Ga naar inhoud

Julliet: 17 december 2012 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn naam is Julliette, ik ben 24 en op dit moment heb ik 70AA (lees bijna plat).

Na laaaaaaaaaaaaaaang twijfelen heb ik na jaren eindelijk een consult aangevraagd.

Tijdens dit consult merkte ik dat ik mijn beslissing eigenlijk al had genomen en dit consult bevestigde voor mij alleen dat ik het echt wil.

Dus nu word ik in december geopereerd bij de Velthuis kliniek.

Tijdens het consult mocht ik ook protheses passen om de maat te bepalen, De pc raadde mij toen 255cc anatomische protheses achter de spier aan, dit was groter dan de prothese die ik aanhad (240cc volgens mij) en kleiner dan de prothese die ik had gepast maar te groot vond (weet helaas niet hoeveel dat was). Nu ik thuis ben twijfel ik echter of ik dit de goede maat vind, deels omdat ik de precieze maat niet heb gepast en ook omdat ik het moeilijk vind te kiezen met de protheses omdat ze vrij puntig lijken, Ik ben bang dat ik straks wakker wordt en graag wat groter had gewilt (nu ik eindelijk borsten krijg wil ik het wel goed doen) :-P aan de andere kant ben ik bang dat ik misschien te gretig ben en teveel wil omdat ik nooit echt borsten heb gehad. Ik wil niet dat het teveel lijkt voor mijn postuur (ben vrij smal). Moeilijk moeilijk :-P Is er iemand die dit gevoel ook had en miscchien advies heeft? Zit te twijfelen of ik nog een consult zal aanvragen om nog eens rustig te passen of dat ik moet vertrouwen op de pc..

Groetjes Julliette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Julliette,

Ik denk, en durf bijna wel voor iedereen hier te spreken, dat we die twijfels allemaal hebben gehad.

Word het niet te klein, word het niet te groot, is het volume wel goed, moeten ze rond of anatomisch?

Pff, ja meid die twijfels, ik zou zeggen ga lekker hier lezen en veel foto's bekijken en desnoods nog een keer terug naar je PC, voor nog een keer te passen.

Ik weet wel dat de meeste zeggen na de operatie, ik had ze wel wat groter gewild.

Succes verder, komt allemaal wel goed hoor.

Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heej Julliet!

Ik snap je twijfels.. Ik heb zelf net een borstvergroting gehad in de Velthuis Kliniek. En ben supertevreden!

Ze besteden daar echt veel aandacht aan je en ze vinden het ook prima als je nog een xtje langs wil komen!

Ik dacht voor de operatie ook een beetje van; heb ik niet te grote uitgekozen? maar nu na de operatie blijkt het dat ze zeker niet te groot zijn en precies zoals ik wilde. Maar als je ook maar een beetje twijfelt zou ik zeker nog een extra consult aanvragen! Het is namelijk een hele grote beslissing. Ik heb er in ieder geval zeker geen spijt van, want mijn zelfvertrouwen is enorm gestegen. Succes nog!

p.s. bij welke Velthuiskliniek wilde je het laten doen? Ik heb het bij mevrouw Moojen in Hilversum ondergaan ;)

Groetjes Annie297

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oeps sorry,

Tijdje niet meer op dit forum geweest.

Ben vorige week terug gegaan omdat ik toch twijfelde maar de pc raadde me toch 255 cc aan, hij heeft me ook opnieuw opgemeten maar omdat mijn postuur vrij smal is zei hij dat een grotere maat (290 cc) breder zou zijn dan mijn borst zelf.

Hij zei dat meer cc wel kon maar dat hij dacht dat 255cc het mooiste resultaat geeft. Ik ga er vanuit dat hij weet waar die het over heeft dus 255cc it is.

Mijn operatie is 17 dec trouwens.

Groetjes Julliette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Julliet!

Ik heb exact hetzelfde als jou;

Cup AA en wil naar een grote B, kleine C.

De arts raad mij ook 255 CC anatomisch aan voor de spier.

Morgen wordt ik geopereerd en sinds een aantal dagen ben ik gaan twijfelen aan de maat.

Ik lees zo veel dat siliconen borsten vaak kleiner lijken dan ze zijn.

Daarom ben ik ook bang dat ik achteraf spijt krijg dat ik niet een maatje groter ben gegaan.

Heb de kliniek gebeld en overlegt. De arts gaat nu tijdens de operatie kijken wat mooier is (samen met zijn assistente, die echt een schat is).

Ik zou namelijk ook 290CC kunnen krijgen, maar hij weet niet of dit mooi gaat worden en bij mij past.

Oftewel, een verassing dus als ik uit de narcose kom :)

Spannend hè allemaal.

Ik zal je laten weten wat het bij mij is geworden.

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Loedieloe!

Wow morgen al, jeetje wat spannend. :)

Ben je erg zenuwachtig?

