Ga naar inhoud

Kimmetje91 : 17 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Pffff morgen is het zo ver!!! Volgends mij krijg ik de griep of word ik gewoon ziek van de zenuwen..
Tog is het ergens onwerkelijk en kan ik het niet geloven.
Er is ook maar 1persoon in mijn leven die ervanaf weet. En de mensen die dit lezen dan...
Zelfs mijn moeder weet van niets terwijl ik sinds kort weer bij haar woon.
Hopelijk komt ze er ook niet achter! Dat is ook de enige reden waarom ik bang ben voor evt. complicaties. Als iets mis gaat ben ik bang dat ik het haar moet zeggen.

Zijn er nog andere dames die morgen aan de beurt zijn ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen dan!!

Ga je na de operatie naar huis???!!! JE moeder zal gegarandeerd iets merken aan je, je kan niet aan de ontbijttafel zitten in de gebruikelijke houding ;)

De eerste dag gaat nog wel, maar de dag erna begint het.... dit zal niet lang aanhouden maar toch lang genoeg om huisgenoten niets te laten merken :P

Je zou eventueel een smoes kunnen bedenken als je het écht niet wil zeggen, maar dan moet je liegen tegen haar, liegen is weer wat anders als verzwijgen, vind ik dan :44:

Je kan eventueel van de trap gevallen zijn en pijnlijke ribben hebben ;)

Heeel veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, mijn moeder zou het heel erg vinden als ze er achteraf achter zou komen. Heeft altijd gezegd dat ik met alles bij haar kan komen, ze zou verdriet hebben als ik het geheim had gehouden...maar goed, ieder voor zich. Heel veel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes !!

Ik herken de zenuwen, maar je zal zo blij zijn eens het gedaan is !

Maarrrr.... ik vrees dat je moeder het wel zal merken, je zal echt niet vrolijk kunnen binnenstappen denk ik ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben zelf ook 2 x door Dr Visser geholpen en je kunt echt op haar oordeel vertrouwen hoor! Ze is echt een kundig chirurg.

Veel succes morgen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeij ze zitten erin !!! Whoop Whoop :1bouncingboobs:

Tnx voor alle succesjes enz!
Ik ga zo mijn verslagje typen over hoe het ging.

En de reden waarom mijn moeder het niet mag weten is, omdat ze borstkanker heeft gehad ze is er zelf achter gekomen omdat ze het knobbeltje voelde. Nu is ze bang als ik ook borstkanker krijg, dat ik er niet op tijd achter ga komen. Ze zei me dat als ik het zou doen ik haar zwaar teleur zou stellen =(
Toen ik gisteren thuis kwam heb ik gezegd dat ik van de huisarts kom en dat ik de griep heb en keelontsteking en toen ben ik meteen naar bed gegaan. Mijn vriendin zorgt voor me en is met me mee gegaan tijdens de bv.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben zelf ook 2 x door Dr Visser geholpen en je kunt echt op haar oordeel vertrouwen hoor! Ze is echt een kundig chirurg.

Veel succes morgen!

Groetjes!

Hey ja ik heb jou van begin tot eind gevolgd. Heftig zeg!! Gelukkig is het weer goed gekomen, ik ben me dood geschrokken tijdens het lezen!

Toen ik gisteren een lijstje over allergieen moest invullen wilde ik bijna invullen dat ik een jodium allegie heb, gewoon uit angst dat ik niet het zelfde zou krijgen.

Hoe is het nu met jouw?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dezen dan mijn verslag,

