Ga naar inhoud

Lumi : 4 september 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey, ik had het enkel boven mijn borst maar wel over gans de breedte, het maakte ook geluid bij bepaalde bewegingen. Ondertussen is het al een dag of twee weg. Misschien dat het bij jou iets langer duurt gezien jij meer dan het dubbel cc's dan ik heb :)

Het gaat in ieder geval wel weg en het doet idd geen zeer maar is freaky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

Ik lees hier redelijk veel op het forum dat jullie misselijk worden na de narcose tot zelfs overgeven. Hierbij een tip voor degene die nog onder het mes moeten. Ik weet van vroeger dat ik ook misselijk word na een narcose en zeg dit dus altijd van tevoren. Ik krijg dan ook al iets tegen de misselijkheid via het infuus vlak voor de verdoving. Ik ben recent 2 maal onder narcose geweest met telkens verschillenden producten en ben geen enkele keer misselijk geweest.

Dus mijn tip is: zeg gewoon dat je misselijk wordt na een narcose ook al weet je het niet en dan geven ze je iets hiervoor ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat voorlopig alles loopt zoals het zou moeten. Morgen laatste antibiotica tabletje. Ik heb ook bewust tot vandaag de ibuprofen 3x per dag blijven nemen, niet omdat ik pijn had maar enkel omdat dit ontstekingsremmend en ontzwellend werkt. Het zekere voor het onzekere nemen zeker?

Voor de rest zijn mijn borstspieren nog stijf en heb ik een blauwplekkengevoel aan de binnenkant van mijn borsten, misschien teken dat ze aan het zakken zijn? Ik heb nog wel steeds geen gevoel in mijn tepels en een groot deel van mijn borsten maar dat zal nog wel tijd nodig hebben. Verder ben ik zeer tevreden en benieuwd naar het finale resultaat als ze ingezakt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier nog een leugenaar :44:

Ik had daar ook zo'n schrik voor ( nog nooit misselijk geweest bij mij vorige bv's nochtans ), leek me vreselijk om met je nieuwe tieten te zitten spugen :103:

Heb dat ook gezegd en hier iets voor gekregen en ben dus niet ziek geweest :101:

Sorry mister P, zal t nooit meer doen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik ben net terug van mijn controle bij Plovier. Alles zag er goed uit, de draadjes werden verwijderd en nog 2 weken de bh en dan mag die ook de vuilbak in :) Nu nog even littekencreme smeren voor 1 week en dan siliconenpleisters op de littekens doen.

Toverfee, bij mij moesten er echt wel draadjes verwijderd worden dus best nog eens checken bij jou voor de zekerheid?

Binnen 6 weken wil hij mij terugzien voor controle.

Groetjes

Ik zag dat het bij hunkenmoller de 3de bh gratis is. Zou ik nu al bh's kunnen kopen of zal de maat van mijn borsten nog veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb geen draadjes om te verwijderen, ben 24e augustus bij plovier geopereerd en heb vorige week vrijdag (3weken po dan) de plakkers eraf gedaan en geen draadje te zien, nu plak ik siliconepleisters

zaterdag ga ik shoppen, vraag me af of ik ook al bh's zou kopen ... ben dan 4 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gek dat er verschil op zit. Hij zei ook dat hij me binnen 6 weken nog eens wilde terugzien. Moeten jullie dan niet op nacontrole? Ik vond het nl wel geruststellend dat hij me kon vertellen dat alles er goed uitziet en heelt zoals het hoort. Ik had ook schrik dat ze te dicht op elkaar zouden staan maar dat blijkt niet zo te zijn, is enkel een mooi decolleté :)

Ik ga zeker terug binnen 6 weken, kost me ook niets enkel 1 uur in de auto heen en terug maar dat is het voor mij wel waard.

Ik moet pas binnen een week starten met de pleisters, nu moet ik er een crème op doen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eigenlijk helemaal geen na-conroles :huh: .. ik heb dit wel gevragen net voordat ik ging. maar toen zei de assistente ahh dat is meestal pas na 8 weken en ze lachte er een beetje bij alsof het niet echt nodig was.. heb hier verder ook niets van vernomen. het is voor mij ook dik 2 en half uur rijden .. misschien dat ze daar een beetje rekening mee houden.. net als de oplossende hechtingen.. of miss ligt dat toch aan je huidtype ofzo.. dat daar verschil tussen zit.. tis mij ook een raadsel hihi. ze zoude mij ook de volgende dag bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

tegen mij hadden ze ook niks gezegd over nacontrole, ik rij er een uurtje op. ik heb vorige week zelf gebeld om te informeren over die nacontrole en toen zei marie dat je dit best doet op 6-8 weken, op 6maand en op 1 jaar dus heb ik een controle afspraak gemaakt op 15 oktober ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Voor mij ist ook 2.5uur rijden, maar als je de mogelijkheid om te gaan zou ik het wel doen, al ist alleen zodat evt complicaties vroegtijdig opgespoord kunnen worden.

