Ga naar inhoud

Romy_20 : 17 december 2012 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

Ik ben nieuw op dit forum en ik wil even mijn verhaal met jullie delen :)

Heb al een aantal jaren scheve borsten en heb er uiteindelijk toch voor gekozen (hoe jong ik ook ben, namelijk 19)

om voor plastische chirurgie te kiezen.

Mijn linkerborst heeft cup AA en mijn rechterborst een kleine B cup. Vind het erg lelijk dus ik hoop echt met de operatie een mooi resultaat te krijgen! De PC heeft me aangeraden om links 365 CC en Rechts 315 cc te plaatsen. Dit komt voor de borstspier omdat het bij mij niet nodig was! (Ik sport ook aardig veel, dus heb vrij sterke borstspieren) Ik krijg de Natrelle prothese, anathomische vorm. Ik hoop minimaal een volle C cup te krijgen aangezien ik vrij groot ben (185 m) en heb vrij brede heupen/benen :) Volgens de PC zal ik met deze implantaten een mooie natuurlijke verhouding krijgen.

Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, hoop dat alles goed gaat komen!

17 december is het al zo ver, kan niet wachten op de resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi romy!

welkom welkom!

je hebt de chat al gevonden zag ik! ook altijd erg gezellig en heel erg verslaven :45:

wat fijn dat je PC een oplossing heeft gevonden zodat jij vanaf volgend jaar weer heerlijk blij kan rondhuppelen in een mooie bikini, lingerie, leuke shirtjes, jurkjes etc.

op naar 17 december... voor je het weet is het al zover!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom! :)

Je hebt ook al een datum! spannend! Waar ga je heen als ik vragen mag? en welke pc?

X

Ik ga bij het maxima medisch centrum in Veldhoven. Mijn PC is dokter Ester Mesters! (Een vrouwelijke chirurg) Ze heeft me een erg goed gevoel gegeven na het consult! Ik kan merken dat ze weet waar ze mee bezig is en dat ze een goede kijk heeft op wat er precies bij mijn lichaam staat :)

Heb er zin in! Kan niet wachten tot ik mijn nieuwe boobies heb, haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romy

Nu ook officieel welkom op het forum :D

Je had de chat idd al gevonden, dus hebben we al wat gekletst.

Ik zal je titel meteen aanpassen, aangezien je een datum hebt en je topic verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen op de goede plek en kun je dit topic bijhouden, ook na je operatie :D

Heel veel aftelplezier!!!

En veel plezier op het forum ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romy

Nu ook officieel welkom op het forum :D

Je had de chat idd al gevonden, dus hebben we al wat gekletst.

Ik zal je titel meteen aanpassen, aangezien je een datum hebt en je topic verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen op de goede plek en kun je dit topic bijhouden, ook na je operatie :D

Heel veel aftelplezier!!!

En veel plezier op het forum ;)

xx BB

Oke bedankt BB! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op dit moment opzoek naar een goede bh voor na de operatie! Mijn chirurg heeft me gezegd dat ik een volle C cup zal krijgen, dus moet ik dan een D cup kopen? Wat voor bh raden jullie aan? Heb al gekeken naar de Shock absorber BH's maar die zijn volgensmij niet met sluiting (niet dat ik zo kan zien, die moet je volgensmij over je hoofd aandoen zoals het lijkt?)

Help! Vind het vooral moeilijk welke cupmaat ik moet kiezen! Want ben bang dat ik dadelijk n dure bh aanschaf en dat hij dan te klein of te groot is.. Lastig dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.kiesdejuistesportbh.nl

en dan bij de medische dingetjes kijken :)

De shockabsorber level 4 heeft voorsluiting....

En welke maat je moet nemen, dat is altijd een moeilijk punt. Ik weet niet of je bij die website kunt bestellen en misschien gratis retour kunt sturen als het niet past, binnen een bepaalde periode? Dan wel niet TE vroeg bestellen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens gaan kijken hoe dat zit ivm retour enzo! Anders bestel ik gewoon 2 maten, want als ik er 1 bestel en hij is niet goed, moet ik wachten op een nieuwe.. En ik krijg geen bh mee vanuit het ziekenhuis volgensmij, dus dan zit ik zonder! Kan die shockabsorber niet vinden met voorsluiting :o Wel eentje (van level 4) met aan de zeikant sluitingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :D Heel veel plezier met de voorpret en je kan vast en zeker heel veel informatie vinden op het forum.

