Ga naar inhoud

Moeke: 14 december 2012 : Dr. d'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zie nu ook dat deze er niet tussen staat haha op mijn briefje staat FL 250 cc omdat ik die 3 nog wat dus groot vond wilde ik 1 maat kleiner nemen de 250 dus, zou goed kunnen dat het wel 320 is ze zijn iig allebei besteld en kan deze week nog een keuze maken , maak me nu ineens zorgen zie dat het dus ook low projection is strax krijg ik brede platte borsten :( . Morgen maar alles vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik jullie even om raad vragen. Vrijdag a.s. ben ik 4 weken po. Van mijn rechterborst heb ik vanaf het begin weinig last en het heeft de gewenste vorm (zwelling is aan het afnemen, wordt kleiner). De linkerborst is groter en gevoeliger. Dat ie groter is komt ook door mijn ribbenstand (staat meer naar voren). Op dit moment zie je de prothese goed zitten (ook goed te voelen/hard), vooral aan de bovenkant (mn van zijkant).

Ik weet het, zwelling moet nog afnemen, etc, en zit nog midden in herstel. Geduld. Toch heb ik een beetje een onderbuik gevoel van die prothese. Ik voel ook zo goed dat er wat in de borst zit, rechts voel ik niets.

Afin, ik heb gevraagd of ik geen borstband zou kunnen/moeten dragen ivm die zichtbare prothese. Het antwoord is dat dit in principe niet hoeft, de zwelling gaat vanzelf weg waardoor rand minder zou opvallen, maar het mag wel. Wat zouden jullie doen? Wel of niet?

Plaats zo nieuwe foto's, maar in het echt is het meer uitgesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er maar eentje besteld, alhoewel ik me afvraag wat dat dan weer met de borstplooi doet waar nu het litteken netjes invalt (als de band al iets doet bij mij natuurlijk). Of gaat de borst dan gewoon meer hangen over plooi. Nou ja, we zien wel....

Vind dit persoonlijk toch wel het allerminste hoor van een borstvergroting, dat wachten op een goed resultaat. Hoop dat ik tzt net zo blij ga zijn als veel anderen hier!

Weer aan het werk trouwens. Erg wennen, maar wel wel fijn om onder de levenden te zijn en ritme te hebben. Kan me voorstellen dat je langer thuis moet blijven bij lichamelijk zwaarder werk. Maar bureauwerk gaat goed. Alleen een beetje letten op houding, leunen op tafel etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm had ik hier niet gereageerd gister? OF was dat bij jou foto?

Forum was erg traag, dus kan ook zijn dat ik het niet gedaan heb..

Ik denk dat het bij jou idd vocht is... Je hebt anatomische prothesen en die hoeven niet te zakken....

Áls je de band gaat dragen, zorg dan wel dat je hem goed draagt he, er is hier een topic over, geschreven door Tietenpietje. Neem dat er dan even bij :)

Als je het niet kunt vinden, roept u maar..

Eerlijk gezegd, denk ik dat het weinig uit zal halen bij jou... Maar ik begrijp je gevoel wel. Je wilt het zo snel mogelijk mooi hebben he :) hihi, het bekende ongeduld dat bij een bv hoort ;)

Succes met werken! En fijn dat je weer ritme hebt en onder de levenden bent :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moeke,


Ik volg al even jouw topic aangezien ik tegen de zomer ook een bv van D'hont zal krijgen en het net als jou geheim wil houden vr de buitenwereld. Wat betreft dit laatste, is dit je gelukt? :32:
Is het echt mogelijk zoiets te ondergaan zonder dat je naasten zich vragen beginnen te stellen?

Daar ben ik wel benieuwd naar, want ben zelf nu al 101 excuses ah verzinnen voor het moment dat het zover is. :)

Veel succes met the boobies!

Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moeke,

Ik volg al even jouw topic aangezien ik tegen de zomer ook een bv van D'hont zal krijgen en het net als jou geheim wil houden vr de buitenwereld. Wat betreft dit laatste, is dit je gelukt? :32:

Is het echt mogelijk zoiets te ondergaan zonder dat je naasten zich vragen beginnen te stellen?

Daar ben ik wel benieuwd naar, want ben zelf nu al 101 excuses ah verzinnen voor het moment dat het zover is. :)

Veel succes met the boobies!

