Ga naar inhoud

Romy_20 : 17 december 2012 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven


Aanbevolen berichten

Heee Romy, alsnog gefeliciteerd met je boobs!!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je aanvankelijk wat teleurgesteld was omdat je een bepaalde verwachting hebt van het resultaat. Voor mij heel herkenbaar. Ik ben nu bijna 2 wkn PO en het begint nu een beetje leuk te worden vind ik. Ik ga zometeen pas foto's plaatsen, eerder durfde ik dat echt niet.

Geef het de tijd zou ik zeggen; die tip kreeg ik ook van iedereen! Ik hoop dat je je goed voelt en straks lekker kunt genieten!

Liefs, Musje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren op controle geweest en alles was goed! Moet over 6 weekjes weer terug :) Nu wachten totdat de hechtingen oplossen en dst mn boobies zachter worden! Mijn vriend vroeg nog heel lief wanneer hij weer fatsoenlijk aan mijn borsten mocht zitten haha. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd :D? Zowiezo 6 weken PO totdat dat echt mag lijkt me :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net toch maar even wat opmetingen gedaan :D!

Onder: 82 cm

Boven: 100 cm

Volgens het schema op het forum kom ik dan uit op een 80D! Jippie :D

Ben benieuwd! Nu al zin om bh's te gaan kopen :)

Nou... dat zou dan aardig overeenkomen met wat ik voorspeld heb :D

Ik gaf van te voren aan: 80D/E

Ben benieuwd wat het straks in het echt gaat worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... dat zou dan aardig overeenkomen met wat ik voorspeld heb :D

Ik gaf van te voren aan: 80D/E

Ben benieuwd wat het straks in het echt gaat worden haha

Had je toch maar weer gelijk BB :D haha wat knap joh! Gisteren bh's weze passen en voor de meeste modellen heb ik denk ik toch echt 80D nodig! C gaat meestal net niet, hihi :) Ben benieuwd of dat zo gaat blijven! Nog even geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag tijdens het douchen merkte ik dat er al wat meer vorm in begon te komen :) Als ik naarvoren ga hangen bewegen ze ook al mee :D Ben benieuwd hoeveel ze nog gaan veranderen de komende tijd! Mijn littekens zijn nu nog zichbaar, maar als het goed is moeten die in verloop vd tijd verdwijnen in de borstplooi. Vind de littekens overigens nu al erg netjes! Zal morgen even wat foto's maken en plaatsen :) Ben dan al 2 weken PO weer! Wat gaat dat snel allemaal joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.