Ga naar inhoud

Dropje_90 : 12 januari 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Owja haha thnx best-boobie das nogal logisch! Haha blond :D

Dankjewel tijgertje :)

Hee vlindertje, wat goed dat jeje nog verder gaat orienteren, je gevoel is het allerbelangrijkste!

Ik was natuurlijk ook bij dr. Demeyere geweest, die hier ook heel goed aangrschreven staat en die ook heel duidelijke info etc gaf maar plovier kreeg ik gewoon een super goed gevoel :)

Wanneer heb jeje consult?

Haha ik ga me zeker laten verwennen mn vriend loopt zich nu al te verheugen om mij te verzorgen, hij steunt me zo goed :) hij is net zo zenuwachtig als ik haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

intubatie? heb ik een slang in mn mond gehad?!?? :-O

ik dacht dat Plovier had gezegd dat ik gewoon zelf ademde tijdens de operatie, mmmm..

Haha maar goed dat je dat niet wist dan ;)

Nou ik weet niemeer wat die grzegd heeft maar daar maak ik me geen zorgen om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ga me zeker laten verwennen mn vriend loopt zich nu al te verheugen om mij te verzorgen, hij steunt me zo goed :) hij is net zo zenuwachtig als ik haha!

Ahhhh lekker meis, dat gaat zon verlichting zijn voor je!

mijn vriend had ook 1.5weken vrijgenomen en ik was daar super blij mee want ik kon niet eens zelf een glasje drinken inschenken, mn broek van mn kont trekken om te plassen, douchen, kleding aantrekken of zelf uit bed komen etc..

maar ik ben nogal een trage genezer, lees hier dat andere na 5dagen alweer op de been zijn.

Dus nou mn vriend heeft weer een hele andere kant van mn leren kennen, letterlijk, haha! :D

heel veel succes morgen meis, hopelijk kan je nog een paar uurtjes slaap pakken vanavond :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pascalle jij hebt het iig achter de rug, heerlijk lijkt me dat!

Hoe gaat het met je? Blij met het resultaat?

Oeh Me81 jij mag ook morgen, spannend!

Al helemaal klaar met de voorbereidingen??

Hoelaat mag je?

Voorderest iedereen bedankt, doen jullie voor me duimen? 0:)

Liefs

Hi Dropje,

vandaag D-Day ! Of is het B-day? :D

Heel veel sterkte alvast!!

Met mij gaat het super, weinig pijn, en ik ben dolgelukkig met het resultaat.

Over 6 weken mag de zwaartekracht verder zijn werk doen, als de zwellingen verdwenen zijn ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames! Wat viel me dat ee zeg! :) Ik nog wel groggy:) Dadelijk het hele verhaal,maar nu eerst even wat ete een aanstreken. Maar k heb me druk gemaakt om niks :)

Papa is deze nacht ook opgenomen in intensieve, dus mijn gedachten dingen vooral naar hem;

Link naar reactie
Delen op andere sites

intubatie? heb ik een slang in mn mond gehad?!?? :-O

ik dacht dat Plovier had gezegd dat ik gewoon zelf ademde tijdens de operatie, mmmm..

Ow.. Ja kan zijn dat Plovier niet intubeert..... Dan gebruikt hij geen spierverslappers bij de narcose.....

Wist ik niet :)

Nou, dan heb je geen slang in je mond gehad. Geruststelling? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow.. Ja kan zijn dat Plovier niet intubeert..... Dan gebruikt hij geen spierverslappers bij de narcose.....

Wist ik niet :)

Nou, dan heb je geen slang in je mond gehad. Geruststelling? :38:

Jaaaaaaa :D

Ik dacht al, mij een beetje vertellen dat ik zelf adem tijdens de operatie,

ik nog aangegeven dat ik heel oppervlakkig adem, dat ik een lage hartslag heb en dat ze zich dus daarover geen zorgen hoeven te maken,

En dan lees ik hier dat ze vervolgens als nog een slang in m'n mond stoppen :P hahaha!

Mare had ook geen droge lippen of een raar gevoel in m'n mond/keel ofzo.

Mmm misschien nog maar eens een mailtje aan wijden ;)

Echter met spierverslappers kan je na de operatie toch niet zelf teruglopen van de OK naar je bed en d'r in kruipen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, eindelijk even de puf om een verslagje te typen..

Voor vertrek nog even gauw foto's gemaakt van de voor-situatie. Na die foto's gezien te hebben wist ik gelijk weer waarom ik een bv wilde..

Om kwart voor zeven kwamen we aan bij de kliniek, met de zenuwen viel het wel mee gelukkig, alleen niet veel geslapen.

Om zeven uur kreeg ik mn kamer toegewezen en na me uitgekleed te hebben kwam plovier langs om foto's te maken en mn laatste vragen te beantwoorden.

