Ga naar inhoud

Bigbooby11: 13 november 2012: Dr v Selms: J v Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen aan jullie!

Ben een jonge meid van twintig jaar die een tijdje geleden de knoop heeft doorgehakt om tóch een borstvergroting te doen. Je zou denken een hele jonge meid, "zij heeft het niet nodig". Echter heb ik mezelf dat ook heel lang voorgehouden maar op een gegeven moment de knop omgezet en een afspraak gemaakt. Ondertussen wel met een aantal mensen over gesproken en zij hadden goede ervaringen met de van Goyen kliniek in Amsterdam, dus advies gevolgd en langsgegaan.

Op dit moment draag ik van de Hunkemoller de bh maat 75D, maar na de afspraak van dr Selms bleek dat mijn bh maat een (hele) grote B, kleine C was... Daar ging mijn ego, hahaha! Een goed gesprek gehad, het een en ander doorgenomen en de opvulling die ik zal krijgen zal komen op 275cc of 325cc afhankelijk van wat past. Natrelle implantaten. Volgens hem zal ik dan uitkomen op een DD kleine E.

Vroeger dat ik jonger was had ik al snel grote zware borsten, op mijn zestiende had ik E. Hatsee! Dat was moeilijk voor mij omdat te accepteren en op het moment dat ik dat geaccepteerd had viel ik tien kilo af, wat op dat moment niet direct op mijn borsten te zien was, maar uiteindelijk dus wel.. Vandaar nu deze beslissing! :)

Ontzettend spannend vind ik het vooral het eindresultaat en alles eromheen!!

Het is fantastisch al die foto's te zien en verhalen te lezen, alleen wat ik wel merk is dat de ene borst de andere niet is en dat ik voor mezelf er niet uit kan halen op wat ik uit zal komen exact. Niemand weet dat haha! Dinsdag 13 november ga ik onder het mes dus het kriebelt steeds meer!

Zijn er meer mensen met dezelfde plastisch chirurg?

Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Alvast bedankt voor de reacties,

X big booby

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik zou eerst bij van Selms gaan maar na meerdere consulten toch voor een ander gekozen.

de tip die ik je wel wil geven...van Selms werkt ook in het SLAZ daar betaal je voor een BV met natrelle 3100 euro,scheelt een hoop met waar je nu wil gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bigbooby

Ik ben op 5 juni geopereerd door van Selms. Ik ben erg tevreden over hem, en over het resultaat.

Ik had een B cup, en heb 245 en 255 cc gekregen, nu heb ik een E cup.

Heel tevreden, zeer mooi resultaat vind ik zelf, en vind van Selms een hele aardige, en vooral vakkundige arts.

Neemt echt de tijd voor je, en houdt echt rekening met je wensen.

Succes!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi veer!

Fin dat je zo snel reageerde!! Zoals je gelezen hebt ben ik benieuwd waar ik op uit kom maar als ik jouw bericht lees voel ik mij een stuk geruster!!

Op welke Hunkemoller maat zat jij voor jouw operatie? Zoals in het bericht wat je gepost had gaf je aan dat het b was, maar was dat zijn indicatie?

Mag ik misschien ook je leeftijd weten?

En de profielfoto die jij hebt, zijn dat jouw wonders?

Oh nog een vraag! Gaf hij jou de cc's aan? En had je toen ook niet zoiets van: ben benieuwd wat het precies wordt?

Dank je in ieder geval voor je bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Big Booby,

Ik ben al 3x door hem geopereerd.

De 1e keer was 19 jaar geleden, de 2e keer was verleden jaar, toen was ik na een half jaar niet meer zo tevreden, dus weer een wissel en deze is nu ongeveer 8 weken geleden geweest.

Nu ben ik erg blij met het resultaat.

Ik heb de laatste operatie voor de helft van de prijs hoeven te betalen, omdat hij ook zag dat het niet helemaal geworden was, zoals ik het graag wilde.