Eline

Volgens mij kun je het moeilijk verborgen houden. Ik vertel het ook niet,maar als ze vragen zal ik eerlijk antwoord geven. Het is toch iets om trots op te zijn.

:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt wel hoor rosanne, klein weekje griep (omdat je thuis bent) en als je dan nog een beetje stijf loopt, heb je het hierna een weekje heel erg in je rug... Daarna kun je gewoon weer autorijden en wat je thuis niet kunt ziet niemand.

Ik had week 2 een verjaardag bij vriendin ( die wist het wel) maar de rest daar hoefde t niet te weten van mij. Beetje moeilijk lopen en moeilijk omhoog gaan en dan vragen ze het wel maar heb gewoon gezegd dat ik door mijn rug was gegaan. Kijk het een paar dagen aan en als t niet overgaat ga ik wel naar de dokter....dan is t niet interessant meer en word er overgegaan op ander onderwerp.

Je rug doet ook echt zeer ivm moeilijk liggen ( meer last van dan van borsten vond ik) dus je liegt niet, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wel maar ik bedoelde je voorgevel is toch ook behoorlijk groter?

Bij mij zie je nu niet heel veel, en ik vermoed als ik straks borsten heb dat het wel opvalt. Dat kan gewoon niet anders haha... Dan komt niet m'n buik eerst en dan ik,maar dan komen me borsten als eerste... Hahahaha

Dat bedoelde ik te zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je mag er ook trots op zijn als het mooi is geworden, haha. Ik ben er de eerste keer ook eerlijk over geweest (2ekeer trouwens ook) maar doordat ik altijd dubbele push up had ( waar ik ook eerlijk over was) valt het verschil minder op. Toen ik sommige vertelden dat ik voor bv ging zeiden ze..het valt toch mee bij jou...dan zei ik ook gewoon dat het allemaal vulsel was. Niet tegen vreemden natuurlijk.

Bij 3e keer was ik minder open ( wisten alleen goede bekenden het) en hoe het verder gaat zie ik wel even hoe het loopt, maar zodra het in orde is (als het ooit zover komt) zal ik ze met trots dragen, haha. Dan mag iedereen ze (bekleed) zien!! Door de grote littekens zal ik ze nooit meer bloot kunnen laten zien maar dat vind ik niet zo erg, heb het daar ook nooit voor gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: denk dat je gelijk hebt hoor. Is waarschijnlijk (en hopelijk) nog vocht en zal weinig tot niet zakken. Mocht het geen vocht zijn (maar aan plaatsing / prothese / ribben / anders liggen), dan weet ik in ieder geval dat ik het geprobeerd heb met die band. Ik zal goed naar dat topic kijken over de band!

Eline: het is mogelijk om het te verbergen, mits je borsten niet opeens supergroot zijn. Weet niet of je een partner hebt, maar dan is het wat makkelijker denk ik, aangezien diegene dan in huis kan helpen. Toch ook een kanttekening: ik heb moeite met het liegen in zoverre dat ik me er schuldig over voel naar naasten. Dat is me echt tegengevallen. Ook moet je één verhaal aanhouden dat aannemelijk is. Dan kom je niet onder gelieg uit, want vooral de eerste tijd zien mensen het aan je houding en beperkingen.

Maar als je het op kunt brengen om het te vertellen, zou ik dat doen, maakt alles zoveel makkelijker.

Rosanne/Kyramy: als het me direct wordt gevraagd. zou ik het ook niet ontkennen. In ieder geval bij naasten dan. Maar dat gevoel van trots zijn, heb ik eigenlijk ook niet of nog niet. Maar daar ben ik gewoon een beetje raar in, ligt aan mij hoor. Voel me er ongetwijfeld meer vrouw door en zou het zo weer doen, maar trots, niet echt. Komt ook een beetje door het taboe in mijn omgeving denk ik... en doordat links nog niet mooi is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, het schijnt een rotding te zijn.... Heb je hem niet te strak gehad?

Als het rot aan gaat voelen, dan laat dat ding voor wat het is he ;) D'hondt plaatst de protheses normaal gesproken goed geplaatst... dus zou stug zijn als die dingen nog te hoog zitten.....

Maar goed, kijk zelf even waar je je het beste bij voelt, dat is het allerbeste :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk wat losser. Kijk inderdaad wel hoe het bevalt.

Wat zijn we toch aan het mutsen met die borsten. Waar ik ook ben en wat ik ook doe, denk constant aan borsten. Zit vaak onbeschaamd naar borsten van andere vrouwen te kijken (technisch gezien hè, even voor de duidelijkheid!). De galerij hier kan ik ook niet met rust laten.

