Ga naar inhoud

Julliet: 17 december 2012 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Hoe zijn ze geplaatst bij jou? Wat fijn dat je zo snel weer na huis kon

Dank je, 255cc anatomische implantaten van Mentor, dual plane geplaatst

Hai. Heb ongeveer dezelfde hoeveelheid cc als jou gekregen. Ga even volgen hoe het bij jou verloopt, hier nog steeds in de tape. Tav foto's, lees overal dat ze nog gaan zakken!!

Spannend! heb je het nog helemaal niet kunnen zien dan? denk ook wel dat ze nog zakken en hopelijk heb ik dan waar ik om gevraagd heb (eind B, begin C)

Heb je veel last? Valt bij mij wel mee gelukkig, alleen soms maak ik een beweging en dan denk ik "oei dat voelt niet goed" Weet ook niet zo goed wat ik nu wel en niet kan doen (dus laat m'n vriend maar alles doen :131: ) heb je dat ook?

Succes met het herstel proces! en ben heel nieuwsgierig naar jouw eindresultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de tepels en stukje vel daar omheen zijn onbedekt en dat zie ik. Voor de rest zit er zoveel tape omheen dat ik het resultaat moeilijk kan inschatten. PC dacht dat ik op een B, heel misschien kleine C zou uitkomen (op dit moment is de 'rustige (minder gezwollen) borst' een B schat ik). Ik heb niet veel last meer. Alleen bij opstaan even en bij plotselinge bewegingen, zoals uit een reflex iets willen opvangen. En niezen. Doe wel weer kleine dingen zoals tanden poetsen, brood smeren, drinken of paar spulletjes uit vaatwasser pakken en kan sinds vandaag weer zelf aankleden.

Heel veel sterkte de komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu de 2e dag na de operatie, moet toch wel zeggen dat ik vandaag het meeste last heb sinds de operatie :23:

Voel bij mijn rechterborst de hechtingen telkens prikken of schuiven of iets (lastig uit te leggen), Heb het idee dat de sport-bh rand er tegenaan drukt oid.

Heb ook de sport-bh even uitgedaan om te kijken naar de hechtingen en mijn vriend heeft er foto's voor me van gemaakt maar het is niet open ofzo.

Het is ook niet rood of gezwollen oid

Vraag me af of het normaal is dat je dit voelt?

Misschien komt het doordat het gevoel in m'n borsten weer wat terug keert dat ik nu ineens last van de hechtingen heb? :22:

Hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen als kenners :)

Verder heb ik het idee dat ze al een klein beetje aan het zakken zijn (jeej :D) en ze voelen al wat zachter aan de bovenkant dus dat is wel fijn :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hoor, dat je je hechtingen voelt, dat kan gewoon. Iedereen die gewoon snel gevoel terug krijgt, die kan dit voelen.

Om de druk wat te verlichten, zou je een zakdoek of iets dergelijks tussen je bh-band en je hechtingen kunnen leggen. Of een naadloos hemdje eronder dragen, kan ook al eens helpen :)

Het moet niet gaan branden of rood worden, dan moet je even je pc bellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje BB!

Ben heel panisch m'n hechtingen in de gaten aan het houden maar het ziet er allemaal goed uit volgens mij :)

Heb nu heel de tijd dat het gevoel in de onderkant van m'n borsten wat terug begint te komen, heel raar als je het aanraakt voel je het maar half :S en het voelt alsof ze slapen (alsin je been slaapt maar dan onderin je borsten) maar denk dat dat bij het herstel hoort...

M'n vriend is zo vriendelijk geweest om me gister te douchen, als ee soort gehandicapte hing ik met m'n hoofd in de douchecabine zodat hij het kon wassen terwijl ik een handoek tegen de hechtingen hield. heel charmant dus :P het uitkammen daarna was niet echt een pretje maar ben m'n vriend allang dankbaar dat hij alles voor me doe deze week. Ook het opstaan en in bed gaan liggen moet hij me altijd mee helpen omdat je je armen niet kan gebruiken om jezelf overeind te duwen, heel ongemakkelijk dus :P

Maar verder is het met de pijn en alles wel te doen gelukkig!

Hoop dat ik met kerst al iets meer kan want m'n schoonouders weten van niks...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag op controle geweest en alles zag er goed uit :)

Alleen ik had nog een vraagje want ik was na de controle even het centrum in gegaan omdat ik nog wat spulletjes moest kopen en uiteindelijk had ik 2 tassen bij de supermarkt (ze waren niet heel zwaar, een kilo of 1-2 per tas gok ik) maar die moest ik nog mee naar huis nemen dus ik heb 5 minuten lang de tassen naar huis getild.

