Ga naar inhoud

JannekeHelp : 18 september 2012 : Dr. Verdonk : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Janneke. Dinsdag word ik geopereerd in de wellness kliniek in genk door dokter Verdonk.

Ik heb de fag ervoor, maandag consult. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig!!! Op dit moment het meest om het consult en hoeveel cc ik moet nemen.

Ik ben 1.85 m en weeg 65 kilo. Dus aan de ene kant wil ik ze groot omdat ik dat ook ben.

Het liefst neem ik een D, nu heb ik een kleine A, maar ben bang dat ik striemen krijg..

Daarnaast ben ik ook ontzettend bang voor de operarie omdat ik slaap verdoving krijg, kan ik dan bijvoorbeeld wel alles horen wat er gebeurd?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven dan kan ik hopelijk eindelijk rustig slape!

Haha sorry voor mijn "zeik"berichtje maar ik zit metzoveel vragen.

Liefs Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI! Janneke!

Wat leuk,ik ben zelf 1.83 en weeg 65kg(incl mn 1 kg protheses haha)

Ik heb zelf 500CC gekregen .

Wat de slaapverdoving betreft,kun je niet gewoon helemaal onder zeil? want dat lijkt me een stuk prettiger eigenlijk! :88:

Ik zou dat zelf helemaal niet fijn vinden,wil dr liever niets van weten,voor t zelfde geldt staan ze daar te dollen en hoor jij dat allemaal hihi. :83:

Wat ik even niet begrijp is dat jij een dag voor je operatie een conult hebt...dus weinig tijd erna om nog er over na te denken,dat vind ik echt vreemd.

Hoeveel cc je moet nemen,ligt aan een aantal faktoren,dat zal je arts allemaal met jou bespreken als het goed is.

Enne...je mag hier alles vragen hoor,daar is t forum toch voor.

Ps in je profiel staat dat je een man bent ,hihi,even aanpassen misschien. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag word ik geopereerd in de wellness kliniek in genk door dokter Verdonk.

Op dit moment het meest om het consult en hoeveel cc ik moet nemen.

Ik ben 1.85 m en weeg 65 kilo. Dus aan de ene kant wil ik ze groot omdat ik dat ook ben.

Het liefst neem ik een D, nu heb ik een kleine A, maar ben bang dat ik striemen krijg..

Hoi Janneke

Allereerst welkom op het forum!!

Een dag voor je operatie het consult... hm, waarom als ik vragen mag? De meesten vinden het net fijn om eerst het consult af te wachten en te kijken wat voor gevoel ze bij de pc hebben. Daarna er thuis eens over na te denken en misschien eens te kijken wat het voor soort prothesen zijn en wat daarover te vinden is. Uiteraard hoeft dat voor jou niet te gelden, maar mijn nieuwsgierigheid wint het dan toch weer en vandaar mijn vraag :D

Je wilt graag een D-cup nemen hihi. Leuk gezegd. Ik wil je aanraden om een foto te zoeken op internet van borsten (de grootte) die jij graag wilt hebben. Mensen hebben vaak een totaal verkeerd beeld van wat voor cupmaat dit of dat is.. Daarbij is het zo dat 'neppers' vaak kleiner ogen dan echte boobies. Een echte D ziet er groter uit dan een nep D. Vraag me niet hoe dat kan, maar het is echt zo :)

Dan hebben we het nog niet gehad over het belangrijkste.... Je eigen borstbreedte. Deze zal door de pc opgemeten worden en die breedte bepaald hoe breed de prothese mag zijn die in jouw lichaam geplaatst wordt. Er zijn tabellen waarin deze breedtes vermeld worden, met het aantal cc en de projectie erachter die daarbij horen. Je kunt dus niet zelf naar de pc gaan en zeggen: doe mij maar 500 cc hihi, want als het niet past, dan past het niet.

Dr. Verdonck plaatst meestal (van wat ik hier gelezen heb) de extra high profile prothesen. Hij gaat ook niet vaak voor echt groot (wat volgens mij een echte D cup al wel is bij hem). Niet om je zenuwachtig te maken hoor, maar ik wil het je toch van te voren gezegd hebben.

Er zijn hier vele meiden die tevreden zijn over dr. Verdonck, al zijn er ook de minder goede verhalen, maar goed, die zijn er over bijna elke pc wel te vinden.

Ik ben 1.85 m en weeg 65 kilo. Dus aan de ene kant wil ik ze groot omdat ik dat ook ben.

Het liefst neem ik een D, nu heb ik een kleine A, maar ben bang dat ik striemen krijg..

Je bent lang, en slank. Ik kan me voorstellen dat je grote borsten wilt hebben (ik wilde dat ook)

Striae van het oprekken van de borsten door een bv, komt niet zo vaak voor. Je lichaam kan gelukkig veel hebben. Het is wel zo, dat je huid rekbaar genoeg moet zijn! Dat is het tweede punt waar een goede pc meestal naar kijkt. Hij kan aan jouw huid zien, voor of tijdens de operatie, of er voldoende rek in zit om een bepaald resultaat te behalen. Als dit niet het geval is, dan kan het alleen maar problemen veroorzaken als je toch er in propt wat je persé wilt hebben. De wond kan niet goed dichtgroeien, of je huid blijft te strak staan, wat pijnlijk zal zijn. Zelfs na een jaar kan dat nog problemen geven (toevallig laatst in een topic ergens gelezen)

Daarnaast ben ik ook ontzettend bang voor de operarie omdat ik slaap verdoving krijg, kan ik dan bijvoorbeeld wel alles horen wat er gebeurd?

