Ga naar inhoud

Houdimama : januari 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ik ben (gebruikersnaam) houdimama, ik ben 26 jr en mama van 2 kindjes..

Na 2 maal borstvoeding te hebben gegeven.. Ben ik erg onzeker geworden over mijn borsten. Je verricht een pracht wonder door je kindjes op deze wijze t voorzien van voeding maar vd mama zelf een minder prachtig resultaat. Voorheen altijd gezegt ik neem echt geen siliconen dat is niks voor mij... Maar nu toch lang nagedacht, forums bekeken... En goed met man lief gepraat ( die achter mijn keuze staat wat ik ook zal doen). Ik eindelijk na lang twijfelen een eerste consult heb gepland voor 5 september 2012.

Ik vind het spannend n eng tegelijk... Maar doordat ik me zo onzeker voel in het lijkt wel een lichaam van een 12 jarige.. Ga ik er volle moed tegen aan.

Ik heb het een en ander op internet doorgenomen en denk het wel achter de spier te willen omdat dat mooier zou ogen... Ik zou graag een volle c cup willen.. Dit had ik tijdens me zwangerschappe bij de laatste toch een kleine d maar daar voelde ik me heel vrouwelijk bij.

Dus inspanning wacht ik af voor mijn consult bij dr damen Wellneskliniek belgie.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Houdimama

Welkom op het forum :viannen_01:

Leuk dat je de knoop doorgehakt hebt en ervoor gaat!

Maak een vragenlijst voor je consult, zodat je goed voorbereid bent. ;) Lees veel op het forum en dan komt het allemaal goed :35:

Laat je goed voorlichten en neem de tijd om al je vragen door te lopen.

Heel veel succes!

Veel lees- en forumplezier!

En als je vragen hebt: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum :D

Gek hè, dat je voorheen niets van silliconen moest weten.. en je er nu anders over denkt ;)

Ik kan me nog herinneren dat ik dat idee ook altijd had! En dat ik een vriendin van me zóóó onwijs verwend en arrogant vond overkomen toen ze vertelde dat ze 'gewoon voor een prothesewissel ging als haar boobs na een zwangerschap zouden gaan hangen'

Hoezo?!?!?!?!? zei ik.. Jij hebt al silliconen, en nou mogen ze niet eens hangen want dan wil je 'gewoon' nieuwe ?!?!?!

hahahaah en nu.... nu kan ik het me zó levendig voorstellen wat ze bedoelde ;)

Anyway, veel plezier op het forum. Hopenlijk vind je er de juiste info voor jezelf :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

Welkom op het forum :D

Gek hè, dat je voorheen niets van silliconen moest weten.. en je er nu anders over denkt ;)

Ik kan me nog herinneren dat ik dat idee ook altijd had! En dat ik een vriendin van me zóóó onwijs verwend en arrogant vond overkomen toen ze vertelde dat ze 'gewoon voor een prothesewissel ging als haar boobs na een zwangerschap zouden gaan hangen'

Hoezo?!?!?!?!? zei ik.. Jij hebt al silliconen, en nou mogen ze niet eens hangen want dan wil je 'gewoon' nieuwe ?!?!?!

hahahaah en nu.... nu kan ik het me zó levendig voorstellen wat ze bedoelde ;)

Anyway, veel plezier op het forum. Hopenlijk vind je er de juiste info voor jezelf :35:

Sorry meid me internet deed t een tijdje niet dus lees nu pas je lieve bericht.

Ik ben vandaag op eerst consult geweest, kort maar krachtig t komt er op neer dat hij dual plane 375/400cc adviseerd.

en dat het ivm tijdgebrek voor mezelf binnen nu en 2 weken zou gaan gebeuren waarbij opeens alle kriebels door heel me lijf schieten!!! toch stiekem wel bang omdat hij aangaf doordat hij achter de spier plaats ik hem de eerste paar dagen zal vervloeken omdat het toch wel erg pijn zal gaan doen....

pfff spannend allemaal.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik heb vandaag me eerste consult gehad, dat kort maar krachtig was!

Kortom adviseerd de pc mij een dual plane tussen de 375/400cc.

Hij gaf wel aan omdat het achter de spier geplaatst gaat worden ik hem de eerste aantal dagen zwaar zal vervloeken omdat dat toch wel pijn zal gaan doen..... pfff de kriebels schoten meteen door heel me lijf stiekem toch wel bang!

Het zal ivm tijdgebrek van mijzelf binnen nu en 2 weken gaan gebeuren... nu in afwachting op de agenda van de clinic.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :D

Wauw 375 a 400 word echt heel mooi!!

Weet je al of het ronde of antomische worden?

Heel veel succes

he meid

hij liet nu ronde zien maar hij had t over sebbin voor dit moment maar ik moest hem nog foto's sturen met wat ik zou willen en dan zou die daar de keus definitief op baseren. Maar dat vind ik juist wel moeilijk om een goede foto te vinden dus dat word nog zoeken. ik wil op een volle C uitkomen. k ben maar tenger hahaha dus t moet niet te worden..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds bij dr Damen, WellnessKliniek?

Een volle c moet toch wel gaan lukken hoor met die cc's? :35:

Kan me levendig voorstellen dat de zenuwen nu gaan komen... spannenddd!!!!

Er komen nu ook ineens vragen in je op, die je voorheen niet eens bedacht kreeg :45:

Maarre, hoe eerder de datum.. hoe sneller je er vanaf bent, dus laat maar komen ;)

En de pijn... ach ja joh .. pijn is betrekkelijk, en zo persoonlijk. Ik heb het niet als pijn ervaren, eerder lastig.

