Ga naar inhoud

Dropje_90 : 12 januari 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

intubatie? heb ik een slang in mn mond gehad?!?? :-O

ik dacht dat Plovier had gezegd dat ik gewoon zelf ademde tijdens de operatie, mmmm..

Ja... dat zeggen ze idd. Maar toch denk ik dat je een slang krijgt. Ik moest mijn madonnapiercing uit doen, en mn tongpiercing..maar toen ik vroeg of de madonna mocht blijven zitten omdat het staafje gelijmd ( en dus muurvast ) zat zei Valerie : neeee die moet er echt uit want we willen nergens achter blijven hangen met de slang ( en de laaste woorden sprak ze haast onhoorbaar uit) hihi. Ik zag dat ze zich opgelaten voelde toen ze het zei, dus ik heb een VERMOEDEN dat ze mensen vooraf niet angstig willen maken voor die 'slang in hun keel'.?????

Ow.. Ja kan zijn dat Plovier niet intubeert..... Dan gebruikt hij geen spierverslappers bij de narcose.....

Wist ik niet :)

Nou, dan heb je geen slang in je mond gehad. Geruststelling? :38:

Blijf er nog altijd over twijfelen, had twee keren een lichte keelpijn na de narcose. ander keertje weer niet, maar toen ben ik maar 30 min onder zeil gewest :17:

Dropje : gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!! :43:

Wat fijnnnnn dat je eerst mocht slapen, en toen pas infuus kreeg!!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee piepke ja ik denk ook wel dat je een slang kreeg hoor heb echt 1 dag na de operatie flinke keelpijn gehad...

En toen mn vriend me zag na de operatie heeft hij iets weggehaald rondom mn mond van plaksel ofzo..

Dus denk wel van een pleister die de slang op zn plek houd...?

Ja vond het zo top dat ze het infuus later hebben gezet ben zo bang voor naalden... :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toen mn vriend me zag na de operatie heeft hij iets weggehaald rondom mn mond van plaksel ofzo..

Dus denk wel van een pleister die de slang op zn plek houd...?

Ja vond het zo top dat ze het infuus later hebben gezet ben zo bang voor naalden... :$

Ik was mn snor ook kwijt nadien, super zeg :35:

hahahaahhahahahaah grapjeee!!!!!!!!!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja ik heb het ook niet gevraagd en het maakt mij ook niet zo heel erg veel uit, maar ik denk echt wel dat hij het eerlijk zou antwoorden hoor als je het zou vragen....

Maar dames wat denken jullie, gaan mn borsten nog uitzakken? :)

Voeg me even toe om de foto's te kunnen bekijken als we nog geen vriendjes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo daar zijn we weer :)

Het herstel gaat voorspoedig, wel veel spierkramp in mn linkerborst :o

Merk wel dat ik beter slaap en ook minder pijnmedicatie nodig heb.

Net weer lkkr gedouched, zal morgen even foto's plaatsen want ze zijn toch alweer veranderd :)

Het enige wat ik me nu afvraag is, ze staan bestwel ver uitelkaar..

Gaat dit nog veranderen? Verwacht niet een superspleet zegmaar, maar denk dat ik nu gewoon geen bh ga passen omdat ze tever uit elkaar staan...

Heb heus wel geduld maar maak me gewoon een beetje zorgen...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, je decolleté... Normaal gesproken verandert daar niet zo heel veel aan. Het gaat om de stand van je eigen borsten. Als ze van te voren al redelijk ver uit elkaar stonden, dan zal daar bij een borstvergroting niet veel aan veranderen.

Verder gaat het erom hoe ver je pc de borstspier van je borstbeen losgemaakt heeft.

De ene pc neemt meer risico dan de andere :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lang geleden, even een up-date hoe het nu gaat :)

Ben erg blij met mijn borsten, zijn met aanraken nog wel iets gevoelig maar verder geen klachten meer :)

Ben alweer volop aan het paardrijden (Wel met goede sportbh's) en ben aan het werk en hierbij helemaal geen klachten.

Het gevoel is wel nog steeds aan het bijtrekken gelukkig, mijn tepels waren in het begin heel erg overgevoelig en de rest ongevoelig ;)

Maar nu is de overgevoeligheid voor het grootste gedeelte weg en komt het gevoel ook in de gevoelloze plekken weer terug.

Uiteindelijk zit ik qua bh maat op een 75 d of e maar zelf vind ik ze totaal niet zo groot tonen.

Ik ben heerlijk van mijn borsten aan het genieten, zeker nu het mooie weer er aan komt.

Ik moet eigenlijk nog wel even de nacontrole afspraak maken maar dit vergeet ik telkens, aangezien ik er ook niet door mijn borsten aan herinnerd word hihi.

Al met al dus totaal geen spijt gehad van de operatie en ik ben er echt heel erg blij mee. Ik merk dat ik een stuk zelfzekerder ben geworden en mezelf ook mooier vind :) (klinkt fout maar niet zo fout bedoeld...)

Het enige wat van mij nog anders zou mogen is dat ik nu nog geen spleetje heb. Maar ach, voor de operatie stonden ze ook al niet dicht bij elkaar dus dat was te verwachten.

Misschien binnenkort nog maar even foto's plaatsen, dan kunnen jullie ook zien hoe erg ze veranderd zijn vergeleken met de laatst geplaatste foto's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.