Ga naar inhoud

Dropje_90 : 12 januari 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nou ik ben vanmiddag op mijn eerste consult geweest bij dr. Demeyere, wat een aardige man is dat :)

Gaf een hele duidelijke uitleg en kon al mijn vragen goed beantwoorden!

Toen natuurlijk het spannendste moment; het passen.

Het kwam er op neer dat ik net genoeg weefsel heb op het voor de borstspier te doen met ronde prothese, maar dat 250 tot 300 cc wss het maximale kan zijn voor mij om het natuurlijk te houden..

Nu baal ik hier zelf heel erg van omdat ik toch meer in gedachte had...

Dus zit nu eigenlijk een beetje met een baalgevoel.. :( hij kon mij ook geen richtlijn geven wat voor cupmaat dat ongeveer zou worden en achter de spier was eigenlijk sowieso geen optie...

Opzich aan de ene kant voelt het heel goed en denk ik jaa ik laat me door hem opereren en hij kijkt wat erin past, maar aan de andere kant ga ik graag nog naar dr. Plovier en het ACCZ voor een consult om te kijken wat zij zeggen.. Maar dan weet ik ook zeker als zij meer cc's zeggen dat ik ga twijfelen of ze dan nep worden...

Wat zouden jullie doen? En heeft er iemand dit aantal cc's gekregen?

Pff word gewoon gek van mezelf op dit moment, al die twijfels, maar moet er hard voor sparen en vind het zonde als ik ze dalijk alsnog te klein vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai dropje,

Www.dianagabriels.nl zit in Barendrecht. Ze is ook heel goed. Ik ben via haar door Dr. F straten geholpen. Echt een super man. Ook super werk geleverd.

Ik heb 450 cc laten doen en hij vond het eigenlijk te veel. Maar toch heb ik het laten doen. En ik ben er heel erg blij mee.

Groetjes Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik inderdaald toch maar eens naar dr. Plovier ga bellen voor een afspraak..

Maar dr. Demeyere zei ook dat dualplan helemaal niet bestaat dus lekker vaag allemaal want anderen zweren er weer bij..

Degene die hem dualplane geplaatst hebben gekregen, vervormd je borst niet heel erg bij het aanspannen van de borstspieren? Daar ben ik eigenlijk nog wel het meeste bang voor..

Haha en zo blijven de vragen komen... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou, daar ben ik eindelijk weer :)

Ik heb mijn consult bij dr. Plovier gehad, deze raadde mij 400 tot 450 cc aan dual plane. Dit zou dan uitkomen op een D, wat ik graag zou willen. Dit word waarschijnlijk het maximaal aantal cc's wat geplaatst kan worden om het natuulijk te houden..

Na 2 dagen verzinnen met mn vriend hebben we besloten om het gewoon te gaan doen.

Ik had er een goed gevoel bij, beter als bij dr. Demeyere.

Dus heb al mijn moed verzameld en gebeld voor een datum, 12 januari om 12 uur word ik geopereerd.

Vind het heel echt heel erg spannend en aan de ene kant twijfel ik nog heel erg, maar aan de andere kant denk ik gewoon doen haha.

Maar het enige waar ik nu nog echt mee zit is het volgende: vervormd een borst nou heel erg als de prothese onder de spier is geplaatst en zie je dit?

Verder ben ik hard aant verzinnen wat ik nog meer allemaal aan dr. Plovier wil vragen, stress begint al te komen bij het idee haha! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meis,

Zelf ben ik ook geopereerd door Plovier en heb ze dual plane geplaatst gehad.

Alleen als ik mn borstspieren heel erg hard aanspan dus

bijvoorbeeld als ik in de sportschool met gewichten train

dan worden mn boobs iets naar buitengedrukt door het aanspannen van de borstspieren.

Maar misvormen doen ze absoluut niet, ookal heb ik ook hoog aantal CC,

dus bij 400-450cc zal je het helemaal nauwlijks zien.

Als je geen B cup of meer hebt of een dikke huid dan zal ik

sowieso voor dual plane plaatsing of achter de spier gaan als ik jou was.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tijgertje, bedankt voor je reactie!

Dat vervormen valt dus gelukkig heel erg mee :)

En hoe is het verder bevallen bij plovier? Had je zelf om die maat gevraagd die je nu hebt?

Ik wil graag op een d uitkomen, heb nu net een 75 a.

Gaat dat lukken met het aantal ccs wat plovier noemde?

Pfff vind het zo spannend worden allemaal.

Werd 2e kerstdag gebrld door de kliniek dat ik als eerste van de dag word geopereerd, dat vind ik toch wel wat fijner hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo nog maar 2 nachtjes slapen en dan gaat het toch echt gebeuren! De zenuwen zijn nog wel te doen, kijk er heel erg naar uit.

Ben al begonnen met de voorbereidingen: ibuprofen is in huis, heb ook alvast bio-oil gekocht en mn kamer is aan kant. Alles wat ik nodig heb staat op armhoogte en anders is mijn vriend in de buurt om te helpen (hij heeft een week vrij :) )

Ook ben ik erachter dat de hoofdsteun van mn matras omhoog kan dus dat komt mooi uit..

Ben ik nog dingen vergeten...?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja paracetamol hebben we standaard voldoende in huis dus daar hebben we voldoende van :)

Waar is die lippenbalsem voor? Krijg je spontaan heel erg droge lippen ofzo haha.

Oeh nog 1 nachtje slapen *stuiterstuiter*

Is het normaal dat ik allemaal doemscenario's voor me zie? :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dropje, ik zie ook doemscenario's voor me! Wat een zenuwen heb ik! Ik zal zo blij zijn als ik er vanaf ben. Deze nacht heb ik voor de eerste keer gedroomd :) Ik droomde dat ik op een salontafel werd geopereerd en dat er maar een beetje gegokte werd hoeveel verdoving ik kreeg. Arghhh, ik zal zo blij zijn als het morgen rond deze tijd is!

Succes morgen alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pascalle jij hebt het iig achter de rug, heerlijk lijkt me dat!

Hoe gaat het met je? Blij met het resultaat?

Oeh Me81 jij mag ook morgen, spannend!

Al helemaal klaar met de voorbereidingen??

Hoelaat mag je?

Voorderest iedereen bedankt, doen jullie voor me duimen? 0:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dropje, om 7.30 mag ik me melden, en jij? Ik en klaar met alles, behalve de brandnetethee heb ik niet. Maar dat is nog het minste hé :)

Dadelijk nog wat was vouwen en nog even mijn gemakkelijke broek naaien want door mijn veranderde werkrooster deze week heb ik niks kunnen doen :(

Ik zal zo blij zijn als het moren middag is! Ik zou zo weglopen denk ik :) Ben jij ook zo gespannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel piepke :)

Ik moet morgen om 7 uur aanwezig zijn dus wij gaan half 6 rijden :)

Brandnetelthee heb ik ook niet hoor, dat is voor de vochtafdrijving toch?

Ik heb zoiets van ja alsk het nodig heb haal ik het wel in huis..

Sportbh heb ik ook nog niet gehaald, vind het moeilijk inschatten welke maat ik nodig heb en krijg een bh van de kliniek dus dan weetk iig welke maat ik moet hebben :)

Zenuwen vallen nog wel mee, heb wel wat kriebels in mn buik maar ben gewoon opgewonden zegmaar..

Dus niet echt stress, heb er zin in!

Alleen ben ik als de dood voor naalden, dus dat word het ergste voor mij haha!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.