Goed je pijnstillers innemen, en vooral NIET stil gaan liggen maar lekker op je gemakje in en rond het huis rommelen.

Veel rusten, dat wel.... maar wel in beweging blijven :35:

Aftellen geblazen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik zit er middenin! :106:

twijfel over wel of niet doen. twijfel of ik nou wel echt de juiste pc heb uitgezocht, twijfel over de grootte, twijfel of ik de pijn wel aan kan... enz enz enz

Heel irritant. Maar ik wil het nu al zo lang zo graag dat ik ongeacht wat voor gevoelens ik nog krijg het ga doorzetten.

Heb zoveel uitgezocht, veel consulten gedaan en al die dingen meer dat ik nu wel op het punt ben waar ik mezelf moet houden aan wat ik altijd roep.

Ik heb liever spijt van iets wat ik wel gedaan heb dan van iets wat ik niet gedaan heb.

En in dit geval zal ik waarschijnlijk toch geen spijt van hebben achteraf. hihihi :44::38:

waarschijnlijk hebben wel meer meiden dit gehad. (hoop ik) :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden

Zooooooooooooo herkenbaar!!! Toen ik voor de eerste keer ging had ik dat ook!!

Opeens denk je idd: moet ik dit echt doen? Wat doe ik mezelf aan? En worden ze niet te groot/klein? Zijn de implantaten goed? Wat als er iets mis gaat? enz enz

Dromen... Wakker worden en denken: he he gelukkig het was maar een droom :45:

Het hoort er allemaal bij hihi, helaas. Maar jullie gaan echt heel gelukkig worden met jullie nieuwe boobs hoor en de pijn (die eigenlijk meestal, achteraf gezien, best meevalt) ben je snel vergeten. Als je weer in de spiegel kijkt, nieuwe bh's gaat shoppen, een mooie jurk aan hebt, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.

De eerste 6 weken zijn niet altijd leuk en het is niet altijd even gemakkelijk om het geduld op te brengen, maar uiteindelijk :55: :55: :55: :55: :55: :55: wil je niet meer zonder ;)

Succes he!! Het komt echt allemaal wel goed :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa die dromen.... soms :57::1bouncingboobs: en andere keren :25::help:

all part of the game I guess. maar toch altijd fijn als je het hier op het forum kan delen en dat er dan iemand is die het herkent en je gerust kan stellen. :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dromen doe ik gelukkig nog niet maar twijfelen des te meer!

Tis idd fijndat je het kan delen hier.

Ik voel me af en toe net een zeikwijf haha BB heeft al 2 keer me topic aangepast en twijfel gewoon nu weer!!grrrr

Ach dan pas ik het gewoon weer aan hoor, geen probleem, maar luister naar je hart ;)

Of plan een tweede consult bij de pc waar je je goed bij voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh menn....ik heb dat ook... Om gek van te worden!

Beter dat ze me morgenvroeg zeggen; kom op, we gaan, je krijgt vandaag je nieuwe boobies!!

Ipv (in mijn geval) nog 32 dagen wachten...nadenken...bang zijn...twijfelen aan de maat..enz enz..

Bij mij is het echt voornamelijk het bang zijn voor de pijn naderhand. Pfff...kan het gewoon niet los laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste droom zit er ook op haha!kan beter niet zeggen dat ik iets nog niet heb gehad :P

De pijn dat vind ik niet zo'n ramp daar ben ik totaal niet bang voor maar dat ze lelijk worden des te meer....

Was van de week een vrouw hier op het strand en zat heel haar protheses zitten en dat was echt super lelijk!

Toen dacht ik wel ff ohhh shit als dat mij maar niet overkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar!

Ik moet zelfs nog bellen voor een eerste consult en denk er nu al heel de tijd aan! :) Ik weet zeker dat ik er heel blij mee ga zijn, maar wat als het tegenvalt, wat als ik geen mooie borsten krijg...

Ik slaap nu al zo slecht omdat ik er in mijn slaap ook mee bezig ben. Maar ik ben zeker dat ik het wil!

Ook twijfel ik wel eens omdat ik er altijd stilletjes aan gedacht heb, en nu opeens begin ik hier te lezen en wil ik het zo snel mogelijk. Ga ik niet te snel ???? Maar toch, ik zoek heel veel op, lees hier heel veel en ik denk dat de meesten zoiets hebben van "had ik het maar eerder gedaan!" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden

Het hoort er allemaal bij hihi, helaas. Maar jullie gaan echt heel gelukkig worden met jullie nieuwe boobs hoor en de pijn (die eigenlijk meestal, achteraf gezien, best meevalt) ben je snel vergeten. Als je weer in de spiegel kijkt, nieuwe bh's gaat shoppen, een mooie jurk aan hebt, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.

De eerste 6 weken zijn niet altijd leuk en het is niet altijd even gemakkelijk om het geduld op te brengen, maar uiteindelijk :55: :55: :55: :55: :55: :55: wil je niet meer zonder ;)

Als ik zoiets lees kan ik al niet meer wachten tot het 21december is ! Ookal zijn er dagen van twijfel (eerder of ze groot genoeg gaan zijn enz.)

Ik denk dat we allemaal wel ergens een moment van twijfel hebben. Het is een grote stap maar anders blijft het toch in je hoofd zitten als je het niet zou doen.

Gewoon aan het positieve denken :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen! Bijna elke meid hier op het forum is super blij met haar boobies en zeggen dat ze het veeeel eerder hadden moeten doen!

Stiekem twijfel ik ook nog wel, maar dan ook over de grootte... Is 4,4 projectie niet te veel..? Maarja dan pak ik me sportbh en vul ik weer boterhamzakjes met water... En dan kan ik gewoon niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.