegkundige die ik Sandra mocht noemen. Eerst even vragenrondje doorgelopen en ook nog zelf een aantal vraagjes gesteld die ik had opgeschreven en toen was het afwachten totdat mijn PC klaar was met de operatie voor mij (ik was als 2e aan de beurt)! Nadat ik dat mooie charmante operatiejurkje aan had gedaan kwam ze al meteen zeggen dat de PC al klaar was en dat ik dus al meteen mee mocht rijden! Vond het wel heel vreemd om zo in dat bed door de gangen geduwd te worden met mijn moeder en vriend ernaast haha, ben nog nooit in het ziekenhuis geweest voor een operatie dus! Op de operatieafdeling moest ik afscheid nemen van mijn moeder en vriend en toen werd ik daar naarbinnen gereden. Ilse nam het toen van Sandra die mij nog even veel succes wenste. Zij ging bij mij het infuus even aanleggen. Ook dit had ik nog nooit meegemaakt dus ik heel aarzelend gevraagd of dat zeer deed.. Zegt ze: Ja, het is echt geen fijn gevoel! ... Nou fijn om te horen haha, maar acheraf deed het natuurlijk helemaal geen pijn, waarschijnlijk omdat ik nu ook van het ergste uitging :P

Moest daarna nog een hele tijd wachten totdat ik eindelijk mijn pc zag, heb denk ik nog ruim een uurtje liggen wachten met dat infuus in mn hand! Lig ik mezelf daar zowat op te eten van de zenuwen haha :P Gelukkig was Ilse zo aardig om een tijdschrifje voor mij te regelen zodat ik iets te doen had. Ein-de-lijk kwam dan mijn pc eraan om maar eens mooie kunstwerken op mijn boobies te gaan tekenen :D Volgensmij is het uitenidelijk 350 cc en 320 geworden ipv 365 en 315, want dat schreef ze boven mijn borsten op. Ook vertelde ze me ter plekke dat ze mijn rechtertepel kleiner zou gaan maken, omdat die toch ook wel een stuk groter was dan de linker en dat zou je anders blijven zien.. Ik dacht meteen: Neeeee help! Niet mijn tepels! haha. Maar ik heb vertrouwen in haar dat ook dat mooi gaat worden, want het was ook maar een kleine ingreep.

10 minuutjes verder werd ik opgehaald door 2 charmante assistentes van mijn PC die me wel eens even op dat operatietafeltje zouden helpen. Af en toe een beetje awkward dat ik daar in mijn mooie schortje lag, zonder make up, haren niet gedaan en toen moesten ze ook nog zo nodig fliterige grapjes gaan maken :106: Maar dat stelde me wel gerust :) Evenlater bij de controle kwam ik erachter dat een van de mannelijke assistentes uit hetzelfde dorp kwam als mij, haha wat erg! Hij kwam me al zo bekend voor..

Voor ik het wist werd ik al weer wakker in de operatiezaal en mocht ik vrij snel weer terug naar mijn lieve mama en vriend :) Kon helaas nog niks zien van mijn nieuwe borsten, want alles zit goed ingetaped en er zit ook nog een strakke band om mijn bovenlichaam heen!

Was zoooo erg moe, maar ik kon gewoon niet slapen, zo onrustig in mijn hoofd! Verder slapen ging dus niet en toen ben ik maar meteen naar de wc gegaan want dat was wel nodig! Moest zo nodig plassen (denk van dat infuus ofzo, want had eigenlijk niks gedronken!). Vrij snel daarna 2 beschuitjes gekregen, opgegeten en voor ik het wist zat ik alweer in een rolstoeltje richting de uitgang :) Reis naar huis was ik ook erg moe in de auto, maar natuurlijk kon ik toen ik thuis was niet slapen.. Heel de middag liggen tobben, k was zo erg moe en wilde zo graag slapen! Maar het was zo druk in mijn hoofd, denk dat het door de narcose kwam. Gelukkig heb ik voor het avondeten eindelijk een klein uurtje geslapen, daarna mijn medicatie genomen en even 10 steeltjes pasta gegeten, want mijn eetlust is ver te zoeken :46: (op zich niet verkeerd voor de kilootjes haha!)