Ik ben zelf geen fan van slaapverdoving, maar het wordt meestal gebruikt in klinieken ivm kostenbesparing. Bij slaapverdoving ben je normaal gesproken, gewoon in slaap. Je zou niets moeten meekrijgen van de operatie. Een enkele keer komt het voor bij de Wellnesskliniek, dat mensen even wakker worden tijdens de operatie (al lees ik dat de laatste tijd niet meer zo veel, dus misschien hebben ze daar iets aan gedaan....) Je krijgt wel meestal meteen weer iets ingespoten, waardoor je weer in slaap valt. Aan het einde van de operatie kan het wel voorkomen dat ze bijvoorbeeld nog aan het hechten zijn en dat je al zo een beetje wakker wordt. Je voelt echter niets van wat ze met je aan het doen zijn, dus dat valt reuze mee.

Dat zijn namelijk twee afzonderlijke dingen: verdoving voor de pijn en het medicijn dat ervoor zorgt dat je slaapt.

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven dan kan ik hopelijk eindelijk rustig slape!

Haha sorry voor mijn "zeik"berichtje maar ik zit metzoveel vragen.

Ik hoop dat het een beetje antwoord is op je vragen en dat je idd rustig kunt slapen. :)

Heel veel succes maandag en dinsdag!!!

En mocht je nog vragen hebben: shoot! Die vragen kun je gewoon in dit topic plaatsen, wordt sowieso gelezen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook geopereerd met slaapverdoving, en ik heb onbewust alles meegekregen, maar het leek alsof ik droomde. Heel gek, maar helemaal niet eng! Wel ben ik super misselijk geweest, en dit heb ik met narcose niet. Maar dat is heel persoonlijk.

Dat consult en de dag erna al de operatie, doet de wellnesskliniek speciaal voor patiënten die van ver moeten komen..dan kan je 1 nacht een hotel boeken en heb je alles ineens gehad :) Voor twijfelaars is dit niet de beste methode in ieder geval. Als je wel zeker bent van de kliniek/chirurg is dit wel handig. Moest je een superslecht consult hebben, kan je ook nog de boel uitstellen denk ik hoor. Het zou maar erg zijn moesten ze je verplichten de operatie te doen tegen je wil :)

Over die cc's, .. het is erg cliché op dit forum, maar,je word het snel gewoon!!! Dus hoe meer hoe beter zou ik zeggen :)

Héél erg veel succes, het gaat helemaal goedkomen! Ze zijn echt superlief en vriendelijk in de kliniek. (op een enkeling na die eens een slechte dag heeft, kan gebeuren) Geniet ervan :125: hoewel je in het begin vooral véél moet rusten. Komt helemaal goed! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ten eerste, wat een warm welkom! En al de reacties meteen!! Echt superfijn dank jullie wel!

Ik voel me indd een stuk beter nou. En ik zal mijn profiel even veranderen want ik ben indd geen man (haha).

Ik laat het allemaal gewoon op me af komen

@best_boobie waar kan ik die tabellen vinden ?

Nogmaals dank jullie wel allemaal

Liefs janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie waar kan ik die tabellen vinden ?

De tabellen zijn te vinden bij het merk prothese. Ik heb ze volgens mij toen via google gevonden.

Op deze site staat ook ergens een subforum over prothesemerken. Waarschijnlijk kun je ze daarbij vinden als je via de link naar de website van het merk gaat.

Als je linksboven op: borstenforum klikt, en dan naar beneden scrollen, dan zul je het vinden, als het goed is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee,wat leuk een lotgenootje,ik word ook dinsdag geopereerd.

Hardstikke spannend he.

Goh de dag ervoor je consult pas,nouja heb je ook niet zoveel tijd om iedere dag je mening teveranderen,

en iedereen er horendol mee temaken (zoals ik dus ahum!)

Inderdaad gewoon fotos mee van wat je wilt en duidelijk zijn en gewoon vragen stellen die voor jou belangrijk zijn

zodat je precies alles weet.

Gaat allemaal goed komen hoor!!

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janneke,

Ik heb je titel eventjes aangepast zodat alle info erin vermeld staat, en hij is verplaatst naar de rubriek 'operatieverslagen'.

Veel succes met je consult, hopenlijk kun je al je vragen erin kwijt en kun je met een gerust gevoel de operatie in :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze!! Ben heeeeel blij!!! Heb alleen een hele dikke buik (vocht) gek eusde ribben en in mijn zij links en rechts zitten allemaal blauwe plekken. Tussen mijn tieten voelt het alsof er een harsstrip opzit en iemand die er heel langzaam aftrekt ( hoort dat)

Ik heb slaapmedicatie erbij gekregen dus de 2e nacht gOed geslapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.