Toen ik voor m'n 6mnd controle ging heb ik er gewoon een dagje Brussel van gemaakt.

Dus we hebben lekker de hele dag rond gewandeld etc en om half6 had ik m'n controle.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ondertussen bijna 4 w po, kan niet wachten om de kliniekbh uit te doen!

Ik heb ook nog even een foto geplaatst en heb het gevoel dat ze kleiner geworden zijn. De bh zit ook niet meer zo "vol". Ik had een volle c gevraagd maar je bent het zo snel gewoon dat ik stiekem hoopte om op een kleine d uit te komen maar zoals het er nu uitziet zal het een c blijven denk ik. Ben ik ook blij mee hoor want dat had ik gevraagd. Had alleen nooit gedacht dat ik dit zo snel gewoon zou zijn.

Binnen een aantal weken een push- up dan maar :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lumi

haha, grappig he, dat iedereen zo verlangd naar het uittrekken van die kliniekbh :) En ja.... de maat.... Uiteindelijk lijkt het weer kleiner dan we van te voren dachten ;)

Maar straks in een andere bh, zal het wel weer meevallen :)

Push up mogen de meesten het eerste half jaar tot jaar niet dragen! Dus even navragen aan je pc of jij dat mag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Het is een tijdje geleden en ondertussen zijn we 5 weken po. Ik draag nu overdag gewone bh's en 's nachts blijf ik nog wel een sportbh dragen, voelt toch wat comfortabeler. Ik denk dat alles ok is, alleen voel ik naast mijn litteken aan de binnenzijde van mijn borst iets zitten als ik er tegen duw. Ik voel dit vnl rechts en minder links. Het lijkt wel of ik de prothese voel terugbotsen tegen mijn vingers. Iemand enig idee of ik mij hierover zorgen moet maken?

Ik heb ook nog eens een foto gepost.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik ervan uit dat het niets is. Ik moet normaal gezien eind oktober terug op controle, dan zal ik het wel eens vragen.

Heeft er iemand een idee of de bh's van c&a een beetje degelijk zijn? Ik was eens op de online shop aan het kijken en er staan er wel leuke tussen voor weinig geld, maar ja als het flutkwaliteit is dan heb ik het er ook niet voorover. Eveneens bij h&m, zijn die een beetje degelijk?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik zit met iets. Als ik hier zo aan het lezen en kijken ben dan zie ik heel veel van jullie die op een D of zelfs groter uitkomen met zelfs minder cc. ik heb 390cc gekregen achter de spier en omdat ik morgen eens ga kijken naar nieuwe bh's heb ik mezelf eens opgemeten. Nu kom ik op 78 onder en 92 boven, blijkbaar is dit een B cup :(

Hoe verklaar je dan dat hier zo een verschil opzit? Ik dacht na alles wat ik hier las ondertussen zeker op een D uit te komen (eerlijk gezegd was ik er ook al op aan het hopen). Het is niet dat ik niet blij ben met mijn nieuwe boobies maar een B klinkt wel klein hoor.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumi,

een cup B..no way... :wacko:

Die bh-tabellen...knal die maar van je scherm af...die kloppen echt voor geen meter na een bv! :93:

Ik zou dan op een c uitkomen...yeah right!!

Je zult versteld staan als je morgen gaat passen..

Komt helemaal goed..laat morgen maar even weten welke maat het geworden is.. :38:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, want voor een B doe ik het niet :)

Ik laat het morgen wel weten en als ik iets koop, dan post ik nog wel een foto.

Net naar jouw foto's gekeken en na 9 maanden veranderen ze nog en worden ze nog mooier. Vind het wel leuk dat er toch nog een aantal zijn die op het forum blijven en waarbij alles goed gaat zodat je het uiteindelijke resultaat kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lumi !

Ik heb net je nieuwe foto gezien en je boobies zien er echt super mooi uit!

Ik denk niet dat dit een B is hoor :).

Hopelijk vind je mooie bh's morgen! Ik ben benieuwd hoe het er dan gaat uitzien!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar shopping in Wijnegem naar de hunkenmoller geweest. Ongelooflijk goed geholpen door een verkoopster die ook ineens een goede uitleg gaf over de juiste maat. Bleek dat ik al altijd een te grote omtrek droeg. Draag al van zolang ik bh's draag een omtrek van 80 maar blijkbaar heb ik 75. Dus een 75B, ik dacht het niet :). Dan maar een 75C maar dat bleek hem ook niet te zijn. Toen paste ik de 75D en wat bleek? Nog steeds te klein! Bij hunkenmoller heb ik dus een 75E!!!!!

Ik moet wel zeggen dat Plovier goed is en echt wel vrouwenkennis heeft! Want als dit een E is dan had ik in de verste verte niet blij geweest met een C!

Foto volgt nog!

Heb er 2 gekocht, 1 krijg ik dan op mijn verjaardag van mijn moeder en de andere heb ik hier al.

Groetjes van een heel blij iemand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.