Ook hebben we nog even de voorbeeldfoto's bekeken en heb ik nog duidelijk aangegeven dat 450 cc voor mij echt de max was (aangezien ik al meerdere keren had gelezen dat meiden met veel meer dan afgesproken wakker werden)

Maar ook dat ik het gewoon heel belangrijk vond dat het bovenal natuurlijk eruit moest zien en dus ook wel iets minder cc mocht worden als dat er mooier uit zou zien.

Ook heb ik gevraagd of het infuus al van tevoren gezet kon worden zodat ik niet lag te hyperventileren voor het onder narcose gaan.

'nee dat kan niet' zei plovier, 'maar we kunnen je wel eerst onder narcose brengen en dan het infuus in doen'

Nou dat was natuurlijk helemaal super :D

Plovier ging zich klaarmaken voor de operatie en ik ging nog ff lekker samen met vriendlief en moeders zitten zenuwen.

Om half 8 ben ik richting de operatie kamer gelopen met de anesthesist en mocht ik plaats nemen op de warme operatietafel.

Vervolgens kapje op en slapen maar.

Toen ik weer 'wakker' was voelde ik dat ze me mijn bh aan het aantrekken waren, kon alleen mn ogen nog niet open doen. Ook weet ik dat ik naar het bed gelopen ben maar vraag me niet hoe haha!

Dit was allemaal wel heel vreemd omdat je nergens controle over hebt zeg maar.

Toen ik eindelijk mijn ogen openkreeg stond er een hele lieve dame in mijn kamer die ook bij de operatie was, die vroeg hoe ik me voelde. Slaperig was alles wat ik uit kon brenge, ohja, en hoeveel is er geplaatst?! :D 435 cc kreeg ik als antwoord en ze ging mn vriend en moeder halen.

Stom dat dat het eerste was wat ik me afvroeg haha. Wel stiekem even t deken een beetje opgetild en gespiekt maar is toch moeilijk te zien hoor zo van boven, heb wel gigantische punttieten in die charmante sportbh.

Toen mn vriend en moeder weer bij me waren rustig bijgekomen van de narcose, heeft uiteindelijk toch anderhalf uur geduurd voor ik me weer een beetje mezelf voelde.

Ook was de olifant al langs gekomen, man wat heb ik een druk op mn borst gehad zeg, mn bordtbeen deed flink pijn! :o

Rond half 12 was ik helemaal klaar, twee keer naar het toilet geweest en meerdere glaasjes water gedronken, wat had ik een droge en pijnlijke keel zeg (intubatie...?)

Rustig aan naar de auto gehobbeld terwijl mn moeder de antibiotica nog even af ging rekenen.

De terugreis ging best goed, af en toe wat duizelig en de bochten waren gevoelig. Hobbels gelukkig niet want die zitten er genoeg in de weg is me nu toch wel duidelijk geworden!

Thuis aangekomen me in de stoel van mn moeder geinstalleerd en me laten verzorgen.

Bij veel dingen heb ik hulp nodig maar ach het moet maar...

Mn vriend en ik waren nieuwschierig wat t nu precies geworden was: het mrk sebbin high profile. Maat bh weet ik niet maar ik vind ze tot nu toe groot zat :D

Vannacht niet echt lekker gelslapen, wel braaf wekkertje gezet voor de medicatie en gelukkig doet de ibuprofen goed zijn werk :)

Vanmorgen om 9 uur het bed uit gekomen en sindsdien weer in de stoel beetje luieren en af en toe wat lopen.

Ook net de slappe lach gehad omdat mn vriend iets stoms deed maar wel tegelijkertijd tranen van pijn, auw wat deed dat zeer zeg!

Ook heb ik net voor de spiegel ven staan te kijken maar vind ze nu al mooi! :)

Morgen de bh uit en voor het eerst onder de douche, ben echt heeeel erg benieuwd!

Zal dan ook eens kijke offik wat foto's kan plaatsen, even uitzoeken hoe dat werkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Wanneer mag jij je gaan douchen? En heb je daar speciale pleisters voor? Ik wil me ook graag douchen, maar ben vergeten te vragen aan de pc wanneer dat mocht.

Jij kan je veel herinneren van de operatie zeg! Ik weet alleen dat de dokter drains uit mijn borsten heeft gehaald en dat ik daarna thuis was :) Meer weet ik dus echt niet meer! Volgems mijn man zat ik braafjes klaar en heb ik nog vragen gesteld, maar daar weet ik echt niks meer van :)

Rust maar lekker uit en laat je maar lekker verwennend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo daar ben ik weer :)

Nog niet kunnen spieken, dat gaat na het eten gebeuren, vind het wel heel spannend!

Ben wel een beetje angstig om de bh uit te doen maar ben erg nieuwschierig naar t resultaat! :D

Ben benieuwd of ik hem daarna nog wel aankrijg..

