Ga naar inhoud

RDC. : 14 juli 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Dank jullie wel allemaaaal!

Hoe is het met jou nu Ava? Alles goed gegaan? Ik heb expres voor de zomervakantie gekozen ivm school etc. kan ik gewoon rust houden die 6 weken terwijl iedereen naar het strand en op vakantie gaat haha, maar hey ik krijg nieuwe boobies!

Dank je wel Esmiralda! Even het gesprek aan zien, maar daar zal ik ook wel even kort een verslagje over schrijven en natuurlijk over 14 juli zelf. Al ligt dat nog 'ver' weg haha.

Ik zal rustig aan met 'm doen xmb haha! No worries Heb jij tijdens het gesprek ook gepast? Ik ben zelf erg klein, 1.55 en m'n gewicht verschilt een beetje haha tussen de 52 en 54 zit ik meestal. Om het maar even over mezelf te zeggen heb ik ook wel heupen en billen, ook niet echt dik haha maar dan hebben jullie een beetje een beeld. Ik draag nu altijd push up beha's 75A, maar als ik lig of gewoon een beetje naar voren zit heb ik al een hele ruimte ertussen zitten.. Ik zal ook nog wel een voor foto plaatsen denk ik.. Ik heb heeeel veel foto's in m'n telefoon staan van wat ik echt mooi vind en wat ook niet.. Ik wil gewoon mooie volle borsten, maar toch natuurlijk. Denk zelf aan een grote C/kleine D, wil ook niet dat ze te groot worden mede omdat ik ook klein ben.. Maar wil sowieso wel meer dan 300cc, denk ook wel dat dat nodig is om het resultaat wat ik wil te krijgen!

xxx

Ik heb niet gepast, hij zei dat die daar niet mee werkte omdat het aantal cc bij iedereen anders uitvalt door de breedte etc. Vandaar dat ik ook niet weet hoeveel cc het wordt! Denk dat je dat wel kan vragen en dat hij dan een inschatting kan maken!

Hij heeft me alleen opgemeten ect maar het gesprek ging enorm snel ik denk dat ik binnen 20 minuten weer buiten stond haha!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Andrea28: Ohh okee jaa dat is natuurlijk ook zo! Hij zal het aan de hand van m'n foto's wel kunnen zien..

@xmb: Ojaa jaa indd.. Ohh echt zo snel haha! Ik hoop niet dat het gesprek bij mij ook zo snel gaat, dan heb ik 2 uur gereden voor 20 minuten haha x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi iedereen!

Ik ben gister op consult geweest bij Dr. Plovier en ben helemaal blij! Het gesprek ging erg goed en we stonden eigenlijk al snel buiten ( ik was samen met mijn moeder). 2 uur gereden voor 20-30 minuten haha, maar voor een goed doel! Ik heb foto's laten zien van wat ik mooi vind, te groot vind en niet mooi vind en hij heeft hier ook uitgebreid naar gekeken en dit besproken. Dr. Plovier vroeg welke cup ik graag zou willen en heeft mij daarna opgemeten. Hij begreep mijn keuze en was het hier ook mee eens, aangezien ik wel heupen heb zou een cup c ook mooi bij mijn lichaam passen en zou ik dan de goede proporties hebben.

Dr. Plovier zei dat het tussen de 350-370 cc zou worden van Mentor of Allergan en ze zullen dual plane geplaatst worden. Ik zal straks even een foto uploaden van mijn borsten nu zodat jullie dat ook kunnen zien en jullie mening kunnen geven over het advies van Dr. Plovier etc..

Ik ben nu al zo blij! Kan niet wachten haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Naar mijn mening kan je vertrouwen op z'n advies, je hoeft sowieso niet bang te zijn dat je na afloop denkt "had ik maar groter genomen" Plovier weet heel goed in te schatten wat je wilt dmv je voorbeeld foto's.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Suuster! Jaa daar vertrouw ik ook wel op haha, maar ik ben ook klein dus wil het ook weer niet TE groot.. Weet jij toevallig of iemand anders die dit leest hoe ik foto's via mijn telefoon erop kan zetten? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ladiesssss,

Ik heb een tijdje terug foto's geplaatst van mijn situatie nu en nu vraag ik me eigenlijk af of 350-370 cc niet te groot is voor mij? Ik heb alle vertrouwen in Dr. Plovier en zijn kunsten, maar ik ben natuurlijk best klein en jaaa haha het zijn geen twijfels ofzo maar ik wil ook niet dat het tè groot wordt en dat heb ik ook aangegeven. Ik heb ook de foto's gezien van xmb en zij zit met 330 cc al op een 75E..

