Ga naar inhoud

Lumi : 4 september 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben een mama van 2 kindjes en heb op 4 sept een bv laten doen door dr Plovier! Ik heb hem gekozen door alleen maar goede dingen over hem te lezen op dit forum :). Ik wilde een volle c en hij heeft 390cc achter de spier geplaatst. Ik heb vandaag voor de eerste keer gekeken en ze zien er al super uit. Maar ja, ik had dan ook 2 theezakjes.

De pijn valt goed mee maar zal wel blij zij als we een week verder zijn. Ik ben alleszins blij dat ik de stap heb gezet maar kan soms nog niet geloven dat ik het echt heb laten doen. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat want ik wilde dat ze er natuurlijk zouden uitzien. Even afwachten nog!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Lumi,

Wat goed dat je ervoor bent gegaan! En wat heerlijk dat de pijn zo meevalt...

Hoe oud zijn jouw kindjes? En heb je hulp, of kun je je goed redden?

Ja ik ken het gevoel...Ik had dat vooral 's morgens als ik wakker werd, ik keek als 1e naar beneden en ja hoor, ze zaten er nog steeds!! Haha, ongelofelijk, wat was ik blij zeg....

Nu, 14 jaar later ga ik voor een wissel, over 2 weken ben ik aan de beurt, 20 sept. Ben erg benieuwd...

Heb je een hoop aan het forum gehad?

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kindjes zijn 3,5 en bijna 1,5 jaar. Handenvol werk dus maar mijn jongere zus woont tijdelijk bij ons omdat mijn mama op reis is en zij helpt me wel heel goed. Mijn man werkt heel veel maar doet wat hij kan en brengt 's ochtends de kindjes weg en dan zit ik overdag op mijn gemak.

Heb heel veel gelezen hier op het forum en dan was ik hoe langer hoe meer overtuigd dat je maar 1 keer leeft en beter om het nu te doen dan nog jaren gefrustreerd te zijn.

Jij heel veel succes met de wissel! Ik hoop voor jou dat het niet meer pijn doet als je groter gaat.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei heb je dan nog steeds pijn want ik vind nu dat het al een stuk beter gaat, vooral na de tramadol :). Ik probeer wel regelmatig te bewegen en hoop zo dat de spieren niet te stijf gaan worden. Ik zal vooral ongeduldig zijn om nieuwe bh's te komen en dan vooral de maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumi,

proficiat met je boobs....Fijn dat je zus je nu kan helpen.. :35:

Heb heel veel gelezen hier op het forum en dan was ik hoe langer hoe meer overtuigd dat je maar 1 keer leeft en beter om het nu te doen dan nog jaren gefrustreerd te zijn.

Zo is het meid!

Ik wens je een goed herstel.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja ik kijk ook enorm uit naar de nieuwe bh's :D en de maat!

nu gaat het al vele beter! begin van de week was zwaar maar mss ook omdat ik toen 10dagen had stilgezeten, nu gaat het heel goed :D

die tramadol daar merkte ik niet veel van, dat deed voor mij niet meer dan een paracetamol of ibuprofen ...

in het begin, toen ik terug kon eten en mijn maag dus wat sterker was, nam ik paracetamol en ibuprofen samen, anders ging het niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik heb ondertussen bijna geen pijn meer en merk dat ik zelfs al zonder problemen mijn armen in de lucht kan steken. Ik let wel op maar is wel handig als je net de pot choco op de bovenste plank nodig hebt. Ik ga nu proberen om alleen nog maar parachute

Om te nemen en dan zien we wel.

Nog eens een vraagje: zijn er bepaalde merken bh's of winkels die jullie kunnen aanraden. Vroeger lag ik hier niet wakker van maar nu ik geïnvesteerd heb in een volle boezem wil ik hem ook wel goed onderhouden :) en dan wil ik hier ook wel een beetje meer voor betalen.

Ik ga proberen 1 van de dagen ook eens en foto erop te zetten dan kunnen julie je mening eens geven over vorm en maat. Als ik ze nu zelf meet kom ik uit op een b maar dat kan eigenlijk niet als ik ze zie. Ik heb 80 onder en kwam uit op 94 boven maar heb 390cc gekregen en ze zien er al veel groter uit.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat...Komt zeker ook door de fijne verzorging van je zusje.. :38:

Ik draag zelf veel van het merk Marie Jo. Ook Sapph bh's zitten mij goed.Ik weet niet waar het aan ligt,...maar ik kan bij Hunkemöller ook niet meer slagen, die passen gewoon niet goed bij mij.

Maar een cup B...no way, dat word echt veel groter... :39:

Nog effe geduld en dan mag je over een paar weekjes bh's gaan shoppen en zul je nog versteld staan van je maat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!

Ik ga ook bij plovier ook achter de spier maar wel bang vd pijn hoe ist bij jou verlopen? Hy zei me dat ik hem de eerste paar dagen zou vervloeken. Ik ook na 2 kindjes helaas theezakjes over en erg onzeker.

Ik hoop dat alles na tevredenheid is en dat je geen spijt hebt!

Veel plezier met je nieuwe boobs

Xx houdimama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat een droomherstel zeg!

Dat wil ik oooook!!

Ik zou zeggen, geniet van je nieuwe aanwinsten en over niet al te lange tijd mag je gaan shoppen voor mooie bh's! Whoehoe!

Ps. Ik wil ook die gele poppetjes plaatsen (emocons ofzoiets??haha) maar ik zie ze nergens. Komt dat omdat ik op de iPad zit misschien?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zit ook op de iPad en heb ook geen smileys en de autocorrectie klopt ook niet altijd. Ik bedoelde paracetamol en nt parachute. Heb vandaag wel besloten om brufen te nemen 3x per dag omdat dit ook ontsteking en zwelling tegengaat.