Ga paar dagen proberen 'normaal' te leven, eens kijken of ik dat nog kan : ).



Heerlijk wat losser. Kijk inderdaad wel hoe het bevalt.

Wat zijn we toch aan het mutsen met die borsten. Waar ik ook ben en wat ik ook doe, denk constant aan borsten. Zit vaak onbeschaamd naar borsten van andere vrouwen te kijken (technisch gezien hè, even voor de duidelijkheid!). De galerij hier kan ik ook niet met rust laten.

Ga paar dagen proberen 'normaal' te leven, eens kijken of ik dat nog kan : ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, 'borstarm' kan ik nu echt niet leven, missie mislukt. Wel ga ik proberen iets minder vaak naar linkerborst te kijken (en te voelen), zodat ik hopelijk opeens verschil zie. Op een gegeven moment probeer je van alles ; ).

Verder weinig te melden over herstel. Maak regelmatig foto's maar zie tot nog toe weinig gebeuren. Ook niet echt zachter ofzo. Over 3 weken controle. Borsten zijn gevoelig, niet pijnlijk. Maar voel ze wel heel de dag een beetje. Moet ook opletten dat ik overdag niet steeds met ellebogen op mijn bureau steun.

Wel trots op kindje, al ruim 4 weken niet gedragen en werkt goed mee. Echt heel fijn.

Alleen nu geen slee kunnen trekken (jammer) en auto schrappen etc ook niet echt fijn. Voor de rest loop ik tegen weinig dingen aan.

Nou, de berg strijk wordt steeds hoger en begin kledingstukken te missen, dus dat zal ik binnenkort toch echt moeten doen. Maar ben vrijdag as alweer 5 weken po.

Gisteren had ik 's ochtends koude borsten, heel raar gevoel, echt van binnen. Kan dat, dat prothesen kouder zijn dan lichaam?

Vrijdag plaats ik weer wat foto's.

Oh, en ben tevreden over littekens. Zien er goed uit en zijn amper 4 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het maar knap hoe je het zelf allemaal redt! Super!

Die strijk... Is er nergens een strijkservice in de buurt? Lastig he haha..

Dat koude van die prothese had ik in het begin ook wel eens. Naarmate de borsten meer eigen worden en zachter, merk je dat steeds minder :) Ze passen zich dan ook vaker aan je lichaamstemperatuur aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaatst, nu 5 weken po. Van sommige foto's word ik nu wel blij! Voor het mooie links boven nog slinken (een halve cm zou al een hoop schelen voor het zicht) en de tepels hadden van mij pietsje hoger gemogen.

Als ik van boven naar beneden kijk, valt het grootte verschil goed op. Dit wordt versterkt doordat één tepel altijd stijf is (op kleinere borst) en de ander boller staat.

Onder de littekens wordt het steeds harder (niet prothese, maar huid).

Op de foto's lijken mijn borsten trouwens groter dan in spiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het lukt goed met de zware dingen, me81.

Maar vooral op vrije dagen kan ik toch ook flink in de weer zijn met allerlei lichtere werkzaamheden (huishouden, kind vermaken, etc). Dan vraag ik me weleens af of dat zo goed is, gaat alleen echt niet anders. Soms voel ik het ook in de vorm van lichte spierpijn, vooral links.

Gek hé, van die kou. Zouden ze in de zomer superwarm worden in de zon? ; ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een korte update, vandaag 6 weken po.

Als ik nu armen wat hoger doe, last van stijve spieren in schouder, arm. Kan merken dat ik die beweging lang niet heb gedaan.

Heb weinig last van borsten, wel lichte spierpijn vooral links boven tepel (neemt toe gedurende de dag). Tevens linkertepel nog overgevoelig (licht pijnlijk) en nog niet overal gevoel terug. Borsten lijken iets zachter te worden. Rechts voel ik geen prothese, links voelt een beetje 'opgeplakt' (bij bukken bv). Hou kliniekbh nog even aan, over twee weken controle. Tav die bult links, daar wil ik jullie volgende week iets over voorleggen via het album, volgt nog.

Zit weer met vervelling aan zijkanten, 2e ronde. Komt misschien gewoon door droge lucht binnen en borstband.