Wat vinden jullie? Ik hoor het graag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiss,

Ik denk dat dat wel goed komt hoor! Denk dat dat bij iedereen anders valt,

en plovier luistert wel naar je wensen, dus als jij zegt dat je ze niet te groot wil let hij wel op hoor!

uiteindelijk kiest hij toch wat het mooiste bij je lichaam staat!

een vriendin van me die ook een bv heeft gehad zegt dat dat nog wel minder zal worden? omdat het allemaal nog gaat zakken enzo?

Ik heb geen idee, maar ik vind wel dat mijn borsten bij mijn lichaam passen en de E klinkt groot maar als ik zo in de spiegel kijk zou ik het geen E geven hoor haha!

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al een hele mooie voorsituatie! Ik denk dat je hele mooie borsten gaat krijgen! Weet je wat voor profiel je krijgt? Medium, high of extra high? En heb je ook een foto van wat je graag wilt? Of ze te groot worden kan ik niet beoordelen zonder dat ik weet wat je wens is ;) Niet dat ik dan garantie geef hè :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xmb, jaaa dat is ook zo.. Ze zakken ook nog enzo dus ze zullen misschien wel ietsje kleiner worden hihi. Dank je wel voor je reactie! xxx

@Andrea1983, dank je wel hihi. Ehm nee eigenlijk hebben we dat helemaal niet besproken.. Denk je dat hij het heeft opgeschreven en Marie Nella of Valerie het zouden weten? dan kan ik het altijd vragen natuurlijk.. Ik zal zo een paar foto's plaatsen van wat ik heb laten zien aan Dr. Plovier! Jij ook bedankt voor je reactie xxx

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal foto's geplaatst van wat ik heb laten zien en een foto waar jullie m'n figuur een beetje kunnen zien.. Ik hoor het graag! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi figuurtje heb je, je bent niet heel erg dun en hebt al eenmooie voorsituatie. Ik denk dat die grootte prima bij je lijf zal staan. Ik denk alleen wel dat die 2e en 3e voorbeeldfoto groter zijn dan wat jij zal krijgen, maar je hebt vast goed uitgelegd aan Plovier wat je wilt, ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

En wat de protheses betreft heeft hij denk wel opgeschreven, dus je kan Marie of Valerie mailen. Misschien weten zij het, de uiteindelijke protheses bepaalt hij op de dag van de operatie, hij kijkt meestal tijdens te operatie wat het beste past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Andrea! Lief..

Ik heb indd goed uitgelegd wat ik wil en waarschijnlijk waren sommige van mijn plaatjes groter en sommige kleiner wat betreft het aantal cc, maar ik weet dat natuurlijk niet precies haha. Als ik de reacties van de andere dames lees die zeggen dat sommige meer cc zijn, denk ik ook wel dat hij er rekening mee heeft gehouden dat ik het niet tè groot wil..

Ik heb even gemaild, maar zij weten het niet en zeiden dat ik het voor de operatie nog met Dr. Plovier kan bespreken..

Pff kan nu al niet meer wachten haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hello ladies,

Ik heb nog steeds echt heel erg veel pijn en ben gestopt met de morfine, aangezien ik daar eel erg misselijk van werd. Operatie is goed gegaan en ik heb 375 cc achter de spier van Allergan en medium profile.. Wat een hel is deze pijn pff maandag en dinsdag was he echt extreem, doordat ik ook moest overgeven en de hele tijd misselijk was.. Ik zal een andere keer wel een utgebreider verhaaltje schrijven en eem foto erop zetten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :)

Vervelend heh dat je dan met zoveel pijn moet beginnen.

Had zelf ook heel veel pijn, kon de eerste week niet eens zelf naar de wc, eten, drinken, omhoog komen etc.

Als je misselijk ben dan kan je bij de apotheek iets halen tegen de misselijkheid.

Daar is Geen recept van de huisarts voor nodig.

Heb m'n vriend dit ook laten halen, moest erg veel overgeven van de narcose, en overgeven doet heeeeel veel pijn aan de borst :(

Zou toch wel iets van paracetamol en ibuprofen blijven slikken hoor, anders is de pijn niet te doen de eerste week.

