Ga naar inhoud

Moeke: 14 december 2012 : Dr. d'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Kindje voorlopig weer thuis, helemaal blij! Toch ook wel pittig. Meer in de weer en constant vrolijk gekakel in mijn oor. Ben echt toe aan een tukkie, maar ja (kindje slaapt niet meer overdag). Zou er niet aan moeten denken om volgende week weer aan het werk te gaan. Ochtendritueel van 2 uur bijna ; ). Weer foto's toegevoegd van gisterenavond. Later...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wat mega stoer dat je dit in je eentje doet!!

Dat schuldgevoel herken ik super goed,

dat heb ik namelijk ook..

Ben blij om te lezen dat je het wel te doen vi.moed zakt namelijk flink in mijn schoenen na het lezen van alle verhalen:)

Als je in de buurt van Drenthe woont wil ik je met alle liefde helpen!

Ik ga je fotos bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeder, da's idd lief van je! Ik woon helaas niet dichtbij. Het gaat wel steeds iets beter hoor. Maar moet wel loslaten, zoals huishouden (pfff). En vervelend om kind steeds af te houden met wilde spontane knuffels en op schoot springen enzo. Op elk moment dat het mogelijk is, rust pakken, ga snel teveel doen. Heb geen pijn meer, maar meer soort stuwingsgevoel. Het is zeker niet ideaal in je eentje, maar wel te doen (tot nu toe, maar moet nog even tot de 6 weken). Jij moet nog paar maanden wachten, zag ik. Spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer een lekker sterke actie van me. Voor het eerst even met de auto weg voor mini boodschap (zou mogen volgens pc). Kind achterin. Klein stukje maar. Even proberen. Voelt allemaal nog niet lekker met gordel pakken, deur dichttrekken en schakelen.....

Vergeet ik gewoon dat het een superdrukke dag bij de winkels is zo voor de kerst! Ben ik bijna alleen maar bezig geweest met andere auto's ontwijken en druk schakelen en flink sturen op bomvolle parkeerterreinen. En zij maar wachten op me met mijn onderhandse stuurgedoe. Zag er niet uit ook.

Ik laat de auto weer een paar dagen staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet het gevoel dat er veel veranderd is qua vorm aan mijn borsten de afgelopen dagen. Wel denk ik af en toe bij het lopen 'hé, ik voel wat wiebelen' (mij onbekend gevoel ; )). Maar dat komt misschien ook omdat ik minder voorzichtig loop dan eerste dagen. Borsten wel erg gevoelig, lijkt oppervlakkig te zijn, de huid en tepel. En links last van spier bij bewegen.

Mijn litteken rechts is nu dicht. Heb er nog niet goed naar gekeken. De arts heeft de korstjes van het litteken verwijderd (?). Over 5 weken controle.

Verder pittige dagen gehad door ziek kindje. Gaat nu weer beter. Maar moet echt even rustig aan doen. Omgangsregeling heeft ook zijn voordelen nu ; ).

Ben de leugens helemaal zat, vooral naar naasten toe. Inmiddels wel echt last van mijn rug, maar ja. Leef bijna als kluizenaar om leugens beperkt te houden.

Heb regelmatig dat mijn lichaam wil uitrekken en dat ik het niet kan tegenhouden. Niet dat opeens mijn armen de lucht ingaan, maar ik voel het door mijn bovenlichaam trekken, zelfde gevoel als je je uitrekt. Of als ik mijn benen strek na wakker worden, dan trekt het automatisch verder omhoog. Nou ja, in ieder geval raar gevoel.

Het kant en klare eten uit de vriezer is bijna op, dus moet weer naar de winkel. Gelukkig gaat het alleen om wat verse producten / zuivel en heb ik de rest groots ingeslagen. Verder blij met mijn lichtgewicht kruimeldief om de grootste ergernissen weg te zuigen. Hou mijn arm daarbij rustig. En heb de eerste dagen met plezier gebruik gemaakt van vochtige toiletdoekjes voor het opfrissen. Inmiddels gewoon douchen en haren in wasbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super knap dat je dit zo doet!!! Ik moet er nog allemaal niet aan denken. Nu besef ik extra hoe dankbaar ik moet zijn dat ik een paar weken bij mijn moedertje mag zijn... Heb echt bewondering voor je! Hoezo wil je het eigelijk niet aan je naasten vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bh irriteert mateloos op mijn littekens. De rand van de bh zit er precies tegen. Als ik de bh wat lager trek, bedek ik het bovenste gedeelte van de borst niet meer (bh is volgens mij kleiner geworden door was). Zit constant mijn bh te verschuiven wat ook niet goed is. Heb al zakdoekjes geprobeerd, maar dat laat flinke afdrukken achter. Nu een hemdje onder bh. bh kan in omvang niet groter (laatste haakje). Iemand nog ideeën? Andere bh? Soort afplakstrips?