Al met al is het dus best prima gelopen! Heb vandaag wel een aantal keren gedacht (vooral vanmiddag) waarom ik dit nou ook alweer gedaan heb en dat ik er spijt van had omdat ik zo moe was :P

Hopelijk ben ik volgende week blij als ik het resultaat eindelijk kan zien, kan niet wachten!

Nu even een dutje doen op de bank, want ben weer erg moe... Fijne avond dames en super bedankt voor jullie support! Erg fijn om te weten dat mensen aan je denken :)

Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat !

en wat leuk dat de pijn goed is meegevallen!!!

ik zei het toch dat die stress uiteindelijk voor niks nodig was :D

ja bij mij word heel dat boeltje hier ook plat geduwd!

en die strakke band is voor het nabloeden te voorkomen!

heel veel succes nog! xxxx en rustig aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat !

en wat leuk dat de pijn goed is meegevallen!!!

ik zei het toch dat die stress uiteindelijk voor niks nodig was :D

ja bij mij word heel dat boeltje hier ook plat geduwd!

en die strakke band is voor het nabloeden te voorkomen!

heel veel succes nog! xxxx en rustig aan ;)

Dankjewel Ikketje, vind het nog erg lastig om op mijn rug te liggen, op de bank gaat het wel! Dus ben benieuwd of ik vanacht kan slapen.. Ik kan al op mijn zij liggen, maar denk dat ik dit beter nog niet kan doen.. Hoewel alles toch wel heel stevig zit ingepakt. Morgen wordt ik opgebeld dus dan kan ik het meteen even vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat romy !!

Je zal wel super blij zijn :). En alles zo goed verlopen seg, ik hoop dat het bij mij ook zo vlot gaat.

Hopelijk kan je vannacht al goed slapen dat doet toch veel voor het genezingsproces.

En wanneer mag je eens naar je borsten kijken?

Veel plezier ermee :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romy, gefeliciteerd: je hebt ze nu! Rust lekker uit en laat je goed verzorgen. Heerlijk als je straks resultaat kan zien.

Wat grappig die 2 assistentes zeg! En dat je die ene nog kent ook.....oeps! Ach, ze zullen het heus niet rondbazuinen.

Veel succes en plezier!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames! Heb heerlijk geslapen vannacht en ook nog eens op mijn rug! Heb niet heel de nacht doorgeslapen, maar in totaal toch wel lekker het klokje rond geslapen, heerlijk :) Vanmorgen nog even gebeld door Sandra, de verpleegkundige die mij gisteren heeft geholpen met alles of alles goed was gegaan gisteren met slapen enzo :) Had nog even gevraagd hoe het precies zat met het op de zij slapen, want dat lukte me gisteren al! Wist alleen niet zeker of dit ook mocht dus heb uit voorzorg vannacht maar op mijn rug geslapen, maar als ik op mijn zij comfortabel kon liggen dan mocht dat gewoon!

De tape die ik omheb jeukt best erg! Dat had ik ook even gemeld en ze heeft toen gezegd dat als het zo irritant wordt dat ik gek wordt van de jeuk, dat de tape er dan af mag. Stiekem hoop ik dat het niet erger wordt, want ik vind het wel lekker veilig zo, mooi ingepakt!


Mocht vandaag eigenlijk ook al een sportbh over mijn tape aan ipv de strakke band die er nu omheen zit, maar de band zit toch net wat vertrouwder dus die hou ik nog maar eventjes aan :) Ben benieuwd hoe het genezen deze week verloopt! Heb nog geprobeerd om wat dingentjes voor school te doen maar dat lukt niet echt.. concentratie is ver te zoeken en als ik diep moet nadenken wordt ik er zelfs misselijk van, dus dat laat ik nog maar even.