Eerst paracetamol 1000mg, 4uur later iboprofen 400-600, en dan 4uur later weer paracetamol etc

Pijnstillende spiegel opbouwen is belangrijk, dus ook s nachts de wekker zetten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel tijgertje! De misselijkheid is nu gelukkig weg, doordat ik ben gestopt met de Oxynorm.. Mn antibiothica, paracetamol en ibru slik ik nog wel! Weet jij toevallig of ik mn borsten ook al mag insmeren na het douchen? Als ik de beha heb uit gedaan? Ik kan ook nog niet veel zelf.. Beetje hetzelfde als jij, opstaan lukt heeel af en toe wel zelf maar voor de rest heb ik met alles hulp nodig.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa erg is dat heh.

Was een hele nieuwe ervaring voor m'n vriend om me met alles te moeten helpen, hahaha.! ;p

Ahh ok die heb ik idd ook niet geslikt, dat is rot spul.

Zonder dat is het ook wel te doen hoor, het is iets pittiger ;)

M'n vriend heeft mn borsten en daarom heen ingesmeerd met witte vasiline crème (tube, te koop bij de apotheek) heel langzaam en heel zachtjes en voorzichtig. Alleen niet bij het littekens in de buurt.

Om de huid te voeden / in te vetten ivm het erge uitrekken van de huid (800cc in een keer gehad)

Of het officieel mag weet ik niet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jaa dat snap ik! Ik ga het denk ik ook al een beetje proberen in te smeren.. Ik ga er even een foto opzetten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Ik was er nog niet aan toegekomen om een verslagje te schrijven dus bij deze!
Ik heb ook 3 foto's geüpload en hoor graag jullie meningen :blush:.

We waren zondag al vertrokken en hebben in Overijse overnacht, zodat we 's ochtends meteen door konden rijden naar Be Clinic. Ik was samen met mijn moeder en mijn vriend en ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot hun haha.

We waren er om 9:45 en ik werd meteen naar mijn kamer begeleid, hier hebben we even moeten wachten en toen kwam Dr. Plovier om mijn wensen nog door te spreken, foto's te bekijken, me onder te kliederen met zijn stift en foto's te maken van mijn voorsituatie. Ik moest nog een uurtje wachten en zou dan worden opgehaald. Om 11:10 werd ik opgehaald door de anesthesiste die nog alles met mij door liep wat betreft allergieën etc. en toen kon ik mee naar de operatiekamer.

Ik werd door 3 vrouwen geholpen, de een legde een kleedje over me heen, de ander ging aan de slag met de bloeddrukmeter en de 3e zorgde voor het infuus. Toen moest ik door een kapje ademen en was ik eigenlijk meteen weg.

Ik was volgens mijn moeder en vriend al bij toen ik in de kamer was, maar dat kan ik me allemaal niet herinneren. De verpleegster vond ik erg aardig en dat heb ik ook vaak kenbaar gemaakt haha en een van de eerste dingen die ik vroeg was hoeveel cc ik had gekregen; 375! van Allergan, medium profile en achter de spier.

Ik was erg emotioneel en was eigenlijk continue aan het huilen.

De verpleegster kwam nog wat dingen uitleggen en op een gegeven moment mocht ik wat drinken en naar huis. De rit naar huis viel heel erg mee, tot de medicatie ging uitwerken en ik de druk begon te voelen. Eenmaal thuis aangekomen verging ik echt van de pijn, pff wat een hel was dit. Ik ben nooit geopereerd dus wist totaal niet wat ik kon verwachten qua pijn, alleen dat het heeeel erg pijn zou gaan doen en dit was niet onderschat. Ik was erg misselijk gedurende de dagen van de Oxynorm (morfine) en moest daar ook van overgeven, wat voor nog meer druk op mijn borsten zorgde. De kliniek belde na 1 dag en nadat ik had verteld dat ik zo misselijk was, zeiden ze dat ik beter kon stoppen met de morfine. Ik had de 1e paar dagen echt het gevoel alsof er een olifant over me heen liep met spijkers in z'n poten..

Nu kan ik me de pijn gelukkig niet meer goed herinneren, alleen dat ik erg veel pijn had. Het gaat nu redelijk goed, alleen heb ik nog wel last van steken en vooral in mijn rechterborst. Ik heb al wat dingen geshopt in de sale bij H&M en kan niet wachten om mezelf op te maken en m'n jurkje aan te doen en met m'n boobies te pronken haha. Nee oke, pronken zal ik niet zo erg doen.... Trotseren is het goede woord!

Liefs,

Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.