Ga naar inhoud

Houdimama : januari 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Zooooo fijn dat je hier open en eerlijk over je gevoel kan praten! En dat we elkaar allemaal begrijpen.

Mijn bv had eigenlijk plaatsgevonden begin oktober nu is echter die datum niet meer beschikbaar en doordat er een vakantie achteraan komt vd kliniek zelf, word het pas januari 2013! Pfff stiekem toch op voorbereid dat t snel zou plaats vinden... Nu nog een eeuwigheid te wachten en dus langer extreme zenuewen en twijfel.. Maar ik ga het doen!

Ik hou jullie op de hoogte meiden, en bedankt voor jullie openheid.

Liefs houdimama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, ik ben over twee dagen aan de beurt

Ik zou eigenlijk 240 cc, dualplane rond geplaatst krijgen, toen heb ik weer contact gezocht met mijn pc

Nu op dit moment ga ik toch voor de 260 cc , al ga ik donderdag nog even vragen of 290 cc niet beter is :106:

Maar met 260 cc ga ik van een a naar een c cup, en met mijn lengte van 172, en 59 kilo is dat denk ik wel het meest natuurlijk

en zeker het mooiste, maar wil toch nog even het verschil vragen donderdag haha

dus ja twijfels zijn echt heel normaal :)

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat iedereen twijfels van te voren heeft. Dat komt natuurlijk ook omdat je het niet precies kan indenken hoe het gaat worden. En als je bij 350 cc kijkt bij de ene, ziet het bij een ander er weer heel anders uit.

Ik had het ook niet meer van de zenuwen. steeds de gedachte: is dit wel een goede beslissing, wat doe ik me zelf aan, stel dat het heel lelijk wordt (denk ik vast waar ben ik aan begonnen) is het nou echt zo lelijk (of moet je gewoon tevreden zijn met je iets minder mooie borsten maar een gezond lichaam) is de maat te groot en de volgende dag, is de maat te klein?????????? hahah om helemaal gek van te worden.

Nou ik kan jullie geruststellen: HET IS DE MOEITE WAARD!!!

En de pijn valt ook reuze mee. nee het voelt de eerste dagen niet lekker en bijna iedereen krijgt een momentje van 'oh was dit nou echt nodig' maar dit alles ben je zo vergeten en dan heb je een paar prachtige borsten.

miss stelt het jullie ook gerust dat eigenlijk niemand er zomaar naar vraagt. en ik je blootje lijken ze groter dan met kleren aan.

elke dag kijk ik in de spiegel en denk; oh ja wat zijn ze mooi!.

dus twijfel lekker en vertel hier je verhaal maar onthoud dat het de moeite waard zal zijn!

succes dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat iedereen twijfels van te voren heeft. Dat komt natuurlijk ook omdat je het niet precies kan indenken hoe het gaat worden. En als je bij 350 cc kijkt bij de ene, ziet het bij een ander er weer heel anders uit.

Ik had het ook niet meer van de zenuwen. steeds de gedachte: is dit wel een goede beslissing, wat doe ik me zelf aan, stel dat het heel lelijk wordt (denk ik vast waar ben ik aan begonnen) is het nou echt zo lelijk (of moet je gewoon tevreden zijn met je iets minder mooie borsten maar een gezond lichaam) is de maat te groot en de volgende dag, is de maat te klein?????????? hahah om helemaal gek van te worden.

Nou ik kan jullie geruststellen: HET IS DE MOEITE WAARD!!!

En de pijn valt ook reuze mee. nee het voelt de eerste dagen niet lekker en bijna iedereen krijgt een momentje van 'oh was dit nou echt nodig' maar dit alles ben je zo vergeten en dan heb je een paar prachtige borsten.

miss stelt het jullie ook gerust dat eigenlijk niemand er zomaar naar vraagt. en ik je blootje lijken ze groter dan met kleren aan.

elke dag kijk ik in de spiegel en denk; oh ja wat zijn ze mooi!.

dus twijfel lekker en vertel hier je verhaal maar onthoud dat het de moeite waard zal zijn!

succes dames

Mooi gesproken en helemaal mee eens :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

I :57: de gerust stellende woorden van BB en Leeuw.

En ook dat we met zn allen twijfelen. Hoewel het nu vooral de lipo is waar ik over twijfel. En daar zijn zoveel minder positieve verhalen van. :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.