Vorige week bh's gepast bij hunkemoller. Moeizaam om goed passende bh te vinden. Cup sluit vaak niet goed aan boven of net boven de beugel zit ruimte. Uiteindelijk een 75c gekocht, weet niet of dit definitieve maat is.

Niemand heeft tot nu toe iets gemerkt van BV. In kleding valt het echt helemaal niet op. Bikini zal anders zijn.

Gestart met littekencreme, moest 6 weken wachten. Littekens zijn klein, nog wel rood. De laag onder het litteken (onderliggende hechting?) is trouwens hard.

Heel fijn dat ik langzaamaan weer alles kan gaan doen. Alhoewel ik van een schoon huis hou, denk ik wel dat ik wat makkelijker ben geworden tav huishouden. Heb noodgedwongen gemerkt dat je best een keer minder kan stofzuigen enzo. Maar ja, dat zeg ik nu....

Heb alle oude bh's en bikini's verzameld, maar op een of andere manier kan ik ze nog niet weggooien. Net alsof ik er ooit op terug moet kunnen vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Moeke

Fijn he, de magische 6-weken-grens!

Ik merkte het ook, na al die weken niks doen, dat je je arm en borstspieren flink ontlast had en dat het nog maar slappe pudding was :45:

Gelukkig is dat redelijk snel weer op te bouwen ;)

Dat dikkere wat je in het litteken voelt, dat vermindert weer met de tijd! Vanaf 3 maanden po, worden je littekens zachter, als je het dagelijks even inmasseert met de littekenolie/creme.

Die bult... daar ben ik wel benieuwd naar, ik wacht je foto's af :)

En over het niet passen van bh's.... Ik heb ook eens gepast bij hunkemoller en werd er gek van. Ook niks wat goed zit. Ik ben toen bij de v&d gaan kijken en heb daar wel goed zittende bh's gevonden. Verder ben ik naar iemand geweest die zelf jaren in een lingeriezaak advies gegeven heeft en nu een webwinkel heeft. Zij heeft ook echt moeite gedaan om te kijken welke maat het beste bij me past. Dus het is even een kwestie van goed kijken en je goed laten adviseren :)

Succes met poetsen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond plaats ik wat nieuwe foto's van 7 wk po met daarbij wat vragen (prive album). Graag jullie mening.

Die ene vriend die het weet had ze ruim 4 weken niet gezien. Zijn reactie: behoorlijk verschil tussen links en rechts (lijkt wel of ze twee verschillende prothesen hebben gebruikt), rechts moet zeker niet kleiner worden en sowieso vrij klein geworden. Hij houdt overigens alleen van mannenborsten, dus geen voorkeur voor grote borsten ofzo : ). En het punt waar ik mee zit, vond hij niet zo'n probleem.

Het is zeker aan het slinken, vooral rechts. Die bescheiden borst die ik wilde, heb ik dus. Maar mag niet kleiner worden!

Ben erg onzeker over de borsten. Soms word ik er zelfs depri van en de andere dag gaat het wel weer. Daarom graag jullie eerlijke mening, misschien kan ik er wat mee namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vriendelijke nacontrole gehad. Ik moet circa 4 maanden wachten (tav bobbel op linker borst/zichtbare prothese). De borsten moeten nog soepel worden, waardoor hij nog een verandering verwacht in de vorm van de linker borst. Links zal wel altijd boller blijven ivm ribbenstand. Als ik na 4 maanden nog niet tevreden ben, dan kan ik terugkomen om over een oplossing te praten, zoals een kleinere prothese links. In mijn album staat iets meer uitleg (bij foto met zwarte achtergrond).

Borstband kan ik 's nachts gebruiken met een opgerolde sok ofzo aan linkerzijde zodat daar meer druk op staat dan rechts, rechts hoeft namelijk niet te veranderen. Maar eigenlijk zou het vanzelf minder moeten worden. Sportbh moet ik blijven dragen totdat linkerborst niet meer 'los' voelt / ik prothese niet meer voel.

Voorlopig geen sauna, niet sporten en niet op buik liggen.

Er bestaat een Amerikaanse website waar je vragen aan een panel van plastisch chirurgen kunt stellen (met foto's). Zij gaven bijna allemaal het antwoord dat ik geduld moest hebben. De spier moest nog ontspannen. Geen idee in hoevere zij echt kritisch zullen antwoorden trouwens hoor, want is allemaal publiek (en zijn toch collega's van elkaar, daar dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.