Ga naar inhoud

Kimmetje91 : 17 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja het wondje is al aan het verminderen dus, zolang het nu minder word en weg blijft dan ga ik niet na een arts.
Deze zomer laat ik het zo, dan heb ik te minste 1 zomer ervan kunnen genieten.
En anders word het opnieuw sparen .... :Laie_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik begrijp niet hoe ze aan de hand van die foto eigenlijk die diagnose hebben kunnen stellen.. Het verbaasd me...

Ik zou het gewoon blijven schoonmaken en anders een vetgaasje erop doen, als het niet groter wordt en af en toe plakt aan je gaasje of pleister :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,daar heb je een punt,dat ze zoiets even zeggen,via een mail is

ook niet netjes.

ze lijken het een beetje van zich af te schuiven.

Ze hadden er eerst zelf goed naar moeten kijken.

Ze hebben een vermoeden dus moet je zelf een afspraak regelen?

beetje vreemde zaak.....en nu zit je met de gebakken peren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Omg... ik heb enkel nog maar de eerste pagina gelezen en ik schoot meteen in de lach!!! :45:

Ik hoop dat jullie het hadden over Belgische limburgers want ikzelf ben ook Limburgse mét brede heupen (dikkere kont) en redelijk smalle taille...

Typisch :D Ik heb ook een consult opstaan bij de Welnesskliniek in Genk maar weet niet bij welke dokter... :106: vergeten te vragen

Ben benieuwd 9 juli eerste consult...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

2jaar terug liet ik een borstvergroting uitvoeren ik dacht dat daarmee mijn 'problemen' kwa uiterlijk waren opgelost.

Alleen nu denk ik continu aan andere gebreken, zoals benen, neus, haren, buik enzovoort.

Afgelopen zomer lag ik in het zwembad te balen over mijn uiterlijk en zag een jongedame met doorgegroeide wenkbrauwen, scheven tanden, spierwit, doffe haren, geen borsten, dikke benen en een platte kont. En ze had zo ongeloofelijk veel lol met haar vrienden.

Ik bewonderde dat echt en dacht bij mezelf als ik zo uitzag durfde ik me helemaal niet te vertonen.

Nu merk ik dat zulke negatieve gedachtes steeds groter en heftiger worden.

Herkent iemand dat en hoe word je zelfverzekerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je word pas tevreden met je uiterlijk als je de perfectie niet wil nastreven.

Regelmatig zie ik ook mooie vrouwen passeren en dan denk ik ook, amai het perfecte haar, mooi gezicht, perfect rechte witte tanden, goed figuurtje, modieus gekleed.

Maar dat is mijn eerste indruk, als je dan met hun gaat praten, dan heb je zoiets van mm eig gaat dat uiterlijk ook wennen, en heb je niets speciaal of uniek.

En gaat het eig ook maar gewoontjes worden.

Wat ik ongelooflijk knap vind, zijn de naturel ogende vrouwen.

Met hier en daar een onvolmaaktheid.

Dat zei ik ook altijd. Ik heb maar 1 groot complex en dat zijn mijn borsten en dat maakt mij tot het niet vrouwelijk genoeg voelen.

Ik ben heel slank en groot, heb blauwe ogen, lang blond haar, beetje stereotype zo klinkt het wel ;)

Vele zijn jaloers op mijn model en zouden er ook van verschieten als ik zou zeggen dat ik een complex heb.

Ik besef ook dat vele meiden zouden willen tekenen voor mijn lichaam, maar verder ben ik ook niet perfect. Je kan altijd verder en verder gaan,mijn tanden zijn ook niet perfect, mijn kont ook niet. Maar da boeit mij ni.

Perfectie is saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat uiteindelijk om het gehele plaatje, en dat komt neer op de uitstraling van iemand.

Je hoeft niet alles perfect te hebben, dat gaat je niet uniek maken.

En iedere vrouw heeft haar onzekerheden ook al lijkt dit bij sommige vrouwen ook niet het geval, toch is het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs de mooiste meisjes hebben complexen, geloof het of niet.

Maand of 3 terug vroeg een vriendin dat ik toch echt geen klagen heb. Mooi figuur etc

Tot als ze hoorde dat ik zoveel last had van m'n borsten. Ik dacht hetzelfde van haar, en ze heeft ook complexen.

Iedereen heeft wel iets. Er zit veel verstopt onder kledij ;)

Sommige meiden trekken zich niets aan van hoe ze eruit zien maar dat kan ik ook niet.

Probeer jezelf wel te aanvaarden en je zelfvertrouwen op de bouwen. Als je er loopt met opgeheven hoofd is er niemand die je minpuntjes nog merkt.

Zorg voor flatterende kledij en dat je je zelf sexy voelt. Ik vind superskinny al lang niet mooi meer. Gewoon goed in je vel zitten en dat uitstralen is vaak 1000 keer mooier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, als je merkt dat het een steeds groter probleem voor je wordt zoek dan alsjeblieft hulp. Klinkt misschien zweverig of eng, maar die mensen zijn er voor opgeleid en kunnen je het beste helpen. Waarom nog jaren onzeker rond blijven lopen? Ga eens bij je huisarts langs en leg je probleem uit, je zal echt niet uitgelachen worden. Het is echt een probleem van deze tijd en ik denk dat veel vrouwen en ook mannen zich erin herkennen, maar je moet er niet in verdrinken! Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut. Hier kun je het beste hulp voor zoeken. Heb dit ook gedaan en heb hier veel aan gehad :) ik kan weer goed en rustig in de spiegel kijken.. Het blijft altijd wel een zwakte ofzo maar niet zo erg dat ik niet meer naar buiten wil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.