17januari om 8.00u was ik aan de beurt. Eenmaal daar heb ik nog betaald voor de operatie en de bh. Vervolgends moest ik nog 10minuutjes wachten en toen werd ik naar mijn kamer begeleid.
De kamer zag er goed uit en ook het personeel was erg aardig en legde alles goed uit.
Toen moest ik me uitkleden en kreeg ik een schortje met een badjas om aan te doen. Ook kreeg ik een zetpil die ik GELUKKIG zelf mogt in doen, want een vreemde vinger in mijn kont vind ik geen leuk idee (ook geen bekende vinger).
Na een kwartiertje wachten en een droge mond dacht ik, zo even een slokje water drinken... Op dat moment kwam een verpleegster na binnen die zei 'NEE WAT DOE JE?!'. Dus ik zei 'ja even een slokje drinken :22: ' ... Toen zei de verpleegster 'nee meid dat mag absoluut niet, je moet nuchter zijn'.
Waarop ik weer zei 'ow vanmorgen heb ik een kopje thee gedronken'.
De verpleegster keek me een beetje zorgelijk aan en nam me mee naar de operatie kamer. Daar vroeg ze aan de anesthesist of het erg was dat ik een kopje thee had gedronken. Dr Visser hoorde het en zei meteen 'dat is dom hea!!' waarna de anasthesist antwoorden, 'ze kan pas uiterlijk na 11uur behandeld worden'.
Dus ik werd weer terug naar mijn kamer gebracht waar ik heb moeten wachten tot 11uur. Ik was natuurlijk vet aan het balen.. Super dom ook natuurlijk ik als verpleegkundige moet me enorm schamen.
Toen zijn ik en mijn vriendin maar tot 11uur op het bed in slaapgevallen. En ja hoor om 10 op 11 was het zo ver. De verpleegster kwam me halen voor poging 2. Ik liep de operatie kamer binnen, klede me uit en ging op de tafel/stoel liggen. Terwijl ik om me heen keek begon ik me slaperig te voelen en opeens werd ik wakker....
Ik keek om me heen en zag niemand ik riep en riep niemand kwam onder tussen hoorde ik piep piep piep piep... Mijn hartslag.. Ik voelde het saturatie aparaatje vast zitten aan mijn vinger en trok het los, waarna ik pieeeeeeeeeeeeeeep hoorden. Plots hoorde ik een deur en maakte ik het saturatie aparaatje weer vast aan mijn vinger. De anathesist kwam naar binnen en vroeg of alles goed was en of ik van of ik van de saturatie meter wou afblijven, ik zei hem ooohhh ik dacht al wat heb ik voor een rare wasknijper aan mijn vinger hangen. Hij lachte en ik was helemaal in de zevende hemel, wat een geweldig gevoel die slaapverdoving! Ik vroeg hem nog of hij ook aleens een slaapverdoving heeft gevoeld waarop hij nee antwoorde en waarop ik weer zei, wat ben je nou voor een anasthesist als je niet eens weet wat jouw patienten voelen?! Daarna zei ik spuit je wat van dat spul in en kom erbij liggen! Hij begon te laggen en ik dacht wat zeg ik nou, ik voelde me dronken.. Helemaal versuft vroeg ik nog, wat doe ik hier? Hij zei me dat ik klaar was en zo naar mijn kamer begracht werd.
Toen ik eenmaal op mijn kamer aankwam moest ik overstappen van het bedje naar mijn bed en toen pas voelde ik het... Woow!! een drukkend gevoel als of ik geen lucht krijg, maar tog weer wel. De pijn viel reuze mee.... maar de druk poeh dat is effe wennen.
Verder heb ik nog 2uurtjes daar mijn roes uitgeslapen en mocht ik gaan.
Toen ik thuis was heb ik even hoi gezegd tegen mijn moeder en gezegd dat ik van de dokter af kom die mij adviseerde bedrust te nemen ivm griep en een keelontsteking. Daarna ben ik naar boven gegaan en gaan slapen. Tot dat moment ging nog alles goed. Toen ik wakker werd ging het minder goed, pijn had ik vooral aan mijn rug omdat ik op mijn rug had geslapen. Vreselijk!
Tot nu toe vind ik het op mijn rug slapen het grootste min punt van de vergroting...
Verder is het gewoon mezelf in houden om me niet te veel in te spannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rug, hoe herkenbaar! :) Maar het gaat na een paar dagen echt wel beter hoor. Ik slaap nog heel licht, maar toch al zonder rugpijn :)

Verder vind ik de opmerking van de pc wel grof!

Ik heb ook een slaapverdoving gehad, heerlijk hé :)

En vooral, gefeliciteerd met je borsten! Succes met het verbergen voor je moeder en veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een beetje blauw, aan de onderkant van mijn borst een klein plekje en op de borst tussenin ook een plekje. Dat blauw zijn is wel normaal denk ik. Dat bloeden weet ik niet. Er zijn hier zeker experten die je daar aan antwoord op kunnen geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.