Ga naar inhoud

Bigbooby11: 13 november 2012: Dr v Selms: J v Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Hee Meiden!

Ben zes dagen p.o en heb 325cc gekregen en was bij Van Goyen kliniek in Amsterdam bij dr.

Van Selms.

Mijn borsten zijn qua grootte nooit echt hetzelfde geweest en ik vroeg mij af hoe dat bij andere melden is!

Zelf korfbal ik, en gooi met rechts. Dus wellicht dat doordat mijn rechter borstspier meer ontwikkeld is dat deze borst iets strakker is dan de linker. Dus de borstspier die minder ontwikkeld is daarvan is de borst iets groter.

Zouden jullie vrouwen aub willen reageren! Het verschil bij mij is klein maar ben toch wel benieuwd! Morgen afspraak met de arts ter controle, dus kan ik zijn optiek ook nog horen!

Alleen wat ik mij afvraag, had ik het moeten zeggen, of heeft hij het sowieso wel opgemerkt (hij ziet tenslotte zoveel borsten, ook zette hij de streepjes voor mijn operatie expres anders) alleen is het verschil zo klein dat het geen zin had om bijv 335cc en 325cc te doen. Omdat dan de borst die eerst kleiner was, dan toch groter wordt dan de borst die eerst groter was.

Achja, laat me graag weten!!

X big booby

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey BB

ik had hetzelfde hoor! en nog steeds een klein verschil zeg maar. Mijn PC zei me ook dat alle borsten niet 100% symmetrisch waren en dat er idd altijd wel een klein verschil is.

ben nu ruim 3 mnd PO en moet zeggen dat het ergste verschil is bijgetrokken, maar toch blijf je altijd iets of wat verschil houden.

ik heb er verder geen problemen mee!

hoop dat je hiermee geholpen bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Bigbooby,

Graag wil ik vrienden met je worden.

Mijn dochter heeft een operatie gepland op 29 mei en nu wil ik jou vragen naar de foto"s hoe je borsten zijn geworden.

Mijn dochter gaat ook voor de borstspiet en het zelfde cc.

Dus ben erg nieuwsgierig hoe het eruit gaat zien.

Groetjes patricia

Hi Bigbooby

Sorry voor de late reactie!

Als je vrienden met mij word kun je in mijn profiel de rest van de fotos zien:)
Ik had van Sapph altijd een B cup, HUnkemoller kwam ik nooit zo vaak, maar misschien dat je iets kunt vergelijke met Sapph:)
Van Selms was het inderdaad eens met het feit dat het een B was, en ik was natuurlijk ook supernieuwsgierig waar ik op uit zou komen!
Toen ik na 5 weken eindelijk voor een nieuwe bh ging shoppen kwam ik in de winkel, en zei ik dat ik dacht dat ik een C zou hebben. Die vrouw zei meteen nou dat is zeker een D wat jij hebt, toen dacht ik nog even stiekem nou die weet ook niet waar ze het over heeft haha, maar toen bleek ik een E te hebben, dus ze had toch gelijk hihi.
Ik ben 23 jaar, ik was 22 toen ik geopereerd werd.(nu bijna 5 maanden PO)
Hij gaf mij het aantal cc's wel aan, en ik had met hem afgesproken dat als hij tijdens de operatie zou denken van nou het is teveel,dat hij minder zou doen, en bij te weinig dat hij naar eigen inzicht meer zou doen. Maar dit was het mooiste.

Als je me even uitnodigd kun je de rest van de fotos zien:)

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.