Vanmiddag gebeld door beclinic hoe het met me ging.

Het gaat redelijk goed, alweet beter geslapen en wat minder pijn.

Ook kan ik alweer wat meer dingen zelf, tis niet veel maar iig wat haha!

Ook heb ik gelijk ff gevraagd of de bh wat losser mag qua omvang aangezien mn ribben op dit moment het meeste pijn doen.

Af en toe wat geborrel in mn linkerborst, deze is ook het gevoeligst..

Wel grappig dat je echt zo bezig bent met wat voel ik allemaal enzo...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! :) Ik vind het ook wel leuk om contact te hebben met iemand die p dezelfde dag geopereerd is :)

Welke bh maat heb jij aan? Spannend hé, om het resultaat te kunnen bewonderen :) Ik heb het vanmorgen gedaan.

Ik voel mijn borst ook af en toe brobbelen, en voel ook vanalles en nog wat en raag me telkens af of het wel normaal is! :)

Ik kan ook al redelijk wat, maar aan een kant vind ik dat wel gevaarlijk omdat je dan toch meer doet dan mag. Ik merk ook wel wanneer mijn pijnstillers bijna uitgewerkt zijn.

Mijn bh zit ook zo strak, ik trek hem telkens naar beneden omdat die band anders op mijn litteken zit. Morgen ga ik toch een maatje groter halen wantik hang mezelf bijna op zo ;)

Wanneer heb jij controle en mag je draadjes eruit? Ik morgen, en dan misschien ook de draadjes al, dat heb ik niet goed meer meegekregen.

Gisteren was trouwens mijn linkerborst het gevoeligst, en juist had ik het gevoel dat rechts wat meer gevoeliger is geworden. Ik zal toch blij zijn als we wat verder zijn, en weten dat alles zeker goed is. Ik vind deze periode best wel eng.

Geniet nog lekker van je borsten! Ik zit ze best veel te aaien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Me, ja indd erg leuk om iemand te spreken die op dezelfde dag geopereerd is en ook nog bijna hetzelfde aantal cc! :)

Haha nou het stomme is dat ik het niet heb gevraagd en gisteren met douchen zijn we ook vergeten te kijken.. Morgen weer douchen dus dan maar eens even kijken...

Heb ook foto's geplaatst, ze zien er daar alleen wel kleiner uit dan in het echt vind ik...

Die bh uit was trouwens echt ff heerlijk, pas alsie uitgaat merk je hoe strak die zit zeg ongeloofelijk.. :o

Ben heel blij met mn borsten alleen het is echt nog heel erg vreemd, niet echt ht gevoel dat het mijn borsten zijn ofzo..

Vriendlief is er echt heeeeeeeel erg blij mee was zo mooi om te zien die grote grijns haha! :D

Douchen was wel lekker was alleen helemaal op erna terwijl vriendlief al het werk gedaan heeft. En de bh aankrijgen was helemaal een drama, hij moest echt sjorren om hem uberhaupt vast te krijgen..

Nouja in verhouding vind ik dat ik best veel kan maar het valt allemaal nog wel mee haha. Ben ook nog niet buiten geweest, al zou ik dat graag willen met dit weer!

Jij wel Me81? Hoe was je nacontrole?

Moet twee weken p.o. De hechtingen eruit laten halen maar dat mag ook bij mijn huisarts aangezien ik anderhalfuur moet rijden richting de kliniek.

En dan na zes tot acht weken en zes tot acht maanden nacontrole, dus dan gaan we er gewoon een lekker daagje van maken. :)

Nouja maak me over het meeste echt geen zorgen, je leest zoveel op het forum dat ik het gewoon maar over me heen laat komen en alleen wanneer het echt niet goed voelt bel ik de kliniek wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog niet buiten geweest, als zou ik het wel heerlijk vinden om dadelijk een met de kleine op de slee een wandeling te maken :) Mijn man mag de slee trekken hé :)

Ik mag straks op nacontrole, de draadjes zitten langs de binnenkant van mijn huid dus ik hoop dat ze oplosbaar zijn. Ik zou het wel heel vroeg vinden om de draadjes er nu al uit te krijgen! Ik zou bang hebben dat de protese eruit valt ;)

We fijn dat je je niet veel zorgen maakt! Zo mot het ook! :)

Ik ga eens kijken in je album!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :)

Hoop alleen wel dat ze nog wat ronder worden zegmaar..

Maar denk dat ze ook nog wel wat moeten zakken aangezien ze dual-plane geplaatst zijn...

Heb net voor de grap ff opgemeten met bh aan en dan zou ik uitkomen op een 80c, normaal gesproken zit ik op 75 qua omvang, dus ben echt benieuwd!

Morgen weer douche, heb er nu al zin in! :D

Merk echt wel dat ik elke dag meer kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.