Wat betreft de bh, dat vind ik lastig om je te adviseren. Ik kreeg een bh van de kliniek mee. Mijn borsten zaten er niet goed in maar wat ik van de arts begreep was het voornamelijk belangrijk dat de omvang goed zat. Ik heb later nog een sportbh van de Hema aangeschaft. Die voor zware sporten.

Zou je anders niet de kliniek kunnen vragen of hun een goede tip hebben qua bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romy!

Ik had 2 verschillende maten sportbh's gekocht bij Livera en uitgelegd dat ik dus van te voren niet wist welke maat het precies zou worden.

Hebben ze duidelijk op de bon geschreven dat ik er 1 na een bepaalde datum nog kon ruilen.

Ik wilde er sowieso 2 hebben voor als de ander is de was zit.

Uiteindelijk heeft mijn schoonmoeder dus de verkeerde bh teruggebracht en een andere genomen en toen deed dat meisje dus even moeilijk. Dat het eigenlijk te laat was om te ruilen maar ja, het stond dus op de bon..... (ik heb de tri action sportbh)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romy!

Ik had 2 verschillende maten sportbh's gekocht bij Livera en uitgelegd dat ik dus van te voren niet wist welke maat het precies zou worden.

Hebben ze duidelijk op de bon geschreven dat ik er 1 na een bepaalde datum nog kon ruilen.

Ik wilde er sowieso 2 hebben voor als de ander is de was zit.

Uiteindelijk heeft mijn schoonmoeder dus de verkeerde bh teruggebracht en een andere genomen en toen deed dat meisje dus even moeilijk. Dat het eigenlijk te laat was om te ruilen maar ja, het stond dus op de bon..... (ik heb de tri action sportbh)

Xx

Oke bedankt! Dat is opzich wel slim idd.. Vind het vooral lastig ook om een bh te kiezen die fijn zit, want er is zoveel keus, haha :) Ik ga eens rondkijken! Heb nog ruim een maandje de tijd om te kiezen dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :D Heel veel plezier met de voorpret en je kan vast en zeker heel veel informatie vinden op het forum.

Wat betreft de bh, dat vind ik lastig om je te adviseren. Ik kreeg een bh van de kliniek mee. Mijn borsten zaten er niet goed in maar wat ik van de arts begreep was het voornamelijk belangrijk dat de omvang goed zat. Ik heb later nog een sportbh van de Hema aangeschaft. Die voor zware sporten.

Zou je anders niet de kliniek kunnen vragen of hun een goede tip hebben qua bh?

Bedankt! Ben erg blij dat ik hier met iedereen er rustig over kan praten want ik zit echt af te tellen, haha :)

Krijg helaas geen bh mee van het ziekenhuis! Ze hebben gewoon gezegd dat ik zelf moet zorgen voor een bh. Heb inmiddels al een aantal merken doorgekregen die fijn zijn dus ga toch maar even opzoek! Misschien beter maar een keer een sportzaak bezoeken en het dan uitleggen, zodat ik misschien later nog kan komen ruilen als de maat niet goed is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels wat geregeld voor de sportBH als ik PO ben! Een vriendin van mijn moeder heeft een lingeriezaak en de bazin daarvan heeft schijnbaar met heel veel vrouwen gewerkt die een borstvergroting hebben gehad! Ik krijg van haar dus een aantal bh's me en dan kan ik na de operatie even passen welke het fijnste/beste zit en de andere weer terug geven. Erg fijn dus! Weer een zorg minder :)

Nog een klein maandje en dan is het zover! Ben echt aan het aftellen en echt dagelijks filmpjes, foto's verhalen van iedereen aan het lezen haha :) Ben erg benieuwd hoe het gaat worden, verheug me erop!

