Ga naar inhoud

RDC. : 14 juli 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Rachel en 19 jaar oud.

Ik wil al sinds mijn 14e een borstvergroting aangezien ik ze gewoon te klein vind en er vroeger ook mee ben gepest. Ik heb nu een cup A, maar het is geen volle cup A.

Ik lees al een tijdje forums mee hier op www.borstenforum.com en heb toch besloten lid te worden, omdat ik de verhalen niet altijd meer kon lezen. Buiten dat is het natuurlijk erg handig om jullie verhalen te lezen en om te lezen hoe de ervaringen zijn bij de verschillende klinieken.

Ik kan zelf niet wachten om een borstvergroting te doen, maar helaas is het geld er (nog) niet.. Dit mede omdat ik student ben en dus, zoals algemeen bekend is haha, niet liggende gelden heb, jammer genoeg!

Ik denk dat ik me zo wel goed genoeg heb voorgesteld en als er vragen of opmerkingen zijn lees ik deze vanzelf wel!

Groetjes,

Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey RDC,

welkom hier!!!

Wel jammer dat je nog even moet wachten voordat je daadwerkelijk een bv kunt laten doen, maar dan heb je wel alle tijd om je in te lezen en ervaringen te lezen van anderen hier.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hayhay Stones78 en Lucky71,

Na ongeveer een jaar heb ik eindelijk door hoe de site met het plaatsen van berichtjes etc werkt, vandaar nu pas mijn reactie. Sorry hiervoor!

Na al het lezen wil ik, hoe het er nu voor staat, een borstvergroting bij Dr Plovier laten uitvoeren. Ik weet al precies wat ik wil en lees heel vaak dat hij plaatjes erg goed kan namaken. Nou bestaan mijn afbeeldingen in m'n telefoon gelukkig voornamelijk uit plaatjes van borsten haha dus ik hoop/denk dat dat zeker goed gaat komen als het voor mij ook de tijd is.

Ik ben nog steeds hard aan het sparen, maar aangezien ik studente ben moet ik natuurlijk ook rekening houden met school, tentamens, deadlines etc.

Het liefst wil ik mijn borstvergroting in juli 2014 gaan doen, dan ben ik ook 6 weken vrij en daarna begint mijn afstudeerjaar. Denken jullie dat dit haalbaar is?

Je bent natuurlijk niet 6 weken helemaal uit de running, maar je kan natuurlijk nog niet alles de eerste weken. En hoe zit het met op vakantie gaan? Weten jullie dat misschien? Ik zou nog wel graag op vakantie willen in m'n zomervakantie natuurlijk!

Nou dames ik hoop dat ik jullie nog lees en andere leden, feel free to react!

Aan al jullie info heb ik iets!

Liefs,

Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug ;)

Sja.. sparen als student duurt vaak wat langer he ;) Maar ik zie dat je wel een doel hebt en al een dokter in het oog hebt :)

6 weken vrij moet zeker genoeg zijn :) Sja en hoe zit het met op vakantie gaan... Van dr. Plovier moet je 4 weken dag en nacht de sportbh aan, dus dat betekend dat je in die eerste 4 weken niet in bikini op het strand mag gaan liggen. Dit in verband met het inkapselingsproces dat goed moet verlopen en waar je boobs goede ondersteuning voor nodig hebben van die sportbh :)

Zwemmen mag je ook die eerste 4 weken niet en meestal wordt aangegeven dat 6 weken niet zwemmen beter is. Wat Plovier hier precies over zegt, weet ik even niet....

Verder mag je je ellebogen niet hoger dan je schouders, de eerste 4 weken en mag je niks tillen dat zwaarder is dan 2 kg.. (dus koffers dragen daar heb je ook iemand voor nodig ;) )

En huishoudelijke werkzaamheden, zoals stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken enz, zijn ook niet aan te raden. De repeterende bewegingen zijn namelijk niet goed voor je kapsel :)

Veel succes met sparen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaay BB!

Haha dank je wel voor de info!

Ik had me in de tussentijd ook al een beetje ingelezen over op vakantie gaan etc.

We zouden eigenlijk met een hele groep vrienden gaan, maar dit gaat voor mij toch voor en daar heeft m'n vriend gelukkig ook begrip voor.

Om nou met een sportbeha onder de parasol aan het zwembad te liggen zie ik ook niet helemaal voor me haha! Ik ben nu al zo blij, omdat ik eindelijk goed kan sparen zeg maar pff het lijkt net of ik het volgende week ga doen voor m'n gevoel terwijl het eigenlijk nog een jaar duurt.. Maargoed!

Bedankt weer en misschien spreken we elkaar nog!

xxx Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meis,

Je kan ook altijd nog extra lenen bij de IBgroep/DUO om de bv sneller te kunnen betalen ;-)

Heb ik ook gedaan tijdens mn studie extra geleend en na mn afstuderen de bv laten doen.