Plovier had aan mij gezegd: de eerste 2 dagen ga je het gevoel hebben dat er met een camion over jou is gereden en ga je heel boos zijn op mij en dan ga je gelukkig zijn. Bij mij is het uiteindelijk beter meegevallen dan gedacht. Ik had er wel veel schrik voor want ik ben de vrijdag ervoor geopereerd aan een navel- en liesbreuk en hiervoor ben ik 2 nachten in de kliniek gebleven omdat mijn buik zoveel zeer deed dus ik had wel schrik. Oh ja, ik had dit wel van tevoren overlegd met beide chirurgen hoor. Even korte pijn maar nu ben ik blij dat ik het heb gedaan en zo valt mijn bv in het ziekteverlof van mijn navelbreuk en moest ik dit nt vertellen aan mijn baas of moest ik hiervoor geen verlof nemen.

Ik heb idd weinig pijn gehad maar ik denk doordat ik 2 kindjes heb en ik bij de laatste ook 6 maanden borstvoeding heb gegeven ik echt wel vel teveel had, dus alles was al eens uitgetrokken geweest. Er was dus al plek gemaakt voor prothesen :). Dit kan misschien de reden zijn dat ik minder last heb. Ik kan mij voorstellen dat als je kleine maar strakke borsten hebt, het veel meer pijn doet als er dan extra dingen ingepropt worden.

Mijn bh zit eigenlijk niet zo strak, ik voel de druk wel op mijn borsten van boven en het doet altijd deugd als hij even uit is om mij te wassen maar verder heb ik er geen last van. Ik zit nog wel met veel lucht boven mijn borsten. Het knispert zo als je erop duwt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lumi,

ohw wat fijn dat je kunt herstellen in je ziekteverlof.. al is die navelbreuk natuurlijk minder :( ..

Bij mij waren juist de eerste 2 dagen niet zo erg.. ik wist dat ik spierpijn ging hebben dus daar had ik me al een beetje op voorbereid.. ik denk dat ik in die dagen toch te veel bewogen heb waar ik nu de gevolgen van heb.

bij mij is het knisperen helemaal weg alleen mn borsten staan op springen ..ik had idd geen vel te veel ze staan super strak.. de huid tussen mijn borsten staat zelfs omhoog.. zonet raakte ik lichtelijk in paniek omdat de druk niet meer te houden was en er zoveel druk op de wondjes staan.ik dacht die barsten dadelijk nog open .!! ik vind ze ook SUPERR hihi maar dat is miss ook het vocht.!! hoop dat ze nog krimpen. als ik mijn klniek bh uit trek worden ze nog groter.. ik heb nu het onderste haakje loszitten dat scheelt een hele hoop gelukkig :59:

ik ben blij voor je dat het bij jou zo goed gaat ;) veel plezier met je nieuwe boobs :1big_boobs:

hoelaat ben jij trouwens geopereerd ? ik was om 10 uur al binnen werd om 13;00 geopereerd. miss zijn we elkaar tegen gekomen hihi.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn toegekomen om iets voor 10 en toen stonden er 3 mensen aan de receptie. 2 vrouwen en 1 man. Misschien was jij hierbij? Ik moest binnenkomen om 10 u en normaal gezien gingen ze mij opereren om 11 u maar dit is uiteindelijk 11u30 geworden. Om 13 u was ik terug op de kamer en dan zal jij aan de beurt geweest zijn. Ik weet dat er die dag 4 borstvergrotingen op de agenda stonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel grappig dat we elkaar dan hier terug tegenkomen, kleine wereld toch.

Mijn herstel verloopt Wel hel vlot maar mijn beide tepels voelen heel voos aan. Het lijkt wel of ze plaatselijk verdoofd zijn. Is dit een normaal verschijnsel en komt dit terug want ik lees meestal dat iedereen heel gevoelige tepels heeft na de operatie? Ook het stuk onder mijn tepels is vrij gevoelloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lumi

Gevoelloosheid of overgevoeligheid komen allebei voor.... Meestal trekt het uiteindelijk allemaal bij, maar het kan in sommige gevallen gewoon wat langer duren... Soms duurt het een paar dagen, anderen moeten er maanden op wachten en in heel enkele gevallen blijft het gevoel weg. Kwestie van geduld helaas :106:

Ik ben nu 3 maanden po en heb nog steeds dove plekken, ik wacht het gewoon af. Erover stressen helpt me ook niet verder :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok dan wacht ik wel gewoon af.zou wel jammer zijn moest het wegblijven maar zou voor mij geen reden zijn om het niet te doen :)

Nog een klein vraagje: Plovier plaatst achter de spier zegt hij, is dit dan de dual plane die ik hiernregelmatig lees? Op het kaartje staat ook moderate profiel, dit is dan medium profiel?

Amai, ik heb mij niet zo goed ingelicht van tevoren, ik had gewoon zoiets van: doe maar waar je goed in bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, ze voelen ook al vrij zacht vind ik. Ik heb precies geen harde borsten gehad alleen zeer veel gevoelloze plekken. Volgende maandagavond op controle, ben benieuwd wat hij zal zeggen.

Ik heb ook een foto voor de bv gepost.

Ben vandaag een sportbh gaan kopen zodat ik deze eens een keer kan wassen. Het is er 1 van schiesser (80c) en was goed gevuld :) ! Is trouwens wel een heel comfortabele sportbh, die ga ik zeker goed gebruiken als ik later terug kan lopen. Vroeger had ik nl geen sprotbh nodig, er was toch niet echt iets aan het schudden ;)

Bij jou komt het ook wel goed, ik denk echt dat dit komt omdat je nog geen kindjes hebt gehad en dat de huid daar nog nooit uitgetrokken is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.