Ga naar inhoud

Lumi : 4 september 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nou zo zie je maar Lumi, er klopt geen reet van die tabellen, ik was ook al teleurgesteld toen ik in de tabel zag dat ik op een D uit zou komen, had toch echt om wat meer gevraagd!

Ik naar de winkel, kom ik op een F uit!

Die tabellen moeten ze echt verbieden, mensen krijgen daar een complex van! Hahah...

X Tm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lumi..

Haha ja volgens die tabellen kwam ik ook uit op een D maar is ook een E geworden .. ik denk als ze straks gaan zakken het miss nog wel meer word.. hoe gaat het zakken bij jou trouwens ?? bij wil het nog niet echt.. als ik zo na mij litteken kijk.. als die in de plooi moet komen .. moeten ze nog echt ver zakken hihi...

Wat ik trouwens ook wilde vragen .. omdat wij op dezelfde dag geholpen zijn.. heel veel dames hier op het forum hebben las van rimpeling als ze voor over buigen .. en vandaag dacht laat ik eens voelen en ja hoor ik heb het ook .. ben meteen na de spiegel gerent om te kijken of het ook zichtbaar is..en ik zag wel wat.. maar maar niet dat ik in eens ongerust ben..

heb jij dit ook???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn borsten al gezakt zijn, je ziet mijn litteken eigenlijk niet meer als ik gewoon rechtsta. Er staat een foto van vorige week in mijn galerij.

Stomme vraag: maar hoe en waar voel je dan rimpeling? Als ik voorover buig dan hangen mijn borsten gewoon naar beneden en voelen ze zacht aan.

Ja ja en die tabellen zeggen dus idd niets, heb de bh al zeker 5 keer terug aan gedaan om zeker te zijn dat hij toch goed zit :). Oh ja foto staat er trouwens op, ik zie alleen dat de kleuren niet echt gelukt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik voel de rimpeling onderaan me boobs, als je voorover hangt helemaal onderaan.... :106:

Lijkt me een Plovier ziekte te zijn? :45:

Denk gewoon dat dit het gedeelte boven de spier is en dat wij niet genoeg weefsel hebben?

Ik vraag het zeker na op mijn controle....

en je boobies zien er geweldig uit in je hunkie trouwens

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww wauww lumi... mooie Bh je boobs komen er goed in uit .. een heel mooi decollete !!\ :43:

Ik voel idd de rimpeling alleen als ik .buk.. aan de zijkant van mijn borsten onderaan.. Ach ja je kunt nie alles hebben he haha.. zolang het alleen is als ik buk en je het niet ziet .. maak ik me er nie al te druk over .. maar ik ga het ook zeker bij de controle vragen hoe dat nu kan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van mijn vriendinnen een cadeaubon gekregen van een lingeriewinkel in de buurt. Ben vandaag gaan kijken en 1 setje van chantelle gevonden. Toen ik wilde afrekenen zei de verkoopster dat er vanaf woensdag een actie is van chantelle: 1 bh kopen, 2 de aan halve prijs. Heb mezelf dan maar opgeofferd en een 2de setje gekozen. Ze liggen daar nu opzij tot woensdag. :) hier wederom een75e dus zal het maar gaan geloven. Ik moet wel zeggen dat het de keuzes al enorm beperkt. Zal toch meer online of andere winkels moeten zoeken vrees ik.

Vandaag ook even gebeld met beclinic want moet eind oktober op controle. Nu moet ik volgende vrijdag, zaterdag en zondag in het panorama hotel zijn voor een bijscholing en nu mag ik vrijdag tussen 2 ingrepen door op controle. Wel fijn dat ze dat wou doen, anders kon ik 1 uur rijden voor een nacontrole van 5 minuten. Ook gewoon toevallig dat de cursus in Overijse is. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, mijn gevoel zegt wel dat alles ok is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumi,

dat komt fijn uit met je nascholing...echt ideaal! En fijn dat ze jou wilden inplannen. top-service!

Wel lief dat die verkoopster dat tegen jou zei over die actie...ik heb weleens het omgekeerde meegemaakt.

Maar wel een mooi merk Chantelle..en weer die 75e :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LUcky, was idd wel lief, langs de andere kant is het van chantelle zelf de actie en zij verkoopt ondertussen 2 setjes ipv 1.

Ik kwam toevallig op de site: www.lingerie-beyond.com heeft iemand ervaring met,deze site en bh's Want er staan wel hele mooie dingetjes op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumi,

is ook waar ook wat je zegt over die actie..maar toch...

nu kun je voor de helft nog een bh-tje scoren..mooi meegenomen toch?

En die site, ik heb even gekeken maar ik ken dat merk niet en had nog nooit van die site gehoord. Wel mooi spul trouwens.. :141:

Maar ik vind het altijd spannend om lingerie te bestellen van een merk wat ik niet ken en zowiezo, ook al ken ik het merk, sommige modellen passen mij beter als andere...raar eigenlijk..

Hubby heeft een bh besteld vanaf een duitse site, die was op voorraad stond erbij...geld betaald en nu 3 weken later nog niets binnen.. :77: Ben niet zo zeer bang dat hij niet binnenkomt, maar ik baal gruwelijk dat het zo lang duurt....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Vandaag op controle geweest bij Plovier. Ben nu 8 weken po en alles ziet er perfect uit. Littekens zijn al zeer goed genezen. Volgens hem zag het er allemaal prima en zeer natuurlijk uit! Ik mag dus ook echt alles terug doen: gaande van diepzeeduiken tot op de buik slapen, en gaande van bungeejumpen tot push ups dragen. Zo zie je nogmaals dat er veel verschil zit tussen de dokters.

In ieder geval ziet het er goed uit. Hij vroeg ook of ik blij was met de maat, hij vond het gek dat dit een 75e was . Heb gezegd dat ik nu wel blij ben en dat ik met kleiner niet zo blij had geweest. Hij heeft dit dus goed ingeschat en mij borsten gegeven die bij mijn lichaam passen. Voor mij een topdokter. Binnen 6 maanden nog eens op controle voor een laatste check van de littekens.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumi,

goed nieuws!! Ik zeg; Genieten!!! :126: :126: :126:

Maar ik ben wel benieuwd wanneer jij weer lekker op je buik kunt liggen? Dat lukt mij na één jaar nog steeds niet :(

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen,

Alweer bijna 10w po, wat vliegt de tijd. Zonet nog een aantal foto's geplaatst. Ik moet zeggen dat ze eigenlijk voelen zoals normale borsten en je dus echt niet zou zeggen dat het neppers zijn :) alleen als ik mijn borstspieren opspan voelt het gek en onnatuurlijk. Ben wel blij dat ze zo zacht zijn want had een beetje schrik dat ik ze niet van mezelf zou zien. Nu vergeet ik zelfs met momenten dat ik geopereerd ben.

Voor de rest doe ik alles terug, ik slaap ook nooit meer met bh, al weken niet meer en het voelt allemaal heel natuurlijk. Op mijn buik slaap ik nooit maar ik denk dat ik al wel op mijn buik zou kunnen liggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.