Heb nog na zitten denken om foto's van voor mijn BV te plaatsen, maar vind het toch best lastig om te doen! Ik maak ze wel gewoon, en wie weet ben ik na de operatie wel zo blij met het resultaat dat me het eigenlijk niet meer kan schelen hoe ik er vantevoren uitzag :) Schaam me op dit moment best erg ervoor dus! Maar dat is hopelijk snel verleden tijd! Hoop dat ik als ik mijn nieuwe boobies heb zin krijg om ze juist te laten zien haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 2 weekjes en dan is het zo ver! Heb er erg veel zin in! Iets minder in het genezen, maar dat hoort erbij :) Stiekem al naar nieuwe bh's aan het kijken, haha wat erg! Dat wordt nog wat dadelijk na de operatie met het afwachten totdat de leuke bh's aan mogen! Nog een paar kilotjes afgevallen, want dat wilde ik nog graag voor mijn BV doen! Inmiddels verspreid over de afgelopen 2 jaar 15 kilo afgevallen! Erg langzaam gegaan, maar dat leek me het beste!

Anyway, op naar 17 december! Laat die boobies maar komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romy !!

Het komt al dichtbij nu he :). Ik ben 21dec aan de beurt dus nog een paar daagjes langer wachten.

ik heb ook je voor-foto's gezien en snap wel dat je hier niet tevreden mee bent maar het gaat super mooi worden denk ik :).

Kga zeker volgen hoe het verloopt want ik ben benieuwd naar je eindresultaat !!

Heb je het trouwens aan veel mensen verteld? Ik vraag me altijd af hoe ze reageren want ikzelf heb het bijna tegen niemand gezegd.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romy !!

Het komt al dichtbij nu he :). Ik ben 21dec aan de beurt dus nog een paar daagjes langer wachten.

ik heb ook je voor-foto's gezien en snap wel dat je hier niet tevreden mee bent maar het gaat super mooi worden denk ik :).

Kga zeker volgen hoe het verloopt want ik ben benieuwd naar je eindresultaat !!

Heb je het trouwens aan veel mensen verteld? Ik vraag me altijd af hoe ze reageren want ikzelf heb het bijna tegen niemand gezegd.

Liefs

Hoi Lindi! :)

Sorry voor mijn late reactie, hihi had je berichtje niet gezien!

Ik heb het uiteindelijk aan best wat mensen verteld, ben heel slecht in het verbergen van dingen en dan vertel ik liever de waarheid :( Heb wel gezegd dat ik geopereerd ga worden en dat ik dus een hele week niet op school kan komen, maar verder niet waaraan en ook niemand heeft verder gevraagd dus :)

Fijn dat jij ook zo snel aan de beurt bent! Kunnen we elkaar steunen tijdens het hele proces, hihi :) Heb jij ook een verslagje? Dan ga ik je zeker ook volgen! Ben benieuwd!

Maandag is het al zover! Ik zal zo snel mogelijk proberen mijn verslag van die dag te schrijven zodat je er misschien nog wat aan hebt voordat jij aan de beurt bent :) (en natuurlijk andere meiden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

T begint nu wel erg dichtbij te komen allemaal! Had niet gedacht dat ik zenuwachtig of bang zou zijn, maar dat ben ik toch stiekem wel een beetje! Bijna elke nacht dromen over dat er dingen foutgaan en dan vervolgens huilend wakkerworden, bahbah! Wat ben ik blij als dit achter de rug is.. Ben nog nooit geopereerd dus voor de narcose ben ik ook best bang, geen idee waarom, vind het maar een raar idee allemaal :16:

Is het trouwens meestal zo dat de chirurg meerdere protheses besteld? Want tegen mij zei ze toen dat ze de prothese ging bestellen en volgens mijn vriend heeft ze toen ook nog gezegd dat ze meerdere protheses die in de buurt van dat aantal cc ook zou bestellen (heb ik even gemist). Weten jullie uit ervaring of dit zo is? En of ik dus op het laatste moment nog kan zeggen dat ik misschien toch een aantal cc meer wil?

Is er iemand die op de operatiedag zelf nog het aantal cc heeft veranderd? Denken jullie dat ik zelfs nog even de pasprothese aan zou mogen doen (als er uberhaupt nog grotere prothesen bij zijn besteld)?

