Ga naar inhoud

Mammografie,kan ik erop staan om er een te krijgen..


Gast

Aanbevolen berichten

Och meiden..ik lig hier te huilen in mijn bed..kom ik naar boven heeft mijn man een lief gedichtje op mij bed gelegd en op het laatst staat er op..

Veel geluk voor morgen..

Ik ben sooow bang...de tranen blijven stromen..alle stress komt er nu opeens uit."heb me voor anderen steeds groot gehouden..maar ga echt kapot van angst..

Ga er echt helemaal vanuit dat het foute boel is..godverdomme kutzooi..sorry moest er effe uit..

Wil nog zo graag heel lang bij mijn gezinnetje zijn..zoiets schiet nu door mij hoofd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid toch... wat een stress... Dit moet vreselijk voor je zijn....

Ik weet dat ik je niet kan helpen, alles wat er gezegd wordt, wil er toch niet in bij je.... Dat is nou eenmaal zo. Daarom is het ook zo belangrijk dat je snel met therapie begint en dat ze je bij het Riagg serieus nemen...

Hoop dat je daar gauw aan de beurt bent!

Het zit echt in je hoofd meid, vreselijk moet het zijn, maar niemand kan je geruststellen. Het enige dat je kunt doen, is proberen zelf die irreeele gedachten een beetje uit je hoofd te krijgen.....

Waarom neem je niet iets rustgevends? Je maakt het jezelf heel moeilijk zo :)

Heel veel sterkte!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden..

Eerst heb ik de mammo gekregen..man deed dat pijn zeg..

Of dat door de borstverkleining komt?? Vroeger toen ik nog meer had heb ik 3 keer een mammo gehad.die waren niet zo pijnlijk als deze nu .

Maar goed alles voor een goed doel!!

Daarna moest ik wachten totdat de radioloog de fotos bekeken had.

Daarna kreeg ik echo om me gerust te stellen..

Hij heeft me alles uitgelegd,vet,en borst en klierweefsel..etc etc..

Fotos waren goed!!!!!

Op de echo kon hij ook niks geks vinden,een tumor zag anders uit zei hij.

Hij zei dat het best een cyste kon zijn geweest.

Maar hij zag dus niks geks op de echo en ook niet op de fotos.

Borsten die een verkleining hebben ondergaan daar zit het weefsel op andere plaatsen als normale borsten.of anders verdeeld..hij heeft het fijn uitgelegd en me laten uitleggen waar ik die knobbel voelde..

Maar........een tumor zag hij niet en ook niks afwijkends..

De dokter krijgt er een verslagje van..hoef ik dus niet meer voor te bellen want ik weet al dat alles goed is.

Dit alles ga ik nu een plekje geven en accepteren en dan 14 nov..echt met veel moed de therapie beginnen..en dat ik het ga overwinnen..

Lieve lieve meiden hier..sorry sorry sorry voor mijn gezeik iedere dag hier.ben blij dat ik hier gesteund ben...dat doet me zo goed...

Heb tijdens fotos en echo effe de tranen laten gaan......

Joehoeeeee ik kan weer gaan leven,,lekker de verjaardag van mijn zoon gaan vieren, lekker op vakantie met kerst en nieuwjaar..

Maar eerst morgenn pap zijn as verstrooien zodat hij ook zijn plaatsje heeft.

Pap .love you en ben trots op jou!!!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey amyomi!!!

GEFELICITEERD!!! wat een geweldig nieuws.. en wat een opluchting moet dit alles zijn!

je kan weer ademhalen, leven, blij zijn, je onzekerheid ff oplsluiten!

meis wat goed van je dat je zelf die mamo geregeld hebt. en wat een goede instelling van die arts dat hij je onder zijn vleugels heeft genomen en het e.e.a. heeft uitgelegd voor je! hoef je in ieder geval niet meer onrustig te slapen!

Ben zooooo blij voor je!!! heerlijk nieuws...

en je excuses hoef je toch niet aan te bieden!!! logisch toch dat je je onzeker maakt! en wat moet het dan toch fijn zijn om hier even je verhaal te kunnen schrijven.

Je kan weer verder!!!!

je pa zou zeker trots op je zijn. Vertel dat maar hardop als je morgen zijn as gaat uitstrooien.

daarna kun je je heerlijk concentreren op de verjaardag van je zoon!

en daarna... nog lekkerder op vakantie om een mooi jaar af te sluiten!!! meid heerlijk toch allemaal wat er in het vooruitzicht zit!!!!

Ook super van je, dat je besloten hebt om in therapie te gaan. stapje voor stapje en dan kom je er zeker wel! je kunt het overwinnen!!!!! houd dat altijd in gedachten.

en als je nog eens lekker je gal kwijt wilt, kan hier altijd!!! geen probleem.

dikke kxs en knuffel... maak er een feestje van vanavond. lekker onbezorgd je nacht in... samen genieten met je manneke en heerlijk ontspannen slapen!!!!

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goed nieuws!!!! Tp heeft hierboven alles al gezegd dus daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Zeker dat je aan die therapie gaat beginnen is super moedig van je! Maar het is ook de enige manier om het onder controle te krijgen en weer de baas te worden van je eigen gedachten.

Dat is een stuk fijner leven.

Je kan het!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tietenpietje..

Met je berichtje bezorg je me tranen in mijn ogen,

Met je zin dat ik maar hardop kan zeggen tegen pap dat hij trots op me kan zijn.

Hou me altijd zo groot ook wat pap betreft maar toch.....snik...mis je hem he..

Maar morgen krijgt hij een mooi plekje op een natuurbegraafplaats.

Dan kan hij rusten..en wij af en toe bij hem op bezoek gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amyomi

Wat een supergoed nieuws he!! TP verwoord het allemaal heel goed, daar is ze een kei in. Ik sluit me ook volledig aan bij wat ze zegt!!

Fijn dat je dit nu een plekje kunt geven en dat je verder kunt! En 14 november, dat is nog twee weekjes :) Dat is te overbruggen he :)

Een nieuwe start maken voor een minder bezorgd leven, dat is wat je dan gaat doen, en ik vind het heel knap van je dat je toch de knoop doorgehakt hebt! :35:

Daar is heel wat kracht voor nodig, want eer je hulp zoekt, is er vaak al veel gebeurd....

Heel veel sterkte en kracht bij je therapie en alles wat daarbij komt kijken! Het zal zwaar worden, maar dat weet je! En je zult er sterker uit komen dan je erin ging!

Zet door! Ook als je het niet meer ziet zitten. Dat zijn de moeilijkste momenten, maar ook de meest cruciale. Meestal is het zo, dat direct daarna opeens een stijgende lijn begint!

Heel veel succes meid!

En een mooie dag gewenst morgen als jullie jullie vader een eigen plek gaan geven :147:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.