En ik weet dat je niet mag tillen, kan dit kwaad? Ik heb geen pijn oid (ben nu een week PO)

Voel je het als er iets mis is met je kapsel oid?

Ik weet dat het echt heel dom is :( maar toch overmacht nu het zo druk is tijdens de feestdagen :102:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ik zit mezelf helemaal gek te maken nu :(

Als ik het google of op dit forum zoek staat er enkel niet zwaar tillen maar wat is zwaar?

Hoop dat 5 min lopen met 2 halfgevulde boodschappen tassen (was alwel zo slin geweest het gewicht op te delen) niet onder zwaar valt?

Er zaten geen zware boodschappen in alleen dingen als spinazi en brood enzo

Moet ik me zorgen maken? :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het kwaad kan en om hoeveel kilo het gaat. Zelf draag ik ook al wel een 1,5 liter pak melk of mijn handtas met een kleine boodschap. Kind (13 - 14 kilo) hangt ook weleens even per ongeluk aan arm. Vervelend he, bij veel wat je doet twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moeke

Pff zo lastig inderdaad, het leven gaat gewoon door..

hoop dat het meevalt, las dat als je zwaar tilt de protheses kunnen draaien :o

heb ook en nieuwe foto geplaatst trouwens, wel een zelfgenomen met mobiel even snel. maar je ziet wel al duidelijk verschil met 1dag PO vind ik :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar de foto's! Ik ga 3 jan. onder het mes bij de Velthuis in Hilversum (dr. Mooijen). En zelfs na 2x passen ben ik af en toe nog steeds aan het twijfelen over de maat haha!

Is de pijn al minder? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar de foto's! Ik ga 3 jan. onder het mes bij de Velthuis in Hilversum (dr. Mooijen). En zelfs na 2x passen ben ik af en toe nog steeds aan het twijfelen over de maat haha!

Is de pijn al minder? x

Hey Yvonko,

Spannend zeg! 3 jan is al bijna :) en met de feestdagen vliegt de tijd.

De maat is echt lastig inderdaad, ook omdat bij sommige mensen het aantal cc's veel minder lijkt dan bij een ander afhankelijk van hoe breed je schouders zijn etc. Ik bijn uiteindelijk heel blij met deze maat :) dus misschien moet je maar vertrouwen op de pc en hopen dat hij goed naar je wensen luistert.

De pijn is zo goed als weg, enkel de druk van de borstspieren voel ik nog. De 3e en 4e dag waren wel even tanden op elkaar want toen kreeg ik heel erge steken in de onderkant van mijn rechterborst. Wel grappig want ik was vandaag op controle en toen zeiden ze dat dat kwam doordat ik linkshandig ben en ik dus meer met links doe. Hierdoor is de bloed-doorstroming in die borst beter en had ik daar minder pijn. En ik maar nog meer dingen met links doen om m'n rechterborst maar te ontzien die dagen :P Had dus juist meer met rechts moeten doen. Maargoed misschien tip voor jou straks ;)

Als je vrienden wordt kan je mijn foto's zien :)

Liefs Julliet

Link naar reactie
Delen op andere sites

max 2 kg tillen is het beste en je bent idd nog maar kort po ;)

Ik denk echter dat het niet zo een kwaad kan. het lichaam geeft zelf ook wel een beetje aan wat kan en wat niet. Wees echter zuinig op je borsten, want het zou zonde zijn als je je nu even niet kunt bedwingen en straks heb je kapselcontractie.

1 uitschieter daar ga je niet dood van ;)

Fijne kerst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
Op 4/12/2012 om 21:44 zei Julliet:

Hey @Loedieloe!

Wow morgen al, jeetje wat spannend.

Ben je erg zenuwachtig?

Heel herkenbaar inderdaad, alleen bij mij raden ze achter de spier aan omdat ik weinig borstweefsel van mezelf heb (of iets in die trand)

Ben heel benieuwd hoe het bij jou wordt en hoe het je vergaat (kan ik me beetje voorbereiden)

Ben benieuwd wat mooier staat dan, de pc zal het vast het beste kunnen beoordelen.

Heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken/ voor je duimen dat je maar wakker mag worden met mooie boobies :49:

Liefs

Hi @Julliet vraagje ben je tevreden met 255cc anatom???:) is het kleiner uitgevallen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.