Volgend jaar (2jaar na de studie) begint het terugbetalen en ik betaal dan 1,25% rente en das helemaal niks natuurlijk.

en heb na bijna twee jaar werken eigenlijk bijna al alles bij elkaar gespaard ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Ik ben ook student (en 2014 is mijn afstudeerjaar :P) én ook van plan in juli mijn borsten te laten vergroten! Weet je al een beetje wat je wilt? Ik lees een hoop goede verhalen over dr. Plovier dus prima keuze ;) Succes met sparen en hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladiesss!

Jaaa lenen wil ik eigenlijk niet doen.. Slechte ervaringen mee (mensen om me heen die nog in de schulden zitten) dus nu gaat al het geld dat binnen komt m'n spaarrekening op haha. Heb nu natuurlijk veel minder om uit te geven, maargoed dit is echt prioriteit nr 1 voor mij dus het moet maar!

Ik weet al wel zo goed als zeker dat ik het door Dr. Plovier wil laten doen, waarschijnlijk in de meivakantie op consult en dan een afspraak maken voor in juli.

Ik wil een grote c kleine d, denkkkk ik! Ik ben maar 1.55 dus vrij petit en wil niet dat je eerst m'n boobies ziet als ik ergens langs loop en dat m'n gezicht na 50 cm verschijnt haha.

Ik wil sowieso niet minder dan 300 cc.

Wat wil jij Boho!?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn pc op 250/275cc uitgekomen, ze gaat bij de operatie zelf kijken welke het beste past (ik krijg ze voor de spier). Ik heb er wel voor gekozen om het via IB groep te doen, dit omdat ik er vanuit ga na mijn studie direct een baan te hebben en dan is het een stuk moeilijker om zo'n operatie in te plannen. Daarnaast hoef ik pas in 2018 terug te gaan betalen (maar ben van plan om het al eerder afgelost te hebben) dus tijd genoeg om het daarna bij elkaar te werken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het liever niet doet, het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd voordat ik tot deze stap over wilde gaan. Het helpt ook dat mijn ouders helemaal achter me staan, geeft toch wat meer zekerheid :)

Ik kan nu al niet meer wachten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh okeee! Bij welke arts ga jij Boho? Weet je al welk merk je krijgt?

Mijn familie staat gelukkig ook volledig achter me, dat scheelt wel hoor. Heb wel eens verhalen gelezen hier waarbij de familie er niet achter stond.

Lijkt me zo kut!

Ik wil ze denk ik achter de spier of tussen de spier, omdat ik niet zoveel weefsel heb en dan ben ik bang dat ik van die ballen krijg zeg maar. Ik ben van plan om het gewoon in de zomervakantie te gaan doen, dan ga ik maar niet op vakantie haha.

Neee ik kan ook niet meer wachten! Ben nu 'gelukkig' erg druk waardoor ik er minder mee bezig ben enzo, maar m'n hele telefoon staat vol met boobies haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha oh ik herken dit zo, ik zit ook elk vrij moment op dit forum. Moet ik eigenlijk niet doen want het is nog zo ver weg :P ik ga vanaf februari stage lopen dus dan krijg ik het ook lekker druk, nu is dat (helaas) nog niet het geval haha.

Ik ga bij de Haaglanden kliniek bij dr. Rhemrev en ik krijg Mentor siliconen, medium plus geloof ik. Ze zei dat ik genoeg weefsel heb, voordeel van voor de spier is dat het herstel minder zwaar is (meestal) en het effect is even natuurlijk hoor. Rhemrev doet liever voor de spier omdat je dan minder kans hebt op double bubble, maar elke pc heeft zo zijn eigen voorkeur. Ik wilde in eerste instantie ook achter de spier maar ik hoorde bij 2 van de 3 consults waar ik ben geweest dat voor de spier prima kon dus vandaar! Ben het meeste bang voor de pijn na de operatie dus als dat maar enigszins verminderd kan worden grijp ik dat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojaaa okeee! Jaaa precies.. Achter de spier doet het meeste pijn en herstel ik ook langer..

Vriendin van mij heeft het vorige week laten doen bij Bergman achter de spier en heeft echt heeel veel pijn en kan helemaal niets gewoon.

Je bent dus echt ff uit de running haha.

Jaaa double bubble pffff ik moet er allemaal niet aan denken.. Net als kapselvorming enzo.

Waar ben je allemaal op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr. Nio geweest in de Parkkliniek Rotterdam, Haaglanden kliniek bij dr. Rhemrev en dr. Schuringa in het RDGG. Je kan ik mijn topic kijken als je geïnteresseerd bent in wat ik ervan vond ;) Rhemrev stak er voor mij met kop en schouders boven uit, maar heel veel anderen zijn ook erg enthousiast over dr. Nio. Het is echt wat je eigen voorkeur heeft, maar ik zou zeker aanraden om een aantal consults in te plannen, dan heb je ook wat vergelijkingsmateriaal.

Kapselvorming komt niet veel voor, 3% zeggen ze volgens mij. Maarja het blijft iets om rekening mee te houden, het is best een heftige operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Haay iedereen!