Dus nu helemaal tevreden.

Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

...van Selms werkt ook in het SLAZ daar betaal je voor een BV met natrelle 3100 euro,scheelt een hoop met waar je nu wil gaan ;)

Goed tip :35: Ga je die ook opvolgen misschien BigBooby?

Ik ga je topic eventjes verplaatsen naar de operatieverslagen, aangezien je datum voor de operatie al vastligt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bigbooby

Sorry voor de late reactie!

Als je vrienden met mij word kun je in mijn profiel de rest van de fotos zien:)

Ik had van Sapph altijd een B cup, HUnkemoller kwam ik nooit zo vaak, maar misschien dat je iets kunt vergelijke met Sapph:)

Van Selms was het inderdaad eens met het feit dat het een B was, en ik was natuurlijk ook supernieuwsgierig waar ik op uit zou komen!

Toen ik na 5 weken eindelijk voor een nieuwe bh ging shoppen kwam ik in de winkel, en zei ik dat ik dacht dat ik een C zou hebben. Die vrouw zei meteen nou dat is zeker een D wat jij hebt, toen dacht ik nog even stiekem nou die weet ook niet waar ze het over heeft haha, maar toen bleek ik een E te hebben, dus ze had toch gelijk hihi.

Ik ben 23 jaar, ik was 22 toen ik geopereerd werd.(nu bijna 5 maanden PO)

Hij gaf mij het aantal cc's wel aan, en ik had met hem afgesproken dat als hij tijdens de operatie zou denken van nou het is teveel,dat hij minder zou doen, en bij te weinig dat hij naar eigen inzicht meer zou doen. Maar dit was het mooiste.

Als je me even uitnodigd kun je de rest van de fotos zien:)

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste meiden!

Aanstaande dinsdag 13 november is het zover! Ik onderga dan eindelijk mijn BV! Bij van Selms in de Jan van Goyen kliniek in Amstetdam! Natrelle 275cc of 325 afhankelijk van wat past :)

Hebben jullie nog tips voor mij qua smeersels of sportbh's of andere handige tips?

Ik heb er in ieder geval super veel zin in!

Alvast bedankt voor de reacties !!

X big booby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bigbooby,

spannend nog maar 2 nachtjes te gaan...

Ikzelf heb bij de kliniek 2 kliniekbeha's gekregen en die heb ik 6 weken gedragen. daarna heb ik de Shock absorber gekocht. die zat echt heel fijn en strak!!!

Nog geen zenuwen dus?? Alleen nog maar gezonde spanning?

Succes alvast!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bigbooby

Spannend, nog twee daagjes :)

De shockabsorber level 4 schijnt een goede bh te zijn idd, wat Lucky zegt :) En wat smeersels betreft. De eerste twee weken zou ik sowieso niet te veel smeren, zodat het inkapselingsproces niet verstoord wordt.

Je littekens mag je pas insmeren als de wonden helemaal dicht zijn en geen korstjes meer hebben!

Eerst maar eens de operatie ;)

Neem wat lippenbalsem mee, de dag van de operatie, zodat je na de operatie je lippen kunt insmeren als het nodig is. Ik had wat schrale lippen van de intubatie, was toen wel lekker om ze ff in te smeren :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bigbooby11, welkom op dit prachtige forum :D

Je hebt morgen al je operatie!! Snel hoor!

Als tip kan ik je adviseren om een paar dikke warme sokken mee te nemen. Als je wakker word uit de narcose heb je het koud en ga je enorm bibberen. ;)

En voor de rest, geniet en laat het over je heen komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies!

Morgen om 14:05 ben ik aan de beurt!

Bedankt voor de tip met de warme sokken!

Kriebels krijg ik steeds meer! En het beginnen met smeren zal ik inderdaad even mee wachten op advies!

Ben benieuwd heb nog nooit een operatie gehad! Hihi! Heb nu al zin in bh's kopen!

Thanks!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.