Ga naar inhoud

JannekeHelp : 18 september 2012 : Dr. Verdonk : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoiii...haha heb ik ook met die harsstrip!!is je tape geloof ik (heb ff met mn vinger tussen mn

verband zitten peuren want ik werd er gek van)

Vocht heb ik ook voel me net zon kameel joh!gaat wel weer weg..veel drinken zeggen ze.

jeeee helemaal blauw??heb ik voorzover ik t kan zien niet,maar ik heb een ontzettend vettige huid,zo smerig gevoel

Wel lekker dat je zo goed geslapen hebt hoor bij mij wast niet veel want dat verband zit zo strak dat ik soms geen lucht

krijg en ik wil me ook steeds op mn zij draaien en dat merkje gelijk!!

Hoeveel heb jij gekregen?

Nou lekker verder genieten meis!!

groetjes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 350 cc. Maar nu het volgende probleem waar ik me toch echt wel heel veel zorgen over maak.

Mijn littekens (onder borst) daar zitten pleisters met daarover verband maar als ik erover wrijf lijkt het wel (klinkt heel vies) alsof er dikke wormen onder zitten. De hechtingen en litteken lijken wel helemaal opgezwollen, is dit normaal?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het hechtdraad voelt in combinatie met vocht dat geproduceerd wordt in je borst.

Littekens kunnen in het begin/de eerste maanden, dikker worden, maar daarna worden ze minder dik en bijna onzichtbaar.

Zolang het niet vuurrood of pussig is, hoef je je in principe geen zorgen te maken. Koorts en een algehele malaise-gevoel zijn natuurlijk ook tekenen die je aan de bel zouden moeten laten trekken :)

Probeer jezelf in de 'chill-mood' :D te krijgen. Door te stressen, zal het niet veranderen ;)

Als je het niet vertrouwd, kun je altijd je kliniek bellen, maar met wat jij nu zegt, voorzie ik geen problemen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dankjewel!! :) ik voel me super! Gisteravond

Helemaal geen pijn gehad en vannacht aan een stuk doorgeslapen tot half 11.

Voor ik ga slapen pak ik een ibuprofen van 600 mg en een slaappil werkt super!

Alleen een vraag.. Haha ik had cup A. Nu zit er 350cc in rond onder de spier.. Welke cup heb ik nu dam?

Iemand nogmeer 350 cc?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.