Ben blij als het maandag is! Gelukkig heb ik een druk weekend ingeplant en heb ik vanaf morgen al lekker geen les meer op school :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik word op dezelfde dag geopereerd spannend!

Ben je al zenuwachtig? Ik nu nog niet echt maar denk dat dat van het weekend wel gaat komen...

Lees even met je topic mee als er tops komen over wat je mee moet nemen en andere tips :)

Weet je al hoe laat je geopereerd wordt?

groetjes Julliet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik word op dezelfde dag geopereerd spannend!

Ben je al zenuwachtig? Ik nu nog niet echt maar denk dat dat van het weekend wel gaat komen...

Lees even met je topic mee als er tops komen over wat je mee moet nemen en andere tips :)

Weet je al hoe laat je geopereerd wordt?

groetjes Julliet

Wat spannend joh! Ik zal je toevoegen als vriend dan kunnen we elkaar gaan volgen :)

Als het goed is wordt ik vandaag gebeld met de tijden voor maandag! Weet nog niet echt wat ik allemaal mee moet nemen eigenlijk.. Het enige wat ik weet is dat ik natuurlijk een goede sportbh moet meenemen. Volgensmij zijn er wel wat topics geplaatst op dit forum over wat handig is om mee te nemen enzo :) Dus daar ga ik even naar opzoek! Tenzij er andere meiden zijn die al een operatie achter de rug hebben die ons hier wat goede tips kunnen geven :D

Ben nog niet echt zenuwachtig, maar vind het wel echt spannend hoor! Ben bang dat ik het niet mooi ga vinden, twijfel nog steeds over de grootte die ik heb gekozen.. Maargoed, ik vertrouw mijn chirug :) Zal het haar zeker maandag nog even vertellen dat ik veel heb getwijfeld, misschien is er nog tijd om toch nog even een grotere prothese te passen dan die ik nu ga krijgen (want dat heb ik eigenlijk nooit gedaan).

Heb jij al een tijd? Waar wordt je geopereerd? Succes alvast meid! We komen er wel doorheen :)

Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn 2 sportbh's binnengekregen!

Shockabsorber level 3 cup 85B en 85 C, B gaat zowiezo niet passen want daar kan ik nu bijna in. C komt in de buurt! Hoop alleen stiekem dat die ook te klein is haha :D

85 omvang heb ik bij deze bh's toch zeker wel nodig want ze vallen echt klein joh, op het meest losse haakje zit hij al vrij strak! Normaal draag ik 80.

Ben benieuwd! Ga zeker de chirurg maandag nog even vragen of een aantal cc's groter nog mogelijk is, want denk dat ik net wat groter toch wel mooier vind :) (hoe meer ik naar borsten kijk, hoe groter ik ze zou willen haha echt erg!)

Iemand nog tips waar ze meer fijne sportbh's hebben? Vind het wel jammer dat de shock absorber geen padding heeft ofzo, nu zie je misschien mn tepel erdoorheen en dat wil ik eigenlijk niet, vooral als ik op school ben haha.

Heb gehoord dat die van de hema ook best fijn zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik moet er 07:15 al zijn, en ze starten dan om 8:00, wel beter denk ik want dan heb ik niet zoveel tijd om zenuwachtig te zijn en honger te lijden. Word in Rotterdam bij de Velthuis kliniek geopereerd. Ik heb precies hetzelfde, ook dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi of niet groot genoeg of juist teveel vind. Maar volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Heb er vanacht ook van gedroomd, het is nu ineens al over 2 nachtjes :20: Hopelijk valt de pijn een beetje mee. Gelukkig blijft mn vriend een week thuis om voor me te zorgen ^_^

Weet je inmiddels al hoe laat het gaat worden?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik heb hetzelfde: hoe meer ik naar borsten zit te kijken hier op de site, hoe groter ik ze wil hebben :P haha

Fijn dat jullie vroeg aan de beurt gaan zijn morgen zeg, ik ben overmorgen aan de beurt maar pas 's middags rond 15:00 uur.. :(

Veel succes morgen!! :)

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.