Ik weet niet zo goed of ik nu een andere topic aan moet maken, vandaar dat ik het even hier doe. Ik heb 10 maart een consult bij Dr. Plovier en heb meteen 14 juli als datum 'gereserveerd', ik ben nu al zooo blij haha. Nog even doorsparen en dan heb ik eindelijk al het geld bij elkaar.

Nou dit was weer een kleine update hihi.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Ik ben 18 en ook student dus ik heb ook lang in de knoop gezeten met wanneer nou de beste tijd was enzo... Ben nu 4 dagen geleden geopereerd.

Veel succes met je consult de 10e! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!!

Ja je zet het hier heel goed neer hoor ;)

Ik ga ook gelijk je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen zodat je verdere alle update hier ook gewoon kunt plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! De dag erna moet ik eraan geloven, dus doe een beetje rustig aan met hem hahah! Ik had het zelfde, enorm zenuwachtig voor het consult en voor je het weet sta je weer goed en wel buiten!

Ik heb mogen aangeven wat ik graag wilde, een valle c!

Na het continu lezen en kijken van fotos wil ik misschien toch wel een kleine D!

Hij zei dat dit geen probleem was en hij tijdens de operatie zou kijken wat het beste bij mijn lichaam en bouw paste!

Ik ben 1,65 en weeg 62 kilo, ik heb wel heupen en een klein buikje. ( niet echt dik hoor)

Dus hij zei dat die daar rekening mee moest houden.

Hij heeft me dus geen bepaald aantal cc gegeven, wel zei hij dat hij 280 cc erg min vond, dit zei de vorige pc die ik sprak!

Als je nog vragen hebt over het gesprek of andere dingen kun je t altijd vragen!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaaaal!

Hoe is het met jou nu Ava? Alles goed gegaan? Ik heb expres voor de zomervakantie gekozen ivm school etc. kan ik gewoon rust houden die 6 weken terwijl iedereen naar het strand en op vakantie gaat haha, maar hey ik krijg nieuwe boobies!

Dank je wel Esmiralda! Even het gesprek aan zien, maar daar zal ik ook wel even kort een verslagje over schrijven en natuurlijk over 14 juli zelf. Al ligt dat nog 'ver' weg haha.

Ik zal rustig aan met 'm doen xmb haha! No worries Heb jij tijdens het gesprek ook gepast? Ik ben zelf erg klein, 1.55 en m'n gewicht verschilt een beetje haha tussen de 52 en 54 zit ik meestal. Om het maar even over mezelf te zeggen heb ik ook wel heupen en billen, ook niet echt dik haha maar dan hebben jullie een beetje een beeld. Ik draag nu altijd push up beha's 75A, maar als ik lig of gewoon een beetje naar voren zit heb ik al een hele ruimte ertussen zitten.. Ik zal ook nog wel een voor foto plaatsen denk ik.. Ik heb heeeel veel foto's in m'n telefoon staan van wat ik echt mooi vind en wat ook niet.. Ik wil gewoon mooie volle borsten, maar toch natuurlijk. Denk zelf aan een grote C/kleine D, wil ook niet dat ze te groot worden mede omdat ik ook klein ben.. Maar wil sowieso wel meer dan 300cc, denk ook wel dat dat nodig is om het resultaat wat ik wil te krijgen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaaaal!

Hoe is het met jou nu Ava? Alles goed gegaan? Ik heb expres voor de zomervakantie gekozen ivm school etc. kan ik gewoon rust houden die 6 weken terwijl iedereen naar het strand en op vakantie gaat haha, maar hey ik krijg nieuwe boobies!

Yess alles is goed gegaan! Nu kwam voor mij op zich wel redelijk uit met school dus dacht, nu of nooit haha!

Wel jammer dat het dan in de zomer is maar dan kan je idd wel lekker lang uitrusten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee gelukkig! Van welke cup kwam jij? 600cc is niet weinig

Ohhh okee jaa inderdaad, beter nu dan haha. Jaaa en m'n moeder en vriend hebben dan ook 2 weken vakantie en m'n vriendinnen gaan allemaal later op vakantie dus die kunnen me dan ook helpen gelukkig dus dat scheelt ook wel weer hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee gelukkig! Van welke cup kwam jij? 600cc is niet weinig

Ohhh okee jaa inderdaad, beter nu dan haha. Jaaa en m'n moeder en vriend hebben dan ook 2 weken vakantie en m'n vriendinnen gaan allemaal later op vakantie dus die kunnen me dan ook helpen gelukkig dus dat scheelt ook wel weer hihi.

Ik kwam van een 75A/kleine B. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Andrea,

Jaaa dat vind ik ook, ben er ook heel erg blij om!

Doet hij helemaal nooit aan passen? Ik weet wel precies wat ik mooi vind en heb ook allemaal foto's verzameld, maar zou het toch wel fijn vinden om het even te 'zien'..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft wel voorbeeld protheses liggen die je kan bekijken en voelen, maar voor zover ik weet doet hij niet aan passen. Het geeft toch een vertekend beeld zo'n prothese op je borst. Als je al je plaatjes meeneemt naar je consult zal hij aan de hand daarvan zeggen hoeveel cc je ongeveer nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.