@kitty1986: geen zin in andermans meningen eigenlijk, trek het me aan. Niet iedereen zal het een goed idee vinden. En bv blijft een sappig onderwerp waar men maar al te graag over praat in het 'dorp'. Blijf liever op achtergrond : ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... heb je de bh ook in de droger gehad? of iets te warm gewassen? ;)

Als dat hemdje niet helpt, zou je idd voor een andere bh kunnen kijken... Ik zag een link voorbij komen van een bh die fijn zou zitten. Zal hem hier even erbij plaatsen :) Misschien dat je er iets aan hebt.

http://www.puursport.nl/anita-active-extreme-control-sportbh-zwart-p-690.html

Succes Moeke

En als je het niet wilt vertellen aan anderen, dan doe je het niet he. Als je het redt zo, dan heeft niemand er iets mee te maken idd :) Het gaat om jou eigen geluk en ik weet hoe het is, in een klein dorp... Die mensen zijn vaak ook geboren met oogkleppen op en die blijven zitten tot de dood. Er zijn nou eenmaal mensen met een referentiekader ter grootte van een luciferdoosje... En die wonen meestal in een klein dorp ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx

Ik draag er nu de bh-top van Belvia (die van oa de Blokker, Marskramer) onder en heb inderdaad bij het geirriteerde litteken een steriel gaasje gedaan. Zit een stuk beter zo.

En bh in 30 graden was gedaan ipv handwas.... (geen droger).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die belfia bh heb ik ook. Ik droeg hem na 2e operatie om te slapen...vond het fijner zitten. ( na 6wk po dan he, een aantal maanden voor snachts gebruikt omdat ik losse borsten niet fijn vond met slapen.)

Weet niet of t stevig genoeg is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bh zit heerlijk, maar is inderdaag niet stevig genoeg voor de 1e 6 weken. Het is meer een topje voor mijn gevoel. Zit niet zo strak bij mij (heb al kleinste maat s). Gebruik 'm nu alleen onder de kliniek bh.

Denk ook dat ik deze bh over een paar weken zal gebruiken. 's Nachts dan. Overdag heb ik echt voorgevulde cups nodig ivm één tepel die het altijd koud heeft.

Volgens bh tabellen (opmeten) ben ik trouwens van een 75a(a) naar een.............. 75a gegaan. Jiiiiiihaa!!!!

Zal uitkomen op een B denk ik, toch... dus, ahum.

Heb nog helemaal niet gekeken naar bh's, op een of andere manier nog geen behoefte aan.

Wel bikini's ; ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooooooh maak je maar geen zorgen over die cupmaat hoor hahahaa, die tabellen, daar klopt geen jota van!

De 245 cc van Natrelle heeft of een projectie van 4,2 (wat je wel een tamelijke C-cup zou geven) of een projectie van 5,1 (wat je wel een grote D-cup zou geven, misschien zelfs wel een E)

Maak je dus maar niet druk, komt goed ;)

Het ligt aan het profiel dat je hebt gehad, er zijn er namelijk 2 die 245 cc hebben, vandaar de twijfel bij mij :)

Een B zal het zeker niet zijn en een A :45: nee hoor :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lillibit: http://www.borstenforum.com/topic/673-het-opmeten-van-je-borsten-welke-cup/

De projectie (alle afmetingen/type) kan je navragen bij de chirurg of je als je al geopereerd bent via je prothesepaspoort (daar staat het type op en die kan je opzoeken in maattabellen van de leverancier of iemand van het forum kan het voor je opzoeken). Oh, zie nu dat je al 1 type hebt opgekregen, namelijk natrelle 410 ST Fl 310 cc. Tis volgens mij een model met wat lagere projectie en meer hoogte. Maar anderen hier weten er veel meer van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.