Hoop dat het snel geneest allemaal! Nu lekker op de bank de nieuwe james bond film kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag al stiekem een beetje van bovenaf mijn nieuwe borsten kunnen bekijken, ziet er al stukke beter uit dan voorheen :D Ze lijken alleen nog vrij klein, dus hopen dat dat meevalt als straks al die platdrukkende tape en verband eraf is. Ben erg benieuwd! Als de tape het niet uithoud en eerder losgaat mag ik hem er al afhalen, durf dit alleen niet echt :o Ben bang dat het pijn gaat doen als de tape eraf is.. Iemand ervaring met die tape toevallig? T voelt wel lekker veilig om het om te hebben maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar de resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is toch de tape eraf gegaan! De verpleging in het ziekenhuis deed er niet zo moeilijk over en voel me eigenlijk vanaf dag 2 PO helemaal prima, geen koorts gehad etc. Dus mijn moeder kwam net toen ik met mijn onderkant in bad zat binnen: We gaan toch de tape eraf halen! .. Toen werd ik wel een beetje zenuwachtig. Gisteren mijn vriend weer gezien, had even een inkakmomentje toen. Alle emoties van de hele week kwam er volgensmij uit gister avond.. Maargoed, die tape er dus afgehaald (AU, die tape plakt iets te goed vast aan je huid, wow). Schrok wel beetje van het resultaat, had het echt heel anders verwacht! Van het vooraanzicht lijkt het nog even plat als voorheen, het is wel wat meer symmetrisch, maar toch is mijn linkerborst nog een stuk kleiner! Heel veel van de prothese zit bij mij linkerborst aan de zijkant van mn borst en dat is bij mijn rechterborst niet. Hoop dat dit nog bijtrekt! Maandag even vragen in het ziekenhuis. Nagoed, ik weer in tranen omdat ik wel n beetje teleurgesteld was in het resultaat (ik weet dat het tijd nodig heeft, maar toch!). Nog bijna flauwgevallen toen die strakke tape er na 5 dagen ineens afging, was wel een raar gevoel!

Anyway, mijn nieuwe sportbh aangetrokken (85C) alleen mijn borst past daar nog niet heel mooi in omdat ze nog een beetje puntig zijn, moet zeggen, hoe langer ik die bh aanheb hoe beter mijn borsten er zich naar gaan vormen!

Al met al, ben best tevreden hoe het allemaal is gegaan, zeker omdat ik erg weinig pijn heb gehad, goed kon slapen en snel ben genezen (de littekens zien er best netjes uit voor 5 dagen PO trouwens!) Hoop dat het allemaal nog wat meer vorm gaat krijgen, want vind ze nog niet echt mooi nu :( Maar dat zal wel tijd nodig hebben, nog even afwachten dus. Hoop echt dat ik tevreden kan zijn met mijn borsten, want wil dit niet nog een keer allemaal meemaken eigenlijk..

Foto's komen denk ik vanavond of morgen online! Was vanmorgen nog niet in de mood om die te gaan maken.

In ieder geval van een 80A cupje naar een 85C cup gegaan :D Dus dat doet me wel goed, hihi (al maakt me die cupmaat eigenlijk geen bal uit, als ze maar mooi zijn haha). Maar toch! Die maten bevestigen wel dat het dus wel n stuk groter is geworden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch al wat blijer met mn boobies! Gisteren laten zien aan mijn vriend, hij vond ze erg mooi! Ik denk dat ze nog wel wat tijd nodig hebben want vind ze nog erg puntig. Maar ze beginnen al mooier te worden en zich meer naar de bh te vormen, want die stond gisteren nog een beetje losjes! Ben benieuwd! Ik zal straks na het douchen even wat fotootjes maken en posten, kunnen jullie ook even meespieken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.