Heel herkenbaar inderdaad, alleen bij mij raden ze achter de spier aan omdat ik weinig borstweefsel van mezelf heb (of iets in die trand)

Ben heel benieuwd hoe het bij jou wordt en hoe het je vergaat (kan ik me beetje voorbereiden)

Ben benieuwd wat mooier staat dan, de pc zal het vast het beste kunnen beoordelen.

Heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken/ voor je duimen dat je maar wakker mag worden met mooie boobies :49:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Veel succes morgen! Ik heb Natrelle MM 245cc gekregen, volledig achter spier. Op de dag zelf kon ik nog kiezen voor 280cc, maar hij raadde het me af vanwege afmetingen, maar hij had het wel gedaan als ik het wilde. Toch maar bij 245 gelaten. Kan nog niet echt wat zeggen over formaat. Groot lijkt het in ieder geval niet. Zijn nu gezwollen, hard, staan hoog en ingetaped. Dus moet nog geduld hebben. Donderdag wordt tape weggehaald.

Nogmaals succes en ben benieuwd naar je verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

@Carl1986, ook al bijna, voor je het weet is het al zover. Ik had de pc gevraagd of ze pas-protheses gebruiken bij Velthuis om te kijken of ik meer kan krijgen maar hij zei dat ze hier geen gebruik van maken en de maat van te voren met je afspreken en die grootte blijft het ook. maar de pc zei dat ik meer echt niet kan hebben omdat de prothese dan te breed is. (helaas)

Maar hopelijk ziet het er morgen gewoon mooi en zo als ik het wilde uit.

Ik zal snel een verslag posten als ik me wat beter voel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Bij deze mijn verslag over de operatie:

Ik was gister om 5:30 opgestaan op Celebrex en anti-misselijkheids pil te slikken (weet niet meer hoe die heet) en nog even te douchen voor we vertrokken. We (was samen met mijn vriend gegaan) moesten om 7:15 bij de kliniek zijn maar we waren wat eerder vertrokken want je weet maar nooit met mij als navigatie :6: dus we waren al om 7 uur gearriveerd. Na een tijdje doorbrengen in de wachtkamer (waar m'n vriend mij heel vriendelijk wat drinken aanbood maar omdat ik nuchter moest zijn ik dat helaas niet aan kon nemen :( ) werden de voor-foto's gemaakt en mocht ik terug naar de wachtkamer. Weer een tijdje later mocht ik mee naar beneden, dus m'n vriend nog even gedag gezegd en op naar beneden. Daar mocht ik meteen een niet zo charmant papier achtig, half doorschijnend vest aan trekken en plastic schoentjes en een badmuts achtig iets. :blush: Ik werd toen voorgesteld aan de anesthesiste die heel vriendelijk was en mocht al op bed onder een dekentje gaan liggen. Daar kreeg ik het infuus (gelukkig meteen goed geprikt jeej) en maakte de verpleegkundige en de anesthesiste nog even een babbeltje voor de pc arriveerde. De pc tekende m'n borsten af en maakte nog wat foto's en wenste me succes (waarop ik hem succes wenste want hij moet al het werk doen en ik hoef alleen maar te slapen dus dat leek me meer van toepassing). Vervolgens werd ik naar de operatiekamer geleid en mocht ik gaan liggen op de operatie tafel. De verpleegkundige zei dat ik maar aan iets leuks moest denken en het zeggen als ik ik de narcose begon te voelen (vrijwel meteen) en het volgende moment werd ik wakker gemaakt en werd er verteld dat alles goed was gegaan. Omdat 1 van de plakkers die de bloeddruk meten niet helemaal goed zat ging het alarm van het hartslag apparaat telkens af en blijkbaar riep ik telkens "ik leef nog hoor" wat de verpleegkundige heel grappig vond. Ze vroegen me ook meteen of ik pijn had (ja dus) en toen kreeg ik nog wat paracetamol in m'n infuus en een recept voor Tramadol. Toen mocht ik wat thee met suiker en een beschuitje en nadat ik dat ophad mocht ik even naar het toilet. Helaas moesten de drains ook nog verwijderd worden (diep adem halen en dan trekken ze de drain eruit :o niet een heel fijn gevoel) Ik voelde me eigenlijk meteen nadat ik wakker was geworden vrij goed dus ik mocht al vrij snel weer naar huis. Ik was wel moe in de auto en toen ik thuis kwam had ik ook wel pijn en wilde ik eigenlijk alleen maar slapen (wat ik toen gedaan heb) Het is wel even wennen om op m'n rug te slapen de hele tijd maar het valt me eigenlijk wel mee, ik heb ook heel afgelopen nacht gewoon kunnen doorslapen (op de wekker voor medicatie na) dus dat is wel heel fijn.

Ik heb ook niet heel veel last, het voelt een beetje alsof je heel erge spierpijn in je borstspieren hebt.

Ik zal vd week ook wat foto's plaatsen.

Bedankt voor alle succes wensen :)

Liefs Julliet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.